SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Haat je wijn ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Betamannen?
Aldus de wijndrinker roflmao
Ja en je noemt je vrouw poedeliewoepsie.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
en z'n kaasplankje...
Ik eet zelf gevangen beer... levend.
ho hoquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en je noemt je vrouw poedeliewoepsie.
i.i.g. Brabantquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ze ook uit het Helmondse?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
al die Hollandse culturele verdunning alhier... bah
BUILD THE WALL... bij de Moerdijk.
Hollandse draak.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent een IJsdraak, dat is anders
Andere Holland.quote:
Is m'n thuisstad met monumentale panden enzo.quote:
Nou vooruit...quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is m'n thuisstad met monumentale panden enzo.
zinken die idiotenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:03 schreef bitterbal het volgende:
Er komt nu toeterend een cruise schip langs
verkeerde account @UitStralingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:36 schreef Karzai het volgende:
En vakantiegeld, lekker je lul in de champagne laten hangen!
neuh, dat duurt nog wel een maand.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:36 schreef Karzai het volgende:
Ik ben dol op vliegende storm, woeste slagregens, dreich luchten, opwarmen met whisky bij de openhaard maar even een blauwe lucht mag wel even.quote:
Eind volgende week pas. Zal dit jaar wel rechtstreeks naar de spaarrekening gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:36 schreef Karzai het volgende:
Ja, ik ben nu ook wel toe aan rondbanjeren in mijn korte broek en op slippers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben dol op vliegende storm, woeste slagregens, dreich luchten, opwarmen met whisky bij de openhaard maar even een blauwe lucht mag wel even.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Bij de eerste toeter schrok ik al mijn bed uit, keek uit het raam maar zag nietsDus weer terug onder de dekens.
Toen was de 2e toeter dus keek weer uit het raam en daar was die![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als een kind zo blij met een sinaasappellolly.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Bij de eerste toeter schrok ik al mijn bed uit, keek uit het raam maar zag nietsDus weer terug onder de dekens.
Toen was de 2e toeter dus keek weer uit het raam en daar was die![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
nee binnen met raam open. Was mij iets te koudquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat tof!
Stond je in je flamingopyjama op het balkon?
Zou ik ook tof vinden hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee binnen met raam open. Was mij iets te koud![]()
Ja jullie vinden het misschien wat idioot maar jullie hebbe geen idee hoe hoe fucking vet ik dat vind
Ga je nu echt vertellen dat dat voor het eerst is?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
Ga ik vandaag doen, mijn lul in de champagne hangen, thanks for the tip Karzai.
ze toeteren niet uit plezier hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Dat ze snachts dan gewoon totale schijt hebben en ook toeteren
SS Knoepert als die uit Brabant zou komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
Dit is hem, had op de cruise agenda em al gezien
[ afbeelding ]
Lijkt me echt vreselijk om daar mee op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens aarslelijk dat ding, zou het wel vet vinden als de Queen Mary 2 langs zou varen of zo.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de eerste keer he savondsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er na een paar nachten wel klaar mee zijn.
ja maar wel super vet verlichtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens aarslelijk dat ding, zou het wel vet vinden als de Queen Mary 2 langs zou varen of zo.
Voor het eerst op een vrijdag.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu echt vertellen dat dat voor het eerst is?
Lig je net lekker in te dommelen, wordt je door zo'n bakbeest uit bed getoeterdquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er na een paar nachten wel klaar mee zijn.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een paar maanden [ afbeelding ]
maar als je bv hier lang komt is wel vet tochquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk om daar mee op vakantie te gaan
Ik heb ook nog een fles liggen. Misschien om het weekend te vieren dan, aangezien ik nog een week op vakantiegeld mag wachten.quote:
ja, het uitzicht is dan vet, maar je zit nog steeds in een drijvende bijlmerflatquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als je bv hier lang komt is wel vet toch
[ afbeelding ]
Keivet om te doen in een rolstoel.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ook met de autoquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een zeevliegtuigje lijkt me wel eens leukquote:
Op het punt waar die foto is gemaakt?quote:
ja ik ben een keer toen ik klein was met mijn ouders op die grote ferry naar Noorwegen gegaan. Vond ik toch wel tof.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Als ik vier keer dezelfde gang doorloop, voor de tweede keer appelmoes met een kers krijg en een herkenzwaaitje krijg van die ene dikke Amerikaanse toeriste met zweetplekken spring ik toch echt van zo'n boot af.
Ik verveel me erg snel de klaptering op bootjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben een keer toen ik klein was met mijn ouders op die grote ferry naar Noorwegen gegaan. Vond ik toch wel tof.
In Geiranger ben ik zowel met Hurtigruten als met de auto geweest een paar keer. Beide opties zijn prima op zich. Een cruise van max 3 dagen vind ik genoeg, dan wil ik weer wat anders. De auto kan je dan in een andere richting gooien, da's net wat lastiger met een boot, zonder die te kapen dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik persoonlijk vind zon cruise toch meer comfi dan
ja zou ik misschien nu ook doen jaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verveel me erg snel de klaptering op bootjes.
Look at me, I'm the captain now.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Geiranger ben ik zowel met Hurtigruten als met de auto geweest een paar keer. Beide opties zijn prima op zich. Een cruise van max 3 dagen vind ik genoeg, dan wil ik weer wat anders. De auto kan je dan in een andere richting gooien, da's net wat lastiger met een boot, zonder die te kapen dan.
Mijn neefje gaat wonen op een visserskotter, heeft zijn zaak verkocht en I shit you not het mooiste/ gaafste huis van Nederland, snap dat echt niet.quote:
"overwinning" op Israël. Uit luidsprekers van moskeeën werd lof gezongen over "overwinning van het verzet op de bezetting".quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:55 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-wapenstilstand.html
![]()
ok.. wanneer walst Israël die malloten plat?
ja feestquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen vandaag mijn laatste avonddienst draaien op deze locatie
Ik ben gewoon thuis in Den Bosch.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op naar Etto-town.
Ook even toeteren als ik US zijn kantoor voorbij rij.
In Engeland vaak zatquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
iemand welles bij TGI Fridays gegeten?
https://indebuurt.nl/rott(...)-de-markthal~179733/
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
Worstenbroodjes op de markt gehaald. Tijd voor een vroege snack
Ik vond het wel prima te doen. Het zit net een stukje boven de McDonalds enzo.quote:
DM kan wel, is een beetje jouw smaak ook wel denk ik, kan het niet maken dat hier neer te zettenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je te koop staan?
[..]
Dan moet ik behoorlijk omrijden straks.
Ja, een soort luxe Maccie.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Ja in Utrecht een paar keer geweest, wel een paar lekkere hamburgers en lekkere limonades enzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
In Amerika moet je kinderporties bestellen wil je krijgen wat we hier hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Amerika ook geweest, godverdomme de porties.
Met z'n zessen een toetje opgegeten.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
In Amerika moet je kinderporties bestellen wil je krijgen wat we hier hebben
Lolquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:13 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Er zijn dus mensen die denken dat die haai echt is
Met z'n gebruiksaanwijzing op z'n buik in elf talen.
Goeie portie. Doggybag gevraagd?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet meer of het bij TGIF was of een andere keten, maar ik had een keer lasagne besteld en toen kreeg ik DE HELE SCHAAL.
ik zie hier niets vreemds aan..quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet meer of het bij TGIF was of een andere keten, maar ik had een keer lasagne besteld en toen kreeg ik DE HELE SCHAAL.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BB is al naar vluchten aan het kijken.
's avonds onder je hoofdkussen leggenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo handig als je in een hotel zit en het nergens kunt opwarmen
Had ik bij een restaurant die bekend stonden om hun mac and cheese. krijg je verdomme een hele gietijzeren pan op tafel.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel regelmatig hotels in de VS gehad waar gewoon een magnetron op de kamer stondquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo handig als je in een hotel zit en het nergens kunt opwarmen
Dit was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VS, soort Hotel Cecil.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel regelmatig hotels in de VS gehad waar gewoon een magnetron op de kamer stond
Lekker douchen en je tanden poetsen met bruin lijkwater.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VS, soort Hotel Cecil.
Ook een keer met een tiramisu als toetje gehad, kon een fucking heel gezin en de rest van de straat van etenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ik bij een restaurant die bekend stonden om hun mac and cheese. krijg je verdomme een hele gietijzeren pan op tafel.
misschien toch een keer op vakantie daar naar toequote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een keer met een tiramisu als toetje gehad, kon een fucking heel gezin en de rest van de straat van etenDaarna eigenlijk nooit meer een toetje genomen in de VS, die zijn altijd buitenproportioneel
alles is buiten proportie daar. en die gasten zich maar afvragen waarom ze zo dik zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een keer met een tiramisu als toetje gehad, kon een fucking heel gezin en de rest van de straat van etenDaarna eigenlijk nooit meer een toetje genomen in de VS, die zijn altijd buitenproportioneel
kom je wel tonnetje rond terugquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien toch een keer op vakantie daar naar toe
gewoon 2 stoeltjes boeken in het vliegtuig.quote:
Qua avondmaaltijden vond ik het eigenlijk wel meevallen, wel genoeg dat je de rest van de avond geen honger meer hebt maar ook weer niet extreem. De laatste keer was ik na 3 weken zelfs een kilo lichterquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
alles is buiten proportie daar. en die gasten zich maar afvragen waarom ze zo dik zijn.
Was 3 weken in san francisco en kwam 10 kilo zwaarder terug, was het met 2 weken hier normaal eten ook weer kwijt maar jezus
Denk dat jij daar wel je buikje goed kunt vullen jaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien toch een keer op vakantie daar naar toe
Lekker pakjes bakboter schijten op de terugvlucht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij daar wel je buikje goed kunt vullen ja
Gratis refillsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
alles is buiten proportie daar. en die gasten zich maar afvragen waarom ze zo dik zijn.
Was 3 weken in san francisco en kwam 10 kilo zwaarder terug, was het met 2 weken hier normaal eten ook weer kwijt maar jezus
kan zo in je 'biefstuk loetje'quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker pakjes bakboter schijten op de terugvlucht.
Ik drink daar meestal ijsthee in de restaurants, moet je alleen wel van houden want daar smaakt het daadwerkelijk naar koude thee in tegenstelling tot wat je hier als ijsthee hebtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gratis refillsheel snel overgestapt op water.
Heerlijk eten, precies de reden waarom een zorgverzekering daar een fractie kost van wat Amerikaanse dikke zwijnen betalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
In Japan ben ik afgevallen door dat eten daaren het vele lopen enzo natuurlijk ook wel.
Plus dat er in de meest simpele dingen zoveel suiker toegevoegd zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gratis refillsheel snel overgestapt op water.
In de VS ook altijd veel lopen in de National Parks, als je een paar uur op een dag rondloopt zo in de natuur komt zo'n zware maaltijd ook eerder als een zegen dan een vloekquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
In Japan ben ik afgevallen door dat eten daaren het vele lopen enzo natuurlijk ook wel.
Die vond ik echt goor. Kreeg het niet weg.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink daar meestal ijsthee in de restaurants, moet je alleen wel van houden want daar smaakt het daadwerkelijk naar koude thee in tegenstelling tot wat je hier als ijsthee hebt
Nadeel is wel dat iedereen er 99 wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk eten, precies de reden waarom een zorgverzekering daar een fractie kost van wat Amerikaanse dikke zwijnen betalen.
Het ontbijt ook, man man man. En inladen die mensen. Wij zaten daar aan een yoghurtje en wat muesli en misschien een banaan of appel ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Plus dat er in de meest simpele dingen zoveel suiker toegevoegd zit.
Dan nam je een yoghurtje bij het ontbijt en als je dan zag wat een zooi er toegevoegd werd kreeg je spontaan diabetes
Ja het is wel even wennenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik echt goor. Kreeg het niet weg.
Die tellen en werken nog gewoon vrolijk mee, parkeerwachters, museumpersoneel, boodschappeninpakkers etc.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat iedereen er 99 wordt.
ik dacht eens cola te krijgen maar dat bleek root beer ofzo te wezen. focking ranzig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik echt goor. Kreeg het niet weg.
Zoete gore bende is dat ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht eens cola te krijgen maar dat bleek root beer ofzo te wezen. focking ranzig.
Vakantie is wel hét moment voor mij om me te misdragen met ontbijt. Thuis heb ik gewoon kwark en een banaan, maar daar gaat er wel een goed gevuld bord met pannenkoeken, ei en spek naar naar binnenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ontbijt ook, man man man. En inladen die mensen. Wij zaten daar aan een yoghurtje en wat muesli en misschien een banaan of appel ofzo.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht eens cola te krijgen maar dat bleek root beer ofzo te wezen. focking ranzig.
Hmm, weet niet of ik dat ooit op heb, waar smaakt dat naar?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom drink ik alleen maar Long Island Iced Tea’squote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink daar meestal ijsthee in de restaurants, moet je alleen wel van houden want daar smaakt het daadwerkelijk naar koude thee in tegenstelling tot wat je hier als ijsthee hebt
hele zoete ranzigheid wat vaag naar zoethout smaakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of ik dat ooit op heb, waar smaakt dat naar?
Klinkt niet heel erg smakelijk neequote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
h
[..]
hele zoete ranzigheid wat vaag naar zoethout smaakt.
Ga ik vanmiddag meteen testen; wel een hoop mensen waarbij naar een balie lopen met een nummertje al een hele opgave is.quote:
Dat is niet heel erg handig als je nog moet rijdenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom drink ik alleen maar Long Island Iced Tea’s
Doggybag vragenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zuip dan eens minderquote:
oh hier moest ik met een medewerker mee lopen die me naar het hokje zou brengen. maar zodra ie door had dat ik niet aan ramen lik mocht ik zelf door lopenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik vanmiddag meteen testen; wel een hoop mensen waarbij naar een balie lopen met een nummertje al een hele opgave is.
Zat ook ijs bij dus dat kon niet echtquote:
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie die keuringdienst van waarde over italiaanse kaas gezien?
die grana padano kaas van zanetti die hier wordt verkocht heeft een jaar gerijpt
En ging hier van de week poef de prullenbak in omdat hij blauw was.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
die grana padano kaas van zanetti die hier wordt verkocht heeft een jaar gerijpt
NOu ja zie je wat voor werk het is om zon kaas te makenquote:
Maar na twee weken in mijn koelkastis het klaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja zie je wat voor werk het is om zon kaas te makenZe laten de andere kazen nog langer rijpen
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar na twee weken in mijn koelkastis het klaar.
niks mis mee .quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja zie je wat voor werk het is om zon kaas te makenZe laten de andere kazen nog langer rijpen
Ik ga over een paar jaar met mijn vriendin mee naar het buitenland. CTO heeft al zijn zegen gegeven als ik dat zou willen doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan drie-vier maanden vanuit Spanje gaan werken, denk dat ik dat ga doen.
welk buitenland?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga over een paar jaar met mijn vriendin mee naar het buitenland. CTO heeft al zijn zegen gegeven als ik dat zou willen doen.
Geen tijdsverschil met hier is voor mij wel een cruciale, plus heerlijk baantjes trekken in de ochtendzon met Wagner over de luidsprekers past wel bij me.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga over een paar jaar met mijn vriendin mee naar het buitenland. CTO heeft al zijn zegen gegeven als ik dat zou willen doen.
Dat moeten we nog even bedenken. Vermoed oostkust van de VS, maar aantal steden in Europa zou ook nog kunnen.quote:
geen tropisch eiland dusquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moeten we nog even bedenken. Vermoed oostkust van de VS, maar aantal steden in Europa zou ook nog kunnen.
wat is er mis met wat geraspte oude kaas?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Zou wel optimaal zijn inderdaad. Uit het zwembad even goede kop koffie en dan je laptop openklappen naast het zwembad. Kan ik wel aan wennen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen tijdsverschil met hier is voor mij wel een cruciale, plus heerlijk baantjes trekken in de ochtendzon met Wagner over de luidsprekers past wel bij me.
iet iedereen wil de hele dag zwetenquote:
Precies dit.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel optimaal zijn inderdaad. Uit het zwembad even goede kop koffie en dan je laptop openklappen naast het zwembad. Kan ik wel aan wennen.
ah ja het ging over italiaanse geraspte kaas wat hier in de supermarkt wordt verkocht. Dat is gewoon hier in nederland gemaakt en zijn geen echte italiaanse kazenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er mis met wat geraspte oude kaas?
trek bij ballie in, die heeft zwembad voor de deurquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen tijdsverschil met hier is voor mij wel een cruciale, plus heerlijk baantjes trekken in de ochtendzon met Wagner over de luidsprekers past wel bij me.
wat frisquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
trek bij ballie in, die heeft zwembad voor de deur
zeg dat dan gelijk. nu zit iedereen zich af te vragen wat het probleem is dat het een jaar gerijpt isquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja het ging over italiaanse geraspte kaas wat hier in de supermarkt wordt verkocht. Dat is gewoon hier in nederland gemaakt en zijn geen echte italiaanse kazen
Ze heeft volgend jaar wel een conferentie in Hawaii op de planning staan. Misschien maar vakantie aanplakken dan.quote:
ja excuusquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
zeg dat dan gelijk. nu zit iedereen zich af te vragen wat het probleem is dat het een jaar gerijpt is
Dat klinkt best wel primaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft volgend jaar wel een conferentie in Hawaii op de planning staan. Misschien maar vakantie aanplakken dan.
ligt aan de kaas, kaas die je noemde is beschermd en moet uit bepaalde regio komenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja het ging over italiaanse geraspte kaas wat hier in de supermarkt wordt verkocht. Dat is gewoon hier in nederland gemaakt en zijn geen echte italiaanse kazen
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
riu hotels zijn echt machtig mooi
Ik heb eens nog twee dagen rondgereden met een pizzadoos in de kofferbak. Die pizza was zo groot dat ik 'm nooit op kreeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ow toch een vd betere hotelketensquote:
van die all you can eat achtige/all in clusive tokos waarbij je eerder naar een resort gaat dan naar een land zeg maar.quote:
ohw, ja, daar zul je mij toch al niet snel aantreffenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die all you can eat achtige/all in clusive tokos waarbij je eerder naar een resort gaat dan naar een land zeg maar.
ik heb het over riu hotel geen resortquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die all you can eat achtige/all in clusive tokos waarbij je eerder naar een resort gaat dan naar een land zeg maar.
mij ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ja, daar zul je mij toch al niet snel aantreffen
potato potatoquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb het over riu hotel geen resort
ik ga wel hoor. Geen probleemquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb het over riu hotel geen resort
Waar kan dit?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een reden om die plekken te mijden als de pestquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vooor gezinnen met kleine kinderen goede uitkomst.
anders hele dag mag ik een ijsje mag ik wat drinken enz.
hier hebben kinderen alles wat ze maar willen ouders niet gehele dag gezeik aan hoofd.
ik lust wel watquote:
Nee eerst rondjes lopen.quote:
quote:
ik ook, maar heb al een worstenbroodje op om 0900, dus moet wel iets kleiners zijn.quote:
nog niksquote:
is dat de bijnaam van 1 van je buren?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar om aan de boor te ontsnappen
Dan heb je dus ook geen zin in snacks.quote:
nog nietquote:
Dann müssen sie erst wieder laufenquote:
NEIN!!quote:
Die van dat briefje?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar om aan de boor te ontsnappen
en hoe ruit hetquote:
chill dat je dat van digiD krijgtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
krijg sms zogenaamd van digid dat ik 780 euro krijg. denken zeker dat ik daarin trap
juist dat dusquote:
zou eens tijd worden. zo'n hele week werken valt altijd weer tegen na de vakantie. gelukkig weer 3 dagen weekendquote:
Nee, 3 dagen maar.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jullie hebben vast lang weekend
inb4 klaagzang dat je het weekend moet werkenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nee heb weekend vrij alleen maandag nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 klaagzang dat je het weekend moet werken
nee.
Dat is het streven.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die sletten vroegen er wel om!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n caafs is berig en loopt de andere twee steeds te verkrachten.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een van de wijven is berig en die verkracht oa de kerel
Lekkere afrikanen?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
morgen is die afrikaandermarkt. Misschien hebben ze daar lekkere dingen
Ik denk moorkoppen en negerzoenenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
morgen is die afrikaandermarkt. Misschien hebben ze daar lekkere dingen
Als ze het een beetje goed speelt is het een krokante bal op een balquote:
Ik vind dit een puik idee.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
Misschien kan gianni even langs gaan en een livestream opzetten. Dan kunnen jullie zelf zien wanneer ze er zijn
ja goed idee!!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
Misschien kan gianni even langs gaan en een livestream opzetten. Dan kunnen jullie zelf zien wanneer ze er zijn
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Views zouden wel hoog zijn als ze in een industriële blender verdwijnen.
quote:
ik zit vol goede ideeënquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende:
communicatie is weer geweldig
blijkbaar zijn ze al 6 weken geleden geboren en leeft er nog maar 1 van de 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hoe kunnen er nou 2 dood zijn?![]()
uhm, ja, zo is de natuur nou eenmaal, levende dingen kunnen dood gaan..quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, ja, zo is de natuur nou eenmaal, levende dingen kunnen dood gaan..
blijkbaar zijn ze al 6 weken geleden geboren en leeft er nog maar 1 van de 3die is wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
blijkbaar zijn ze al 6 weken geleden geboren en leeft er nog maar 1 van de 3GEEFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is dat misschien niet zo'n goed idee als de twee andere dood zijnWel veel hoor. Het zijn geen cavia's.
Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |