abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2021 @ 16:04:43 #226
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199541657
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:56 schreef Lievert het volgende:

[..]

[..]

Is dat een serieuze vraag ??
Man man man :{w
Die mensen bestaan gewoon hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199541842
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:

[..]

Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.

Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.
Geloof me, jij mag dan haar persoonlijke ggz-behandelaar zijn, maar ik weet heeel goed wat borderline inhoudt. Ik weet ook heel goed dat als er sprake is van een verslaving, je dat eerst moet oplossen alvorens je aan andere problemen werkt. Ik ken verschillende ggz-instellingen waar ze mensen behandelen met persoonlijkheidsstoornissen maar waarbij je pas in behandeling kunt als je verslaving onder controle is.

Dus nee, ik roep niet zomaar wat. Dat ik op basis van mijn eigen ervaring dingen anders zie, betekent niet dat ik niet snap wat borderline inhoudt.
pi_199542136
Klopt, dat is waar. Als je als borderliner met verslaving(en) kampt, moet eerst dat aangepakt worden voordat je met de onderliggende persoonlijkheidsstoornis aan de gang kunt. Dat komt omdat een verslaafde de verslaving altijd prioriteit zal geven over alles, dus als dat nog de boventoon voert werkt de therapie niet.
pi_199542297
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 16:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
Klopt, dat is waar. Als je als borderliner met verslaving(en) kampt, moet eerst dat aangepakt worden voordat je met de onderliggende persoonlijkheidsstoornis aan de gang kunt. Dat komt omdat een verslaafde de verslaving altijd prioriteit zal geven over alles, dus als dat nog de boventoon voert werkt de therapie niet.
Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neukt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199542361
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 16:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neukt
Precies mijn gedachte… maar ik hoop inmiddels stiekem op een LOI diploma wanneer ik braaf al die spiegelogische posts blijf lezen ^O^
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2021 @ 17:06:34 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199542458
Laten we ons vanaf nu ook onthouden van diepgaande medische beschouwingen, ok?
Daarvoor moet je niet alleen arts of anderszins medisch onderlegd zijn, maar ook dit geval in kwestie persoonlijk kennen.

En ik gok zomaar dat doorgaans aan minimaal een van beide voorwaarden niet voldaan wordt. Gewoon niet doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2021 @ 17:11:53 #233
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199542573
quote:
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:16:14 #234
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199542635
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Dat jong zegt met zo’n Haags accentje: Ôh mam, er legge nôg maar 4 dônuts!

Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Dat jong zegt met zo’n Haags accentje: Ôh mam, er legge nôg maar 4 dônuts!

Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩
Ik voel iets groeien tussen ons! Goeie kans dat jij me nekst bff wordt!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:18:39 #235
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199542669
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
pi_199542689
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
Laten we ons vanaf nu ook onthouden van diepgaande medische beschouwingen, ok?
Daarvoor moet je niet alleen arts of anderszins medisch onderlegd zijn, maar ook dit geval in kwestie persoonlijk kennen.

En ik gok zomaar dat doorgaans aan minimaal een van beide voorwaarden niet voldaan wordt. Gewoon niet doen.
LOL
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:26:52 #237
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199542811
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:

[..]

Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
In één van haar reacties schrijft deze Jolanda... "Ik voel mij pas beter wanneer dit wijf van instagram afgerot is."

Druipt het echt meeleven niet echt vanaf inderdaad.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199542818
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:32:52 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199542899
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:06 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Die weet gewoon: als je geschoren wordt moet je stilzitten. Hij hoopt waarschijnlijk dat hij er vanaf komt met een "ik ken haar totaal niet" als verklaring, en dat de storm dan uiteindelijk vanzelf weer over waait.

Als je onschuldig bent en je wordt op zo'n manier over Instagram gegooid, met risico voor je huwelijk en alles, dan doe je aangifte van smaad en maak je heel boos een heleboel herrie. Stel dat mijn zoon morgen op zo'n manier over Instagram zou worden gegooid, dan laten we dat hier iig echt niet zomaar over onze kant gaan als het niet waar is. Dus dat hij zo rustig blijft, is waarschijnlijk omdat ie denkt dat dat de beste strategie is: het niet voeden, alles ontkennen en het daarbij laten.
Waarom denk je dat hij dat niet gedaan heeft?
Overigens is de kans ook nog eens groot dat ze je op het politiebureau weer naar huis sturen met de opmerking dat je je niet zo druk moet maken omdat de ellende sneller voorbij is als je stil blijft zitten dan wanneer je heibel gaat trappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:32:55 #240
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199542900
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.
Ik denk een kilootje of twee.
pi_199542917
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Valt me overigens op dat Raoul nog steeds zijn instagram account heeft incl. profielfoto van hem en zijn vrouw. Oké, hij heeft hem op privé gezet en ja…. de splitscreen foto van baby Djemino Angelo en Raoul toont gelijkenissen….

Maar die vent slaat niet op de vlucht ofzo! En ik ben ook nog nergens rare reacties of opgeklopte interviews van hem tegen gekomen waarin hij mee doet aan het hele circus.

Zou het misschien zomaar kunnen dat deze man haar écht niet kent en weigert deel te nemen aan deze poppenkast? Harde bewijzen vanuit het roddelaccount heb ik ook nog niet voorbij zien komen. 🤨

Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜
Waarom zou hij zijn instagram moeten verwijderen en moeten vluchten? Omdat er een stel treurige figuren zijn die er een dagtaak van hebben gemaakt om 1 persoon naar de klote te helpen en hem hier ook in betrekken?
Dus als ik een fittie heb met iemand, ik klaarblijkelijk mentaal niet helemaal ok ben, ik vervolgens een insta over deze persoon begin en jou hier in betrek als schuldige van het een of ander, dan moet jij vluchten en je insta opdoeken? Vervolgens ben jij ook nog verdacht, want je hebt je insta ineens dicht....

Ff serieus😁 Tuurlijk gooi je die dicht als leipen alles doorspitten, screenshots maken etc en misschien zelfs dm'en. Zou ik ook doen. Als het mij zou overkomen dan zou ik er geen moer energie insteken, nergens op reageren en als het me te dol wordt schakel ik autoriteiten in om te zorgen dat het stopt.

Vwb de 'gelijkenis', dat kind ziet er gewoon uit als een gemengd kind, waarvan iedere knakker met pigment de pa kan zijn.
Zelf ben ik ook gemengd en heb 3 broers/zussen en we hebben allen dezelfde ouders. Mijn vader is zelf ook gemengd (zwart/blank/hindoestaans/spaans) We zien er allemaal anders uit, dat krijg je wanneer je gaat mixen. Bij de een zijn bepaalde genen sterker dan de ander. De lichtste broer met een blanke vrouw heeft het donkerste kind, raar maar waar. Er kan vanalles uitkomen.

Zou die knakker zijn vader kunnen zijn? Ja kan. Alles kan, koffiekan. Het kan net zo goed iedere andere motherfucker met kleur zijn op deze aardkloot. We weten het niet he en hoe betrouwbaar is iemand die zich de hele dag bezig houdt met het onderhouden van een insta om iemand naar de klote te helpen, tja...
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:40:53 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199542996
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, als het werkelijk goed bedoeld was dan had er geen foto bij hoeven staan van Samantha vlak na het auto-ongeluk, want hoe ze er toen uitzag had nou eens niets met haar eigen middelengebruik of zelfmoordpogingen te maken, het was het gevolg van een ongeluk waar zij niet voor verantwoordelijk was.

Echt heel smerig, die hele petitie, maar aan de keuze voor de foto kun je al zien dat er geen goede bedoeling bij zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:41:14 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199543003
Mensen, was gezellig. Ik haal deze uit m’n AT. De lol is er voor mij wel vanaf inmiddels. Tot ooit weer.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:48:19 #244
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199543096
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje gezond verstand zal tot de conclusie komen dat dat nieuwe account met de oproep om de petitie te tekenen om Samantha gedwongen op te laten nemen niks met "bezorgdheid" te maken heeft. Gewoon een van de vele eencellige die een hetze begint. Bizar en net zo gestoord en wraakzuchtig als barbie zelf, dus geen haar beter. Ik vraag me af in welke parallelle wereld deze mensen leven. Ik voel me iig niet meer zo afwijkend als ik dacht te zijn, en das wel fijn!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:58:07 #245
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199543225
Ps, wat ik ook echt bizar vind is die snotaap van 15 (Romano Q) met zijn achtergrond er schijnbaar ook een stijf piemeltje van krijgt. Reageert ook overal op terwijl hij het zelf (begrijpelijk!) ook vreselijk vond toen zijn moeder met haar nieuwe relatie door het slijk getrokken werd. Wat een stel pauperdownies bij elkaar zeg. Ineens lijkt mijn vrij burgerlijke leventje zo slecht nog niet met een mandje aan mijn fiets.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:00:30 #246
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199543274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ze doet het op haar niveau goed? Je bedoelt het niveau van een goudvis met bijbehorend geheugen, neem ik aan...
Ja, vroeger hadden we er tehuizen in de bossen voor. Nu woont dat ze zelfstandig, en is ze trots dat ze rijst met broccoli kan maken.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:06:20 #247
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199543370
quote:
En er hebben ook echt mensen getekend, :D
pi_199543466
moet ik me nu af gaan vragen wie romano q is
ik snap wel dat sommigen het hier voor gezien houden. bb beviel me stukken beter
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:15:21 #249
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199543497
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat vind ik net zo onbegrijpelijk als dat er ruim 4000! mensen zijn die die kus foto met die Dave leuk vinden, zo vlak na de dood van Gelmore.
pi_199543520
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Misschien Jolanda zelf met steeds een andere naam en wat die hard kontenlikkers.
Dat figuur zal toch zelf ook wel een keer ge-exposed worden lijkt me? Zullen zat mensen zijn die weten wie erachter zit. En iets met karma, het favoriete woordje dat ze te pas en te onpas gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')