Ik dacht dat ze dat ook gezegd hadden, maar wellicht maakte mijn vader dezelfde grap.quote:
Iedereen moet!quote:
Jan heeft wel zijn onderbroekenlijn bij C&A (gehad?).quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat laatste was volgens mij een geintje, omdat het enkel om de jurken ging.
jij ook?quote:
Ja, dat moet van Jobi.quote:
quote:Gastland zijn voor het Eurovisie Songfestival is altijd al een gigantische onderneming, maar in 2020 en ’21 is het extra improviseren. Wat mag weer en wat nog niet? De documentaire Operatie Songfestival gaat achter de schermen van het gigantische evenement, dat Nederland al veertig jaar niet meer had hoeven organiseren.
Operatie Songfestival om 20:35 op NPO 2
Spanje ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, die moet je dan zelf even ergens vandaan invliegen.
@Aoibhin heeft een karaoke meet in gedachten waarbij zij dan de slotact is.quote:
Ah ok. Ik heb nog nooit gekaraokedquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Aoibhin heeft een karaoke meet in gedachten waarbij zij dan de slotact is.
En wat is een slotact zonder een amerikaanse rappert.
Ik ook niet.quote:
boksquote:
Kijk. Daar komt de Pipi Langkous in je weer naar boven (hoewel het formeel fout is)quote:
Ik één keer. Op een Italiaanse camping. Met wat campingvrienden.quote:
We gaan op zoek naar de beelden.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik één keer. Op een Italiaanse camping. Met wat campingvrienden.
Dit liedje:
Unaniem belachelijk succes!
"Ik kan dat" ging over rappenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kijk. Daar komt de Pipi Langkous in je weer naar boven (hoewel het formeel fout is)
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik kan het.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik één keer. Op een Italiaanse camping. Met wat campingvrienden.
Dit liedje:
Unaniem belachelijk succes!
Dat kan je vast ook wel. Maar Jobi wil dan toch wel afsluiten met een echt goed nummer.quote:
WAT? Daar hadden ze me wel een berichtje over mogen sturenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja mensen van de close app, ik weet dat er voor ahoy parkeerkaarten te koop zijn. Ik wist dat ook al bij het vorige bericht dat jullie stuurden en bij het bericht daarvoor. Toch bedankt.
Ik snap er geen bal van maar het is prima allemaalquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat kan je vast ook wel. Maar Jobi wil dan toch wel afsluiten met een echt goed nummer.
Dus dan mag jij een ander nummer uitkiezen.
Zodra het weer mag, komt ie er.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van maar het is prima allemaal![]()
Komt er een meet dan?
Misschien krijg ik al de hele week jouw berichtjes hierover.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
WAT? Daar hadden ze me wel een berichtje over mogen sturen
* Aoibhin kijkt meneer Malta heel lief aanquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meen dat de manager van Malta boos is op de organisatie en ergens halverwege een boze tweet en een ragequit hing, dus misschien zijn via hem nog wat ongebruikte simkaarten te ritselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |