Ik lees dat niet in jouw link. Of mss kijk ik er overheen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:14 schreef Arizona het volgende:
Spanje haalt vanaf 21 juni al een aantal (gedeelten van) landen van hun risicolijst af. Zelfs de UK...
Dat betekent dat je zonder test- of vaccinatiebewijs naar Spanje mag reizen.
Dus ik hoop dat Nederland rap ook van de lijst met risicolanden wordt gehaald...
https://www.mscbs.gob.es/(...)Actual/nCov/spth.htm
Correct. Dat kan ook niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees dat niet in jouw link. Of mss kijk ik er overheen?
(Dat je zonder test- vaccinatiebewijs naar Spanje zou kunnen)
http://actualinfo.website(...)ucht-buitenlucht-af/quote:Met het oog op de komende feestdagen lijkt het afschaffen van de maskerplicht een mooie opsteker voor mensen die naar Spanje willen. Voorheen werd een verplichte negatieve uitslag van een PCR-test voor Spanje ook afgeschaft, een negatieve antigeentest of een vaccinatiebewijs is nog steeds vereist.
Vanaf 21 juni wel voor bepaalde landenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees dat niet in jouw link. Of mss kijk ik er overheen?
(Dat je zonder test- vaccinatiebewijs naar Spanje zou kunnen)
Wat een contrast. Van buiten mondkapjes moeten dragen naar zonder enig bewijs het land in mogen. Ik denk dat weinig landen dit gaan doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanaf 21 juni wel voor bepaalde landenmaar vanuit Nederland nog niet, wij staan nog op de lijst van risicolanden.
Zie punt 4 van de link. Als jouw land staat op de lijst met risicolanden moet je een test, vaccinatiebewijs of bewijs van genezing laten zien. De lijst met risicolanden staat hier: https://www.mscbs.gob.es/(...)1062021_27062021.pdf
En zie ook Twitter:
[ twitter ]
Ja he. En dan ook nog de UK, of all countries, van de lijst met risicolanden halen... kunnen zij gezellig hun Deltavariant verspreidenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een contrast. Van buiten mondkapjes moeten dragen naar zonder enig bewijs het land in mogen. Ik denk dat weinig landen dit gaan doen.
Denk dat je vrij veel Duitsers aan de kust gaat vinden jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:44 schreef capricia het volgende:
Als hier (bijna) geen maatregelen meer zijn, geen mondkapjes en de kroegen gewoon open...hoe groot is dan de kans dat half DL hier op vakantie wil?
En de timing is ook een ding h.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat je vrij veel Duitsers aan de kust gaat vinden ja
Spanje heeft meer regels.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat je vrij veel Duitsers aan de kust gaat vinden ja
Die Duitsers mogen wat mij betreft wegblijven uit Nederland en al helemaal als de enige reden om Nederland te bezoeken de ontwijking van de Duitse coronaregels zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:44 schreef capricia het volgende:
Als hier (bijna) geen maatregelen meer zijn, geen mondkapjes en de kroegen gewoon open...hoe groot is dan de kans dat half DL hier op vakantie wil?
Waarom maakt dat laatste uit in jouw beleving?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die Duitsers mogen wat mij betreft wegblijven uit Nederland en al helemaal als de enige reden om Nederland te bezoeken de ontwijking van de Duitse coronaregels zijn.
We kunnen niet naast 17 miljoen Nederlanders ook nog 10 miljoen Duitsers huisvesten. Laat die Duitsers maar lekker naar hun eigen kust rond Lbeck en Rostock gaan en Nederland een keer links liggen. Kan de Duitsers missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom maakt dat laatste uit in jouw beleving?
Levert zat handel opquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
We kunnen niet naast 17 miljoen Nederlanders ook nog 10 miljoen Duitsers huisvesten. Laat die Duitsers maar lekker naar hun eigen kust rond Lbeck en Rostock gaan en Nederland een keer links liggen. Kan de Duitsers missen als kiespijn.
Laat jij niet keer op keer vallen dat je zelf wel naar Duitsland wil?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
We kunnen niet naast 17 miljoen Nederlanders ook nog 10 miljoen Duitsers huisvesten. Laat die Duitsers maar lekker naar hun eigen kust rond Lbeck en Rostock gaan en Nederland een keer links liggen. Kan de Duitsers missen als kiespijn.
Als ik niet mag mogen zij ook niet!!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
L
[..]
Laat jij niet keer op keer vallen dat je zelf wel naar Duitsland wil?
Niets alles draait om de economie, hequote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Levert zat handel op
Verder gaat het ook hier weer eens niet om jouw beperkte denkwereld
Kloptquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Niets alles draait om de economie, he
Als je de grenzen wilt openen moet je het beleid van verschillende landen harmoniseren en dat wil niet lukken. Sterker nog, Nederland hanteert vanaf volgende week zowat het soepelste coronabeleid van geheel Europa. Ja, dan krijg je ongewenste verkeersstromen waarbij inwoners van landen/gebieden met strengere maatregelen op bezoek gaan naar landen/gebieden met soepelere maatregelen. Dat lijkt mij niet wenselijk. Daarom, eerst beleid harmoniseren, dan grenzen openen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
En ook niet alles draait om angst. Vrij verkeer van personen is terecht een groot goed in Europa![]()
Zodra het kan, openen die grenzen
Jij vndt het onwenselijk, dat is wat andersquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je de grenzen wilt openen moet je het beleid van verschillende landen harmoniseren en dat wil niet lukken. Sterker nog, Nederland hanteert vanaf volgende week zowat het soepelste coronabeleid van geheel Europa. Ja, dan krijg je ongewenste verkeersstromen waarbij inwoners van landen/gebieden met strengere maatregelen op bezoek gaan naar landen/gebieden met soepelere maatregelen. Dat lijkt mij niet wenselijk. Daarom, eerst beleid harmoniseren, dan grenzen openen.
Je zou denken dat het 2020 isquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je de grenzen wilt openen moet je het beleid van verschillende landen harmoniseren en dat wil niet lukken. Sterker nog, Nederland hanteert vanaf volgende week zowat het soepelste coronabeleid van geheel Europa. Ja, dan krijg je ongewenste verkeersstromen waarbij inwoners van landen/gebieden met strengere maatregelen op bezoek gaan naar landen/gebieden met soepelere maatregelen. Dat lijkt mij niet wenselijk. Daarom, eerst beleid harmoniseren, dan grenzen openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |