Die mensen bestaan gewoon hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:56 schreef Lievert het volgende:
[..]
[..]
Is dat een serieuze vraag ??
Man man man
Geloof me, jij mag dan haar persoonlijke ggz-behandelaar zijn, maar ik weet heeel goed wat borderline inhoudt. Ik weet ook heel goed dat als er sprake is van een verslaving, je dat eerst moet oplossen alvorens je aan andere problemen werkt. Ik ken verschillende ggz-instellingen waar ze mensen behandelen met persoonlijkheidsstoornissen maar waarbij je pas in behandeling kunt als je verslaving onder controle is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:45 schreef Energie het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. Het primaire probleem is dat ze borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat heeft o.a. tot gevolg impulsiviteit. Gevoel van leegte etc. En dat kan dus leiden tot niet handige gedrag/acties. Denk aan drugs gebruik/overmatig alcohol of seks. Noem maar op.
Het probleem in deze is dat mensen dus echt niet snappen wat borderline is en vervolgens dit soort dingen gaan roepen. Die denken, ja door alle drugs denkt ze niet goed na en doet ze dit soort rare gedrag. Nee, ze doet dit soort rare gedrag vanwege haar stoornis.
Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neuktquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
Klopt, dat is waar. Als je als borderliner met verslaving(en) kampt, moet eerst dat aangepakt worden voordat je met de onderliggende persoonlijkheidsstoornis aan de gang kunt. Dat komt omdat een verslaafde de verslaving altijd prioriteit zal geven over alles, dus als dat nog de boventoon voert werkt de therapie niet.
Precies mijn gedachte… maar ik hoop inmiddels stiekem op een LOI diploma wanneer ik braaf al die spiegelogische posts blijf lezenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een simpel wijf die wat af neukt
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:08 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ongen-opname-barbie/
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Dat jong zegt met zo’n Haags accentje: Ôh mam, er legge nôg maar 4 dônuts!
Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩
Ik voel iets groeien tussen ons! Goeie kans dat jij me nekst bff wordt!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:35 schreef Lievert het volgende:
Ik stond net bij de bakker. Achter mij stond een vrouw die Jolanda bleek te heten met haar pleuris jong.
Dat jong zegt met zo’n Haags accentje: Ôh mam, er legge nôg maar 4 dônuts!
Ik: 4 donuts alstublieft! 🍩
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
LOLquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
Laten we ons vanaf nu ook onthouden van diepgaande medische beschouwingen, ok?
Daarvoor moet je niet alleen arts of anderszins medisch onderlegd zijn, maar ook dit geval in kwestie persoonlijk kennen.
En ik gok zomaar dat doorgaans aan minimaal een van beide voorwaarden niet voldaan wordt. Gewoon niet doen.
In één van haar reacties schrijft deze Jolanda... "Ik voel mij pas beter wanneer dit wijf van instagram afgerot is."quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:
[..]
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:18 schreef dollypardon het volgende:
[..]
Welnee, een van de velen die ze geschoffeerd heeft. Dat account schreeuwt een en al wraak.
Waarom denk je dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Die weet gewoon: als je geschoren wordt moet je stilzitten. Hij hoopt waarschijnlijk dat hij er vanaf komt met een "ik ken haar totaal niet" als verklaring, en dat de storm dan uiteindelijk vanzelf weer over waait.
Als je onschuldig bent en je wordt op zo'n manier over Instagram gegooid, met risico voor je huwelijk en alles, dan doe je aangifte van smaad en maak je heel boos een heleboel herrie. Stel dat mijn zoon morgen op zo'n manier over Instagram zou worden gegooid, dan laten we dat hier iig echt niet zomaar over onze kant gaan als het niet waar is. Dus dat hij zo rustig blijft, is waarschijnlijk omdat ie denkt dat dat de beste strategie is: het niet voeden, alles ontkennen en het daarbij laten.
Ik denk een kilootje of twee.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.
Waarom zou hij zijn instagram moeten verwijderen en moeten vluchten? Omdat er een stel treurige figuren zijn die er een dagtaak van hebben gemaakt om 1 persoon naar de klote te helpen en hem hier ook in betrekken?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:53 schreef Lievert het volgende:
Valt me overigens op dat Raoul nog steeds zijn instagram account heeft incl. profielfoto van hem en zijn vrouw. Oké, hij heeft hem op privé gezet en ja…. de splitscreen foto van baby Djemino Angelo en Raoul toont gelijkenissen….
Maar die vent slaat niet op de vlucht ofzo! En ik ben ook nog nergens rare reacties of opgeklopte interviews van hem tegen gekomen waarin hij mee doet aan het hele circus.
Zou het misschien zomaar kunnen dat deze man haar écht niet kent en weigert deel te nemen aan deze poppenkast? Harde bewijzen vanuit het roddelaccount heb ik ook nog niet voorbij zien komen. 🤨
Kortom: deze man is totaal onschuldig of heeft cojones waar menig olifant jaloers op zou zijn 🥜
Nou, als het werkelijk goed bedoeld was dan had er geen foto bij hoeven staan van Samantha vlak na het auto-ongeluk, want hoe ze er toen uitzag had nou eens niets met haar eigen middelengebruik of zelfmoordpogingen te maken, het was het gevolg van een ongeluk waar zij niet voor verantwoordelijk was.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal in de basis best wel eens goed bedoeld kunnen zijn, maar lijkt me niet gepast.
Iedereen met een beetje gezond verstand zal tot de conclusie komen dat dat nieuwe account met de oproep om de petitie te tekenen om Samantha gedwongen op te laten nemen niks met "bezorgdheid" te maken heeft. Gewoon een van de vele eencellige die een hetze begint. Bizar en net zo gestoord en wraakzuchtig als barbie zelf, dus geen haar beter. Ik vraag me af in welke parallelle wereld deze mensen leven. Ik voel me iig niet meer zo afwijkend als ik dacht te zijn, en das wel fijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het ene account toont de haat openlijk, het andere account doet het onder het motto van "bezorgdheid en haar tegen zichzelf beschermen", maar in beide gevallen zitten er gewoon twee wraakzuchtige wijven achter die beiden nog een appeltje met Sam te schillen hebben.
Ja, vroeger hadden we er tehuizen in de bossen voor. Nu woont dat ze zelfstandig, en is ze trots dat ze rijst met broccoli kan maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze doet het op haar niveau goed? Je bedoelt het niveau van een goudvis met bijbehorend geheugen, neem ik aan...
En er hebben ook echt mensen getekend,quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:08 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ongen-opname-barbie/
Dat vind ik net zo onbegrijpelijk als dat er ruim 4000! mensen zijn die die kus foto met die Dave leuk vinden, zo vlak na de dood van Gelmore.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En er hebben ook echt mensen getekend,
Misschien Jolanda zelf met steeds een andere naam en wat die hard kontenlikkers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En er hebben ook echt mensen getekend,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |