Die maken geen kans volgens de bookiesquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
Nederland was dus al uitgeschakeld begrijp ik?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die glittergrieten zijn schande. Finland is top!
Dit is een halve finale. Nederland staat in finale omdat ze de vorige keer gewonnen hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
Nederland was dus al uitgeschakeld begrijp ik?
O NL is nog niet eens aan de beurt geweest zelfs? Ja dat we niet gaan winnen ben ik minder verbaasd om.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maken geen kans volgens de bookies
en terug!quote:
Ja lekker ding hoor.... al helemaal 18 en zingen dat ze kanquote:
Met het eerste deel ben ik het eensquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die glittergrieten zijn schande. Finland is top!
En kip?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:04 schreef Prisha het volgende:
Nou, benieuwd zaterdag,
Ik moet nog komkommer en wortels halen
Oeh! Dat is het dubbele!quote:
Eeeuh.. hoe moet ik dat lezen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:04 schreef Prisha het volgende:
Nou, benieuwd zaterdag,
Ik moet nog komkommer en wortels halen
hmmm ja kan ook maar dat is geen songfestivalvoer.quote:
quote:
Als een erg relaxde zaterdagavond.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. hoe moet ik dat lezen?
zoals het er staatquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. hoe moet ik dat lezen?
Het is niet ongebruikelijk dat het organiserende land met iets komt wat geen enkele kans maaktquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O NL is nog niet eens aan de beurt geweest zelfs? Ja dat we niet gaan winnen ben ik minder verbaasd om.
Geen kaasquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm ja kan ook maar dat is geen songfestivalvoer.
Komkommer, wortel en dipsausjes.
Vooruit. Kip ook maar. Klein feestje hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |