Geen idee welke communicatie jullie hier de hele tijd bedoelen die op angst is gebaseerd. De enige die je daar echt van kan betichten zijn de complotgekkies wat mij betreft.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat interpreteer je inderdaad verkeerd.
De complete groep die de maatregelen op sommige of meer vlakken te ver vinden gaan danwel iets anders aan te merken hebben op het beleid - dus de vorm van communicatie die teveel op angst is gefocussed danwel andere doemscenarios. -
En een van de beste hartchirurgen en hoogleraar die Nederland kent.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee welke communicatie jullie hier de hele tijd bedoelen die op angst is gebaseerd. De enige die je daar echt van kan betichten zijn de complotgekkies wat mij betreft.
quote:In zijn ogen is de hele pandemie sowieso een ‘geregisseerde mind control’. „Met virologen aan de microfoon, waarvan er twee maar weinig expertise van mensen hebben, omdat ze dierenarts zijn. Met het RIVM aan de versterker, met alleen aandacht voor het virus maar niet voor de volksgezondheid in bredere zin. De journalisten als de luidspreker; want wat is deze groep weinig kritisch geweest! Andersdenkenden hebben geen rol kunnen spelen. En tenslotte de regisseurs van deze mind control: Rutte en De Jonge. De wereld gaat niet kapot aan het virus, maar aan de mensen eromheen. Er is een angst gecreëerd die ik op z’n minst schandalig vind. Mensen lopen met een boog om elkaar heen. Dat is toch treurig?”
Dat zal.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee welke communicatie jullie hier de hele tijd bedoelen die op angst is gebaseerd. De enige die je daar echt van kan betichten zijn de complotgekkies wat mij betreft.
Fijn maar geen viroloog, immunoloog of welk ander gebied van de geneeskunde die over Corona gaat.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En een van de beste hartchirurgen en hoogleraar die Nederland kent.
[..]
Wazige voorspellingen op basis van onderbuik met een zwak sausje wetenschap mogen alleen virologen plaatsen!quote:Op maandag 24 mei 2021 20:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Fijn maar geen viroloog, immunoloog of welk ander gebied van de geneeskunde die over Corona gaat.
is kunst.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walgelijke wappies
Nee klopt, maar een chirurg en hoogleraar met een enorme hoge score van zijn klanten. En natuurlijk een volledige basisopleiding genoten.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Fijn maar geen viroloog, immunoloog of welk ander gebied van de geneeskunde die over Corona gaat.
Zoals mijn psychiater het ooit zei: "ik ga niet op de stoel van je reumatoloog zitten"
Hier een spiegel voor jou:quote:Op maandag 24 mei 2021 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
is kunst.
Goed dat ze doormiddel van dit soort acties mensen een spiegel proberen voor te houden
quote:Op maandag 24 mei 2021 21:24 schreef PSVCL het volgende:
is kunst.
Goed dat ze doormiddel van dit soort acties mensen een spiegel proberen voor te houden
Wie zijn die dierenartsen? De enige die ik ken is die mafkees die denkt dat een vaccin zoiets als antibiotica isquote:Op maandag 24 mei 2021 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En een van de beste hartchirurgen en hoogleraar die Nederland kent.
[..]
bron dat hij dat gezegd heeft en bron dat dat niet zou kloppen als hij dat gezegd heeft. Kijk naar landen waar ze niets doen en dan zou t nog best we eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal.
Als je nu niet een lock down doet heb je straks 100-150k doden, zoiets zei onze Ab Osterhaus nog. We zitten nog niet op 20k doden en 1/3e heeft het zeker al opgelopen.
Ik zie het VOORAL bij de complotgekkies.quote:Sowieso zijn de cijfers ook gewoon wel matig, hoe kan een Pienteronderzoek er nou weer een factor 3 naast zitten t.o.v. andere metingen? Dat kan gewoon niet als het deugdelijk onderzoek is.
Maar het is de algehele toon overal, jij ziet het niet, prima.
Komt ie weer met z'n doden en killervirusquote:Op maandag 24 mei 2021 20:58 schreef ludovico het volgende:
Als je hersenpan niet gaat ronkelen als je in April 2020 hoort dat de gemiddelde Covid dode in Italië iets van 82 jaar oud was.. Dan weet ik het ook niet meer, leuk dat men dat meer dan een jaar heeft weten vol te houden dat we te maken hebben met het killervirus, wat meer zou moeten betekenen dan zware griep + capaciteitsproblemen ziekenhuizen.
Ik vraag me af of de stellingname omtrent hoe erg corona is niet voor een groot deel gewoon gecorreleerd is met hoe bang men is voor de dood.![]()
Huidige aantal doden staat nog niet op 20k. Je trekt de hele werkelijkheid krom als je over dit soort zaken moeilijk gaat zitten doen.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
bron dat hij dat gezegd heeft en bron dat dat niet zou kloppen als hij dat gezegd heeft.
Weet ik niet..quote:Op maandag 24 mei 2021 22:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wie zijn die dierenartsen? De enige die ik ken is die mafkees die denkt dat een vaccin zoiets als antibiotica is
Hadden we maatregelen of niet?quote:Op maandag 24 mei 2021 22:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Huidige aantal doden staat nog niet op 20k. Je trekt de hele werkelijkheid krom als je over dit soort zaken moeilijk gaat zitten doen.
En viroloog. Maar ik wist niet dat hij van origine dierenarts was. Heeft ie goed gedaanquote:Op maandag 24 mei 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik niet..
Ab Osterhaus is een dierenarts maar geen OMT lid.
Gaan we weer die cirkel in?quote:
Je zit alleen een factor 2.5 van het werkelijk aantal mensen dat besmet is geweest je rekent nu met een IFR van 1.0. Ipv redelijkere schatting 0.3.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hadden we maatregelen of niet?
Even snelle rekensom.
17000 doden op 1,63 miljoen besmettingen.
10% van de bevolking dus. 17000* 10= 170.000 doden als iedereen ziek zou zijn geworden
Komt aardig in de buurt
Vlg Sanquin een maand geleden uit bloedtesten al 5 miljoen.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gaan we weer die cirkel in?
Als ik een schatting maak heeft +- 4 miljoen NL een besmetting meegemaakt. Wanneer denk je dat er groepsimmuniteit zou gaan optreden? Al zouden de doden x3 gaan is dat al veel. Dan kom je op 45k doden met nauwelijks maatregelen. Wie weet. Van gemiddeld 80+ aan het einde van hun leven. Ik zal wel harteloos zijn dat ik vind dat we de maatschappij teveel schade hebben berokkend en dat we veel doelmatiger risicogroepen hadden moeten isoleren.
Sterker nog, als we dat goed deden zou dat voor extra capaciteit zorgen in de zorg. Dat is win win.
En dan zal jij reageren dat de zorg zou bezwijken etc.
Ik geloof er helemaal niet in, het gros van de maatregelen heeft 0 effect gehad. Met alleen handen wassen thuiswerken en afstand waren we op precies dezelfde manier door deze crisis gekomen.
Daar zit een bias in. Er zijn middels vaccinaties nogal wat onnatuurlijke antistoffen bijgekomen so to speak.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlg Sanquin een maand geleden uit bloedtesten al 5 miljoen.
Mja begin mei was het dit:quote:Op maandag 24 mei 2021 22:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar zit een bias in. Er zijn middels vaccinaties nogal wat onnatuurlijke antistoffen bijgekomen so to speak.
Lijkt me eerlijker om daar nog wel voor te corrigeren als je kijkt naar de blote dodelijkheid van het virus.
Maar na die vaccinatieronde is het helemaal een grap. Dan is het gewoon 0.
En maar doorgaan met testsamenleving.. Corona paspoort.. Whatever voor idioterie.
Ik wil dat men gewoon weer normaal gaat doen als dat kan, en zo snel mogelijk.
quote:Naar schatting hebben nu 6,3 miljoen mensen in Nederland antistoffen. Afgaand op de studie van Sanquin gaat het om 4,1 miljoen personen tussen de 18-75 jaar. Daarbij komt naar schatting 1 miljoen (30%) van de 3,3 miljoen kinderen en tieners; plus naar schatting 1,2 miljoen (90%) van de 1,3 miljoen 75-plussers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |