Superleuk gemaakt, en die reacties bij de puntenquote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
Lieve mensenkinderen! Er is nog een kleine aftermovie gemaakt. Op muziek waarvan nu blijkt dat het in sommige landen geblokkeerd is, dus effe duimen dat het werkt en zo niet dan bedenk je er maar een leuk liedje overheen!
Geweldig zegquote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
Lieve mensenkinderen! Er is nog een kleine aftermovie gemaakt. Op muziek waarvan nu blijkt dat het in sommige landen geblokkeerd is, dus effe duimen dat het werkt en zo niet dan bedenk je er maar een leuk liedje overheen!
Tof, veel geluk samen. ben te lang niet meer op fok geweest merk ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga trouwen met een FOK!ker![]()
![]()
![]()
Dus pas op waar je aan begint
Hmmz..ja...kan ik me voorstellen... een hele tijd een complete esf bubbel.. en dan komende dagen "back to life...back to reality.. "quote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
Mooi filmpje weer, zelden iemand zo blij "We gaan naar Italië!" zien roepen.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
Superleuk filmpje, dit fleurde mijn eerste After-ESF werkdag weer een beetje opquote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
Help. Wat een emo filmpje, maar heerlijk om op m’n saaie werkdag te kijkenquote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
Dit is echt een Cold Turkeyquote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:36 schreef Greys het volgende:
Van een ruimte vol gezellig geroezemoes en altijd iemand om tegen te kletsen naar in m'n eentje in een stil kantoor vind ik wel een ding. Maar komt wel weer goed. De overgang is nu gewoon ENORM.
Ik mis nog alles en iedereen en het idee dat het over is. Maar dat is denk ik bij alles wat heel erg geweldig was. Ik heb alleen nog niet zoiets geweldig eerder meegemaakt denk ik dus is de overgang groter dan ooit.
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:36 schreef Greys het volgende:
Van een ruimte vol gezellig geroezemoes en altijd iemand om tegen te kletsen naar in m'n eentje in een stil kantoor vind ik wel een ding. Maar komt wel weer goed. De overgang is nu gewoon ENORM.
Ik mis nog alles en iedereen en het idee dat het over is. Maar dat is denk ik bij alles wat heel erg geweldig was. Ik heb alleen nog niet zoiets geweldig eerder meegemaakt denk ik dus is de overgang groter dan ooit.
Hahahahahaha de reactie van GJ op de 0 punten voor Spanje is ook mooiquote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Help. Wat een emo filmpje, maar heerlijk om op m’n saaie werkdag te kijken![]()
Geweldig gedaan meiden en die reacties![]()
‘t-is alsof ik mezelf zie![]()
Zo jammer dat het alweer voorbij is
Wat geweldigquote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
Het Efendi momentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |