Ik vind haar er heel goed uit zien hoor, smaken verschillen. Idd een beetje een zaag maar lijkt me ook lief en openquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:02 schreef RipCity het volgende:
Arme jongen.
Dat meisje is totaal niet bijzonder en vooral erg saai maar wel allemaal die eisen en subtiel afbranden.
@Pisces29quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:32 schreef goldback het volgende:
Die twee oudjes gaan het ook niet worden. Geen bier wel wijn gelijk dat willen bepalen.
Meer omdat ze eigenlijk geen inlevingsvermogen heeftquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, ze vond hem gelijk bij binnenkomst al niks.
En het bleef nog lang stil tussen die beide..quote:Op maandag 31 mei 2021 19:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit zijn twee acteurs, dat kan niet anders.
ben blij dat ze het zelf ook inzien.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tja, dat kun je nu eenmaal niet forceren
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 31 mei 2021 19:12 schreef CrushedTinBox het volgende:
Toen ik deze personen in het voorstukje zag dacht ik dat ze beide eind 30 waren. Zijn gewoon midden twintig
Die tante strooit ook bijna een heel zoutvaatje leeg op de piepers.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:49 schreef Beursaap het volgende:
Wat zit die dakdekker toch in dat dikkertje? Lijkt wel een feeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |