SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Haat je wijn ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Betamannen?
Aldus de wijndrinker roflmao
Ja en je noemt je vrouw poedeliewoepsie.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
en z'n kaasplankje...
Ik eet zelf gevangen beer... levend.
ho hoquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en je noemt je vrouw poedeliewoepsie.
i.i.g. Brabantquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ze ook uit het Helmondse?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
al die Hollandse culturele verdunning alhier... bah
BUILD THE WALL... bij de Moerdijk.
Hollandse draak.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent een IJsdraak, dat is anders
Andere Holland.quote:
Is m'n thuisstad met monumentale panden enzo.quote:
Nou vooruit...quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is m'n thuisstad met monumentale panden enzo.
zinken die idiotenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:03 schreef bitterbal het volgende:
Er komt nu toeterend een cruise schip langs
verkeerde account @UitStralingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:36 schreef Karzai het volgende:
En vakantiegeld, lekker je lul in de champagne laten hangen!
neuh, dat duurt nog wel een maand.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:36 schreef Karzai het volgende:
Ik ben dol op vliegende storm, woeste slagregens, dreich luchten, opwarmen met whisky bij de openhaard maar even een blauwe lucht mag wel even.quote:
Eind volgende week pas. Zal dit jaar wel rechtstreeks naar de spaarrekening gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:36 schreef Karzai het volgende:
Ja, ik ben nu ook wel toe aan rondbanjeren in mijn korte broek en op slippers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben dol op vliegende storm, woeste slagregens, dreich luchten, opwarmen met whisky bij de openhaard maar even een blauwe lucht mag wel even.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Bij de eerste toeter schrok ik al mijn bed uit, keek uit het raam maar zag nietsDus weer terug onder de dekens.
Toen was de 2e toeter dus keek weer uit het raam en daar was die![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als een kind zo blij met een sinaasappellolly.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Bij de eerste toeter schrok ik al mijn bed uit, keek uit het raam maar zag nietsDus weer terug onder de dekens.
Toen was de 2e toeter dus keek weer uit het raam en daar was die![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
nee binnen met raam open. Was mij iets te koudquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat tof!
Stond je in je flamingopyjama op het balkon?
Zou ik ook tof vinden hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee binnen met raam open. Was mij iets te koud![]()
Ja jullie vinden het misschien wat idioot maar jullie hebbe geen idee hoe hoe fucking vet ik dat vind
Ga je nu echt vertellen dat dat voor het eerst is?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
Ga ik vandaag doen, mijn lul in de champagne hangen, thanks for the tip Karzai.
ze toeteren niet uit plezier hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Dat ze snachts dan gewoon totale schijt hebben en ook toeteren
SS Knoepert als die uit Brabant zou komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
Dit is hem, had op de cruise agenda em al gezien
[ afbeelding ]
Lijkt me echt vreselijk om daar mee op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens aarslelijk dat ding, zou het wel vet vinden als de Queen Mary 2 langs zou varen of zo.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de eerste keer he savondsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er na een paar nachten wel klaar mee zijn.
ja maar wel super vet verlichtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens aarslelijk dat ding, zou het wel vet vinden als de Queen Mary 2 langs zou varen of zo.
Voor het eerst op een vrijdag.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu echt vertellen dat dat voor het eerst is?
Lig je net lekker in te dommelen, wordt je door zo'n bakbeest uit bed getoeterdquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er na een paar nachten wel klaar mee zijn.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een paar maanden [ afbeelding ]
maar als je bv hier lang komt is wel vet tochquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk om daar mee op vakantie te gaan
Ik heb ook nog een fles liggen. Misschien om het weekend te vieren dan, aangezien ik nog een week op vakantiegeld mag wachten.quote:
ja, het uitzicht is dan vet, maar je zit nog steeds in een drijvende bijlmerflatquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als je bv hier lang komt is wel vet toch
[ afbeelding ]
Keivet om te doen in een rolstoel.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ook met de autoquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een zeevliegtuigje lijkt me wel eens leukquote:
Op het punt waar die foto is gemaakt?quote:
ja ik ben een keer toen ik klein was met mijn ouders op die grote ferry naar Noorwegen gegaan. Vond ik toch wel tof.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Als ik vier keer dezelfde gang doorloop, voor de tweede keer appelmoes met een kers krijg en een herkenzwaaitje krijg van die ene dikke Amerikaanse toeriste met zweetplekken spring ik toch echt van zo'n boot af.
Ik verveel me erg snel de klaptering op bootjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben een keer toen ik klein was met mijn ouders op die grote ferry naar Noorwegen gegaan. Vond ik toch wel tof.
In Geiranger ben ik zowel met Hurtigruten als met de auto geweest een paar keer. Beide opties zijn prima op zich. Een cruise van max 3 dagen vind ik genoeg, dan wil ik weer wat anders. De auto kan je dan in een andere richting gooien, da's net wat lastiger met een boot, zonder die te kapen dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik persoonlijk vind zon cruise toch meer comfi dan
ja zou ik misschien nu ook doen jaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verveel me erg snel de klaptering op bootjes.
Look at me, I'm the captain now.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Geiranger ben ik zowel met Hurtigruten als met de auto geweest een paar keer. Beide opties zijn prima op zich. Een cruise van max 3 dagen vind ik genoeg, dan wil ik weer wat anders. De auto kan je dan in een andere richting gooien, da's net wat lastiger met een boot, zonder die te kapen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |