is hij niet geblesseerd? Of heeft hij straf na zijn uitlatingenquote:
niet wedstrijdfit zie ik staan, zal liever op Ibiza zitten waarschijnlijkquote:Op maandag 24 mei 2021 11:06 schreef Paul het volgende:
[..]
is hij niet geblesseerd? Of heeft hij straf na zijn uitlatingen
DIT MOETEN WE UITZOEKENquote:Op maandag 24 mei 2021 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet wedstrijdfit zie ik staan, zal liever op Ibiza zitten waarschijnlijk
quote:Noa Lang is geblesseerd afgehaakt voor het EK Onder-21 dat later deze maand wordt afgemaakt in Hongarije en Slovenië. De aanvaller van Club Brugge kampt met een zware hamstringblessure. Ook Deyovaisio Zeefuik (niet fit) en Ludovit Reis (clubverplichtingen) doen niet mee aan het EK
Aan de andere kant gaat het gemiddelde iq opeens met 40-45 iq-punten omhoogquote:
https://www.nu.nl/voetbal(...)ale-jong-oranje.htmlquote:Justin Bijlow is maandag de doelman van Jong Oranje in de kwartfinale tegen Frankrijk op het EK onder 21 jaar. De Feyenoorder krijgt de voorkeur boven Kjell Scherpen, die in maart onder de lat stond tijdens de groepsfase.
Scherpen maakte in de wedstrijden tegen Roemenië (1-1), Duitsland (1-1) en Hongarije (6-1) een goede indruk. Toch raakt hij tegen Frankrijk zijn basisplek kwijt aan Bijlow, die in de voorgaande drie duels genoegen moest nemen met een plek op de bank.
"Ik heb tijdens de groepsfase voor Kjell gekozen, omdat het Justin toen aan wedstrijdritme ontbrak. Justin was eigenlijk in de hele kwalificatiereeks onze eerste keeper, maar hij kwakkelde in maart te veel met blessures", zei bondscoach Erwin van de Looi zondag op een digitale persconferentie.
"Kjell heeft in de afgelopen periode zo zijn problemen gekend bij Ajax. Hij is even buiten de selectie geweest en was niet helemaal 100 procent fit toen hij zich bij ons meldde. Dat is hij gelukkig nu wel. Maar ik denk dat het logisch is dat Justin morgen keept tegen Frankrijk."
De spelers van Jong Oranje tijdens een training in de Bozsik Aréna in Boedapest.
De spelers van Jong Oranje tijdens een training in de Bozsik Aréna in Boedapest. Foto: ANP
'Eerste paar dagen verliepen wat rommelig'
Het EK onder 21 jaar in Hongarije en Slovenië is opgesplitst in twee delen vanwege de verplaatsing van het grote EK van 2020 naar een jaar later. Eind maart werd alleen de groepsfase afgewerkt en het toernooi gaat vanaf maandag verder met de kwartfinales.
"De spelers gaven aan dat ze daardoor weer een beetje het toernooigevoel moeten krijgen en dat had ik zelf ook wel een beetje. We waren groeiende tijdens de groepsfase. We begonnen moeizaam na een hele korte voorbereiding, maar daarna kwamen we er beter in", aldus Van de Looi.
"Er is ook best wel wat gebeurd met de samenstelling van de selectie. Zo zijn er nu jongens die de groepsfase niet eens hebben doorgemaakt. De eerste paar dagen deze week verliepen af en toe wat rommelig doordat we het complex in Zeist deelden met het Oranje, maar het gevoel is nu goed."
In tegenstelling tot de groepsfase zijn onder anderen Cody Gakpo en Teun Koopmeiners er niet bij, omdat ze zijn opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal voor het EK van komende maand. Daarentegen kan Van de Looi in de knock-outfase dit keer wel beschikken over bijvoorbeeld Calvin Stengs.
Jong Oranje tegen Frankrijk begint maandag om 18.00 uur in de Bozsik Aréna in Boedapest. Er mogen achtduizend toeschouwers aanwezig zijn in het stadion, maar zaterdag waren er pas zestienhonderd tickets verkocht. De winnaar neemt het in de halve finales op tegen Duitsland of Denemarken.
Niet op NOS iig.. Wel op de Spaanse tv canal Cuatroquote:Op maandag 31 mei 2021 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andere pot wordt weer niet uitgezonden zeker?
Het valt me nu pas op dat Frenkie de Jong die jongen gewoon staat uit te lachen.quote:
Is dit een impressie van ons middenveld vanavond?quote:
Nee, dit is het grote oranje.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een impressie van ons middenveld vanavond?
Mokerslecht wordt 0-4quote:Op maandag 31 mei 2021 16:42 schreef PSVCL het volgende:
Netherlands U21 XI v France: Bijlow, Teze, Malacia, Schuurs, Botman, Harroui, Kadioglu, De Wit, Stengs, Kluivert, Boadu
Camavinga en Caqueret nog op de bank, wat een middenveldquote:Op maandag 31 mei 2021 17:49 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Wat een team en dan missen ze nog wat namen.
Luxeprobleem achterin als Fofana ook nog eens fit zou zijn. Ongekend wat een keuze. Betere centrale verdedigers bij Jong Frankrijk dan een hele boel A-landen. Ik pak het telraam er maar bij.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Camavinga en Caqueret nog op de bank, wat een middenveld
Jong Frankrijk draait niet zo heel goed, toch?quote:Op maandag 31 mei 2021 17:57 schreef RipCity het volgende:
Frankrijk 2.50
Nederland 3.0
Zou denken dat Frankrijk grotere favoriet zou zijn
Zeker weer speler in het team die vriendin van andere speler naait.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jong Frankrijk draait niet zo heel goed, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |