Stuur jij me even wat coins? Ik speel met mid Eusebio 93 pace en die is meer dan snel genoeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speel er mee en je zal het merken
Koop jij spelers op de markt voor die playerpicks?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lautaro, Cuadrado, Muriel, De Paul, De Vrij en Berardi al geplayerpicked. Naingolan, Lozano en Immobile sbc heb ik ook af kunnen maken
Nope ik maak league sbc's af en daar krijg ik de gold rares uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:34 schreef papert het volgende:
[..]
Koop jij spelers op de markt voor die playerpicks?
Ik heb Muriel en de Vrij geplayer picked. Tadic uit een pakket.
Ben benieuwd of Muriel goed is.
Hoop donderdag op Lautaro of Lukaku en/of Kessie. Ga ook nog een aantal playerpicks doen.
Prima kaartje die kun je mooi linken aan Antony en Neres als je die hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef Dopekoe het volgende:
Skriniar, ben niet verbaast...
Maar pakte vandaag wel Tots Oscar uit een goud pakketje
Neres heb ik niet, heb wel Davidson en Antony. Die linken in principe hetzelfdequote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima kaartje die kun je mooi linken aan Antony en Neres als je die hebt.
quote:
Lekker mannen. Ik had uit de Eredivisie een duplicate Tadic, die gelijk in de SerieA gedaan. Romero. Lijkt een prima speler. Komt alleen niet in mijn team. Al heb ik de Vrij ook. Maar de Vrij-Romero is zwakker dan Mbabu-Tapsoba denk ik.quote:
Beetje hetzelfde verhaal als net zo een tots Hummels. Prima in verdedigen naar veel te langzaam. Enige redding is om er een pacekanon naast te zetten. Dus Romero/de Vrij met Tap/Mbabu zal best prima werken.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:36 schreef papert het volgende:
[..]
[..]
Lekker mannen. Ik had uit de Eredivisie een duplicate Tadic, die gelijk in de SerieA gedaan. Romero. Lijkt een prima speler. Komt alleen niet in mijn team. Al heb ik de Vrij ook. Maar de Vrij-Romero is zwakker dan Mbabu-Tapsoba denk ik.
Bruno Peres op CB ernaast.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde verhaal als net zo een tots Hummels. Prima in verdedigen naar veel te langzaam. Enige redding is om er een pacekanon naast te zetten. Dus Romero/de Vrij met Tap/Mbabu zal best prima werken.
Die Tapsoba is echt een enorm beest. Door mijn backline, met verder Tagliafico en Lazaro, en mijn inzakkende IF Kante kan ik prima met Baresi of Puyol spelen. Die zijn beiden wel een klasse beter dan TOTS Hummels. Icons hebben toch iets speciaals.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:46 schreef papert het volgende:
Ik houd het bij Tapsoba-Mbabu, wat ik ook een sterker duo vindt dan Tapsoba-Lacroix
Vanavond toch nog Lautaro uit een player pick. Gaat dit weekend na maanden dienst doen voor het eerst Mbappe naar de bank.
Ik houd m'n FB Atal nog wel even. Dan kan ik altijd makkelijk terug naar m'n team van afgelopen weekend.
Dan zal je toch Mbappe, Yedder of Depay moeten krijgen want zit weinig boeiends bij de predictions.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Beetje aan het twijfelen of ik die Serie A TOTS moet doen. Ik heb voldoende fodder weer, maar kan nagenoeg geen één speler in mijn team passen. Ben ook wel hyped voor Lozano, maar dat komt meer door zijn PSV verleden. Hem kan ik namelijk ook niet inpassen. Bewaar die fodder mogelijk liever voor de Ligue 1 TOTS. Daar komen denk ik een aantal pareltjes in te zitten.
Heb jij die Essien?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal je toch Mbappe, Yedder of Depay moeten krijgen want zit weinig boeiends bij de predictions.
Ga ik die doen. Met ruim 800k en een sloot aan fodder kan die mijn Kanté vervangen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yes echt een machine. Vorig weekend ook gewoon netjes 8 assists
Krijg je geen spijt van is echt een end game cdm.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga ik die doen. Met ruim 800k en een sloot aan fodder kan die mijn Kanté vervangen.
Ook als je het vergelijkt met FB Renato Sanches, FB Vidal, TOTS Naingolan? Is Essien dan nog beter?quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Essien is een god op CDM, en zelfs op CB. Zeker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |