abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199531942
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.amazingkids.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.babyenkids.nl
www.babypaws.nl
www.babystyling.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com

D
www.derozeolifant.be
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com

G
www.gap.eu
www.goedvantoen.nl

H
www.hippah.nl
www.hm.com
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jijwel.nl
www.jippiejajee.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk

K
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.lillefant.com
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlesunflowers.com

M
www.marksandspencer.com
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com
www.mamanova.nl

N
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl

O
www.oepsie.net
www.oldnavy.gap.com
www.orangebag.nl
www.orangemayonnaise.com

P
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.polarnopyret.com
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl
www.purestarters.nl

Q

R
www.regenboogschaap.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.smallable.com
www.spookies.be
www.stekelsenstaartjes.nl

T
www.threadless.com
www.tootsa.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby
www.vonvavoom.nl

W
www.winterwaterfactory.com

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
pi_199532117
Het ging over het mysterie van kledingmaten.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 23:01 schreef Nolita het volgende:
4ff heeft ze nu een shirt 74/80 (past nog net, maar die maat ga ik dus niet meer kopen) en een jumpsuit 74/80 die kwa romp te strak is, maar kwa pijpen prima. Van beiden zal een maat groter niet goed zitten verwacht ik. Ook de 62/68 dingen die ik had vielen niet lang.

Mocht iemand nog een ander merk weten dat in de regel lang en smal valt, graag!
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 00:44:27 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199534101
@Nolita Next vind ik ook wel lang en slank vallen. Ik vind de pakjes in ieder geval leuk staan bij mijn lange lat O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 21 mei 2021 @ 08:31:11 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_199535683
Name-it valt (viel?) ook vrij lang en smal bij de babies.
Next vind ik helemaal niet slank vallen eigenlijk, al zal het ook wel per pakje verschillen :P
disclaimer
  vrijdag 21 mei 2021 @ 08:47:39 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199535783
Ik vind Next ook niet smal vallen.

En het verschil tussen 134-140 en 146-152 vind ik ook huge. Komt waarschijnlijk ook omdat je bij de meeste merken door moet naar de grote-kinderen-afdeling. Het verschil bij de H&M tussen 134-140 bij de kleine meisjes versus de grote meisjes is ook zo groot.

Ik weet iig dat de Wibra en Persival tussenmaten hebben. En ik ben dan ook fan van kleding in enkele maten.
pi_199535938
Wibra vind ik een beetje hit or miss. Ze kunnen echt hele leuke kleding hebben, maar ik vind ook vaak dat er helemaal niks leuks bij zit.

Gisteren even naar de H&M gegaan voor shirtjes, maar ik ging weg met 2 spijkerleggings :D Het was enkel eenhoorn, glitter, druk, veel kleuren,... kortom, lekker meisjesachtig. Daar doe ik mijn dochter geen plezier mee.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 11:33:52 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199537570
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wibra vind ik een beetje hit or miss. Ze kunnen echt hele leuke kleding hebben, maar ik vind ook vaak dat er helemaal niks leuks bij zit.

Gisteren even naar de H&M gegaan voor shirtjes, maar ik ging weg met 2 spijkerleggings :D Het was enkel eenhoorn, glitter, druk, veel kleuren,... kortom, lekker meisjesachtig. Daar doe ik mijn dochter geen plezier mee.
Helemaal mee eens. Ik koop bij wibra vooral veel effen shirtjes en korte broeken voor oudste. Voordeel vond ik wel dat het vaak zelfde items in net andere kleur of printje is. Maar dat was vooral leuk toen ze kleiner waren.

Ik ben verder wel klaar voor de zomer. Veel van vorig jaar past nog. Wat items tweedehands gekocht en gekregen en paar dingetjes nieuw gekocht. Hooguit nog een korte broek en wat hemdjes erbij.
pi_199537596
Vind name-it inderdaad fijn en smalvallend :Y zowel klein als wat groter.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_199538545
Next is hier wel een van de favorieten om de pasvorm maar misschien hebben we geluk gehad? Bij sommige items kan je een extra smalle pasvorm kiezen.
Name-it valt idd ook mooi smal.

Ik neem ook altijd een goedpassende kleding mee naar de winkel want die maten zeggen helemaal niets. In de kledingkast van L (103cm) ligt nu serieus passende kleding in maat 92 tot 116 |:(
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:50:57 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_199538687
Daarom, 't zegt allemaal niets.
Mijn 6-jarige draagt al 3 jaar dezelfde onderbroeken trouwens. Ik heb wel eens geprobeerd nieuwe te kopen in een paar maten groter, maar die zijn na 1 keer wassen toch ook weer gewoon even groot. En ach, de elastiek lubbert genoeg dat het nog prima past :')
disclaimer
pi_199538757
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:50 schreef SQ het volgende:
Daarom, 't zegt allemaal niets.
Mijn 6-jarige draagt al 3 jaar dezelfde onderbroeken trouwens. Ik heb wel eens geprobeerd nieuwe te kopen in een paar maten groter, maar die zijn na 1 keer wassen toch ook weer gewoon even groot. En ach, de elastiek lubbert genoeg dat het nog prima past :')
Oh ja, bij nood prop ik m'n 5.5 jarige ook in een onderbroek van de driejarige...Op de een of andere manier heeft de 5.5 jarige nooit schone onderbroeken, hoe dat kan weet ik niet. Ik blijf maar nieuwe kopen, dus hij zou er genoeg moeten hebben...
pi_199539057
maat 92 zijn hier idd de boxers en de zwembroeken. Ook nog een paar korte broeken die met luier eigenlijk net te strak zitten maar zonder luier perfect passen.

Ik dacht ook een nieuwe zwembroek te kopen, maatje 89/104 van de hema. Die kon weer terug want zelfs met koord goed aantrekken bleef het niet hangen.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:18:01 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_199539083
Zwembroeken altijd 7 maten kleiner kopen ja :')
Tenzij surinaamse billen ofzo :P
disclaimer
pi_199539147
Mijn peuter en kleuter hebben geen eigen ondergoed. Ik was iedere keer zo aan het zoeken naar wat van wie was dat het nu allemaal in de kast van kleuter ligt. Ze kunnen prima uitwisselen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_199539397
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef LeSage het volgende:
Mijn peuter en kleuter hebben geen eigen ondergoed. Ik was iedere keer zo aan het zoeken naar wat van wie was dat het nu allemaal in de kast van kleuter ligt. Ze kunnen prima uitwisselen.
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!

———

Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:57:05 #16
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199539658
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:

[..]

———

Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.

Qua onderbroeken begon mijn 9 jarige ook dat hij zijn onderbroeken wat kinderachtig vond. Toen heb ik zijn paw patrol onderbroeken in maat 92 ook maar weggedaan :') Onderbroeken gaan hier weg omdat er gaten in vallen of omdat ze te kinderachtig zijn maar niet omdat ze te klein zijn.....
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:58:02 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_199539682
quote:

[..]

———

Name-it heeft inderdaad lekker smalle broeken en zo af en toe zijn ze in de aanbieding. Niet alleen bij henzelf maar ook bij kleertjes.com en ook bij Berden fashion (voorheen was dat Hout-Brokx, misschien zegt je dat wat). Die laatste doen dan drie broeken halen, twee betalen. Mijn moeder krijgt dan van mij en zuslief een lijst met modellen mee en scoort voor ons broeken, meestal zes broeken voor in totaal vier kinderen, kunnen we weer even vooruit. Ze doen dit ook online. Het voordeel van Name-it is dat de modellen wel van kleur wisselen maar de pasvorm echt hetzelfde blijft, zelfs in maat 158 ben ik inmiddels achter.
Skinny van de hema wil ook en we hebben nu ook broeken van gstar, maar die zijn (natuurlijk) ook best duur. Van de andere kant, in de sale net zo duur of goedkoop als Name-it. De broeken van Zara hebben we hier ook lang gehad, maar dat ging mis in grotere maten, die werden dan toch te breed. Ik heb ook nog wat verdwaalde tumble 'n dry maar die zijn alleen nog online en dan is passen weer zo lastig.

Ik loop met oudste nu echt tegen zijn lange rug aan. Die is altijd langer geweest dan zijn benen, dus shirts altijd een maat groter dan broeken. Maar eigenlijk moet ie nu dus 158-164 of 164 aan maar tegelijkertijd is dat dus enorm wijd want hij is nog steeds slank. Zo hebben we nu dus maar 158-164 van America Today shirts, die zijn dan serieus te kort als hij zijn armen omhoog gooit maar een maat groter en het zijn jurkjes. Dat is ook geen gezicht. En normaal had hij heel wat 4ff maar hij wil dat steeds minder aan en met de overstap naar de middelbare vrees ik dat dat niet beter wordt. Hij moet maar snel wat meer in de breedte groeien, dat vraag ik pas 11 jaar een keer zal ie wel gaan luisteren toch? :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:44:07 #18
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199543877
quote:

[..]

———

Ter stal heeft ook een goeie ultra skinny of super skinny oid :Y ergens rond de 25 a30¤
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_199544061
Dan loopt mijn kind er vast als een slons bij _O- Ik weiger om meer dan 20 euro te betalen voor een kinderbroek. Voorlopig dan, in grotere maten zal ik er vast een keer aan moeten geloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hupje op 21-05-2021 21:32:18 (KinderbRoek) ]
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:15:07 #20
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199544289
O, hier ook gewoon Next en Hema spijkerbroeken hoor, nooit duurder dan 20euro. Ze vallen er toch binnen een paar maanden een gat in...

Voor een goed vest betaal ik wel wat meer (max. 30), maar verder ben ik een krent als het op kinderkleding aankomt. Lang leve Vinted _O_
pi_199544328
Sjaak is weer in de lengte gegroeid dus hij heeft ineens hoog water. Ik kan dus op zoek naar nieuwe spijkerbroeken.

Shirtjes maak ik tegenwoordig zelf. Ik vind zo weinig leuke kleding voor jongens. Gelukkig heb ik ook nog een stapel Little Bird liggen in grote maten, tot Sjaak 8/8,5 jaar is, kan hij die nog aan.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:32:47 #22
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199544533
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:56 schreef Hupje het volgende:
Dan loopt mijn kind er vast als een slons bij _O- Ik weiger om meer dan 20 euro te betalen voor een kinderboek. Voorlopig dan, in grotere maten zal ik er vast een keer aan moeten geloven.
Ik ook tegenwoordig.
Voor mijn dochter deed ik het nog wel, maar voor zoon die veel meer buitenspeelt en ondernemend is :W
Dus Zara sale all day every day :7 mooie broeken voor echt oprecht een prikkie.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:34:06 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199544555
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.
Zijn dat die ik van jou heb overgenomen? Want die zijn inderdaad echt super smal. Er zit een bij die zelfs mijn bezemsteel wat aan de krappe kant is :o.
KuikenGuppy
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:34:47 #24
208890 June.
Seriously?
pi_199544568
Just small valt ook lang en smal, wel een maatje groter nemen). En idd name-it, skinny van de hema en prenatal doen het hier ook goed. Verder heeft hij nog wat goed zittende broeken van Tumbl en dirkje is ook oke.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:37:49 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199544613
Ik kocht ook nog wel eens de super skinny jogging-jeans broeken van Zeeman, maar die zijn tegenwoordig na 3x dragen stuk -O-.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')