Ah, eindelijk! Dat werd in april aangekondigd voor mei, maar in het overzicht van mei stond het vervolgens niet meer, dus ging ik twijfelen.quote:
Leuke recensie. Ben nu toch wel benieuwd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:16 schreef Breuls het volgende:
Vanaf nu kun je trouwens Cruella tegen betaling kijken op Disney+ (over ruim een week ook in de bios).
Ik was bij de persconferentie: Emma Stone en Emma Thompson over Cruella: 'schurken denken waarschijnlijk dat ze gelijk hebben'
En ik schreef een review: Cruella maakt van een eenvoudige cartoonschurk een rebelse held
Zojuist gekeken. Mooie film, echt de moeite waard. Het ziet er allemaal prachtig uit en niks kinderlijk of met allerlei (overbodige) liedjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:09 schreef Aether het volgende:
Raya and the Last Dragon nu zonder Premier Access te kijken.
het wordt er soms wel erg ingepropt hoor..quote:
Zootopia is ook fantastisch .quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:59 schreef speknek het volgende:
Ik vond het in deze film storen dat ze er niet in zaten.
(Wel een leuke film verder, hoort niet bij de top van nieuw-Disney, maar beetje niveau zootropolis)
ik verwachtte elk moment een muzikale uitbarstingquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:59 schreef speknek het volgende:
Ik vond het in deze film storen dat ze er niet in zaten.
Inderdaad. Dus ik vond het wel weer eens lekker rustig zonder dat ‘gedoe’.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwachtte elk moment een muzikale uitbarsting
Ja? Mwa.quote:Op maandag 7 juni 2021 07:24 schreef DKUp het volgende:
Raya is een ontzettend leuke en mooie film. Echt een aanrader en typisch Disney
Die vond ik dus echt super cutequote:
Ik vond het zelf niet heel Disney eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Mwa.
Ik vond 'm wel oke.
Geen hoogdraver. Maar wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |