SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLL-XOXO-
Nice.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe vesten gekocht en 2 jurkjes, 2 paar schoenen en slippers besteld.
Online stylist, jeetje.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Ik kreeg net m'n zomer kledingpakket van m'n online stylist binnen
Je moeder je online stylist noemenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
witte gympen en een strakke spijkerbroek?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Lui shoppen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Dat is leuk met nieuwe, donkerblauwe jeans en een plotse regenbui.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:56 schreef Karzai het volgende:
Zie hier weer veel mensen op lopen de laatste tijd en dan met zo'n camel kleurige jas
[ afbeelding ]
ja ik heb 0 zin om kleding te shoppen, laat staan tijd. En heb al helemaal geen zicht op wat bij elkaar past ofzo +quote:
Overal op lopen zuigenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moeder je online stylist noemen
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
witte gympen en een strakke spijkerbroek?
naja wel handig tochquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik heb 0 zin om kleding te shoppen, laat staan tijd. En heb al helemaal geen zicht op wat bij elkaar past ofzo +
Dus de laatste pff 1.5-2 jaar ofzo komt er 2 keer per jaar een box van Outfittery. Ideaal.
Zou er toch een wolvenshirt bijshoppen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik heb 0 zin om kleding te shoppen, laat staan tijd. En heb al helemaal geen zicht op wat bij elkaar past ofzo +
Dus de laatste pff 1.5-2 jaar ofzo komt er 2 keer per jaar een box van Outfittery. Ideaal.
vergeet de panfluit niet danquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou er toch een wolvenshirt bijshoppen.
Nee, tin whistle voor de eckte.quote:
Doe maar duur...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe vesten gekocht en 2 jurkjes, 2 paar schoenen en slippers besteld.
om te dippen in hondenkwijl ahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb wel kaasblokjes gekocht in de supermarkt.![]()
Nou Etto doe niet zo ranzig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
om te dippen in hondenkwijl ahahahahahaha
SOWWWWWW
Hoezo slipperS?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik heb geen roze slippers gekocht.Zijn jullie niet trots op me. Huidige paar is wel knalroze.
maar jij hebt er maar een nodig ahahahaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou mocht het over een paar maanden toch keertje warm zijn.
Het waait hier.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IJSDRAAK, KONINGIN VAN HET HOGE NOORDEN
Ja maar ze worden helaas per 2 verkocht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar jij hebt er maar een nodig ahahaha
Huehue?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
@:Haags ik heb 'm een slinger gegeven hoor. monumentje
Doe zulk soort vunzigheden gewoon via dm ...quote:
Als mijn planten maar heel blijven.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Het mag hier wel weer waaien, zit toch binnen de rest van de avond.
ordonaaaaaaeuiiirrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe zulk soort vunzigheden gewoon via dm ...
ga je weer esf kijken ja?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Het mag hier wel weer waaien, zit toch binnen de rest van de avond.
wat een pech zegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Kut wat toklelijk
https://www.telegraaf.nl/(...)ug-ter-nagedachtenis
Beetje braafjes.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die horen gewoon in chocoladekleurige enkels.
Ja van een close-up worden ze niet spannender hoorquote:
kan niet wachtenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar dagen dertig graden erop en het kan net denk ik.
ditquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind ze wel mooi maar ik ben voor mezelf beetje allergisch voor witte schoenen. Ik fiets te vaak door blubber enz.
En ik ben ook niet het type die ze telkens helemaal schoon gaat poetsen enz.quote:
vooral ditquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik ben ook niet het type die ze telkens helemaal schoon gaat poetsen enz.![]()
dit is belabberd hequote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin het zelfs met je eens te geraken qua temperatuur.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd. nog liever oranjeboom
bestaat dat nog trouwens?
In Denemarken heb ik het nog in de winkel zien liggen..quote:
Zal nog wel oude voorraad zijn geweest waar ze niet vanaf kwamenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Denemarken heb ik het nog in de winkel zien liggen..
al is dat ook alweer 2 jaar geleden ofzo
Even snel erin en eruit.quote:
"Dan daar maar"quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal nog wel oude voorraad zijn geweest waar ze niet vanaf kwamen
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
iets gevonden, loopt nog niet uitzichzelf weg dus zal wel goed zijn
Tot je eruit ziet als Trump met tietenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgend jaar gewoon extra hard zonnen
wiequote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen voor Chantal natuurlijk
De mijne zát dus vast aan de schutting.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de braam hier krioelt door de hele tuin over een maand denk ik
Neuh, hij waggelt nog. Maak me ook niet écht zorgen om 'm.quote:
Morgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:49 schreef Karzai het volgende:
nee daar doet de jeugd niet meer aan, is dat nu?
Herrie schoppen op de zaterdagochtend voor pinksteren.quote:
Oh, hier wel hoor. Ik heb geluilakt als jonge IJsdraak.quote:
Straks pizza.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
Hallootjes. Iedereen lekker gegeten?
Ik wel. Ik had broodje kaassoufflé en broodje kroket en zoete aardappelpatat
En wat eet je voor avond eten?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
Hallootjes. Iedereen lekker gegeten?
Ik wel. Ik had broodje kaassoufflé en broodje kroket en zoete aardappelpatat
Dat kennen we hier gelukkig niet.quote:
Dat was avondetenquote:
Wat voor pizza?quote:
Proostquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:52 schreef Karzai het volgende:
ben nog aan het swingen op de nineties hits, draai zo wat in elkaar
eerst nog een biertje
oh.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat was avondeten
[..]
Wat voor pizza?
[..]
Proost
De eerste halve is vierkazen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat was avondeten
[..]
Wat voor pizza?
[..]
Proost
Ja er zijn mensen met een kleinere maag dan die van jouquote:
nou d0dur kan volgens mij best veel etenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen met een kleinere maag dan die van jou
Maar jij meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou d0dur kan volgens mij best veel eten
ik kan niet garanderen dat iemand dat overleeft als ze dat doenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
pinksteren, morgen niet open doen als ze om zeven uur met de bijbel voor de deur staan
Ze kon likken als Lassie?quote:
Is het weer niet genoeg?quote:
quote:
Dit is een leugen. Ik heb een maag als een baby. Drie happen en ik zit volquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou d0dur kan volgens mij best veel eten
uhuhquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het weer niet genoeg?
[..]
[..]
Dit is een leugen. Ik heb een maag als een baby. Drie happen en ik zit vol
Hoe naakt is ze?quote:
je doet net of je me niet gelooftquote:
niet wat je wil horen als je je broek naar beneden doetquote:
The first thing you notice about Lithuanian women is that they’re extremely beautiful. The best way to describe them would be to say that they’re some kind of a cross between Ukrainian and Russian, they have this “Northern” look to it, high cheekbones, light blue eyes, white skin, no thigh-gap, white and full milkies.quote:
Komt dit uit je memoires?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The first thing you notice about Lithuanian women is that they’re extremely beautiful. The best way to describe them would be to say that they’re some kind of a cross between Ukrainian and Russian, they have this “Northern” look to it, high cheekbones, light blue eyes, white skin, no thigh-gap, white and full milkies.
There were times when I literally thought that almost every woman could be a supermodel. They are also extremely feminine and know how to dress when going out and they sure know how to undress.
Griekse vrouwen hebben een beetje een kutkarakter.quote:
ze is eigenlijk nederlands, maar heeft een griekse grootmoederquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekse vrouwen hebben een beetje een kutkarakter.
het isquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
@:Haags ik heb 'm een slinger gegeven hoor. monumentje
En een snor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekse vrouwen hebben een beetje een kutkarakter.
Laetitia en de zachte knoflookboertjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over en Uitstraling.
Heb je vast een goeie titel
Ook mooi.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laetitia en de zachte knoflookboertjes.
Die speelt Ferry jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar boerenhoofd, vreselijke kerel.
Ja en ook 2 Griekse oudersquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze is eigenlijk nederlands, maar heeft een griekse grootmoeder
Jij begon toch al op je twaalfde? met een ouwe fiets?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit bij mij een eeuwigheid tussen bedstrapatsen met een 18-jarige en een 19-jarige.
Nee, maar dan zou het nog steeds kloppen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij begon toch al op je twaalde? met een ouwe fiets?
Maar je bent inmiddels al ruim in de dertig?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou het nog steeds kloppen.
Juist helemaal niet vragen. Wat niet weet wat niet deert.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:56 schreef christmastsunami het volgende:
Lig ik daar met een meid die zei dat ze 19 was, en vertel wat is nou je echte leeftijd?!
is het 18?
is het 17?
is het 16? even doorvragen mensen, die slet was dus, te vroeg volwassen.
Even een Demminkje doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:05 schreef Karzai het volgende:
Hmm las niet zo lang geleden een artikel dat een officier van justitie regelmatig een 16 jarig marokkaans jongetje pijpte voor geld, werd ie toch voor veroordeeld
Beige Marokkaanse jongensbipsjes zijn in trek bij lelijke oude witte mannen, of is het andersom.quote:
Yumquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:13 schreef Amarantha het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:EttovanBelgie wil je ook?
Americain Made vond ik wel tof.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:18 schreef Karzai het volgende:
zo eens even een filmpje uitzoeken, ik heb ook nog ziggo on demand
agreedquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben begonnen aan de serie S.W.A.T. op netflix, best vermakelijk voor op regenachtige dagen.
usb kabel in laptop proppen?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Jezus heb m'n telefoon aan een oude lader hangen omdat ik de andere bij Gergi vergeten ben.. het gaat zo langzaam dat de accu gewoon leegloopt aan de lader
Geld van oude witte mannen is in trek bij beige bipsjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beige Marokkaanse jongensbipsjes zijn in trek bij lelijke oude witte mannen, of is het andersom.
Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben begonnen aan de serie S.W.A.T. op netflix, best vermakelijk voor op regenachtige dagen.
Oh nu je het zegt! Die link had ik nog niet gelegdquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
agreedkijk 't soms op TV
hondo
en euh.. die ene van sons of anarchy
Horloges en sportschoentjes zijn belangrijker dan eer en trots.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geld van oude witte mannen is in trek bij beige bipsjes.
Over een SWAT team in LAquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
En tevens: Kwitje
ja goeie serie wel.. alleen met alle Kurt Sutter series: te lang uitgemolken.. en kut einde.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt! Die link had ik nog niet gelegdSoA alweer te lang geleden gekeken.
Wanneer had je de laatste?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt! Die link had ik nog niet gelegdSoA alweer te lang geleden gekeken.
Mijn tokkiebuur was op facebook aan het paraderen met een nieuwe tas.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Horloges en sportschoentjes zijn belangrijker dan eer en trots.
Ja klopt, het einde ging nergens overquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja goeie serie wel.. alleen met alle Kurt Sutter series: te lang uitgemolken.. en kut einde.
was met the shield ook
Hmm, ik schrijf ‘m opquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over een SWAT team in LA![]()
BudiWas de laatste dagen lekker aan het wandelen overdag
Paraderen ook echtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tokkiebuur was op facebook aan het paraderen met een nieuwe tas.
Even naar Emmen om TE VECHTENquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:13 schreef Amarantha het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:EttovanBelgie wil je ook?
Ja, in de regen maar dat mocht de pret niet teveel drukkenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik schrijf ‘m op
HeerlijkIn de bergen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, in de regen maar dat mocht de pret niet teveel drukkenHad jij nou vakantie?
In ieder geval wel een stuk minder last van fietsers en andere dagjesmensen die je anders met lekker weer zou hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Sinds 17 uur.
In de regen wandelen kan best lekker zijn
Vooruitzichten voor mijn dagen op de Veluwe zijn ook niet zo geweldig
Ik kreeg van de week ook zo'n duckfacefoto van een oude vriendin-vriendin, stond erbij 'Weet je nog toen het zo warm was en ik geen bikinihesje bij had en dat je maar snel op je buik bent gaan liggen op dat ene strandje?"quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een soort mislukte insta-glamourfoto met zo’n nietszeggende spreuk erbij
Hmm jammer.. Maar sowieso wel lekker om even in een andere omgeving te zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Sinds 17 uur.
In de regen wandelen kan best lekker zijn
Vooruitzichten voor mijn dagen op de Veluwe zijn ook niet zo geweldig
Ik vind beide lekker maar oude kaas vind ik op brood wat minder.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week ook zo'n duckfacefoto van een oude vriendin-vriendin, stond erbij 'Weet je nog toen het zo warm was en ik geen bikinihesje bij had en dat je maar snel op je buik bent gaan liggen op dat ene strandje?"
Yups dat weet ik nog heel erg goed maar toen was je een rijpe perzik en nu een uitgeknepen citroen
het gaatquote:
Leukquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer.. Maar sowieso wel lekker om even in een andere omgeving te zijn.
Wij gaan volgende week een paar dagen naar de Italiaanse kust (als het nog allemaal kan).
kwiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer.. Maar sowieso wel lekker om even in een andere omgeving te zijn.
Wij gaan volgende week een paar dagen naar de Italiaanse kust (als het nog allemaal kan).
Rip aan de nabestaanden dan alvastquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:40 schreef crv het volgende:
ik krijg morgen mijn spuitje ....... misschien moet ik vast afscheid nemen![]()
Ik heb altijd een zwak gehouden voor Alassio aan de andere kust.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We moeten nog beslissen waar precies, van het weekend maar eens bekijken.
Das echt een kutomgeving, zijn we eens een week geweest, dat is nog pauperiger dan Zandvoort. En er komen alleen maar pauper Italianen met kinderwagens.quote:
misschien vindt ze dat juist wel leukquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das echt een kutomgeving, zijn we eens een week geweest, dat is nog pauperiger dan Zandvoort. En er komen alleen maar pauper Italianen met kinderwagens.
RIPquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:40 schreef crv het volgende:
ik krijg morgen mijn spuitje ....... misschien moet ik vast afscheid nemen![]()
quote:
bedankt....eindelijk rustquote:
Dat vindt niemand leuk.quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vindt niemand leuk.![]()
Kan me ook herinneren dat 1 vd 2 winkels in Rimini een eroshop was. Vandaar de kinderwagens en tienermoeders.
erotiekshops icm kinderwagens en tienermoeders..quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me ook herinneren dat 1 vd 2 winkels in Rimini een eroshop was. Vandaar de kinderwagens en tienermoeders.
Bijzonder dat jij precies weet wat andere mensen leuk (moeten) vinden en wat nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of lukkenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
erotiekshops icm kinderwagens en tienermoeders..
heel veel experimentjes die mislukken?
Wel een van de weinige gebieden in Italië die echt lelijk en suf is, zelfs Puglia en Calabria zijn vrijwel onontdekt prachtig en adembenemend.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dit mooie opsomming, penispompen, erectiepillen en neplullen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo’n viezig winkeltje met penispompen, erectiepillen en neplullen.
Ik zeg niet dat je liegtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik lieg er niets aan:
https://www.google.nl/sea(...)0shop,trex_id:A3ubrb
Je hebt gelijk geboekt ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit mooie opsomming, penispompen, erectiepillen en neplullen.
Ze moeten niets ik vertel er slechts mijn mening (nogal nadrukkelijk) over.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij precies weet wat andere mensen leuk (moeten) vinden en wat niet
Haha ja echt van die dingen die ik niet nodig ben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit mooie opsomming, penispompen, erectiepillen en neplullen.
uhu, dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja echt van die dingen die ik niet nodig ben.
Neplul kan toch geen kwaad?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja echt van die dingen die ik niet nodig ben.
Wat moet ik met een facsimile van een fallus?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het hier over de inhoud van je antieke nachtkastje?
Voor je dinnetje gekkie.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat moet ik met een facsimile van een fallus?
Voor als ze berig is en jij liever een documentaire kijkt of een spannende voetbalwedstrijd natuurlijk.quote:
Ordinairquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als ze berig is en jij liever een documentaire kijkt of een spannende voetbalwedstrijd natuurlijk.
Medische toepassingen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
"Het is een van de eerste vibrators ter wereld, die uitgevonden werden om vrouwen die aan 'hysterie' leden te behandelen. Stimulatie van vrouwen was in die tijd blijkbaar een heel lucratieve bijverdienste van dokters"
https://www.hln.be/bizar/(...)00-euro-op~a39b6ead/
Briljant businessmodelquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
"Het is een van de eerste vibrators ter wereld, die uitgevonden werden om vrouwen die aan 'hysterie' leden te behandelen. Stimulatie van vrouwen was in die tijd blijkbaar een heel lucratieve bijverdienste van dokters"
https://www.hln.be/bizar/(...)00-euro-op~a39b6ead/
NEEquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje kaas erbij? [ afbeelding ]
Ik ben niet vies van speeltjes in de slaapkamer hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aldus onze wijndrinkende kaasplank
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van speeltjes in de slaapkamer hoor
Lekker op mensen neerkijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aldus onze wijndrinkende kaasplank
dat zijn vrouwen sowieso een stuk tov mannenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van speeltjes in de slaapkamer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |