quote:
Op donderdag 20 mei 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:@:DP. wat fijn, dat je inmiddels kunt afbouwen van de meds.
En heb je dan inmiddels een andere baan dan degene waarvan je nog meer depri werd?
Succes met de Voorjaarsschoonmaak.

( je woont er net?)
Deze had ik gemist! Ik kan wel afbouwen, maar heb wel gewoon een alternatief nodig. Denk ik. Al valt het afbouwen me tot nu toe erg mee. Dat alternatief wordt... alternatief

En de baan is voorbij nu ja

Nu even niks dus

quote:
Ik zocht eigenlijk je post over dat WW geen pretje is met sollicitatieplicht, maar kon die niet vinden
Omdat ik daarop wou zeggen dat de sollicitatieplicht nergens op slaat. Het enige wat van je verwacht wordt (tenzij dat in de afgelopen, zeg, 5 jaar is veranderd) is dat je 3 sollicitatieactiviteiten per maand onderneemt en invoert... Een sollicitatie doen (mailen/schrijven) is een sollicitatieactiviteit, maar ook ergens je CV uploaden, afgeven, opsturen, bellen voor vacatures, een eerste gesprek, het nabellen van het eerste gesprek, een "netwerkafspraak", you name it. En als je er nog niet aan toe bent te solliciteren, vul je gewoon 3 random vacatures in, waarnaar je daadwerkelijk een solli hebt gestuurd, maar die jou niet hebben uitgenodigd. En hier kun je ook op sturen, al gaat het soms mis

Ik was al pro-ubi omdat gratis geld, maar nadat ik met de geldrondmalerij van het UWV te maken had helemaal... Zoals je ziet, de mensen die niet willen werken, heb je er niet mee, de mensen die wel willen werken krijgen er ws alleen maar meer stress en 0 zinnige steun uit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors