Uitslag van vandaag en tussenstand ook bekend?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:19 schreef showtimer het volgende:
Startlijst inclusief teamcodes
[ afbeelding ]
@:maxi-mus, @:Van_Poppel, @:hhh38, @:Slobeend, @:Chiappucci, @:H.Vviv, @:noodgang, @:BobW, @:wimderon, @:skysherrif, @:heywoodu, @:Aguero, @:Mani89 @:Momo
Deadline: 11u40
Zoncolan calling!
Ja, stond nog een foutje in.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uitslag van vandaag en tussenstand ook bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beeeetje te laat wakker geworden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:15 schreef showtimer het volgende:
@:Aguero @:Chiappucci @:maxi-mus
[ afbeelding ]
We zijn het thuis nog niet helemaal eens of ik daar überhaupt al uit ben.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
De puber in @:maxi-mus is nog springlevend?
Geen 1x gedacht dat Ewan wel een leuke keuze zou zijn?quote:
Jawel, maar toch steeds links laten liggen en toen was het ineens zover dat ie afstapte. Mijn excuus is dat ik voor het eerst mee speelquote:Op maandag 24 mei 2021 18:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen 1x gedacht dat Ewan wel een leuke keuze zou zijn?
niet dat ik iets mag zeggen met mijn stand
Die bonus/joker mag alleen op etappevoorspellingen, als ik de OP goed begrijp.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:13 schreef Momo het volgende:
Eindklassement: Vlasov - Astana (ja, gooi daar de bonus maar op dan he)
Dat klopt @Momoquote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die bonus/joker mag alleen op etappevoorspellingen, als ik de OP goed begrijp.
@:showtimer, kun je dit bevestigen? Dat heeft namelijk ook wel invloed op mijn beslissing
Wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Doe die andere dan ook even, anders geef je maxi-mus weer hoop.
Daarom staat er een startlijst link boven beste Hansje. Ik heb derhalve geen idee welke dronken UCI kantoorklerk verantwoordelijk is voor deze keuzes.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is het trouwens TFS en niet TSF? Ik heb de grootste moeite gehad om deze teamcodes te ontcijferen.
Ik had hem ook opgespaard voor komende dagenquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:41 schreef Mani89 het volgende:
Een dag nadat ik Ciccone kies voor de eindklassement gaat hij op zijn smoel en DNS’t hahahhaaha im going insaaaaaane
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:13 schreef showtimer het volgende:
[..]Ben ik iets vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Oh jaquote:
De joker bij Affini.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:12 schreef heywoodu het volgende:
19. Attila Valter - Groupama-FDJ
20. Geoffrey Bouchard - Ag2r
21. Edoardo Affini - Jumbo-Visma
Stop de tijd.
Te druk met het schilderen van m'n nieuwe appartement de afgelopen 2 dagenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:30 schreef wimderon het volgende:
@:showtimer: eventueel een optie om jokers bij tijdritten te verbieden?
Lijkt mij te gemakkelijk/voor de hand liggend om hem daarvoor te gebruiken. Maar goed, wie ben ik.quote:
De favoriet is niet altijd zo duidelijk als nu. Ik vind sprintritten normaal gesproken wel ongeveer van hetzelfde kaliber.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt mij te gemakkelijk/voor de hand liggend om hem daarvoor te gebruiken. Maar goed, wie ben ik.
Nog een paar uur wachten en alle feedback is welkom.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt mij te gemakkelijk/voor de hand liggend om hem daarvoor te gebruiken. Maar goed, wie ben ik.
Iedereen bedankt voor het (min of meer) uitspelen van de 23 opties.![]()
Beetje chanant om je 'eigen' spel te winnen, maar daar hebben we in WLR wel vaker last van @wimderon![]()
Was vandaag zo populair omdat het de laatste dag was of vanwege de voorspelbaarheid? Voor de eerste tijdrit waren er namelijk 0 jokers ingezet.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klassement op rustdag 2 voorspellen is wel gemakkelijk scoren. Vooraf maakt de kans op een DNF dan weer een stuk groter, maar wel uitdagender.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:06 schreef showtimer het volgende:
Iemand nog verbeterpunten voor de spelformule? Is het laagdrempelig genoeg?
Ten opzichte van de Vuelta 2020 was er nu een verschil tussen winnaars en podiumplaatsen. Is het beter zo? Of is de bonus voor de klassementsleider nu te hoog? Klassementen tijdens of voor aanvang van de drieweekse voorspellen?
Toen was ik het vergeten, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was vandaag zo populair omdat het de laatste dag was of vanwege de voorspelbaarheid? Voor de eerste tijdrit waren er namelijk 0 jokers ingezet.
quote:Op zondag 30 mei 2021 18:11 schreef wimderon het volgende:
Klassement op rustdag 2 voorspellen is wel gemakkelijk scoren. Vooraf maakt de kans op een DNF dan weer een stuk groter, maar wel uitdagender.
Zonder die extra toegestane wildcard voor dit jaar was het makkelijker. Waarschijnlijk ga ik ze bij de Tour inderdaad iets vervroegen. Eventueel gewonnen bonuspunten inzetten om bijvoorbeeld op rustdagen die inzendingen nog te mogen wijzigen maakt het te complex hè?quote:Op zondag 30 mei 2021 18:36 schreef noodgang het volgende:
Het is een tof spel. Misschien van tevoren en op de eerste rustdag een eindklassement kiezen?
Al vind ik de huidige opzet ook wel leuk, je moet alsnog maar de teams over hebben op de tweede rustdag om de goede klassementswinnaar te kunnen kiezen
Bedankt voor het organiseren en gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 mei 2021 19:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Zonder die extra toegestane wildcard voor dit jaar was het makkelijker. Waarschijnlijk ga ik ze bij de Tour inderdaad iets vervroegen. Eventueel gewonnen bonuspunten inzetten om bijvoorbeeld op rustdagen die inzendingen nog te mogen wijzigen maakt het te complex hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |