SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLL-XOXO-
Nice.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe vesten gekocht en 2 jurkjes, 2 paar schoenen en slippers besteld.
Online stylist, jeetje.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Ik kreeg net m'n zomer kledingpakket van m'n online stylist binnen
Je moeder je online stylist noemenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
witte gympen en een strakke spijkerbroek?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Lui shoppen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Dat is leuk met nieuwe, donkerblauwe jeans en een plotse regenbui.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:56 schreef Karzai het volgende:
Zie hier weer veel mensen op lopen de laatste tijd en dan met zo'n camel kleurige jas
[ afbeelding ]
ja ik heb 0 zin om kleding te shoppen, laat staan tijd. En heb al helemaal geen zicht op wat bij elkaar past ofzo +quote:
Overal op lopen zuigenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moeder je online stylist noemen
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
witte gympen en een strakke spijkerbroek?
naja wel handig tochquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik heb 0 zin om kleding te shoppen, laat staan tijd. En heb al helemaal geen zicht op wat bij elkaar past ofzo +
Dus de laatste pff 1.5-2 jaar ofzo komt er 2 keer per jaar een box van Outfittery. Ideaal.
Zou er toch een wolvenshirt bijshoppen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik heb 0 zin om kleding te shoppen, laat staan tijd. En heb al helemaal geen zicht op wat bij elkaar past ofzo +
Dus de laatste pff 1.5-2 jaar ofzo komt er 2 keer per jaar een box van Outfittery. Ideaal.
vergeet de panfluit niet danquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou er toch een wolvenshirt bijshoppen.
Nee, tin whistle voor de eckte.quote:
Doe maar duur...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe vesten gekocht en 2 jurkjes, 2 paar schoenen en slippers besteld.
om te dippen in hondenkwijl ahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb wel kaasblokjes gekocht in de supermarkt.![]()
Nou Etto doe niet zo ranzig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
om te dippen in hondenkwijl ahahahahahaha
SOWWWWWW
Hoezo slipperS?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik heb geen roze slippers gekocht.Zijn jullie niet trots op me. Huidige paar is wel knalroze.
maar jij hebt er maar een nodig ahahahaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou mocht het over een paar maanden toch keertje warm zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |