SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll
Veel mannen zijn denk ik bang om zich inadequaat of minder mannelijk te voelenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn vrouwen sowieso een stuk tov mannen
Of je hebt er gewoon geen zin in, die poespasquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel mannen zijn denk ik bang om zich inadequaat of minder mannelijk te voelen
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je hebt er gewoon geen zin in, die poespas
Ja kom op man... met attributen in de slaapkamer klooien... hou toch opquote:
Veel mannen denken dat ze een vrouw zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat slappe opvoeding?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel mannen denken dat ze een vrouw zijn.
misschien..quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Saaiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je hebt er gewoon geen zin in, die poespas
Ik heb toch wel eens een stukje plastic in de mooiste vrouw ter wereld geschoven tot beider groot plezier ende genot.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja kom op man... met attributen in de slaapkamer klooien... hou toch op
Plasticquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toch wel eens een stukje plastic in de mooiste vrouw ter wereld geschoven tot beider groot plezier ende genot.
Ja even die anus oprekken natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toch wel eens een stukje plastic in de mooiste vrouw ter wereld geschoven tot beider groot plezier ende genot.
puberquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja even die anus oprekken natuurlijk.
Klopt. Vrouwen kunnen hun sekstoys openlijk bespreken. Mannen zouden in de kroeg nooit toegeven dat ze een fleshlight oid hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien..
ik zie @ werk enzo ook dat een dildo/vibrator de normaalste zaak van de wereld is.. maar bv een fleshlight of een mastrubator rust echt een soort taboo op, alsof je als man gelijk gefaald hebt als je zo'n ding hebt![]()
echt hequote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel mannen worden nooit volwassen
Omdat je vingers en piepie niet voldedenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
een watquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Vrouwen kunnen hun sekstoys openlijk bespreken. Mannen zouden in de kroeg nooit toegeven dat ze een fleshlight oid hebben.
Ja of dubbel vullen zonder dat je de zak van een andere man tegen je eigen kroonjuwelen voelt wapperen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja even die anus oprekken natuurlijk.
Hoe heb je Keira Knightley in bed gekregen dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dubbel vullen zonder dat je de zak van een andere man tegen je eigen kroonjuwelen voelt wapperen.
Ze is niet lelijk maar daar kunnen wel wat kindermenuutjes van de McDonalds extra in.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe heb je Keira Knightley in bed gekregen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |