Doe jij eens vertellen!
quote:
Op 11 december 2000 17:47 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
wij vinden ons zelf best aardig, we bedrijven niets voor niets zo vaak de liefde met elkaar!
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 11-12-2000 17:50]
quote:* otaku-san vindt Vixenfromhell een hele lieve meid met een gouden karakter en een lekker snoetje, ze ontwikkelt zich tot een fantastische webhost en ze zou zich trots moeten voelen op zich zelf
Op 11 december 2000 18:48 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell heeft een hekel aan zichzelf...
Vixie ik weet dat je het moeilijk hebt en met jezelf overhoop ligt, maar echt er zijn hier zoveel mensen die je graag mogen, dat komt niet vanzelf, dat komt omdat je best een hele lieve meid bent.
kop op lieverd, je bent het waard.
quote:Geldt voor mij hetzelfde.
Op 11 december 2000 21:09 schreef Meneer_Aart het volgende:
De ene keer vind ik mezelf best aardig eigenlijk. Maar op andere momenten een ontichelijke lul. Bijvoorbeeld als ik een niet zo toffe opmerking heb gemaakt of iets gedaan heb wat minder fijn is. Het hangt er echt vanaf.
quote:Deze reactie schreeuwt eigenlijk om een koppeling met het "alles doe je uit eigenbelang"-topic
Op 12 december 2000 12:40 schreef Roché het volgende:
Ik... ik ben op zich wel een klootzak. En ik bewijs het maar door te zeggen dat het mij niet boeit dat anderen dat denken...
en ohja, het ging over eigenaardigheid? ja hoor die heb ik wel
quote:Zo had ik er nog nooit over nagedacht. Maar inderdaad, dat heb ik ook. Het klopt wel. Als er iets leuks is, het kan iets heel kleins zijn, ben ik ontzettend vrolijk en aardig tegen mensen waar ik normaal nooit een woord mee wissel, spontaan, grappig, you name it. Gebeurt er echter iets dat minder leuk is (kan nog iets veel kleiners zijn) ben ik gelijk chagrijnig, lullig, sarcastisch, echt een eikel. Waar ik later soms spijt van krijg. Tsja...
Op 12 december 2000 00:22 schreef MadJack het volgende:
Geldt voor mij hetzelfde.
Eigenlijk als volgt: ik heb wel een idee van mijn goede en van mijn slechte eigenschappen, als ik in een positieve bui ben haal ik alleen het goede naar boven en anders het slechte... moet dus niet te lang in een negatieve bui zitten.
quote:Niet echt nee, maar ik zal er mee moeten leren leven want ik kan het niet omdraaien.
Op 13 december 2000 00:31 schreef bixister het volgende:
maar je hebt 'r nog wel aardigheid in?
quote:Dat is weer een stapje verder: wat ik bedoel is dat ik dan mezelf positief resp. negatief ga beoordelen, terwijl de omgeving in beginsel niet zoveel aan me hoeft te merken... Maarja als je lang genoeg in een negatieve "bui" zit, krijgt je omgeving daar inderdaad wel last van (en met een beetje pech kom je dan in een neerwaartse spiraal). Altijd je best doen om het positieve omhoog te halen dus!
Op 12 december 2000 17:13 schreef Meneer_Aart het volgende:
Zo had ik er nog nooit over nagedacht. Maar inderdaad, dat heb ik ook. Het klopt wel. Als er iets leuks is, het kan iets heel kleins zijn, ben ik ontzettend vrolijk en aardig tegen mensen waar ik normaal nooit een woord mee wissel, spontaan, grappig, you name it. Gebeurt er echter iets dat minder leuk is (kan nog iets veel kleiners zijn) ben ik gelijk chagrijnig, lullig, sarcastisch, echt een eikel. Waar ik later soms spijt van krijg. Tsja...
Sukkels...
(dit is GEEN onzin btw, dit is angstig serieus!)
quote:tsjonge, wat ben jij een bink
Op 13 december 2000 16:39 schreef Roché het volgende:
Okay... ik ben gewoon de grootste klootzak die er is. Op dit moment ga ik met 2 meiden (ze kennen elkaar niet en denken beide dat ik alleen met hun ga), allebei zijn ze gek op me (dat neem ik tenminste aan, ze bellen en SMS'en mij plat)... maar ik niet op hun. Ze zien er goed uit, maar innerlijk... ach het zijn een stel schapen. Maar hoe dan ook, zaterdag heb ik dus met hun beiden afgesproken in het cafe, en stel ze dus aan elkaar voor. Op het moment dat ik vertel dat ik ze beide gebruikt heb, zullen kameraden die achter mij staan (dat is de bedoeling) keihard gaan lachen. Wat zullen die 2 voor schut staan... en wat ben ik toch een klootzak (+ een player)
Heb ik nu niet de "Fok-Klootzak van het jaar" prijs gewonnen?
Ik zou iig niemand anders willen zijn!!
quote:Heb je nog een analyse voor me Dokter Freud?
Blijkbaar vind je jezelf geen klootzak roche, je vind jezelf geweldig.....maar je vind het ook geweldig dat bla bla bla bla bla bla
quote:Jij vooral.
...
Wat zullen die 2 voor schut staan...
quote:
Okay... ik ben gewoon de grootste klootzak die er is. Op dit moment ga ik met 2 meiden (ze kennen elkaar niet en denken beide dat ik alleen met hun ga), allebei zijn ze gek op me (dat neem ik tenminste aan, ze bellen en SMS'en mij plat)... maar ik niet op hun. Ze zien er goed uit, maar innerlijk... ach het zijn een stel schapen. Maar hoe dan ook, zaterdag heb ik dus met hun beiden afgesproken in het cafe, en stel ze dus aan elkaar voor. Op het moment dat ik vertel dat ik ze beide gebruikt heb, zullen kameraden die achter mij staan (dat is de bedoeling) keihard gaan lachen. Wat zullen die 2 voor schut staan... en wat ben ik toch een klootzak (+ een player)
Heb ik nu niet de "Fok-Klootzak van het jaar" prijs gewonnen?
quote:Tnx!!!!
Op 11 december 2000 21:28 schreef otaku-san het volgende:
* otaku-san vindt Vixenfromhell een hele lieve meid met een gouden karakter en een lekker snoetje, ze ontwikkelt zich tot een fantastische webhost en ze zou zich trots moeten voelen op zich zelfVixie ik weet dat je het moeilijk hebt en met jezelf overhoop ligt, maar echt er zijn hier zoveel mensen die je graag mogen, dat komt niet vanzelf, dat komt omdat je best een hele lieve meid bent.
kop op lieverd, je bent het waard.
[Dit bericht is gewijzigd door Anton op 13-12-2000 21:39]
quote:Doet me denken aan iemand die ik ken namelijk :
Op 13 december 2000 20:10 schreef Roché het volgende:
Oh ja, en die is logisch...
Je bent ook wel een zielig mannetje, als er iemand voor lul zal staan ben jij het. Je hebt dan het uiterste van domheid laten zien, maar dat hoef ik waarschijnlijk niet tegen je te zeggen want je zal dat toch niet begrijpen. Als er iemand voor lul staat ben jij het, iemand zo proberen pijn te doen is wel het hoogte punt van innerlijke leegte. Kortom JIJ bent het schaap die twee meiden niet
*fokje zet een vriendelijk gezicht op
Lieve schat, wat is jouw probleem? Ben je zo wanhopig op zoek naar aandacht dat je het dan maar op deze manier doet?
Kom maar jongen, krijg je een knuffel van me.
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 13-12-2000 23:24]
quote:Hehe wat een melig stompzinnig topic was dat zeg
Op 13 december 2000 23:07 schreef Aneurism het volgende:
Doet me denken aan iemand die ik ken namelijk :
met de vriendelijke groeten van sataN
(edit: iets nauwkeuriger gequoted)
[Dit bericht is gewijzigd door MadJack op 14-12-2000 00:03]
quote:Leg eens uit????
>Aneurism<
stelletjes hadden brute trio's...
quote:Goh, dat je daar benieuwd naar bent....ja hoor, maar dat gaat je geld kosten, mail me maar.
Op 13 december 2000 18:03 schreef Roché het volgende:
Heb je nog een analyse voor me Dokter Freud?
Natuurlijk blijft het een beetje meisjes plagen - kusjes vragen maar gelukkig staan al je vriendjes achter je. Ik geloof natuurlijk best dat je het alleen af kunt, maar onder het genot van een biertje met je kameraden napraten over de twee radeloze schaapjes is natuurlijk wel zo gezellig!
Schenk voor mij alvast een sherrytje in!
Liefs,
Helga
quote:Player heet dat...
Kortom JIJ bent het schaap
En die link naar dat Hunk topic, denk je nou echt dat ik hier druk om maak? Het is maar forum hoor... dusssssssss:
http://www.fokforum.nl/showtopic/26268
Om bij het onderwerp te blijven: ik ben aardig en hulpvaardig dus mocht je nog steun kunnen gebruiken dan ben ik er voor je.
Jeetje Rocheetje ik wist niet dat je kwaad werd...
Nog meer liefs,
Helga
*fokje knuffelt Rocheetje nog een keer...
Geeft niet hoor Rocheetje, het gaat wel over als je groot bent.
Heel veel liefs van fokje.
*fokje geeft hem nog een bemoedigende aai over zijn bolletje
quote:ehmmm ik was aan het dagdromen
Op 14 december 2000 10:05 schreef Logos het volgende:
Leg eens uit????
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen....
Nou nog een keer dan:
*fokje geeft Rocheetje-scheetje een innige knuffel en fluistert hem in het oor dat het wel goed komt maar dan moet hij wel een beetje beter zijn best doen
Heel veel liefs en een en nog een
quote:Hmmm wat herkenbaar...
Op 13 december 2000 16:46 schreef Beatrice het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet aardig, maar ik doe alsof ik het wel ben en iedereen trapt erin.Sukkels...
Op dit moment zit ik ook zo in elkaar. Mede door wat slechte ervaringen met mensen interesseert het me niet meer en heb ik schijt aan alles. Ik doe tegenover mn vrienden aardig, maar ik laat ze keihard vallen als mij dat goed uitkomt. Ik doe aardig tegen mn ouders(uit economisch belang) maar ik zit de dag af te wachten dat ze doodgaan. Ik doe aardig tegen mn collega's, maar alleen omdat ik niet zonder ze kan. Als ik uitga sta ik met mensen te lachen die ik het liefste de schedel in zou willen trappen.
Ik vind het zelf ook niet leuk dat ik geen greintje gevoel meer over heb, maar als ik alleen uit mijn dalen moet klimmen, kan iedereen kapotvallen.
Vind jij dit normaal?
Nee toch hoop ik?
Leer van jezelf te houden, dan kan je ook van iemand anders houden.
Zo kan en wil je toch niet verder? Het kan echt anders.
hoe kom je op 't idee !
waarom zou je iemand met opzet pijn willen doen ?
voel je jezelf daar beter van ?
Ik zou mezelf rottig voelen als ik iemand pijn gedaan heb, ook al was 't niet met opzet.
maar dat je het gewoon plant en het blijkbaar nog leuk vind ook ...
quote:Ja joh?
roche, wat ben jij een ongelovelijke -CENSUUR- zeg.
hoe kom je op 't idee !
waarom zou je iemand met opzet pijn willen doen ?
voel je jezelf daar beter van ?
Ik zou mezelf rottig voelen als ik iemand pijn gedaan heb, ook al was 't niet met opzet.
maar dat je het gewoon plant en het blijkbaar nog leuk vind ook ...
Hoe is je weekend geweest honeybun?
En je weet het he? Ik wil jouw dolgraag knuffelen aangezien ik het niet kan aanzien dat je zo desperate bent...
Ik ben echt aardig Rocheetje, ook voor jouw!
*fokje gaat nog eens knuffelen en en nog een keer
en geeft Rocheetje-scheetje nog een aai over z'n bolletje
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 17-12-2000 23:36]
Zo'n zuigzoen vind ik een slecht idee. Je kunt haar beter lief beetpakken, je weet wel, haar hand in de jouwe. En dan al haar vingers breken. Dat geeft iets meer spektakel en heeft ook langer gevolgen dan een zuigzoen. Kun je ook nog leuk bij haar op ziekenbezoek en dan heel langzaam één voor één al haar beterschapskaarten voor haar ogen in brand steken. En daarna de lakens.
Maar waarschijnlijk komt dit advies te laat. De schaapjes zijn al dan niet gezuigzoend gedumpt en jij zit zielig alleen op je achterlijke studentenkamertje in het oosten des lands te wachten op je volgende slachtoffer.
Toch liefs,
Helga
Echt jongen, ik hoop van harte dat als jij zoiets flink dat je dan toch zeker net zo hard, nee harder terug wordt gepakt. Er zullen genoeg meiden zijn die dit soort grappen vast niet erg vinden, maar niet iedereen is het zelfde...
Wat kan jij toch walgelijk zijn af en toe zeg...
Zo! da's dr uit
ik geloof eigenlijk geen ene fuck van je verhaaltje, ook al klinkt het leuk. Ik zou eerder denken dat je gewoon zou willen dat je je zo zou kunnen gedragen.
En anders, ach, dan worden die meiden tenminste scherp gehouden, en ben jij uitermate sneu.
quote:Normaal vind ik het niet.
Op 17 december 2000 03:11 schreef fokje het volgende:
Beste Murphy,Vind jij dit normaal?
Nee toch hoop ik?Leer van jezelf te houden, dan kan je ook van iemand anders houden.
Zo kan en wil je toch niet verder? Het kan echt anders.
quote:Dan moet je vaak rammen want hij heeft er een hoop niet gebruikt
Op 17 december 2000 23:36 schreef Aaargh! het volgende:
* Aaargh slaat rosjeej ff met z'n kop tegen de muurin de hoop dat dit wat ongebruikte hersencellen wakkerschud.
[Dit bericht is gewijzigd door Roché op 18-12-2000 19:31]
Je moet toch je 'klootzakimago' hoog houden...toch?
quote:Waarom heb ik nou geen medelijden?
Op 18 december 2000 18:23 schreef Roché het volgende:
Wil ik tegen 12'en naar bed gaan stap ik met mijn voet in een metalen pin.
quote:gek he!
Op 18 december 2000 20:32 schreef Jarno het volgende:
Waarom heb ik nou geen medelijden?
* Aaargh! vraagt zich af of roche er wat van geleerd heeft
quote:Wat denk je zelf?
Op 18 december 2000 20:44 schreef Aaargh! het volgende:
* Aaargh! vraagt zich af of roche er wat van geleerd heeft
quote:
Op 18 december 2000 20:48 schreef Jarno het volgende:
Wat denk je zelf?
Wat een leed allemaal. Had nou je vriendinnetje maar gehouden, dan had ze een kusje op je voet kunnen doen. Of een zuigzoen!
En wat nobel van je dat je ondanks al je enorme relatieproblemen rechtstreeks naar het ziekenhuis bent getogen om die jongen een hart onder de riem te steken. Hopelijk wordt hij snel weer beter.
Mijn vingerbreek-advies moet voorlopig blijven staan voor vriendinnetje nummer twee?
Liefs,
Helga
quote:Daar kan ik met mijn kop ook niet bij...
Op 18 december 2000 23:19 schreef Roché het volgende:
Ik kan er met me kop niet bij dat je een hulpeloos iemand die al ingezakt op de grond ligt recht in zijn gezicht kan trappen... en daar ook nog plezier aan beleeft. Nu zullen jullie natuurlijk wel roepen dat ik mensen opzettelijk probeer te kwetsen... tja, ik zei het al... ik ben gestraft.
Ik vind Roché een sukkel.
quote:Dus je bent aardiger voor jezelf dan voor anderen?
Op maandag 18 december 2000 23:21 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind mezelf best aardig, al moeten mensen niet met hun emotionele problemen bij mij aankomen, want op de een of andere manier verslapt mijn aandacht dan al snel en vind ik die mensen al gauw aanstellers.
quote:Dankt voor het topic Aneurism, erg cool en Roché, wat ben jij een vervelend klein ettertje geworden. Heb jij geen trots meer? Sjies...
Op woensdag 13 december 2000 23:07 schreef Aneurism het volgende:Oh ja, en die is logisch...<HR></BLOCKQUOTE>Doet me denken aan iemand die ik ken namelijk :
met de vriendelijke groeten van sataN
quote:dus...je wilt zeggen dat je interesse in mijn gootsteenputje gelogen was
Op woensdag 13 december 2000 16:46 schreef Beatrice het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet aardig, maar ik doe alsof ik het wel ben en iedereen trapt erin.Sukkels...
ontopic: ik vind mezelf soms een gemeen kreng, en soms veels te lief, maar ach, ik ben een vrouw
Dus, ja, ik kan goed leven met mezelf. Sterker nog: iedereen zou net zo aardig en integer moeten zijn als ik ben, dan zou de wereld er een stuk aangenamer uitzien.
Maarja, we leven in calvinistisch/ziekelijk Nederland en dus wordt ons van jongsafaan geleerd vooral geen positieve dingen over onszelf te vinden, maar ons vooral te focussen op de negatieve dingen in ons!!
Kom op mensen! We vinden onszelf toch veel beter en leuker dan we durven toegeven!!!???
quote:Da's dan tenminste één persoon die jou niet uitlacht...
Op woensdag 14 november 2001 23:57 schreef hoogl298 het volgende:
Ik vind mezelf altijd aardig en ik handel ten alle tijden in overeenstemming met "mijn Zelf" (en niet "mezelf")
quote:Jezus, Smotsje, kun je nou niet even wat bijtender en sarcastischer en met meer gevoel voor humor je postjes plaatsen. Ik vind het echt van een heel simpel niveau hoor! Nog even en dan reageer ik niet eens meer op je (en dat wil je toch niet, gefrustreerd eikeltje? )
Op vrijdag 16 november 2001 21:28 schreef Smots het volgende:[..]
Da's dan tenminste één persoon die jou niet uitlacht...
(de K.Z.H. oftewel de Komiek Zonder Humor wordt steeds saaier )
Voor de rest ben ik alleen niet aardig tegen mensen als dit van mij verwacht word, of als ik een slechte dag heb.
Ik moet natuurlijk wel aan mijn eigen welzijn en "mijn image" denken.
Sommige dingen kan ik echt niet en dat vind ik uitermate mongolide van mezelf, maar iig ben ik altijd wel aardig
(oh en hoogl483: nee, JIJ trekt volle zalen )
quote:Heeft 't je elf maanden gekost om tot die conclusie te komen?
Op woensdag 14 november 2001 12:18 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus je bent aardiger voor jezelf dan voor anderen?
quote:Ook al meen je er niets van, toch bedankt!
Op zaterdag 17 november 2001 01:50 schreef Tijn het volgende:(oh en hoogl483: nee, JIJ trekt volle zalen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |