Ze zal zelf wel een kledinglijn startenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Foto zoveel van Saar. Ik zie amper nog iets van de winkel die ze sponsort.
Nee joh, dan moet ze werken en een zaak runnen, je kan zeggen wat je wil over mevrouw Plessen maar das hard werken. Dat heeft Saartje nooit geleerd of gedaan.quote:
Zou ik ook niet doen .....quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet ze werken en een zaak runnen, je kan zeggen wat je wil over mevrouw Plessen maar das hard werken. Dat heeft Saartje nooit geleerd of gedaan.
Saartje maakt namelijk geen reclame voor haar schoonvader ... die snapt dat niet. Dat ze bij een gave lamp moet gaan staan, als ze die Chinese neuk voor haar tante aan het aanprijzen is. Of André de hemel inprijst.
Nog even en ze gaat ook ezels en honten adopteren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Saar is ook al vriendjes met Rosanna Kluivert liked al haar posten. Die is al helemaal ingeburgerd in de high society.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat ook ezels en honten adopteren.
De witteneuzenclub?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Saar is ook al vriendjes met Rosanna Kluivert liked al haar posten. Die is al helemaal ingeburgerd in de high society.
Bij 'high society' denkt ik niet direct aan Rosanna Limaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De rockster en zijn baby.quote:
Van mij blijft ze af!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat ook ezels en honten adopteren.
Komt die straks weer uit een wc hokje samen met Monique 🤭quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:13 schreef Leandra het volgende:
Zijn Monique en An3 al terug, anders zou dat nog wel eens linke soep kunnen worden
Die zit op z'n lipquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:46 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Komt die straks weer uit een wc hokje samen met Monique 🤭
Maar ik denk dat Sarah dat niet maar gebeuren die zit er veel te dicht op bij hem.
Andrie als ringendrager 😂quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:49 schreef Straadthont het volgende:
Haha! Zit aan het bier vanwege ESF en bedenk me net dat Mo Andre Jr gaat weggeven aan Saar, samen met junior junior.
Wat een feest!
Second Love ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:14 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Welke gek huurt hem in godsnaam in voor een reclamecampagne
Alweer ze zijn net terug.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:12 schreef Straadthont het volgende:
[..]
De rockster en zijn baby.
Ze zitten allemaal op Ibiza. De valse kraaien van die kledingtoko zijn ook al daar.
Dat weten wij, maar Saar weet dat niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Bij 'high society' denkt ik niet direct aan Rosanna Lima
Is gewoon de bff en zakenpartner van haar kersverse schoonmoeder
En die zwarte lap weer overal hartjes onder plaatsen.....quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:03 schreef roos94 het volgende:
Saar en Dre hebben in een paar weken tijd meer fotos samen gemaakt dan mijn vriend en ik in 6 jaar
Wat wil je bewijzen vraag ik mij dan af
Die heeft nog maar 1 doel 24/7 André bewaken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:46 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Komt die straks weer uit een wc hokje samen met Monique 🤭
Maar ik denk dat Sarah dat niet maar gebeuren die zit er veel te dicht op bij hem.
Werkte ook top voor Bridget.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die heeft nog maar 1 doel 24/7 André bewaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |