Te druk met het schilderen van m'n nieuwe appartement de afgelopen 2 dagenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:30 schreef wimderon het volgende:
@:showtimer: eventueel een optie om jokers bij tijdritten te verbieden?
Lijkt mij te gemakkelijk/voor de hand liggend om hem daarvoor te gebruiken. Maar goed, wie ben ik.quote:
De favoriet is niet altijd zo duidelijk als nu. Ik vind sprintritten normaal gesproken wel ongeveer van hetzelfde kaliber.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt mij te gemakkelijk/voor de hand liggend om hem daarvoor te gebruiken. Maar goed, wie ben ik.
Nog een paar uur wachten en alle feedback is welkom.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt mij te gemakkelijk/voor de hand liggend om hem daarvoor te gebruiken. Maar goed, wie ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen bedankt voor het (min of meer) uitspelen van de 23 opties.![]()
Beetje chanant om je 'eigen' spel te winnen, maar daar hebben we in WLR wel vaker last van @wimderon![]()
Was vandaag zo populair omdat het de laatste dag was of vanwege de voorspelbaarheid? Voor de eerste tijdrit waren er namelijk 0 jokers ingezet.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |