Wat is dit voor intens lelijk gephotoshopte ellende.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
30 jaar geleden was je hip met een Brood aan de muur, nu hoor je er bij met een Santino Jas.
Nou, daar zit een HELE diepe filosofie achter blijkt. 😅quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat is dit voor intens lelijk gephotoshopte ellende.
Ah Sam der behandelaar gespot.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.
Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.
😂 ook nog voor hun neus allemaal opgevroten?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Dat jong zegt met zo’n Haags accentje: Ôh mam, er legge nôg maar 4 dônuts!
Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Godver en nu zit ik met een onhandelbaar kind. Bedankt he!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Dat denkt Dave ook. 🙈quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godver en nu zit ik met een onhandelbaar kind. Bedankt he!
Die weet gewoon: als je geschoren wordt moet je stilzitten. Hij hoopt waarschijnlijk dat hij er vanaf komt met een "ik ken haar totaal niet" als verklaring, en dat de storm dan uiteindelijk vanzelf weer over waait.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Valt me overigens op dat Raoul nog steeds zijn instagram account heeft incl. profielfoto van hem en zijn vrouw. Oké, hij heeft hem op privé gezet en ja…. de splitscreen foto van baby Djemino Angelo en Raoul toont gelijkenissen….
Maar die vent slaat niet op de vlucht ofzo! En ik ben ook nog nergens rare reacties of opgeklopte interviews van hem tegen gekomen waarin hij mee doet aan het hele circus.
Zou het misschien zomaar kunnen dat deze man haar écht niet kent en weigert deel te nemen aan deze poppenkast? Harde bewijzen vanuit het roddelaccount heb ik ook nog niet voorbij zien komen. 🤨
Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜
En dan ook nog 'Barbie is zwanger' daarop posten, terwijl dat gewoon een oud artikel is over toen ze zwanger was van Angelo, maar dat account doet dus net alsof het recent is en Barbie weer een baby krijgt. Eerst zogenaamd heel bezorgd doen dat ze hulp moet krijgen, maar wel de puinhoop voeden door dit soort onware berichten de wereld in te slingeren. Heel sjiek hoor, man man man. Die Jolanda is zelf ook niet in orde.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:21 schreef shomila het volgende:
[..]
Wat een gek. Misschien moet ze zelf eens langs. Dat je al die moeite gaat doen. Een insta account aanmaken en dan de hele dag bijhouden
Waarom zou die kerel op de vlucht moeten slaan? Heb je hem al eens goed bekeken? Ziet er niet uit als iemand waar je graag ruzie mee wilt. Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Valt me overigens op dat Raoul nog steeds zijn instagram account heeft incl. profielfoto van hem en zijn vrouw. Oké, hij heeft hem op privé gezet en ja…. de splitscreen foto van baby Djemino Angelo en Raoul toont gelijkenissen….
Maar die vent slaat niet op de vlucht ofzo! En ik ben ook nog nergens rare reacties of opgeklopte interviews van hem tegen gekomen waarin hij mee doet aan het hele circus.
Zou het misschien zomaar kunnen dat deze man haar écht niet kent en weigert deel te nemen aan deze poppenkast? Harde bewijzen vanuit het roddelaccount heb ik ook nog niet voorbij zien komen. 🤨
Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜
Egoïst. Misschien heb da kind wel kanker. Was ie van plan om met ze moeder bij ze opi en omi langs te gaan. Die die al 2 jaar nie van digbei heb gezien door de krona. En was ze laatste wens om donuts te eten met hun en ze moeder. En omdat jij punten wil scoren op een forum met je kutgrap. Gaat dat kind dood zonder donuts te hebbe geeten.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Ik hoop maar dat dit een grapje is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik zou dit zomaar kunnen doen hoorquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Egoïst. Misschien heb da kind wel kanker. Was ie van plan om met ze moeder bij ze opi en omi langs te gaan. Die die al 2 jaar nie van digbei heb gezien door de krona. En was ze laatste wens om donuts te eten met hun en ze moeder. En omdat jij punten wil scoren op een forum met je kutgrap. Gaat dat kind dood zonder donuts te hebbe geeten.
Bedankt.
Is dat een serieuze vraag ??quote:
Ze doet het op haar niveau goed? Je bedoelt het niveau van een goudvis met bijbehorend geheugen, neem ik aan...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Samant doet het op haar niveau best goed, zeg maar heel erg goed. En zo zit Nederland vol met Samantha’s.
Maar er zijn zoveel figuren zoals Samant. In heel Nederland, dus doneer die kleren aan de verloskundigen en kraamzorghulpen. Zorg dat ze die spullen hebben.
Ik niet. Zou me de hele dag schuldig voelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou dit zomaar kunnen doen hoor
Die mensen bestaan gewoon hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:56 schreef Lievert het volgende:
[..]
[..]
Is dat een serieuze vraag ??
Man man man
Geloof me, jij mag dan haar persoonlijke ggz-behandelaar zijn, maar ik weet heeel goed wat borderline inhoudt. Ik weet ook heel goed dat als er sprake is van een verslaving, je dat eerst moet oplossen alvorens je aan andere problemen werkt. Ik ken verschillende ggz-instellingen waar ze mensen behandelen met persoonlijkheidsstoornissen maar waarbij je pas in behandeling kunt als je verslaving onder controle is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.
Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.
Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neuktquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
Klopt, dat is waar. Als je als borderliner met verslaving(en) kampt, moet eerst dat aangepakt worden voordat je met de onderliggende persoonlijkheidsstoornis aan de gang kunt. Dat komt omdat een verslaafde de verslaving altijd prioriteit zal geven over alles, dus als dat nog de boventoon voert werkt de therapie niet.
Precies mijn gedachte… maar ik hoop inmiddels stiekem op een LOI diploma wanneer ik braaf al die spiegelogische posts blijf lezenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neukt
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:08 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ongen-opname-barbie/
Ik voel iets groeien tussen ons! Goeie kans dat jij me nekst bff wordt!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
LOLquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
Laten we ons vanaf nu ook onthouden van diepgaande medische beschouwingen, ok?
Daarvoor moet je niet alleen arts of anderszins medisch onderlegd zijn, maar ook dit geval in kwestie persoonlijk kennen.
En ik gok zomaar dat doorgaans aan minimaal een van beide voorwaarden niet voldaan wordt. Gewoon niet doen.
In één van haar reacties schrijft deze Jolanda... "Ik voel mij pas beter wanneer dit wijf van instagram afgerot is."quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:
[..]
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:
[..]
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
Waarom denk je dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Die weet gewoon: als je geschoren wordt moet je stilzitten. Hij hoopt waarschijnlijk dat hij er vanaf komt met een "ik ken haar totaal niet" als verklaring, en dat de storm dan uiteindelijk vanzelf weer over waait.
Als je onschuldig bent en je wordt op zo'n manier over Instagram gegooid, met risico voor je huwelijk en alles, dan doe je aangifte van smaad en maak je heel boos een heleboel herrie. Stel dat mijn zoon morgen op zo'n manier over Instagram zou worden gegooid, dan laten we dat hier iig echt niet zomaar over onze kant gaan als het niet waar is. Dus dat hij zo rustig blijft, is waarschijnlijk omdat ie denkt dat dat de beste strategie is: het niet voeden, alles ontkennen en het daarbij laten.
Ik denk een kilootje of twee.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.
Waarom zou hij zijn instagram moeten verwijderen en moeten vluchten? Omdat er een stel treurige figuren zijn die er een dagtaak van hebben gemaakt om 1 persoon naar de klote te helpen en hem hier ook in betrekken?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Nou, als het werkelijk goed bedoeld was dan had er geen foto bij hoeven staan van Samantha vlak na het auto-ongeluk, want hoe ze er toen uitzag had nou eens niets met haar eigen middelengebruik of zelfmoordpogingen te maken, het was het gevolg van een ongeluk waar zij niet voor verantwoordelijk was.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
Iedereen met een beetje gezond verstand zal tot de conclusie komen dat dat nieuwe account met de oproep om de petitie te tekenen om Samantha gedwongen op te laten nemen niks met "bezorgdheid" te maken heeft. Gewoon een van de vele eencellige die een hetze begint. Bizar en net zo gestoord en wraakzuchtig als barbie zelf, dus geen haar beter. Ik vraag me af in welke parallelle wereld deze mensen leven. Ik voel me iig niet meer zo afwijkend als ik dacht te zijn, en das wel fijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.
Ja, vroeger hadden we er tehuizen in de bossen voor. Nu woont dat ze zelfstandig, en is ze trots dat ze rijst met broccoli kan maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze doet het op haar niveau goed? Je bedoelt het niveau van een goudvis met bijbehorend geheugen, neem ik aan...
En er hebben ook echt mensen getekend,quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:08 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ongen-opname-barbie/
Dat vind ik net zo onbegrijpelijk als dat er ruim 4000! mensen zijn die die kus foto met die Dave leuk vinden, zo vlak na de dood van Gelmore.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En er hebben ook echt mensen getekend,
Misschien Jolanda zelf met steeds een andere naam en wat die hard kontenlikkers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En er hebben ook echt mensen getekend,
Bizar idd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:15 schreef HeelVaakBlij het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo onbegrijpelijk als dat er ruim 4000! mensen zijn die die kus foto met die Dave leuk vinden, zo vlak na de dood van Gelmore.
Nondetju… had nog maar 3 punten nodig voor m’n propedeuse. Bedankt hè Cynix 😒quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er zijn farms voor likes krijgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:25 schreef Straadthont het volgende:
Voorbeeld van een topdeal. Voor nog geen 10 euro heb je er zo 1000 likes bij. Voor iemand die leeft van Insta een musthave natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ahh wat lief.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:58 schreef dollypardon het volgende:
Ik ben wel weer klaar met mijn fascinatie voor dit soort never ending drama op herhaling. Bagger accounts er af gegooid, volg alleen hier nog de (veelal) grappige commentaren. Het is niet te volgen, niet te begrijpen en ik voel me steeds meer een ramptoerist die staat te kijken bij een dodelijk ongeluk. Wat sappige roddels en nieuwtjes; oke, spuug ik niet op. Maar die haat/hetze accounts gaan zelfs mij te ver. Ik ga dingen vinden van dingen waar ik niks van wil vinden en daar vind ik wat van. Ofzo. Zwaait even ot naar Praadje *ZWAAAI* (fijn mens, lees je wel op viva maar ik heb daar een sperma for ever, omdat ik daar ook iets vond van de zurekuttenqueenbebrigade)
https://nl-nl.facebook.co(...)ers/100014101650156/quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:03 schreef Vladimir-Putin het volgende:
Sorry hoor, ben vrij nieuw hier. Ben weken bezig geweest met me in te lezen. (Ja maak wel eens domme opmerkingen) maar Who The Fuck is
Romano Q nou weer??
En die is ook met samanda gerelateerd of een hater of de nieuwste grote liefde??quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:06 schreef Straadthont het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.co(...)ers/100014101650156/
Uit tv programma 'Een huis vol'
[Info van Viva want ik kijk die troep niet]
Nee hoor, een jongen van een jaar of 15 uit een nogal disfunctioneel gezin.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:18 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
En die is ook met samanda gerelateerd of een hater of de nieuwste grote liefde??
Haha ja dat zijn ook echt de enige 2 categorieën als het om kerels rondom Samanda gaat: (potentiële) nieuwe grote liefdes of hatersquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:18 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
En die is ook met samanda gerelateerd of een hater of de nieuwste grote liefde??
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die make-up bleef ze zelfs glamorous dragen toen ze die lelijke wond aan haar oog/wenkbrauw had nadat ze dat ongeluk met Gerrit had.
Daar zijn dan weer die vriendjes voorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste drugs verslaafden. Zou me niks verbazen als ze in natura betaalt.
[quJa dit dus. Dubbel diagnose. Zowel drugsverslaafd als als gedragsstoornis. De drugsverslaving overheerst totaal. Daar is geen vat op te krijgen. Totaal empathie-loos.ote]quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Precies. Je kunt er van allerlei analyses op loslaten over stoornissen en zwakgebaafdheid, maar het primaire probleem is de verslaving. Als zelfs heftige gebeurtenissen als een auto-ongeluk, uithuisplaatsing van kinderen en de aanwezigheid bij iemands dood door drugs je niet bij zinnen brengt, vraag ik me af waar dan haar dieptepunt of omkeerpunt zit.
Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:Daar zijn dan weer die vriendjes voorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste drugs verslaafden. Zou me niks verbazen als ze in natura betaalt.
[quDat klinkt waarschijnlijk. Zonder testen en persoonlijke observatie in de realiteit weet je niks. Ik denk dat je goed zit maar het blijft gissen. De verslavingsproblematiekquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:
[..]
Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:Daar zijn dan weer die vriendjes voorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:58 schreef dollypardon het volgende:
Ik ben wel weer klaar met mijn fascinatie voor dit soort never ending drama op herhaling. Bagger accounts er af gegooid, volg alleen hier nog de (veelal) grappige commentaren. Het is niet te volgen, niet te begrijpen en ik voel me steeds meer een ramptoerist die staat te kijken bij een dodelijk ongeluk. Wat sappige roddels en nieuwtjes; oke, spuug ik niet op. Maar die haat/hetze accounts gaan zelfs mij te ver. Ik ga dingen vinden van dingen waar ik niks van wil vinden en daar vind ik wat van. Ofzo. Zwaait even ot naar Praadje *ZWAAAI* (fijn mens, lees je wel op viva maar ik heb daar een sperma for ever, omdat ik daar ook iets vond van de zurekuttenqueenbebrigade)
Fijn. Welkom. Maar ook jij blijft on topic of je kunt weer snel uitloggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:45 schreef goldback het volgende:
Goedemorgen, ik heb maar weer een keertje ingelogd. Voor topics als deze lees ik fok...
Is wel vaker dat ze een paar dagen stil is. Misschien is ze de laatste spulletjes van Gelmore aan het opkuisen? Of misschien is het even rustig qua freebie reclameaanbod? Mooiste zou zijn als zelfs Samant het besef blijkt te hebben dat het nu even beter is om stil te zitten. Mag aannemen dat Mieke haar ondertussen van enig advies heeft voorzien?quote:
Ja, misschien toch "Deef, die rust geef" en zitten ze samen hun chakra's in balans te brengen, met een gezichts maskertje op onder het genot van een vers gembertheetje.quote:
Oh. Wat zegt ons kamp orakel? Vast zo waardevol dat we het niet kunnen missen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:27 schreef Draaksel het volgende:
Michella Kox heeft er ook weer wat over gezegd in haar stories. En ze heeft wel gelijk eigenlijk.
De Diederik Gommers van de reality-tv.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh. Wat zegt ons kamp orakel? Vast zo waardevol dat we het niet kunnen missen.
Dat ze zelf ook verre van perfect is, maar niet begrijpt dat haar vrienden en familie haar niet beschermen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh. Wat zegt ons kamp orakel? Vast zo waardevol dat we het niet kunnen missen.
Haar familie. Alsof het aan hen ligt. God, iedereen weer toch inmiddels wel dat je een verslaafde niet kan helpen als diegene niet geholpen wil worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:39 schreef Draaksel het volgende:
[..]
Dat ze zelf ook verre van perfect is, maar niet begrijpt dat haar vrienden en familie haar niet beschermen.
Samantha zelf is verdacht stil. Dat kan ook goed nieuws zijn.
Zie post hierbovenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Haar familie. Alsof het aan hen ligt. God, iedereen weer toch inmiddels wel dat je een verslaafde niet kan helpen als diegene niet geholpen wil worden.
Zulke dooddoeners zijn alleen maar kwetsend voor naasten die bijna alles geven om iemand te willen helpen en daar weet ik alles van.
Allemaal van die mensen op de wal die gewoon hun muil moeten houden met hun ongevraagde mening.
Nou, dat heeft het petitie-account dan snel voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:00 schreef mijntjexx het volgende:
Ze zit in een kliniek zegt het roddelaccount, is opgehaald met een ambulance donderdag
Yep bestaat weer, nu een screenshot van de ambulance melding donderdagnacht. Ik bedoel het Samantha_de Jong account he, niet het account van die kliniekquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat heeft het petitie-account dan snel voor elkaar.
Bestaat het roddelaccount nog wel?
Bij mij komt het niet meer boven in een search.
Nee, dat begreep ik al.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Yep bestaat weer, nu een screenshot van de ambulance melding donderdagnacht. Ik bedoel het Samantha_de Jong account he, niet het account van die kliniek
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik al.
Overigens lijkt dat petitie-account me niet van een kliniek, zou wel heel bizar zijn als ze op die manier aan klantenwerving zouden doen
Nee zo bedoelde ik het ook niet, bedoelde meer "het Barbie in de kliniek" accountquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik al.
Overigens lijkt dat petitie-account me niet van een kliniek, zou wel heel bizar zijn als ze op die manier aan klantenwerving zouden doen
Als iemand niet geholpen wil worden houdt het op. Dat wil maar niet doordringen bij veel mensen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:16 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Mijn mond bleef al steeds openvallen door alles, maar als ze haar nu laten gaan, dan krijg ik 'm niet meer dicht ook.
Helemaal met je eens. Ik dacht meer aan dat gedwongen opname nu toch wel in de buurt gaat komen, met oog op gevaar voor jezelf zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:25 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Als iemand niet geholpen wil worden houdt het op. Dat wil maar niet doordringen bij veel mensen.
Voor haar een ander die hemel en aarde smeekt voor de plek die zij [voor de 30ste keer] inneemt. En het mooie is, je gunt iemand die echt en heus wil werken aan zichzelf ook die plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |