abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:12:44 #203
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199539939
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wat is dit voor intens lelijk gephotoshopte ellende.
Nou, daar zit een HELE diepe filosofie achter blijkt. 😅
Plato, Freud en Goethe zijn er niets bij. 🙈
Allemaal heul vilosoovies hoor!

Santino licht het toe op z'n Facebookpagina: De vaak toegepaste dollars symboliseren dat familie en gezin pure rijkdom is en staat de klok voor tijdloos. Bij roulette weet je nooit wanneer je wint of verliest, net als iedere keuze die wordt gemaakt in het leven.

Nou, dus je ziet het, er hangt een HELE diepe betekenis aan de muur. 😅
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199540100
Ik heb al langer, maar zeker sinds Gelmore's dood, het idee dat ik naar een verstandelijk gehandicapte zit te kijken. Wat de oorzaak ook is, ze is toch totaal ontoerekeningsvatbaar? Die moet gewoon begeleid wonen en onder bewind.

Snap niet dat sommigen hier haar nog langs een soort morele meetlat leggen, dan denk je dat er nog een rationele hersencel inzit ofzo?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:27:05 #205
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199540126
*hoopt dat geintjes nog een beetje kunnen ondanks alle treurige ellende*
pi_199540219
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:

[..]

Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.

Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.
Ah Sam der behandelaar gespot.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_199540247
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Dat jong zegt met zo’n Haags accentje: Ôh mam, er legge nôg maar 4 dônuts!

Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩

[ Bericht 0% gewijzigd door Lievert op 21-05-2021 14:37:02 (.)(.) ]
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:37:37 #208
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199540268
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.

😂 ook nog voor hun neus allemaal opgevroten?
pi_199540492
quote:

_O_ _O- _O_ _O-
pi_199540495
Valt me overigens op dat Raoul nog steeds zijn instagram account heeft incl. profielfoto van hem en zijn vrouw. Oké, hij heeft hem op privé gezet en ja…. de splitscreen foto van baby Djemino Angelo en Raoul toont gelijkenissen….

Maar die vent slaat niet op de vlucht ofzo! En ik ben ook nog nergens rare reacties of opgeklopte interviews van hem tegen gekomen waarin hij mee doet aan het hele circus.

Zou het misschien zomaar kunnen dat deze man haar écht niet kent en weigert deel te nemen aan deze poppenkast? Harde bewijzen vanuit het roddelaccount heb ik ook nog niet voorbij zien komen. 🤨

Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜

[ Bericht 0% gewijzigd door Lievert op 21-05-2021 14:57:00 (.)(.) ]
pi_199540600
quote:

Godver en nu zit ik met een onhandelbaar kind. Bedankt he! :(
  vrijdag 21 mei 2021 @ 15:05:31 #212
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199540678
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Godver en nu zit ik met een onhandelbaar kind. Bedankt he! :(
Dat denkt Dave ook. 🙈
pi_199540681
quote:

:D :D :D :D
pi_199540692
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Valt me overigens op dat Raoul nog steeds zijn instagram account heeft incl. profielfoto van hem en zijn vrouw. Oké, hij heeft hem op privé gezet en ja…. de splitscreen foto van baby Djemino Angelo en Raoul toont gelijkenissen….

Maar die vent slaat niet op de vlucht ofzo! En ik ben ook nog nergens rare reacties of opgeklopte interviews van hem tegen gekomen waarin hij mee doet aan het hele circus.

Zou het misschien zomaar kunnen dat deze man haar écht niet kent en weigert deel te nemen aan deze poppenkast? Harde bewijzen vanuit het roddelaccount heb ik ook nog niet voorbij zien komen. 🤨

Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜
Die weet gewoon: als je geschoren wordt moet je stilzitten. Hij hoopt waarschijnlijk dat hij er vanaf komt met een "ik ken haar totaal niet" als verklaring, en dat de storm dan uiteindelijk vanzelf weer over waait.

Als je onschuldig bent en je wordt op zo'n manier over Instagram gegooid, met risico voor je huwelijk en alles, dan doe je aangifte van smaad en maak je heel boos een heleboel herrie. Stel dat mijn zoon morgen op zo'n manier over Instagram zou worden gegooid, dan laten we dat hier iig echt niet zomaar over onze kant gaan als het niet waar is. Dus dat hij zo rustig blijft, is waarschijnlijk omdat ie denkt dat dat de beste strategie is: het niet voeden, alles ontkennen en het daarbij laten.
pi_199540722
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:21 schreef shomila het volgende:

[..]

Wat een gek. Misschien moet ze zelf eens langs. Dat je al die moeite gaat doen. Een insta account aanmaken en dan de hele dag bijhouden 8)7
En dan ook nog 'Barbie is zwanger' daarop posten, terwijl dat gewoon een oud artikel is over toen ze zwanger was van Angelo, maar dat account doet dus net alsof het recent is en Barbie weer een baby krijgt. Eerst zogenaamd heel bezorgd doen dat ze hulp moet krijgen, maar wel de puinhoop voeden door dit soort onware berichten de wereld in te slingeren. Heel sjiek hoor, man man man. Die Jolanda is zelf ook niet in orde.
pi_199540761
quote:

Waarom zou die kerel op de vlucht moeten slaan? Heb je hem al eens goed bekeken? Ziet er niet uit als iemand waar je graag ruzie mee wilt. Ik niet in ieder geval. :{w

Dat iemand geen zin heeft in dat circus snap ik wel. Het zijn vooral de zogenaamde besties van Barbie die hysterisch de Story bellen om hun portie aandacht op te eisen. En een paar exen. Jeffrey Lake bv.

Herinnert u zich deze nog nog nog nog?

Edit; er leiden meerdere wegen naar Rome. Hysterie is niet altijd de goede manier...
  vrijdag 21 mei 2021 @ 15:29:44 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199541065
quote:

Egoïst. Misschien heb da kind wel kanker. Was ie van plan om met ze moeder bij ze opi en omi langs te gaan. Die die al 2 jaar nie van digbei heb gezien door de krona. En was ze laatste wens om donuts te eten met hun en ze moeder. En omdat jij punten wil scoren op een forum met je kutgrap. Gaat dat kind dood zonder donuts te hebbe geeten.
Bedankt.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 15:32:39 #218
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199541114
quote:

Ik hoop maar dat dit een grapje is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199541352
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Natuurlijk. Wie eet er nou donuts?!
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_199541488
In Den Haag lopen wel meer van het type Samantha rond, mannen net zo goed. Alleen hebben die geen tv serie gehad en dan worden hun drama's niet steeds opgerakeld.

Ik ken er 1tje die heeft het nog bonter gemaakt dan Sam en wijt het aan haar adhd 🙃
pi_199541535
quote:

[..]

Ik zou dit zomaar kunnen doen hoor :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 15:56:10 ]
pi_199541546
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Egoïst. Misschien heb da kind wel kanker. Was ie van plan om met ze moeder bij ze opi en omi langs te gaan. Die die al 2 jaar nie van digbei heb gezien door de krona. En was ze laatste wens om donuts te eten met hun en ze moeder. En omdat jij punten wil scoren op een forum met je kutgrap. Gaat dat kind dood zonder donuts te hebbe geeten.
Bedankt.
quote:

[..]

Is dat een serieuze vraag ??
Man man man :{w
pi_199541573
op de op de op de
  vrijdag 21 mei 2021 @ 15:58:58 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199541584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Samant doet het op haar niveau best goed, zeg maar heel erg goed. En zo zit Nederland vol met Samantha’s.

Maar er zijn zoveel figuren zoals Samant. In heel Nederland, dus doneer die kleren aan de verloskundigen en kraamzorghulpen. Zorg dat ze die spullen hebben.
Ze doet het op haar niveau goed? Je bedoelt het niveau van een goudvis met bijbehorend geheugen, neem ik aan...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 16:04:10 #225
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199541646
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik zou dit zomaar kunnen doen hoor :@
Ik niet. Zou me de hele dag schuldig voelen. :P
  vrijdag 21 mei 2021 @ 16:04:43 #226
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199541657
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:56 schreef Lievert het volgende:

[..]

[..]

Is dat een serieuze vraag ??
Man man man :{w
Die mensen bestaan gewoon hoor.
pi_199541842
quote:

[..]

Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.

Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.
Geloof me, jij mag dan haar persoonlijke ggz-behandelaar zijn, maar ik weet heeel goed wat borderline inhoudt. Ik weet ook heel goed dat als er sprake is van een verslaving, je dat eerst moet oplossen alvorens je aan andere problemen werkt. Ik ken verschillende ggz-instellingen waar ze mensen behandelen met persoonlijkheidsstoornissen maar waarbij je pas in behandeling kunt als je verslaving onder controle is.

Dus nee, ik roep niet zomaar wat. Dat ik op basis van mijn eigen ervaring dingen anders zie, betekent niet dat ik niet snap wat borderline inhoudt.
pi_199542136
Klopt, dat is waar. Als je als borderliner met verslaving(en) kampt, moet eerst dat aangepakt worden voordat je met de onderliggende persoonlijkheidsstoornis aan de gang kunt. Dat komt omdat een verslaafde de verslaving altijd prioriteit zal geven over alles, dus als dat nog de boventoon voert werkt de therapie niet.
pi_199542297
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 16:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
Klopt, dat is waar. Als je als borderliner met verslaving(en) kampt, moet eerst dat aangepakt worden voordat je met de onderliggende persoonlijkheidsstoornis aan de gang kunt. Dat komt omdat een verslaafde de verslaving altijd prioriteit zal geven over alles, dus als dat nog de boventoon voert werkt de therapie niet.
Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neukt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199542361
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 16:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neukt
Precies mijn gedachte… maar ik hoop inmiddels stiekem op een LOI diploma wanneer ik braaf al die spiegelogische posts blijf lezen ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2021 @ 17:06:34 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199542458
Laten we ons vanaf nu ook onthouden van diepgaande medische beschouwingen, ok?
Daarvoor moet je niet alleen arts of anderszins medisch onderlegd zijn, maar ook dit geval in kwestie persoonlijk kennen.

En ik gok zomaar dat doorgaans aan minimaal een van beide voorwaarden niet voldaan wordt. Gewoon niet doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2021 @ 17:11:53 #233
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199542573
quote:
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:16:14 #234
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199542635
quote:

quote:

Ik voel iets groeien tussen ons! Goeie kans dat jij me nekst bff wordt!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:18:39 #235
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199542669
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
pi_199542689
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
Laten we ons vanaf nu ook onthouden van diepgaande medische beschouwingen, ok?
Daarvoor moet je niet alleen arts of anderszins medisch onderlegd zijn, maar ook dit geval in kwestie persoonlijk kennen.

En ik gok zomaar dat doorgaans aan minimaal een van beide voorwaarden niet voldaan wordt. Gewoon niet doen.
LOL
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:26:52 #237
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199542811
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:

[..]

Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
In één van haar reacties schrijft deze Jolanda... "Ik voel mij pas beter wanneer dit wijf van instagram afgerot is."

Druipt het echt meeleven niet echt vanaf inderdaad.
pi_199542818
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:32:52 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199542899
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:06 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Die weet gewoon: als je geschoren wordt moet je stilzitten. Hij hoopt waarschijnlijk dat hij er vanaf komt met een "ik ken haar totaal niet" als verklaring, en dat de storm dan uiteindelijk vanzelf weer over waait.

Als je onschuldig bent en je wordt op zo'n manier over Instagram gegooid, met risico voor je huwelijk en alles, dan doe je aangifte van smaad en maak je heel boos een heleboel herrie. Stel dat mijn zoon morgen op zo'n manier over Instagram zou worden gegooid, dan laten we dat hier iig echt niet zomaar over onze kant gaan als het niet waar is. Dus dat hij zo rustig blijft, is waarschijnlijk omdat ie denkt dat dat de beste strategie is: het niet voeden, alles ontkennen en het daarbij laten.
Waarom denk je dat hij dat niet gedaan heeft?
Overigens is de kans ook nog eens groot dat ze je op het politiebureau weer naar huis sturen met de opmerking dat je je niet zo druk moet maken omdat de ellende sneller voorbij is als je stil blijft zitten dan wanneer je heibel gaat trappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:32:55 #240
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199542900
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.
Ik denk een kilootje of twee.
pi_199542917
quote:

Waarom zou hij zijn instagram moeten verwijderen en moeten vluchten? Omdat er een stel treurige figuren zijn die er een dagtaak van hebben gemaakt om 1 persoon naar de klote te helpen en hem hier ook in betrekken?
Dus als ik een fittie heb met iemand, ik klaarblijkelijk mentaal niet helemaal ok ben, ik vervolgens een insta over deze persoon begin en jou hier in betrek als schuldige van het een of ander, dan moet jij vluchten en je insta opdoeken? Vervolgens ben jij ook nog verdacht, want je hebt je insta ineens dicht....

Ff serieus😁 Tuurlijk gooi je die dicht als leipen alles doorspitten, screenshots maken etc en misschien zelfs dm'en. Zou ik ook doen. Als het mij zou overkomen dan zou ik er geen moer energie insteken, nergens op reageren en als het me te dol wordt schakel ik autoriteiten in om te zorgen dat het stopt.

Vwb de 'gelijkenis', dat kind ziet er gewoon uit als een gemengd kind, waarvan iedere knakker met pigment de pa kan zijn.
Zelf ben ik ook gemengd en heb 3 broers/zussen en we hebben allen dezelfde ouders. Mijn vader is zelf ook gemengd (zwart/blank/hindoestaans/spaans) We zien er allemaal anders uit, dat krijg je wanneer je gaat mixen. Bij de een zijn bepaalde genen sterker dan de ander. De lichtste broer met een blanke vrouw heeft het donkerste kind, raar maar waar. Er kan vanalles uitkomen.

Zou die knakker zijn vader kunnen zijn? Ja kan. Alles kan, koffiekan. Het kan net zo goed iedere andere motherfucker met kleur zijn op deze aardkloot. We weten het niet he en hoe betrouwbaar is iemand die zich de hele dag bezig houdt met het onderhouden van een insta om iemand naar de klote te helpen, tja...
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:40:53 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199542996
quote:

[..]

Nou, als het werkelijk goed bedoeld was dan had er geen foto bij hoeven staan van Samantha vlak na het auto-ongeluk, want hoe ze er toen uitzag had nou eens niets met haar eigen middelengebruik of zelfmoordpogingen te maken, het was het gevolg van een ongeluk waar zij niet voor verantwoordelijk was.

Echt heel smerig, die hele petitie, maar aan de keuze voor de foto kun je al zien dat er geen goede bedoeling bij zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:41:14 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199543003
Mensen, was gezellig. Ik haal deze uit m’n AT. De lol is er voor mij wel vanaf inmiddels. Tot ooit weer.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:48:19 #244
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199543096
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje gezond verstand zal tot de conclusie komen dat dat nieuwe account met de oproep om de petitie te tekenen om Samantha gedwongen op te laten nemen niks met "bezorgdheid" te maken heeft. Gewoon een van de vele eencellige die een hetze begint. Bizar en net zo gestoord en wraakzuchtig als barbie zelf, dus geen haar beter. Ik vraag me af in welke parallelle wereld deze mensen leven. Ik voel me iig niet meer zo afwijkend als ik dacht te zijn, en das wel fijn!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:58:07 #245
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199543225
Ps, wat ik ook echt bizar vind is die snotaap van 15 (Romano Q) met zijn achtergrond er schijnbaar ook een stijf piemeltje van krijgt. Reageert ook overal op terwijl hij het zelf (begrijpelijk!) ook vreselijk vond toen zijn moeder met haar nieuwe relatie door het slijk getrokken werd. Wat een stel pauperdownies bij elkaar zeg. Ineens lijkt mijn vrij burgerlijke leventje zo slecht nog niet met een mandje aan mijn fiets.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:00:30 #246
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199543274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ze doet het op haar niveau goed? Je bedoelt het niveau van een goudvis met bijbehorend geheugen, neem ik aan...
Ja, vroeger hadden we er tehuizen in de bossen voor. Nu woont dat ze zelfstandig, en is ze trots dat ze rijst met broccoli kan maken.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:06:20 #247
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199543370
quote:
En er hebben ook echt mensen getekend, :D
pi_199543466
moet ik me nu af gaan vragen wie romano q is
ik snap wel dat sommigen het hier voor gezien houden. bb beviel me stukken beter
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:15:21 #249
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199543497
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat vind ik net zo onbegrijpelijk als dat er ruim 4000! mensen zijn die die kus foto met die Dave leuk vinden, zo vlak na de dood van Gelmore.
pi_199543520
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Misschien Jolanda zelf met steeds een andere naam en wat die hard kontenlikkers.
Dat figuur zal toch zelf ook wel een keer ge-exposed worden lijkt me? Zullen zat mensen zijn die weten wie erachter zit. En iets met karma, het favoriete woordje dat ze te pas en te onpas gebruiken.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:18:50 #251
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199543547
Wat zou er achter de stilte van Samantha zitten. 😬🤔
pi_199543557
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:15 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

Dat vind ik net zo onbegrijpelijk als dat er ruim 4000! mensen zijn die die kus foto met die Dave leuk vinden, zo vlak na de dood van Gelmore.
Bizar idd.
Weet wel dat volgers en likes gekocht kunnen worden en verdenk haar daar ook van.
pi_199543580
tis nog een jonge meid die 'jolanda. met lang blond of lichtbruin haar. zag het filmpje gister nog waar ze erover sprak. dus ze zal niet bang aangelegd zijn als ze zoiets online zet
pi_199543631
Voorbeeld van een topdeal. Voor nog geen 10 euro heb je er zo 1000 likes bij. Voor iemand die leeft van Insta een musthave natuurlijk.

pi_199543644
quote:

[..]

Nondetju… had nog maar 3 punten nodig voor m’n propedeuse. Bedankt hè Cynix 😒
pi_199543688
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:25 schreef Straadthont het volgende:
Voorbeeld van een topdeal. Voor nog geen 10 euro heb je er zo 1000 likes bij. Voor iemand die leeft van Insta een musthave natuurlijk.

[ afbeelding ]
Er zijn farms voor likes krijgen.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:58:16 #257
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199544087
Ik ben wel weer klaar met mijn fascinatie voor dit soort never ending drama op herhaling. Bagger accounts er af gegooid, volg alleen hier nog de (veelal) grappige commentaren. Het is niet te volgen, niet te begrijpen en ik voel me steeds meer een ramptoerist die staat te kijken bij een dodelijk ongeluk. Wat sappige roddels en nieuwtjes; oke, spuug ik niet op. Maar die haat/hetze accounts gaan zelfs mij te ver. Ik ga dingen vinden van dingen waar ik niks van wil vinden en daar vind ik wat van. Ofzo. Zwaait even ot naar Praadje *ZWAAAI* (fijn mens, lees je wel op viva maar ik heb daar een sperma for ever, omdat ik daar ook iets vond van de zurekuttenqueenbebrigade)
pi_199544104
Beste lieve aan Jolanda D.

Nou meid, je hebt het voor elkaar! Je achterlijke petitie in de media én óók nog een extra petitie account op insta met de meest smakeloze foto ever.

Jeetje, wat zal jouw haat tov Samantha diep zitten zeg! Wat was de aanleiding eigenlijk?
Had Samant grotere tieten? Is haar pruik langerrr en blonderrr dan de jouwe? Wat een leed wat een leed kind!

Inmiddels heb jij ook wel vernomen dat die smerige petitie van je hè-le-maal niets gaat veranderen. Want face it…. Zo werkt het niet in NL 🇳🇱🥳

Maar ach, we weten ook allebei wel dat je nooit écht de intentie had om iets goeds te betekenen voor Barbie. Nee joh, zo rol jij niet. Want hoe sympathiek en meelevend jezelf ook probeert te profileren, de armoe en wrok druipt er vanaf in je comments 😒

Ik ben dan ook benieuwd hoe je dit gaat acteren nu je petitie media aandacht krijgt. Dus als we je straks weer zien verschijnen ergens en jij je met een uitgestreken smoel als heilige moeder Theresa voordoet.. weet dan dat iedereen weet wat een smerige huichelaar je bent.

Kap met deze uit de hand gelopen wraakactie, marcheer terug naar het bijstand-krot waar je vandaan komt en cancel deze ellende!!

Barbie mag er dan vaak naast zitten maar hoop dat een ding klopt: die Karma trein gaat je uiteindelijk vinden. Tjoek tjoek Jolanda. 🚞

Met vriendelijke groet
Lievert(je)
pi_199544138
Is dit de insta van Barbie of een Fok topic? Jezus wat een bagger.
pi_199544141
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:58 schreef dollypardon het volgende:
Ik ben wel weer klaar met mijn fascinatie voor dit soort never ending drama op herhaling. Bagger accounts er af gegooid, volg alleen hier nog de (veelal) grappige commentaren. Het is niet te volgen, niet te begrijpen en ik voel me steeds meer een ramptoerist die staat te kijken bij een dodelijk ongeluk. Wat sappige roddels en nieuwtjes; oke, spuug ik niet op. Maar die haat/hetze accounts gaan zelfs mij te ver. Ik ga dingen vinden van dingen waar ik niks van wil vinden en daar vind ik wat van. Ofzo. Zwaait even ot naar Praadje *ZWAAAI* (fijn mens, lees je wel op viva maar ik heb daar een sperma for ever, omdat ik daar ook iets vond van de zurekuttenqueenbebrigade)
Ahh wat lief. O+ O+ O+ O+
pi_199544151
Sorry hoor, ben vrij nieuw hier. Ben weken bezig geweest met me in te lezen. (Ja maak wel eens domme opmerkingen) maar Who The Fuck is

Romano Q nou weer??
pi_199544182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 19:03 schreef Vladimir-Putin het volgende:
Sorry hoor, ben vrij nieuw hier. Ben weken bezig geweest met me in te lezen. (Ja maak wel eens domme opmerkingen) maar Who The Fuck is

Romano Q nou weer??
https://nl-nl.facebook.co(...)ers/100014101650156/
Uit tv programma 'Een huis vol'

[Info van Viva want ik kijk die troep niet]
pi_199544329
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 19:06 schreef Straadthont het volgende:

[..]

https://nl-nl.facebook.co(...)ers/100014101650156/
Uit tv programma 'Een huis vol'

[Info van Viva want ik kijk die troep niet]
En die is ook met samanda gerelateerd of een hater of de nieuwste grote liefde??
pi_199544359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 19:18 schreef Vladimir-Putin het volgende:

[..]

En die is ook met samanda gerelateerd of een hater of de nieuwste grote liefde??
Nee hoor, een jongen van een jaar of 15 uit een nogal disfunctioneel gezin.
pi_199544372
Wil iemand misschien een nieuwe topic reeks starten, waar het weer ouderwets stil is als er geen nieuws over Samantha is?
En niet eindeloze geratel over heel Scheveningen??
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_199544417
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 19:18 schreef Vladimir-Putin het volgende:

[..]

Haha ja dat zijn ook echt de enige 2 categorieën als het om kerels rondom Samanda gaat: (potentiële) nieuwe grote liefdes of haters
  vrijdag 21 mei 2021 @ 20:08:46 #267
496109 Jetenkiek
Wij zijn allemaal mensch
pi_199545157
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die make-up bleef ze zelfs glamorous dragen toen ze die lelijke wond aan haar oog/wenkbrauw had nadat ze dat ongeluk met Gerrit had. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 08:53 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat geldt voor de meeste drugs verslaafden. Zou me niks verbazen als ze in natura betaalt.
Daar zijn dan weer die vriendjes voor
Signaturen is bestemd voor mensen die mij kennen in het echte leven😊
  vrijdag 21 mei 2021 @ 20:13:44 #268
496109 Jetenkiek
Wij zijn allemaal mensch
pi_199545232
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Precies. Je kunt er van allerlei analyses op loslaten over stoornissen en zwakgebaafdheid, maar het primaire probleem is de verslaving. Als zelfs heftige gebeurtenissen als een auto-ongeluk, uithuisplaatsing van kinderen en de aanwezigheid bij iemands dood door drugs je niet bij zinnen brengt, vraag ik me af waar dan haar dieptepunt of omkeerpunt zit.
[quJa dit dus. Dubbel diagnose. Zowel drugsverslaafd als als gedragsstoornis. De drugsverslaving overheerst totaal. Daar is geen vat op te krijgen. Totaal empathie-loos.ote]1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die make-up bleef ze zelfs glamorous dragen toen ze die lelijke wond aan haar oog/wenkbrauw had nadat ze dat ongeluk met Gerrit had. :')
[/quote]
quote:

[..]

Dat geldt voor de meeste drugs verslaafden. Zou me niks verbazen als ze in natura betaalt.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 20:19:28 #269
496109 Jetenkiek
Wij zijn allemaal mensch
pi_199545340
quote:

[..]

[quDat klinkt waarschijnlijk. Zonder testen en persoonlijke observatie in de realiteit weet je niks. Ik denk dat je goed zit maar het blijft gissen. De verslavingsproblematiek
En het bijbehorende gedrag heeft nu de overhand. Dat lukt mij wel duidelijk. Het blijft natte vinger werk op een afstand. Mensen die dichtbij haar staan kunnen misschien ingrijpen maar ze blijft vaak een bepaald niveau houden waarbij dat niet mogelijk is.ote]0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Precies. Je kunt er van allerlei analyses op loslaten over stoornissen en zwakgebaafdheid, maar het primaire probleem is de verslaving. Als zelfs heftige gebeurtenissen als een auto-ongeluk, uithuisplaatsing van kinderen en de aanwezigheid bij iemands dood door drugs je niet bij zinnen brengt, vraag ik me af waar dan haar dieptepunt of omkeerpunt zit.
[/quote]
[quJa dit dus. Dubbel diagnose. Zowel drugsverslaafd als als gedragsstoornis. De drugsverslaving overheerst totaal. Daar is geen vat op te krijgen. Totaal empathie-loos.ote]1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

[/quote]
quote:

[..]

Miss 200.000.000! vrijdag 21 mei 2021 @ 20:32:28 #270
367000 roos94
pi_199545589

Die zijn voor Naomi vermoed ik op twee handen te tellen
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:45:32 #271
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199549043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:58 schreef dollypardon het volgende:
:D _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2021 @ 07:19:10 #272
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199550460
Ik heb weer even wat opgeruimd. Het kán theoretisch zijn dat er per on ongeluk 1 of 2 on topic reacties zaten tussen de kant noch wal rakende bagger, excuses dan daarvoor.

Nu wel echt graag iets meer on topic. elke reactie in deze reeks moet in principe enige link naar Samantha/Barbie hebben, zo is dit forum nou eenmaal bedoeld..
pi_199550931
Goedemorgen, ik heb maar weer een keertje ingelogd. Voor topics als deze lees ik fok, de bagger kan mij niet erg genoeg zijn en dat moet wat mij betreft zo blijven, amen.

Barbie gewoon lekker doorgaan en hoe gekker hoe beter...
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2021 @ 09:00:58 #274
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199551073
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 08:45 schreef goldback het volgende:
Goedemorgen, ik heb maar weer een keertje ingelogd. Voor topics als deze lees ik fok...
Fijn. Welkom. Maar ook jij blijft on topic of je kunt weer snel uitloggen. :)
pi_199551466
Tis stilletjes op haar insta.
pi_199551774
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 09:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is wel vaker dat ze een paar dagen stil is. Misschien is ze de laatste spulletjes van Gelmore aan het opkuisen? Of misschien is het even rustig qua freebie reclameaanbod? Mooiste zou zijn als zelfs Samant het besef blijkt te hebben dat het nu even beter is om stil te zitten. Mag aannemen dat Mieke haar ondertussen van enig advies heeft voorzien?

Ik ben mijn dag iig productief begonnen door het roddelaccount weer eens te rapporteren. Mag dan helaas niet definitief zijn steeds maar weet zeker dat die backstabbert het reuze irritânt vindt 👍🏻
Daar doen we het voor!
  zaterdag 22 mei 2021 @ 11:19:23 #277
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199552266
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 09:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, misschien toch "Deef, die rust geef" en zitten ze samen hun chakra's in balans te brengen, met een gezichts maskertje op onder het genot van een vers gembertheetje.

Of misschien toch "Deef, die chaos geef" en is ze even d'r eigen boontjes aan het doppen.

Spercieboontjes welteverstaan.
pi_199552330
Die Deef krijgt wel een heel grote rol toebedeeld. Hij is, [of was inmiddels] alleen maar in the picture zodat Barbie haar wraakzuchtig klusje kon klaren.
pi_199552970
Michella Kox heeft er ook weer wat over gezegd in haar stories. En ze heeft wel gelijk eigenlijk.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_199553162
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:27 schreef Draaksel het volgende:
Michella Kox heeft er ook weer wat over gezegd in haar stories. En ze heeft wel gelijk eigenlijk.
Oh. Wat zegt ons kamp orakel? Vast zo waardevol dat we het niet kunnen missen.
Go hard or go home
pi_199553247
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Noek het volgende:

[..]

De Diederik Gommers van de reality-tv.
pi_199558817
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat ze zelf ook verre van perfect is, maar niet begrijpt dat haar vrienden en familie haar niet beschermen.

Samantha zelf is verdacht stil. Dat kan ook goed nieuws zijn.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_199559126
Ze zit in een kliniek zegt het roddelaccount, is opgehaald met een ambulance donderdag
pi_199559129
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 18:39 schreef Draaksel het volgende:

[..]

Dat ze zelf ook verre van perfect is, maar niet begrijpt dat haar vrienden en familie haar niet beschermen.

Samantha zelf is verdacht stil. Dat kan ook goed nieuws zijn.
Haar familie. Alsof het aan hen ligt. God, iedereen weer toch inmiddels wel dat je een verslaafde niet kan helpen als diegene niet geholpen wil worden.

Zulke dooddoeners zijn alleen maar kwetsend voor naasten die bijna alles geven om iemand te willen helpen en daar weet ik alles van.

Allemaal van die mensen op de wal die gewoon hun muil moeten houden met hun ongevraagde mening maar op Insta krijgt ze er vast wel 10 likes voor. We zouden de samenleving in bescherming moeten nemen tegen alle Michella’s op de wereld.
Go hard or go home
pi_199559134
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:00 schreef Noek het volgende:

[..]

Haar familie. Alsof het aan hen ligt. God, iedereen weer toch inmiddels wel dat je een verslaafde niet kan helpen als diegene niet geholpen wil worden.

Zulke dooddoeners zijn alleen maar kwetsend voor naasten die bijna alles geven om iemand te willen helpen en daar weet ik alles van.

Allemaal van die mensen op de wal die gewoon hun muil moeten houden met hun ongevraagde mening.
Zie post hierboven
pi_199559169
Ja, die zal er wel weer flink doorheen zitten.
Go hard or go home
  zaterdag 22 mei 2021 @ 19:10:32 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199559277
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:00 schreef mijntjexx het volgende:
Ze zit in een kliniek zegt het roddelaccount, is opgehaald met een ambulance donderdag
Nou, dat heeft het petitie-account dan snel voor elkaar.

Bestaat het roddelaccount nog wel?
Bij mij komt het niet meer boven in een search.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199559375
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, dat heeft het petitie-account dan snel voor elkaar.

Bestaat het roddelaccount nog wel?
Bij mij komt het niet meer boven in een search.
Yep bestaat weer, nu een screenshot van de ambulance melding donderdagnacht. Ik bedoel het Samantha_de Jong account he, niet het account van die kliniek
pi_199559452
En maandag 17 mei ook al een ambulance bij Barbie in de straat, voor dezelfde codes: https://alarmeringen.nl/z(...)aat-in-den-haag.html
  zaterdag 22 mei 2021 @ 19:25:26 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199559517
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:16 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Yep bestaat weer, nu een screenshot van de ambulance melding donderdagnacht. Ik bedoel het Samantha_de Jong account he, niet het account van die kliniek
Nee, dat begreep ik al.
Overigens lijkt dat petitie-account me niet van een kliniek, zou wel heel bizar zijn als ze op die manier aan klantenwerving zouden doen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199559538
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat begreep ik al.
Overigens lijkt dat petitie-account me niet van een kliniek, zou wel heel bizar zijn als ze op die manier aan klantenwerving zouden doen :X
:D
pi_199559541
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat begreep ik al.
Nee zo bedoelde ik het ook niet, bedoelde meer "het Barbie in de kliniek" account
  Spellchecker zaterdag 22 mei 2021 @ 19:26:34 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199559543
512 handtekeningen al.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 19:26:48 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199559547
Zometeen heeft Michael zijn vriendje Dave ingeschakeld om Samantha over de kling te jagen :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 22 mei 2021 @ 19:27:12 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199559556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:26 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Nee zo bedoelde ik het ook niet, bedoelde meer "het Barbie in de kliniek" account
Oh, gelukkig :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199560016
Ik hoop dat ze haar voorlopig niet laten gaan. Die toko van haar leeghalen en weg daar! Voor altijd.
Heeft het zin? Waarschijnlijk niet.
Ben ook van mening dat als iemand zo graag de pijp uit wil gaan, let it be. Genoeg is genoeg met dat gezeik en bekijk het. :W
Alleen de direct naasten van zo iemand kunnen deze gedachtengang begrijpen..

Dat account..proficiat! Niet dat ze denkt dat het door de handtekeningen verzamelen dit voor elkaar heeft gekregen. Mocht ze willen.

En ik, de hypocriet, heb weer wat geleerd. Het kan altijd erger...

[ Bericht 10% gewijzigd door Cynix ® op 23-05-2021 01:35:16 (Het mag iets minder grof) ]
  zaterdag 22 mei 2021 @ 20:16:23 #297
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199560548
Mijn mond bleef al steeds openvallen door alles, maar als ze haar nu laten gaan, dan krijg ik 'm niet meer dicht ook.
pi_199560710
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:16 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Mijn mond bleef al steeds openvallen door alles, maar als ze haar nu laten gaan, dan krijg ik 'm niet meer dicht ook.
Als iemand niet geholpen wil worden houdt het op. Dat wil maar niet doordringen bij veel mensen.
Voor haar een ander die hemel en aarde smeekt voor de plek die zij [voor de 30ste keer] inneemt. En het mooie is, je gunt iemand die echt en heus wil werken aan zichzelf ook die plek.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 20:38:26 #299
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199560995
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:25 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Als iemand niet geholpen wil worden houdt het op. Dat wil maar niet doordringen bij veel mensen.
Voor haar een ander die hemel en aarde smeekt voor de plek die zij [voor de 30ste keer] inneemt. En het mooie is, je gunt iemand die echt en heus wil werken aan zichzelf ook die plek.
Helemaal met je eens. Ik dacht meer aan dat gedwongen opname nu toch wel in de buurt gaat komen, met oog op gevaar voor jezelf zijn.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 20:39:57 #300
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199561032
Veel mensen willen uiteindelijk ECHT hulp na het volledig raken van de bodem van de put.. Zou dit 'm dan voor Samantha zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')