abonnement Unibet Coolblue
pi_199582841
@Greys, @Cee, hartelijk bedankt dat jullie ons op deze manier hebben meegenomen de afgelopen twee weken! Het was fantastisch om het allemaal op deze manier mee te krijgen, en ben ervan overtuigd dat jullie net zo hebben genoten als wij!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 16:06:04 #227
163650 Greys
pi_199582951
Het was heerlijk! Elke minuut. Fijn dat jullie ervan genoten hebben!

Vandaag proberen m'n stem terug te krijgen want dinsdag weer werken en beetje bijslapen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199583440
@Cee & @Greys, heel erg bedankt voor de afgelopen twee weken _O_ Het was echt fantastisch om alles zo mee te krijgen, dat was serieus beter dan normaal, dus echt een toevoeging. Na elk optreden naar dit topic om te zien wat jullie indruk was.

En wat betreft de livestream en vlogs is het net of jullie dit al jaren doen :D

Helemaal super, bedankt _O_ w/
  zondag 23 mei 2021 @ 16:41:47 #229
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199583581
Jaa het was superleuk deze weken! Dikke pluim dames! _O_
pi_199583668
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:16 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]

Is dit niet een beetje laat?
Wie kwam ook weer op het idee van dat rotating platform?
  zondag 23 mei 2021 @ 16:53:16 #231
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199583877
@Cee en @Greys

Echt top wat jullie de afgelopen 2 weken hebben gedaan. *O* _O_

Alsof het niet de eerste keer was.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199583973
Top gedaan! 🙌🎉👍👍
  zondag 23 mei 2021 @ 17:05:35 #233
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199584159
oh en @Greys

Ik gok zomaar dat je het met jullie Belgische buren ook over de Belgische inzending hebt gehad.

‘Geraakt door publiek, gewaardeerd bij jury’s: dát heeft België nodig’

quote:
Claimen dat je een nummer ‘speciaal voor het Songfestival’ moet componeren zou fout zijn, maar bij het maken of selecteren van je liedje is het toch wél heel belangrijk om rekening te houden met de competitie waaraan je gaat deelnemen. Meer bepaald met wie er thuis vanuit zijn luie zetel stemt.

Niet uitmuntend genoeg

‘Misschien waren wij toch weer net iets te left. Ik heb altijd gezegd: je moet net op de middenlijn tussen left en right lopen, en misschien was onze entertainmentfactor niet groot genoeg.’ Dat was de reactie van Alex Callier na afloop van de finale in Rotterdam. Eigenlijk heeft hij het helemaal bij het juiste eind. Maar het zijn vijgen na Pasen. Zowel ons nummer, het optreden en de beeldregie waren kwaliteitsvol en mooi, maar niet uitmuntend genoeg om in dat genre ook Miranda uit Nederland te bereiken.


[ Bericht 0% gewijzigd door usagi414 op 23-05-2021 17:18:57 ]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199584411
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:05 schreef usagi414 het volgende:
oh en @:Greys

Ik gok zomaar dat je het met jullie Belgische buren ook over de Belgische inzending hebt gehad.

‘Geraakt door publiek, gewaardeerd bij jury’s: dát heeft België nodig’
[..]

Hahahaha die laatste zin _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 23 mei 2021 @ 17:51:46 #235
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199584980
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 13:21 schreef Greys het volgende:
Onze laatste vlog! Bedankt dat jullie zo respectvol zijn omgegaan met onze video's (het was best heel spannend voor ons om dit zo te doen met alle oncharmante beelden van dien) dus een dikke dankjewel daarvoor namens ons allebei! O+

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien hoe we onze laatste dag daar beleefden! (Er komt later nog een aparte video over onze reacties tijdens punten geven, anders werd het veel te lang. :D )

@Greys @Cee
Allebei heel erg bedankt voor het alle uitgebreide verslagen deze weken. Zeker met die vlogs krijg je toch veel meer mee van de sfeer in die persruimte en alles om de streams heen. Lijkt me echt een unieke ervaring daar deel van te zijn geweest. _O_

En wat een mooi eindverslag, werd er helemaal een beetje emotioneel van met het wegrijden van Ahoy zo in het donker. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 17:55:40 #236
163650 Greys
pi_199585033
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:05 schreef usagi414 het volgende:
oh en @:Greys

Ik gok zomaar dat je het met jullie Belgische buren ook over de Belgische inzending hebt gehad.

‘Geraakt door publiek, gewaardeerd bij jury’s: dát heeft België nodig’
[..]

HAHAHAHA! Onze overburen waren inderdaad Songfestival.be, die schatten Gunther en Joel van dat mooie briefje op onze laptop! O+

Die zin _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 17:58:36 #237
163650 Greys
pi_199585079
quote:
17s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

@:Greys @:Cee
Allebei heel erg bedankt voor het alle uitgebreide verslagen deze weken. Zeker met die vlogs krijg je toch veel meer mee van de sfeer in die persruimte en alles om de streams heen. Lijkt me echt een unieke ervaring daar deel van te zijn geweest. _O_

En wat een mooi eindverslag, werd er helemaal een beetje emotioneel van met het wegrijden van Ahoy zo in het donker. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief, dankjewel! We vonden het echt eerst behoorlijk eng (gaat er niemand stom doen over hoe we praten of hoe we eruitzien, je weet hoe breinen kunnen tegenwerken) maar iedereen reageerde zo leuk en dat doet wonderen voor je zelfvertrouwen en daardoor durfden we nog meer vlogs te maken. Dus dat hebben jullie aan jezelf te danken! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 mei 2021 @ 17:59:02 #238
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199585086
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

HAHAHAHA! Onze overburen waren inderdaad Songfestival.be, die schatten Gunther en Joel van dat mooie briefje op onze laptop! O+

Die zin _O-
En dit artikel is dan nog door Jasper geschreven :) Jullie hebben indruk gemaakt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199585290
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Lief, dankjewel! We vonden het echt eerst behoorlijk eng (gaat er niemand stom doen over hoe we praten of hoe we eruitzien, je weet hoe breinen kunnen tegenwerken) maar iedereen reageerde zo leuk en dat doet wonderen voor je zelfvertrouwen en daardoor durfden we nog meer vlogs te maken. Dus dat hebben jullie aan jezelf te danken! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat jullie zoveel zelfvertrouwen door ons hebben gekregen! O+ *O* Alles is ook helemaal gemeend hoor!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 18:21:53 #240
163650 Greys
pi_199585396
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:59 schreef usagi414 het volgende:

[..]

En dit artikel is dan nog door Jasper geschreven :) Jullie hebben indruk gemaakt.
Of het is echt puur toeval!
En ook dan is het leuk. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 18:22:33 #241
163650 Greys
pi_199585408
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Fijn dat jullie zoveel zelfvertrouwen door ons hebben gekregen! O+ *O* Alles is ook helemaal gemeend hoor!
O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 mei 2021 @ 18:26:45 #242
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199585474
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Lief, dankjewel! We vonden het echt eerst behoorlijk eng (gaat er niemand stom doen over hoe we praten of hoe we eruitzien, je weet hoe breinen kunnen tegenwerken) maar iedereen reageerde zo leuk en dat doet wonderen voor je zelfvertrouwen en daardoor durfden we nog meer vlogs te maken. Dus dat hebben jullie aan jezelf te danken! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat jullie mij ook een stapje dichterbij het durven meeten van andere forumleden hebben gebracht. Eerst dacht ik sowieso "ew, dat is eng en straks zijn ze helemaal niet mijn type en stom en zo", maar nu ik jullie video's zo heb gezien heb ik wel echt leuke mensen gezien en leuke reacties erop dat ik toch wel een stapje dichterbij ben bij het durven daarvan. Daarvoor ook bedankt O+
  zondag 23 mei 2021 @ 18:31:03 #243
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199585548
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat jullie mij ook een stapje dichterbij het durven meeten van andere forumleden hebben gebracht. Eerst dacht ik sowieso "ew, dat is eng en straks zijn ze helemaal niet mijn type en stom en zo", maar nu ik jullie video's zo heb gezien heb ik wel echt leuke mensen gezien en leuke reacties erop dat ik toch wel een stapje dichterbij ben bij het durven daarvan. Daarvoor ook bedankt O+
Als ik gisteren alleen was geweest was ik bij het huisje ook nog wel even gaan kijken of daar wat lange mannen en @Aoibhin stonden. En dat had ik een jaar geleden ook niet gedacht van mijzelf.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199585849
@Greys en @Cee, zo leuk wat jullie hebben gedaan en hebben laten zien! Jullie enthousiasme is zichtbaar en voelbaar. Hartstikke bedankt!
Ook kuddos voor andere forumleden die verslagen hebben gedeeld na bijgewoonde shows !

w/ w/ w/
pi_199585867
@Greys en @Cee wat een toffe meiden zijn jullie. Ik heb de afgelopen weken zo genoten van jullie verslagen en vlogs en petje af hoor want je moet maar durven *O*
  zondag 23 mei 2021 @ 20:59:30 #246
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199588208
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 13:21 schreef Greys het volgende:
Onze laatste vlog! Bedankt dat jullie zo respectvol zijn omgegaan met onze video's (het was best heel spannend voor ons om dit zo te doen met alle oncharmante beelden van dien) dus een dikke dankjewel daarvoor namens ons allebei! O+

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien hoe we onze laatste dag daar beleefden! (Er komt later nog een aparte video over onze reacties tijdens punten geven, anders werd het veel te lang. :D )

WAUW WAUW WAUW DIT *O*
Ontzettend bedankt meiden voor een heerlijke twee weken met een rollercoaster aan emoosj _O_
Zo ongelooflijk fantastisch om dit meegemaakt te hebben met jullie O+
DANK DANK DANK _O_
Oh God, ik jank alweer. Maar dat kan ook komen omdat ik maar 2 uur slaap heb gehad |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter zondag 23 mei 2021 @ 21:24:06 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_199588654
Oh en @TheVulture het is noodzakelijk dat je de vlog ook kijkt. :7
pi_199588671
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 13:21 schreef Greys het volgende:
Onze laatste vlog! Bedankt dat jullie zo respectvol zijn omgegaan met onze video's (het was best heel spannend voor ons om dit zo te doen met alle oncharmante beelden van dien) dus een dikke dankjewel daarvoor namens ons allebei! O+

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien hoe we onze laatste dag daar beleefden! (Er komt later nog een aparte video over onze reacties tijdens punten geven, anders werd het veel te lang. :D )

quote:
“Ik heb patat en Cee heeft friet.”
:D

Bedankt voor de leuke vlogs, meisjes. O+ Dapper dat jullie alles zo online hebben gegooid en ons mee hebben laten genieten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 mei 2021 @ 21:30:44 #249
163650 Greys
pi_199588791
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat jullie mij ook een stapje dichterbij het durven meeten van andere forumleden hebben gebracht. Eerst dacht ik sowieso "ew, dat is eng en straks zijn ze helemaal niet mijn type en stom en zo", maar nu ik jullie video's zo heb gezien heb ik wel echt leuke mensen gezien en leuke reacties erop dat ik toch wel een stapje dichterbij ben bij het durven daarvan. Daarvoor ook bedankt O+
Dit vind ik ZO FIJN om te horen! Jullie reacties hebben ons geholpen en heel tof om te horen dat wij jou dan weer een beetje 'geholpen' hebben. Je moet maar denken: achter elke username hier zit ook maar gewoon een mens met allemaal eigen onzekerheden en menselijkheden. Ik heb veel mensen uit ESF ontmoet en ik kan je melden dat het allemaal superleuke en aardige mensen zijn van alle leeftijden en ook al zijn we allemaal verschillend, onze esf-liefde schept automatisch een band. :D

Echt tof om te horen dat onze amateuristische prutsvlogs (alles steeds in spiegelbeeld en constant in de verkeerde camera kijken en dat geschetter in die kapjes hahaha!) je toch zoiets positiefs hebben laten voelen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport zondag 23 mei 2021 @ 21:34:07 #250
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_199588870
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat jullie mij ook een stapje dichterbij het durven meeten van andere forumleden hebben gebracht. Eerst dacht ik sowieso "ew, dat is eng en straks zijn ze helemaal niet mijn type en stom en zo", maar nu ik jullie video's zo heb gezien heb ik wel echt leuke mensen gezien en leuke reacties erop dat ik toch wel een stapje dichterbij ben bij het durven daarvan. Daarvoor ook bedankt O+
Ik ben misschien wat bevooroordeeld maar FOK!kers meeten is echt leuk hoor :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')