Frankrijk had toen toch zo'n knappe langharige vent die eigenlijk best wel tegenviel? Italië werd op het laatst pas tweede, geloof ik. Follia D'Amore is nog steeds het mooiste Italiaanse liedje van deze eeuw, jammer dat ze slechts tweede worden. Wat dat betreft heeft Italië vaak net niet genoeg geluk gehad. Hopelijk brengen ze daar deze finale verandering in!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:27 schreef spleeh het volgende:
Niemand die op Das Erste naar de finale van 2011 zit te kijken. Zie vooral vergelijking met Frankrijk als favoriet en waar Italië uiteindelijk 2e werd achter Azerbeidzjan. Ik hoop op zo'n close finale.
Ik hoop zo voor je dat je er morgen gewoon kan zijn! Het is een dooddoener, maar niet teveel zorgen proberen te maken, relaxquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:15 schreef Andromache het volgende:
Goeiedag zeg, werd ik me daar tijdens Spanje even een partij beroerd. Rillen, misselijk, ineens aan de dunne. Ben direct in bed gaan liggen. Geen koorts gelukkig en geen luchtwegklachten, dus geen corona hoogstwaarschijnlijk, maar toch nog beetje bezorgd omdat ik ons kleintje minder voelde vandaag. Ben net wakker en weer helemaal goed in de spijsverteringsorganen en ik voel de buik ook weer flink.
Dus goede hoop dat ik er vanmiddag gewoon ben!
Frankrijk was prachtig, maar live minder uitgevoerd jammer genoeg, en dan Italië erna die onverwachts knalde. Ik voelde me destijds heel alleen met Italië als favoriet dat jaar onder mijn vriendengroep toenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:27 schreef spleeh het volgende:
Niemand die op Das Erste naar de finale van 2011 zit te kijken. Zie vooral vergelijking met Frankrijk als favoriet en waar Italië uiteindelijk 2e werd achter Azerbeidzjan. Ik hoop op zo'n close finale.
Italië had gelijk bij terugkomst in 2011 moeten winnen. Schande dat ze verloren van dat valsgezongen niemendalletjequote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Frankrijk had toen toch zo'n knappe langharige vent die eigenlijk best wel tegenviel? Italië werd op het laatst pas tweede, geloof ik. Follia D'Amore is nog steeds het mooiste Italiaanse liedje van deze eeuw, jammer dat ze slechts tweede worden. Wat dat betreft heeft Italië vaak net niet genoeg geluk gehad. Hopelijk brengen ze daar deze finale verandering in!
Niet te hard roepen als ze morgen de punten uit delen voor Azerbeidzjan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Italië had gelijk bij terugkomst in 2011 moeten winnen. Schande dat ze verloren van dat valsgezongen niemendalletje
Was leuk idd!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:39 schreef Guanabana het volgende:
Nog even, maar die Operatie Songfestival op NPO Start is echt een aanrader! Heel veel achter de schermen beelden van de voorbereidingen die ze eerst nog niet konden laten zien, en ook van semi 1! En ze laten zien hoe het achter de schermen is voor de kandidaten en ze gebruikenThe Roop
daarvoor als voorbeeld.
Damnquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:45 schreef Andromache het volgende:
Ah neeee, de officiële cd van dit jaar en de koelkastmagneten zijn uitverkocht.Ik had al wat merchandise maar wilde dit op het laatste moment nog online bijkopen omdat de kraam bij Ahoy zo idioot druk is. Uitverkocht.
Ik heb de cd nog bij Bol kunnen krijgen maar de koelkastmagneet wordt niks meer. Jammer. Paste zo mooi bij mijn Pinkpop- en Sziget-magneetjes e.d.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Damn![]()
Die had ik niet eens online gespot.
Kreeg eerste instantie maar beetje merch te zien mobiel![]()
quote:
Ook al even wakker, het stormt hierquote:Op zaterdag 22 mei 2021 06:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 3,5 uur geslapen ofzo, gelukkig genoeg schreeuw muziek vandaag
Genoegquote:Op zaterdag 22 mei 2021 07:33 schreef Yesse het volgende:
Zijn er nog mensen die ook vanaf de bank kijken vanavond?
Andy zit daar ookquote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:01 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ande-brand~a6a1bb19/
Brand in een hotel in Rotterdam.
Dus toch wel jouw hotelquote:Op zaterdag 22 mei 2021 07:33 schreef GeorgeM het volgende:
Er is vannacht brand geweest in mijn hotel![]()
Ik ga zo het hotel een berichtje sturen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 07:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus toch wel jouw hotel
Wat gaan jullie nu doen vanavond qua overnachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |