quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:01 schreef Nolita het volgende:
4ff heeft ze nu een shirt 74/80 (past nog net, maar die maat ga ik dus niet meer kopen) en een jumpsuit 74/80 die kwa romp te strak is, maar kwa pijpen prima. Van beiden zal een maat groter niet goed zitten verwacht ik. Ook de 62/68 dingen die ik had vielen niet lang.
Mocht iemand nog een ander merk weten dat in de regel lang en smal valt, graag!
Helemaal mee eens. Ik koop bij wibra vooral veel effen shirtjes en korte broeken voor oudste. Voordeel vond ik wel dat het vaak zelfde items in net andere kleur of printje is. Maar dat was vooral leuk toen ze kleiner waren.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wibra vind ik een beetje hit or miss. Ze kunnen echt hele leuke kleding hebben, maar ik vind ook vaak dat er helemaal niks leuks bij zit.
Gisteren even naar de H&M gegaan voor shirtjes, maar ik ging weg met 2 spijkerleggingsHet was enkel eenhoorn, glitter, druk, veel kleuren,... kortom, lekker meisjesachtig. Daar doe ik mijn dochter geen plezier mee.
Oh ja, bij nood prop ik m'n 5.5 jarige ook in een onderbroek van de driejarige...Op de een of andere manier heeft de 5.5 jarige nooit schone onderbroeken, hoe dat kan weet ik niet. Ik blijf maar nieuwe kopen, dus hij zou er genoeg moeten hebben...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:50 schreef SQ het volgende:
Daarom, 't zegt allemaal niets.
Mijn 6-jarige draagt al 3 jaar dezelfde onderbroeken trouwens. Ik heb wel eens geprobeerd nieuwe te kopen in een paar maten groter, maar die zijn na 1 keer wassen toch ook weer gewoon even groot. En ach, de elastiek lubbert genoeg dat het nog prima past
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef LeSage het volgende:
Mijn peuter en kleuter hebben geen eigen ondergoed. Ik was iedere keer zo aan het zoeken naar wat van wie was dat het nu allemaal in de kast van kleuter ligt. Ze kunnen prima uitwisselen.
Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!
———
Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Name-it heeft inderdaad lekker smalle broeken en zo af en toe zijn ze in de aanbieding. Niet alleen bij henzelf maar ook bij kleertjes.com en ook bij Berden fashion (voorheen was dat Hout-Brokx, misschien zegt je dat wat). Die laatste doen dan drie broeken halen, twee betalen. Mijn moeder krijgt dan van mij en zuslief een lijst met modellen mee en scoort voor ons broeken, meestal zes broeken voor in totaal vier kinderen, kunnen we weer even vooruit. Ze doen dit ook online. Het voordeel van Name-it is dat de modellen wel van kleur wisselen maar de pasvorm echt hetzelfde blijft, zelfs in maat 158 ben ik inmiddels achter.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Ter stal heeft ook een goeie ultra skinny of super skinny oidquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Ik ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:56 schreef Hupje het volgende:
Dan loopt mijn kind er vast als een slons bijIk weiger om meer dan 20 euro te betalen voor een kinderboek. Voorlopig dan, in grotere maten zal ik er vast een keer aan moeten geloven.
Zijn dat die ik van jou heb overgenomen? Want die zijn inderdaad echt super smal. Er zit een bij die zelfs mijn bezemsteel wat aan de krappe kant isquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |