Ik moet je gelijk geven, beste nummer!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:20 schreef IxCalypso het volgende:
Ik postte long time ago dit nummer, de long version![]()
Er zijn meer goede nummers, maar qua originaliteit slaat deze allesquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven, beste nummer!
Minder ja, de leuksten zitten uiteindelijk in the final op Moldavi, Servi en Zweden na.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:28 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb de 2e halve finale proberen te kijken, maar het was wel echt extreem matig.
Die postte ik toen ook alquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:31 schreef cosmosis het volgende:
Die Linking park ripoff stak er wel boven uit
Ze woont in Utrechtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:32 schreef cosmosis het volgende:
Griekenland ook wel leuk, maar wtf is dat nu een Hollandse??
Ja klopt, maar niet echt naar gekeken dan de live shows, om ze nu buiten het ESF om gaan te luisteren, valt toch wat tegen.quote:
Ow absoluut geen winnaar, maar wel echt goed genoeg om door te gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet echt naar gekeken dan de live shows, om ze nu buiten het ESF om gaan te luisteren, valt toch wat tegen.
Is er een nummer dat je wel zou draaien nadat het ESF is afgelopen?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow absoluut geen winnaar, maar wel echt goed genoeg om door te gaan.
Een vereiste voor mij zelf is altijd, ga ik dit nummer later nog draaien (na het songfestival).
Daar hoort Griekenland voor mij niet bij.
Zo vind ik Frankrijk schitterend, maar het is geen nummer wat ik zelf op zet.
Ja nu, maar niet meer na het ESF.
Ik draai Ukraine al sinds lang, Finland soms, Itali ook soms (Finland is iets catchier, Itali iets beter en de band is zveel meer charismatisch). Oekrane is de grote winnaar voor mij.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Is er een nummer dat je wel zou draaien nadat het ESF is afgelopen?
Beste van de ladies draai en sexy songs. By far.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:48 schreef cosmosis het volgende:
Deze zou ik wel harder zetten als het op de radio komt.
Maar jezus hoe Lady Gaga draait zich om als ze dit hoort
Waarom trouwens?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:48 schreef cosmosis het volgende:
Deze zou ik wel harder zetten als het op de radio komt.
Maar jezus Lady Gaga draait zich om als ze dit hoort
Omdat het niet anders dan gejat kan zijn? Wel goed gejat dus ik klaag niet. Beter dan al die artiesten die vals zingen met kut nummers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom trouwens?
Zij krijgt alles over zich heen.
Ze lijkt op Lady Gaga.
Zwitserland lijkt op Arcade.
Finland lijkt op Linking Park.
Roemeni leek op Billie Ellish.
Etc
Ik vind het trouwens wel jammer dat Roxen voor Roemeni het niet kon live. Dat nummer stond in mijn top 10.
Wat ik bedoel is dat iedereen klaagt over Cyprus maar niet over die andere landen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Omdat het niet anders dan gejat kan zijn? Wel goed gejat dus ik klaag niet. Beter dan al die artiesten die vals zingen met kut nummers.
Ah okay, ik klaag verder niet over Cyprus, ben juist positief verrast omdat het een lekkere catchy song is met veel Gaga vibes. Het blijft extreem jammer dat zo veel C-artiesten altijd worden toegelaten op het ESF. Ik pleit nog altijd vocale kwaliteiten ten alle tijden priotiseren ten opzichte van de show. Dat zal het ESF goed doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat iedereen klaagt over Cyprus maar niet over die andere landen.
Nee, bij het ESF horen ook dit soort nummersquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ah okay, ik klaag verder niet over Cyprus, ben juist positief verrast omdat het een lekkere catchy song is met veel Gaga vibes. Het blijft extreem jammer dat zo veel C-artiesten altijd worden toegelaten op het ESF. Ik pleit nog altijd vocale kwaliteiten ten alle tijden priotiseren ten opzichte van de show. Dat zal het ESF goed doen.
12 points for Norway!
Meestal heb je eens soort van top 5 top 10 als de finale begint.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:07 schreef cosmosis het volgende:
Dat het in NL is wekt mn interesse, en ik hoop dat ik muzikale orgasmes krijg van onbekende gems. De 1e live show was nog wel leuk, maar vandaag was muzikaal toch matig helaas.
Zoals ik al zei, met je ogen dicht wil ik kunnen genieten van Europese muzikale hoogstandjes en dat is helaas niet zo, maarja ik ben dan waarschijnlijk niet de doelgroep, hoe graag ik het zou willen.Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de zangkwaliteiten iets te upgraden.
Ja de finale is dan inderdaad wel een stuk beter, hoeveel gaan er naar de finale? 16 ofzo? Dat zal iets betere kwaliteit zijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Meestal heb je eens soort van top 5 top 10 als de finale begint.
Dat je onderaan begint is prima, maar de meeste naar voren geschoven artiesten bij het ESF staan niet aan het begin. Soms al bekende artiesten, soms probeert een land een statement te maken met een debiel nummer, en soms gewoon wansmaak. Ik moet zeggen dat dit jaar er iets minder wereldverbeteraar optredens zijn gelukkig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
En de meeste artiesten beginnen onderaan de ladder. Alle artiesten. Tenzij je een Davina bent en al een voorsprong hebt qua vader.
20quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja de finale is dan inderdaad wel een stuk beter, hoeveel gaan er naar de finale? 16 ofzo? Dat zal iets betere kwaliteit zijn!
Je kijkt het vaker?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat je onderaan begint is prima, maar de meeste naar voren geschoven artiesten bij het ESF staan niet aan het begin. Soms al bekende artiesten, soms probeert een land een statement te maken met een debiel nummer, en soms gewoon wansmaak. Ik moet zeggen dat dit jaar er iets minder wereldverbeteraar optredens zijn gelukkig.
Doen de big 5 altijd mee met de finale? Zonder halve finale selectie?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:18 schreef IxCalypso het volgende:
Plus the big 5 en Nederland (de winnaar).
Niet actief, maar als je muziek luistert via YT dan kom je uiteraard in aanraking met het ESF seizoen. Ik wil het graag waarderen, maar slechts een klein percentage vind ik de moeite waard om te beluisteren.quote:
Oh ik ook, absoluut, maar de show, het spectakel alles is te leukquote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niet actief, maar als je muziek luistert via YT dan kom je uiteraard in aanraking met het ESF seizoen. Ik wil het graag waarderen, maar slechts een klein percentage vind ik de moeite waard om te beluisteren.
Zeker! Ik ook, het is super om nieuwe parels te ontdekken! Verbazingwekkend dat ook op Youtube je in je eigen bubbel zit totdat je ineens iets nieuws hoort.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:29 schreef IxCalypso het volgende:
Ik kijk The Voice enzo ook altijd omdat ik hoop op een parel die ik nog niet ken.
Zoals een Boris toendertijd.
Ik ben nooit ingelogt op YT, dat helpt bestquote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeker! Ik ook, het is super om nieuwe parels te ontdekken! Verbazingwekkend dat ook op Youtube je in je eigen bubbel zit totdat je ineens iets nieuws hoort.
Deze man zo underrated.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:34 schreef IxCalypso het volgende:
Boris had de Anouk van toen kunnen zijn.
Toen hadden we nog die stomme juries.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:34 schreef IxCalypso het volgende:
Boris had de Anouk van toen kunnen zijn.
Ja ik snap niet dat sommige landen zulke kansloze acts naar het ESF durven te sturen, als dat aan banden wordt gelegd zou het daadwerkelijk om hidden gems gaan. Zou super zijn als dat de insteek is. Een platform voor verborgen talent.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
En daarom kregen we Sieneke, en Joan etcetc.
Tja zo werkt het niet en wat wij goed vinden vind iemand anders ruk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat sommige landen zulke kansloze acts naar het ESF durven te sturen, als dat aan banden wordt gelegd zou het daadwerkelijk om hidden gems gaan. Zou super zijn als dat de insteek is. Een platform voor verborgen talent.
Ik ook niet, kan zijn dat ik eens per week kwaliteitsmuziek herhaal, totdat iemand mij uit mn bubbel trekt met nieuwe inzichten. (wishfull thinking)quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo vaak als de gemiddelde fokker.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik ook niet, kan zijn dat ik eens per week kwaliteitsmuziek herhaal, totdat iemand mij uit mn bubbel trekt met nieuwe inzichten. (wishfull thinking)
Niet haten, heb genoeg Prince meegekregen in mijn jeugd!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:51 schreef IxCalypso het volgende:
*Shum (Literally ´´The Noise´´) is an ancient game/dance to summon a spring season. Hemp was a very important plant in agriculture and farming, used to produce paper, fabric/clothes.https://lyricstranslate.com/nl/shum-shum-literally-noise.html
[..]
Oja, dat was jij
Ik hou van zijn muziek, de roddels zijn minder, maar we zullen het nooit echt weten denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niet haten, heb genoeg Prince meegekregen in mijn jeugd!
Hoe zit het achteraf?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:55 schreef cosmosis het volgende:
De ervaring is toch dat de jongens meer hadden met MJ en meisjes meer Prince als idol hadden.
Schandalen doet bij mij niets af aan de kwaliteit van de muziek, check mijn onderschriftquote:
Ow als er een groot schandaal op zou duiken over Prince zou ik dat wel degelijk vreselijk vinden.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Schandalen doet bij mij niets af aan de kwaliteit van de muziek, check mijn onderschrift
Waarom je daar druk om maken als je muziek luistert.
Als artiest zijnde, blijf uit de media.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:59 schreef cosmosis het volgende:
MJ is inderdaad doorgeslagen wat zeer jammer is, slechts een select groepje artiesten kan tot oude leeftijd authentisch blijven.
Ja maar hoe sterk moet je zijn om niet beinvloed te worden als de hele wereld je begeerd....quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als artiest zijnde, blijf uit de media.
Niet heel sterk. Ben jezelf.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja maar hoe sterk moet je zijn om niet beinvloed te worden als de hele wereld je begeerd....
Ja mooi gezegd vanuit een positie dat je geen wereldwijd begeerde artiest ben (misschien op FOK door sommiges), maar enigzins naieve gedachtengang.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet heel sterk. Ben jezelf.
En ben overtuigd van jezelf.
Zie mijn post die ik hierna postte.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:07 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja mooi gezegd vanuit een positie dat je geen wereldwijd begeerde artiest ben (misschien op FOK door sommiges), maar enigzins naieve gedachtengang.
Ik snap totaal wat je bedoeld, maar je moet toch wel een extreem dikke huid hebben om ook zo nuchter te blijven als de wereld zich aan jouw voeten werpt.quote:
Ik ben vooral boos soms. Nu ook met hoe mensen omgaan met een Barbie. Bizar.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik snap totaal wat je bedoeld, maar je moet toch wel een extreem dikke huid hebben om ook zo nuchter te blijven als de wereld zich aan jouw voeten werpt.
Kijken deze.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:11 schreef cosmosis het volgende:
Wie is die Nikki uberhaupt? Heb haar nooit eerder gezien
Jezuschristus 2 minuten van mn leven verloren door Nikkie Mascara tutorials te kijken, verbazingwekkend dat die een podium op het ESF heeft gekregen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kijken deze.
Dit is Nikkie
Iemand die meer kan dan posten op een forum day in day out. Totaal nutteloos.
Art.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kijken deze.
Dit is Nikkie
Iemand die meer kan dan posten op een forum day in day out. Totaal nutteloos.
Het duurt 13 minuten, kijk het eens echt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jezuschristus 2 minuten van mn leven verloren door Nikkie Mascara tutorials te kijken, verbazingwekkend dat die een podium op het ESF heeft gekregen.
Nee sorry, al te veel gezien wat me lief is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het duurt 13 minuten, kijk het eens echt.
Kijk.
Jammer, ze is zo goed in wat ze doet. Ik kan mezelf goed opmaken, dit is echt next level. Bij de Walking Dead hadden ze geen extra's hoeven inhuren, Nikkie had het kunnen doen met alleen make-up.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nee sorry, al te veel gezien wat me lief is.
Joh, het zal vast goed zijn, maar verwacht niet dat een man hierin geinteresseerd is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:28 schreef IxCalypso het volgende:
She is an artist. Een soort van Gogh maar dan op skin.
Dat zouden ze wel moeten zijn, before and after. Zo gaat dat toch ook met botox?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Joh, het zal vast goed zijn, maar verwacht niet dat een man hierin geinteresseerd is.
Haah zonder te checken had ik al zo'n vermoeden, hoe erg je ook verbouwd bent, het is altijd zichtbaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:29 schreef IxCalypso het volgende:
Maar nee, ook hier nog, Nikki was ooit een man.
Wat was je vermoeden?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haah zonder te checken had ik al zo'n vermoeden, hoe erg je ook verbouwd bent, het is altijd zichtbaar.
Dat ze een trans is. Hoe kun je zo groot zijn een plastic hoofd en toch vrouw zijn, ik had mn twijfels.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat was je vermoeden?
Of slaat je biertje ineens aan?
Ik had serieus gehoopt dat je het zou kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat ze een trans is. Hoe kun je zo groot zijn een plastic hoofd en toch vrouw zijn, ik had mn twijfels.
Ik heb het gekeken, 2 minuten lang, zoals ik zei 2 minuten te lang, maar ik ben de slechtste niet en geef het een kans..quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik had serieus gehoopt dat je het zou kijken.
Nee, dat doe je niet, zoals zoveel fokkers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken, 2 minuten lang, zoals ik zei 2 minuten te lang, maar ik ben de slechtste niet en geef het een kans..
Niemand heeft een probleem, totdat je 3 uur lang begint met een monoloog over dat iedereen je haat. Als je dat achterwege laat valt het best mee. En owja als je iets meer muziek post wat je momenteel luistert is dat zeker goed.quote:
Lees eens 3 uur terug, ik had het overal totaal andere dingenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niemand heeft een probleem, totdat je 3 uur lang begint met een monoloog over dat iedereen je haat. Als je dat achterwege laat valt het best mee. En owja als je iets meer muziek post wat je momenteel luistert is dat zeker goed.
Ik heb het over de laatste 15 minuten, geen idee wat er 3 uur geleden is gebeurtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Lees eens 3 uur terug, ik had het overal totaal andere dingen
Nah dat geloof ik niet. Maar als jij blijft hameren over iets van Nikkie, terwijl ik al 1 uur geleden heb gezegd dat ik er geen interesse in heb, en je dan gaat afvragen dat als je dat bij andere doet, waarom dat niet geliefd is, sja, dan kan ik je nog wel een cursus psychology geven als je er voor open staat.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
Je had het anders wel over 3 uur. En ook die laatste 15 minuten haat ik niemand, maar zo werkt dat wel online. Jij zegt iets, mensen vinden jou leuker dan mij en ze geloven jou en mijn niet.
Ow zeker hebben ze een hekel aan mequote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nah dat geloof ik niet. Maar als jij blijft hameren over iets van Nikkie, terwijl ik al 1 uur geleden heb gezegd dat ik er geen interesse in heb, en je dan gaat afvragen dat als je dat bij andere doet, waarom dat niet geliefd is, sja, dan kan ik je nog wel een cursus psychology geven als je er voor open staat.
Maar het is een kwestie om niet continue tegen de stroom in proberen te gaan om een statement te proberen te maken. Niemand heeft een hekel aan iemand in dit topic, todat iemand begint te irriteren.
Nee, alleen onliners, zoals hierboven om te zeggen dat " Ik niet eerlijk ben" en jij wel (waarop dat gebaseerd is??) Is iets waar je een conversatie extreem snel omgooit van lekker gezellig ouwehoeren naar mij betichten van dat ik aan het liegen ben. Als je dat in elke conversatie op een gegeven moment doet dan ja krijgt men een hekel aan jequote:
Ze doen hetzelfde met mij al jaren.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nee, alleen onliners, zoals hierboven om te zeggen dat " Ik niet eerlijk ben" en jij wel (waarop dat gebaseerd is??) Is iets waar je een conversatie extreem snel omgooit van lekker gezellig ouwehoeren naar mij betichten van dat ik aan het liegen ben. Als je dat in elke conversatie op een gegeven moment doet dan ja krijgt men een hekel aan je
Maakt me niet uit wie wat doet al jaren, jij verteld mij zojuist dat ik niet eerlijk ben, gebaseerd op totaal niks. Je draait een slowchat in 2 seconde om van iets positiefs in extreem negatief en je vraagt je af waarom men vaak een hekel aan je krijgt. nogmaals als je Psychology therapy wilt hebben om het te begrijpen, ben ik er voor jequote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ze doen hetzelfde met mij al jaren.
Ik ben de evil in dit topic. Niemand anders.
So?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 02:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat ze een trans is. Hoe kun je zo groot zijn een plastic hoofd en toch vrouw zijn, ik had mn twijfels.
Slechts een observatie (goed geobserveerd zonder uit te zoeken), maar past wel goed bij het ESF.quote:
Maar wat dan, serieus geinteresseerd! Ik sta graag open voor andermans gedachtengangen en liefhebberijen!quote:
MJ had zeker iets vrouwelijks al zou het dat zelf nooit toegegeven hebben omdat hij dat niet mocht van zijn omgeving. Prince had daar schijt aan.quote:
Ik vraag om toegang tot het ESF forum.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 03:10 schreef cosmosis het volgende:
Alsjeblieft niet weer vragen om 13 minuten lang Nikki tutorial rommel te kijken...
De drang om te veranderen had misschien iets vrouwelijks, maar verder kwam het niet in de buurt van trans/vrouwelijke trekjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 03:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
MJ had zeker iets vrouwelijks al zou het dat zelf nooit toegegeven hebben omdat hij dat niet mocht van zijn omgeving. Prince had daar schijt aan.
Ben je gebanned? Waarom? Daar gebeurt niet echt veel boeiends.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 03:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vraag om toegang tot het ESF forum.
That's all folks.
Weet ik zelf ook niet, ik kreeg ooit een soort van clash met Greys, maar dat was op het Corona topic.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 03:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ben je gebanned? Waarom? Daar gebeurt niet echt veel boeiends.
Niet waar.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 03:17 schreef cosmosis het volgende:
Good night, en stay positive! Wanneer je je gehaat voelt, bedenk wat je er zelf aan hebt bijgedragen om dat te bereiken. Niemand wordt verketterd zonder daar zelf in bij te dragen op dit forum!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wel waar, challenge me in het geval je het niet geloofd, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven!quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 03:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wel waar, challenge me in het geval je het niet geloofd, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven!
Sweet dreams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |