Ja ok, maar achter de SC, dus ik ging er vanuit dat het veld gewoon netjes bij elkaar zat, zoals dat hoort bij een SC.quote:
Ook voor Ronald is het vroeg.quote:
Weet van Dam veelquote:
Nee, die zijn voor Lawson, danquote:
quote:In each race, two points will be awarded to the driver who achieves the fastest lap time, providing he was in the top 10 positions of the final race classification. No point will be awarded if the fastest lap time is achieved by a driver who was classified outside the top ten positions.
Hij weet hetquote:
Zo heet hij nietquote:
Heeft vast iemand hem ingefluisterd.quote:
Dan laat ie zijn naam maar mooi veranderen. Beetje rare spelling gebruiken, gek dat het is.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo heet hij niet![]()
En punten krijgt hij ook niet.
Liever er naastquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:14 schreef StephanL het volgende:
Je zal daar maar in een appartement wonen op de finislijn
Gister even gekeken. Appartementje daar begint bij een paar miljoenquote:
Dat is al een aantal jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:18 schreef Zorro het volgende:
Oh hebben ze voortaan een podium? Nieuw of heb ik te lang onder mijn steen gelegen?
Dat krijg je met die Wolga Duitsers die zich in de jaren 20 bij het communisme aansloten hèquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan laat ie zijn naam maar mooi veranderen. Beetje rare spelling gebruiken, gek dat het is.
Hmm. Laat maar weer eens zien hoe geinteresseerd ik ben in dat podiumgeneuzel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is al een aantal jaar.
Edit: Sinds 2017 zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |