abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 11 december 2000 @ 17:45:33 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_539902
Ik vraag me af of jij jezelf nog wel een beetje aardig vindt. Over het algemeen vind ik mezelf best aardig. Ik kan het iig goed met mezelf vinden. Al erger ik me natuurlijk ook wel eens aan de dingen die ik doe. Ik maakte afgelopen week bv stomme fouten in het verkeer. Had al te lang niet meer gereden. Bovendien ben ik geflitst. Maar ik denk dan ook snel, fuck it, je kunt er toch niks meer aan doen. Pech gehad. Dat vind ik dan weer enorm aardig van mezelf

Doe jij eens vertellen!

pi_539908
Ik vind mezelf niet aardig, dat laat ik aan anderen over.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_539914
wij vinden ons zelf best aardig, we bedrijven niets voor niets zo vaak de liefde met onszelf!
  maandag 11 december 2000 @ 17:48:45 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_539916
quote:
Op 11 december 2000 17:47 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
wij vinden ons zelf best aardig, we bedrijven niets voor niets zo vaak de liefde met elkaar!
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 11 december 2000 @ 17:50:05 #5
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_539923
[ego=200]
Ik vind mezelf niet alleen aardig, ik ben het ook nog.
[/ego]

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 11-12-2000 17:50]

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 11 december 2000 @ 17:58:37 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_539962
*Verbal vindt zichzelf ook best in orde, zijn kleine (menselijke) foutjes daargelaten.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 11 december 2000 @ 18:15:55 #7
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_540023
ik laat het ook aan anderen over of ik echt aardig ben...doe me best
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_540035
Eigenlijk zou ik best zo veel van mezelf willen houden als dat ik van een paar andere mensen houd. Oeps onduidelijk he.
But that is me, totaal weird.
eigenlijk ben ik een straathond
pi_540055
Ik ben best aardig, maar het houd een ker op met aardig zijn als iedereen maar gebruik van maakt.
pi_540130
* VixenFromHell heeft een hekel aan zichzelf...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 11 december 2000 @ 18:51:04 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_540139
Nee absoluut niet

ik ben zo'n beetje de grootste klootzak die d'r op 't moment rondloopt..

maandag 11 december 2000 @ 18:53:46 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_540148
I am the biggest MoFo around!
The Internets, I needs it..
pi_540170
* sweetie kan op dit moment niet met zichzelf leven
  maandag 11 december 2000 @ 20:41:28 #14
4217 F-fact
Lopen tot de zon komt
pi_540512
F-fact vindt zichzelf, na een behoorlijke tijd, eindelijk weer erg aardig!
Kijk mij eens het gras zien groeien......... En iedereen maar denken dat ik niks doe
  maandag 11 december 2000 @ 20:45:55 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_540531
Ik vind mezelf erg aardig. Mijn omgeving helaas niet!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 11 december 2000 @ 20:53:31 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_540553
Zonder erg arrogant over te willen komen, durf ik van mezelf best te zeggen dat ik een aardige gozer ben...Of anderen dat nu ook vinden, dat is een andere
pi_540637
De ene keer vind ik mezelf best aardig eigenlijk. Maar op andere momenten een ontichelijke lul. Bijvoorbeeld als ik een niet zo toffe opmerking heb gemaakt of iets gedaan heb wat minder fijn is. Het hangt er echt vanaf.
It is much easier to be critical than to be correct.
  † In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 21:28:31 #18
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_540895
quote:
Op 11 december 2000 18:48 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell heeft een hekel aan zichzelf...
* otaku-san vindt Vixenfromhell een hele lieve meid met een gouden karakter en een lekker snoetje, ze ontwikkelt zich tot een fantastische webhost en ze zou zich trots moeten voelen op zich zelf

Vixie ik weet dat je het moeilijk hebt en met jezelf overhoop ligt, maar echt er zijn hier zoveel mensen die je graag mogen, dat komt niet vanzelf, dat komt omdat je best een hele lieve meid bent.
kop op lieverd, je bent het waard.

The future is after you
  maandag 11 december 2000 @ 22:12:57 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_541571
Ik ben soms teveel bezig met aardig gevonden worden, of dat ook lukt? Ja denk het wel
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 11 december 2000 @ 22:23:04 #20
2668 Argon
MOONEN maakt de dag mooi
pi_541610
ik ben 100% tevreden met mezelf
en wat anderen daar van denken lucht me eigenlijk niet
  dinsdag 12 december 2000 @ 00:22:17 #21
4368 MadJack
freak of nature
pi_541904
quote:
Op 11 december 2000 21:09 schreef Meneer_Aart het volgende:
De ene keer vind ik mezelf best aardig eigenlijk. Maar op andere momenten een ontichelijke lul. Bijvoorbeeld als ik een niet zo toffe opmerking heb gemaakt of iets gedaan heb wat minder fijn is. Het hangt er echt vanaf.
Geldt voor mij hetzelfde.
Eigenlijk als volgt: ik heb wel een idee van mijn goede en van mijn slechte eigenschappen, als ik in een positieve bui ben haal ik alleen het goede naar boven en anders het slechte... moet dus niet te lang in een negatieve bui zitten.
"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 december 2000 @ 00:26:06 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_541911
Ik kan prima met mezelf door een deur.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_542251
Mezelf aardig mwah het gaat ...
Vind mezelf best wel ok , soms wat onzeker.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2000 @ 10:58:07 #24
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_542560
Soms wel, soms niet. Vaker wel dan niet.
Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
pi_542880
Ik... ik ben op zich wel een klootzak. En ik bewijs het maar door te zeggen dat het mij niet boeit dat anderen dat denken...
  dinsdag 12 december 2000 @ 12:49:58 #26
4368 MadJack
freak of nature
pi_542913
quote:
Op 12 december 2000 12:40 schreef Roché het volgende:
Ik... ik ben op zich wel een klootzak. En ik bewijs het maar door te zeggen dat het mij niet boeit dat anderen dat denken...
Deze reactie schreeuwt eigenlijk om een koppeling met het "alles doe je uit eigenbelang"-topic
"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
pi_543433
maar ja, blijkbaar levert 't je niet genoeg op om 'm zelf te plaatsen. mij ook niet

en ohja, het ging over eigenaardigheid? ja hoor die heb ik wel

pi_543931
quote:
Op 12 december 2000 00:22 schreef MadJack het volgende:
Geldt voor mij hetzelfde.
Eigenlijk als volgt: ik heb wel een idee van mijn goede en van mijn slechte eigenschappen, als ik in een positieve bui ben haal ik alleen het goede naar boven en anders het slechte... moet dus niet te lang in een negatieve bui zitten.
Zo had ik er nog nooit over nagedacht. Maar inderdaad, dat heb ik ook. Het klopt wel. Als er iets leuks is, het kan iets heel kleins zijn, ben ik ontzettend vrolijk en aardig tegen mensen waar ik normaal nooit een woord mee wissel, spontaan, grappig, you name it. Gebeurt er echter iets dat minder leuk is (kan nog iets veel kleiners zijn) ben ik gelijk chagrijnig, lullig, sarcastisch, echt een eikel. Waar ik later soms spijt van krijg. Tsja...
pi_544787
Het is al weer van een tijdje geleden...
Toen ik nog kind was... Ik weet het nog als de dag van gisteren, zo goed weet ik het nog... De dag straalde, de vogeltjes fluitden, de bloempjes bloeiden, de konijntjes hupten, het gras groeide, mensen praatden, paarden hinnikden,koeien loeiden, stelletjes hadden brute trio's... Jaaaaa ik kan me die dag nog goed voor de geest halen
Het was als de dag die ik eigenlijk nooit had beleefd maar toch ook weer wel, een soort misselijkmakend dejavu gevoel... Ach je kent dat wel. Ik wist en weet vanaf die dag dat ik ooit eens, maar dan ook heel eens zal worden (maar dat weet ik niet zeker) wat ik nu ben....
Namelijk kwaadaardig en duister
pi_544793
uhmm ja nou ik denk dat je me wel begrijpt...
pi_544800
Helemaal duidelijk.
Wilt U een kopje thee met een koekje?
eigenlijk ben ik een straathond
pi_544877
nope, vind mezelf een gigantische egoistische teringtrut.
  woensdag 13 december 2000 @ 00:11:24 #33
3498 Barb
Graduated Fool
pi_545268
Ik vind mezelf aardig genoeg.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_545276
Ik vind mezelf erg onaardig. En heel veel andere mensen vinden dat ook.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_545331
maar je hebt 'r nog wel aardigheid in?
pi_545422
quote:
Op 13 december 2000 00:31 schreef bixister het volgende:
maar je hebt 'r nog wel aardigheid in?
Niet echt nee, maar ik zal er mee moeten leren leven want ik kan het niet omdraaien.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 13 december 2000 @ 01:06:04 #37
61 Picardski
The Power of Dreams
pi_545454
ik hou van me
It is a riddle which shares with the universe the merit of having no answer
pi_545987
ik ben aardig [punt]
dat de rest een andere mening heeft, tja das hun probleem
  woensdag 13 december 2000 @ 11:08:44 #39
4368 MadJack
freak of nature
pi_546105
quote:
Op 12 december 2000 17:13 schreef Meneer_Aart het volgende:
Zo had ik er nog nooit over nagedacht. Maar inderdaad, dat heb ik ook. Het klopt wel. Als er iets leuks is, het kan iets heel kleins zijn, ben ik ontzettend vrolijk en aardig tegen mensen waar ik normaal nooit een woord mee wissel, spontaan, grappig, you name it. Gebeurt er echter iets dat minder leuk is (kan nog iets veel kleiners zijn) ben ik gelijk chagrijnig, lullig, sarcastisch, echt een eikel. Waar ik later soms spijt van krijg. Tsja...
Dat is weer een stapje verder: wat ik bedoel is dat ik dan mezelf positief resp. negatief ga beoordelen, terwijl de omgeving in beginsel niet zoveel aan me hoeft te merken... Maarja als je lang genoeg in een negatieve "bui" zit, krijgt je omgeving daar inderdaad wel last van (en met een beetje pech kom je dan in een neerwaartse spiraal). Altijd je best doen om het positieve omhoog te halen dus!
pi_546404
quote:
vind mezelf een gigantische egoistische teringtrut.
Ben ik wel met je eens...
pi_548057
Okay... ik ben gewoon de grootste klootzak die er is. Op dit moment ga ik met 2 meiden (ze kennen elkaar niet en denken beide dat ik alleen met hun ga), allebei zijn ze gek op me (dat neem ik tenminste aan, ze bellen en SMS'en mij plat)... maar ik niet op hun. Ze zien er goed uit, maar innerlijk... ach het zijn een stel schapen. Maar hoe dan ook, zaterdag heb ik dus met hun beiden afgesproken in het cafe, en stel ze dus aan elkaar voor. Op het moment dat ik vertel dat ik ze beide gebruikt heb, zullen kameraden die achter mij staan (dat is de bedoeling) keihard gaan lachen. Wat zullen die 2 voor schut staan... en wat ben ik toch een klootzak (+ een player )
Heb ik nu niet de "Fok-Klootzak van het jaar" prijs gewonnen?
pi_548100
Welkom terug Kastanova
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_548123
Ik ben eigenlijk helemaal niet aardig, maar ik doe alsof ik het wel ben en iedereen trapt erin.

Sukkels...

(dit is GEEN onzin btw, dit is angstig serieus!)

pi_548240
quote:
Op 13 december 2000 16:39 schreef Roché het volgende:
Okay... ik ben gewoon de grootste klootzak die er is. Op dit moment ga ik met 2 meiden (ze kennen elkaar niet en denken beide dat ik alleen met hun ga), allebei zijn ze gek op me (dat neem ik tenminste aan, ze bellen en SMS'en mij plat)... maar ik niet op hun. Ze zien er goed uit, maar innerlijk... ach het zijn een stel schapen. Maar hoe dan ook, zaterdag heb ik dus met hun beiden afgesproken in het cafe, en stel ze dus aan elkaar voor. Op het moment dat ik vertel dat ik ze beide gebruikt heb, zullen kameraden die achter mij staan (dat is de bedoeling) keihard gaan lachen. Wat zullen die 2 voor schut staan... en wat ben ik toch een klootzak (+ een player )
tsjonge, wat ben jij een bink
  woensdag 13 december 2000 @ 17:45:19 #45
5108 equilan
DE elfengodin
pi_548434
Blijkbaar vind je jezelf geen klootzak roche, je vind jezelf geweldig.....maar je vind het ook geweldig dat anderen je een klootzak vinden...ach als je daar gelukkig van wordt....
Elfensex is superspannend...
  woensdag 13 december 2000 @ 17:47:35 #46
5108 equilan
DE elfengodin
pi_548442
Of ik mezelf aardig vind?? aardig vind ik niet het juiste woord, ik ben geen lief schattig aardig meisje...maar ik vind de manier waarop ik in het leven sta erg fijn, ik ben blij met de persoon die ik ben.
Ik heb goede en minder goede kanten, iedereen toch??

Ik zou iig niemand anders willen zijn!!

pi_548484
quote:
Blijkbaar vind je jezelf geen klootzak roche, je vind jezelf geweldig.....maar je vind het ook geweldig dat bla bla bla bla bla bla
Heb je nog een analyse voor me Dokter Freud?
pi_548742
quote:
...
Wat zullen die 2 voor schut staan...
Jij vooral.
pi_548789
quote:
Jij vooral.
Oh ja, en die is logisch...
pi_549017
quote:
pi_549020
quote:
Op 11 december 2000 21:28 schreef otaku-san het volgende:
* otaku-san vindt Vixenfromhell een hele lieve meid met een gouden karakter en een lekker snoetje, ze ontwikkelt zich tot een fantastische webhost en ze zou zich trots moeten voelen op zich zelf

Vixie ik weet dat je het moeilijk hebt en met jezelf overhoop ligt, maar echt er zijn hier zoveel mensen die je graag mogen, dat komt niet vanzelf, dat komt omdat je best een hele lieve meid bent.
kop op lieverd, je bent het waard.

Tnx!!!!

pi_549084
Nou vooruit, ik vind mezelf best wel een beetje aardig.

[Dit bericht is gewijzigd door Anton op 13-12-2000 21:39]

Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_549327
quote:
Op 13 december 2000 20:10 schreef Roché het volgende:
Oh ja, en die is logisch...
Doet me denken aan iemand die ik ken namelijk :
met de vriendelijke groeten van sataN

Je bent ook wel een zielig mannetje, als er iemand voor lul zal staan ben jij het. Je hebt dan het uiterste van domheid laten zien, maar dat hoef ik waarschijnlijk niet tegen je te zeggen want je zal dat toch niet begrijpen. Als er iemand voor lul staat ben jij het, iemand zo proberen pijn te doen is wel het hoogte punt van innerlijke leegte. Kortom JIJ bent het schaap die twee meiden niet

pi_549379
Ach ja, Roché gaat nou eenmaal graag over lijken......

*fokje zet een vriendelijk gezicht op

Lieve schat, wat is jouw probleem? Ben je zo wanhopig op zoek naar aandacht dat je het dan maar op deze manier doet?

Kom maar jongen, krijg je een knuffel van me.

[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 13-12-2000 23:24]

donderdag 14 december 2000 @ 00:02:27 #55
4368 MadJack
freak of nature
pi_549485
quote:
Op 13 december 2000 23:07 schreef Aneurism het volgende:
Doet me denken aan iemand die ik ken namelijk :
Hehe wat een melig stompzinnig topic was dat zeg

(edit: iets nauwkeuriger gequoted)

[Dit bericht is gewijzigd door MadJack op 14-12-2000 00:03]

pi_550017
Ja en waarschijnlijk hebben we weer zo'n figuur in THA HOUSEEEEEEEEE spem en flema maar lossssssssssssszzzzzzzz...
  donderdag 14 december 2000 @ 10:05:18 #57
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_550145
quote:
>Aneurism<
stelletjes hadden brute trio's...
Leg eens uit????
Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
pi_550363
quote:
Op 13 december 2000 18:03 schreef Roché het volgende:
Heb je nog een analyse voor me Dokter Freud?
Goh, dat je daar benieuwd naar bent....ja hoor, maar dat gaat je geld kosten, mail me maar.
pi_550962
Rocheetje toch. Jij bent mij er eentje. Laat je even weten in welk café je afspreekt met je schaapjes? Ik wil erg graag getuige zijn van dit vermakelijke schouwspel.

Natuurlijk blijft het een beetje meisjes plagen - kusjes vragen maar gelukkig staan al je vriendjes achter je. Ik geloof natuurlijk best dat je het alleen af kunt, maar onder het genot van een biertje met je kameraden napraten over de twee radeloze schaapjes is natuurlijk wel zo gezellig!

Schenk voor mij alvast een sherrytje in!

Liefs,
Helga

pi_550972
Whohahahahahaha... ik zeg wat en direct dikke felle reacties alsof ik een moord beken!
http://www.fokforum.nl/showtopic/26268
quote:
Kortom JIJ bent het schaap
Player heet dat...

En die link naar dat Hunk topic, denk je nou echt dat ik hier druk om maak? Het is maar forum hoor... dusssssssss:
http://www.fokforum.nl/showtopic/26268

pi_550984
oh ja, en uitmaken is een kunst.
pi_550993
Maar mag ik nu komen kijken of hoe zit dat?

Om bij het onderwerp te blijven: ik ben aardig en hulpvaardig dus mocht je nog steun kunnen gebruiken dan ben ik er voor je.

Jeetje Rocheetje ik wist niet dat je kwaad werd...

Nog meer liefs,
Helga

pi_551087
Rocheetje kijk nog toch hoeveel aardige mensen hier zijn.

*fokje knuffelt Rocheetje nog een keer...

Geeft niet hoor Rocheetje, het gaat wel over als je groot bent.

Heel veel liefs van fokje.

*fokje geeft hem nog een bemoedigende aai over zijn bolletje

pi_551741
Iedereen is welkom zaterdag! Maar ik heb nog een optie:
Zondag heb ik afgesproken met ééntje om naar de bioscoop te gaan in Enschede. Daar moet ik dus heen met de trein. Nu is het de bedoeling om na de film, als zij afscheid neemt van mij op het perron (zij woont in Enschede) haar een mooie grote zuigzoen te geven die er zeker een week blijft zitten. Als ik eenmaal in de trein zit, dan bel ik d'r en zeg dat ik niets meer wil. De hele week heeft ze nog een mooi aandenken aan mij
Noem het kinderachtig, of om te , 't boeit mij niet.
pi_551843
Eih, Roche, wat ga je nou doen?? Zaterdag gaat dus niet door?? Of zijn ze zo dom dat je ze zaterdag zo voor schut kunt zetten en ze vervolgens zondag nog met je naar de film willen??
pi_552031
Ik weet niet wat ik nou precies ga doen dit weekend... maar sowieso 1 van de 2 opties. Of goed voor schut zetten in het cafe (beide dus), of ééntje een zuigzoen van een jewelste geven en daarna contact verbreken. Dat laatste vind ikzelf een betere streek, ik hou er 1 over en de ander zit een week te balen van die zuigzoen
pi_552230
goh dat die meisjes wel iemand willen van 15 jaar..
pi_552232
quote:
Op 14 december 2000 10:05 schreef Logos het volgende:
Leg eens uit????
ehmmm ik was aan het dagdromen
pi_552787
Roché, nou doen we zó ons best voor je... Doe dit nou niet! IK wil graag met je knuffelen, lieverd, dat je zo desperate bent begrijpen we allemaal, echt waar.

Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen....

Nou nog een keer dan:

*fokje geeft Rocheetje-scheetje een innige knuffel en fluistert hem in het oor dat het wel goed komt maar dan moet hij wel een beetje beter zijn best doen

Heel veel liefs en een en nog een

pi_556166
schapen begrijpen dat soort dingen niet fokje, leer je het dan ook nooit **zucht**
* Aneurism doet dat met de meest arrogante houding die je je kan verzinnen
pi_556448
is dit nou ibazar.nl ? waar ben ik ?
pi_556744
Jaaah nou... dan verkoop ik `m toch gewoon weer?
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2000 @ 23:42:46 #73
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_556764
Just Me is hartstikke aardig, het jammere is dat nog veel mensen daar anders over denken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_556808
Ik ben wel gek op mezelf, ondanks al mijn eigenaardigheden en zwakheden.
pi_559427
quote:
Op 13 december 2000 16:46 schreef Beatrice het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet aardig, maar ik doe alsof ik het wel ben en iedereen trapt erin.

Sukkels...

Hmmm wat herkenbaar...

Op dit moment zit ik ook zo in elkaar. Mede door wat slechte ervaringen met mensen interesseert het me niet meer en heb ik schijt aan alles. Ik doe tegenover mn vrienden aardig, maar ik laat ze keihard vallen als mij dat goed uitkomt. Ik doe aardig tegen mn ouders(uit economisch belang) maar ik zit de dag af te wachten dat ze doodgaan. Ik doe aardig tegen mn collega's, maar alleen omdat ik niet zonder ze kan. Als ik uitga sta ik met mensen te lachen die ik het liefste de schedel in zou willen trappen.

Ik vind het zelf ook niet leuk dat ik geen greintje gevoel meer over heb, maar als ik alleen uit mijn dalen moet klimmen, kan iedereen kapotvallen.

pi_559478
Beste Murphy,

Vind jij dit normaal?
Nee toch hoop ik?

Leer van jezelf te houden, dan kan je ook van iemand anders houden.

Zo kan en wil je toch niet verder? Het kan echt anders.

zondag 17 december 2000 @ 11:16:20 #77
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_559755
roche, wat ben jij een ongelovelijke -CENSUUR- zeg.

hoe kom je op 't idee !
waarom zou je iemand met opzet pijn willen doen ?
voel je jezelf daar beter van ?
Ik zou mezelf rottig voelen als ik iemand pijn gedaan heb, ook al was 't niet met opzet.
maar dat je het gewoon plant en het blijkbaar nog leuk vind ook ...

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_559907
quote:
roche, wat ben jij een ongelovelijke -CENSUUR- zeg.
hoe kom je op 't idee !
waarom zou je iemand met opzet pijn willen doen ?
voel je jezelf daar beter van ?
Ik zou mezelf rottig voelen als ik iemand pijn gedaan heb, ook al was 't niet met opzet.
maar dat je het gewoon plant en het blijkbaar nog leuk vind ook ...
Ja joh?
pi_560616
Hey Rocheetje!

Hoe is je weekend geweest honeybun?

En je weet het he? Ik wil jouw dolgraag knuffelen aangezien ik het niet kan aanzien dat je zo desperate bent...

Ik ben echt aardig Rocheetje, ook voor jouw!

*fokje gaat nog eens knuffelen en en nog een keer en geeft Rocheetje-scheetje nog een aai over z'n bolletje

zondag 17 december 2000 @ 23:33:54 #80
4368 MadJack
freak of nature
pi_561235
* MadJack geeft Roche ook een dikke en hoopt onderwijl dat hij onder in plaats van in de trein gestapt is
  zondag 17 december 2000 @ 23:36:00 #81
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_561243
* Aaargh slaat rosjeej ff met z'n kop tegen de muur in de hoop dat dit wat ongebruikte hersencellen wakkerschud.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 17-12-2000 23:36]

zondag 17 december 2000 @ 23:45:15 #82
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_561287
* wijst op bovenstaande post
er is een 1 uitzondering wanneer ik niet aardig ben: ik ben niet aardig tegen irritante, egocentrische kindertjes als roche.
pi_561510
Rocheetje, lieverd...

Zo'n zuigzoen vind ik een slecht idee. Je kunt haar beter lief beetpakken, je weet wel, haar hand in de jouwe. En dan al haar vingers breken. Dat geeft iets meer spektakel en heeft ook langer gevolgen dan een zuigzoen. Kun je ook nog leuk bij haar op ziekenbezoek en dan heel langzaam één voor één al haar beterschapskaarten voor haar ogen in brand steken. En daarna de lakens.

Maar waarschijnlijk komt dit advies te laat. De schaapjes zijn al dan niet gezuigzoend gedumpt en jij zit zielig alleen op je achterlijke studentenkamertje in het oosten des lands te wachten op je volgende slachtoffer.

Toch liefs,
Helga

maandag 18 december 2000 @ 01:20:53 #84
3878 Vork
Manisch creatief
pi_561515
Roche, zo ken ik ook nog wel verhalen van Meisjes die velen malen erger zijn dumpt, en in een aantal gevallen lieten ze het daar niet bij zetten.

Echt jongen, ik hoop van harte dat als jij zoiets flink dat je dan toch zeker net zo hard, nee harder terug wordt gepakt. Er zullen genoeg meiden zijn die dit soort grappen vast niet erg vinden, maar niet iedereen is het zelfde...

Wat kan jij toch walgelijk zijn af en toe zeg...

Zo! da's dr uit

maandag 18 december 2000 @ 01:46:49 #85
5321 seef
Groot en Belangrijk
pi_561550
Lieve Roché,

ik geloof eigenlijk geen ene fuck van je verhaaltje, ook al klinkt het leuk. Ik zou eerder denken dat je gewoon zou willen dat je je zo zou kunnen gedragen.

En anders, ach, dan worden die meiden tenminste scherp gehouden, en ben jij uitermate sneu.

"If we can put a man on the moon, why can't we put metal in the microwave?" -Frasier
pi_561589
quote:
Op 17 december 2000 03:11 schreef fokje het volgende:
Beste Murphy,

Vind jij dit normaal?
Nee toch hoop ik?

Leer van jezelf te houden, dan kan je ook van iemand anders houden.

Zo kan en wil je toch niet verder? Het kan echt anders.

Normaal vind ik het niet.
Leuk vind ik het ook niet.
Als mensen je steeds in de steek laten en je niemand meer wilt vertrouwen, dan sla je al vlug dit pad in.
pi_562096
quote:
Op 17 december 2000 23:36 schreef Aaargh! het volgende:
* Aaargh slaat rosjeej ff met z'n kop tegen de muur in de hoop dat dit wat ongebruikte hersencellen wakkerschud.
Dan moet je vaak rammen want hij heeft er een hoop niet gebruikt
pi_562831
UPDATE:
Okay, ik ben dus goed gestraft voor mijn gedachten... dit was een enorm kut weekend.
Zaterdag gewoon uit geweest, en was geen ruk aan... (alleen dikke knokpartijen). Een paar van mijn vrienden gingen naar een discotheek (ik ging naar het cafe) en ik hoorde zondag dat ze helemaal verrot zijn geslagen. Gezicht open geslagen, ribben gekneust... ze werden met een ambulance afgevoerd. Dus ik vond dat zwaar kut en mijn zondag was dus al goed verpest. Na hen te hebben bezocht (kreeg er een brok van in me keel, daar ligt dan een vriend hulpeloos op bed met een helemaal kapot gezicht... en dan de gedachte dat gewoon 5 man tegelijk iemand zo kunnen toetakelen, nadat diegene al ingezakt is) ging ik naar dat meisje toe en heb het netjes afgehandeld. Niet naar de bios geweest en gewoon lang gepraat. Zij was wel erg verliefd, maar kon het waarderen dat ik eerlijk zei dat ik dat niet was. Vervolgens thuis gekomen en een beetje op de bank gehangen. Wil ik tegen 12'en naar bed gaan stap ik met mijn voet in een metalen pin. Met heel veel kracht en pijn eruit gekregen (hopelijk gaat die niet ontsteken)... dus ja, ik ben wel goed gestraft voor mijn plannen.

[Dit bericht is gewijzigd door Roché op 18-12-2000 19:31]

maandag 18 december 2000 @ 20:29:07 #89
5321 seef
Groot en Belangrijk
pi_563095
Beetje slap hoor, had het stoerder gevonden als je eerst je twee vriendinnetjes lekker ruig gedumpt had om vervolgens naar het ziekenhuis te gaan en voor de lol je vrienden nog wat bij te meppen!

Je moet toch je 'klootzakimago' hoog houden...toch?

"If we can put a man on the moon, why can't we put metal in the microwave?" -Frasier
pi_563100
quote:
Op 18 december 2000 18:23 schreef Roché het volgende:
Wil ik tegen 12'en naar bed gaan stap ik met mijn voet in een metalen pin.
Waarom heb ik nou geen medelijden?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 18 december 2000 @ 20:44:18 #91
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_563161
quote:
Op 18 december 2000 20:32 schreef Jarno het volgende:
Waarom heb ik nou geen medelijden?
gek he!

* Aaargh! vraagt zich af of roche er wat van geleerd heeft

pi_563177
quote:
Op 18 december 2000 20:44 schreef Aaargh! het volgende:
* Aaargh! vraagt zich af of roche er wat van geleerd heeft
Wat denk je zelf?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 18 december 2000 @ 21:14:15 #93
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_563262
quote:
Op 18 december 2000 20:48 schreef Jarno het volgende:
Wat denk je zelf?
  maandag 18 december 2000 @ 22:47:56 #94
4368 MadJack
freak of nature
pi_563460
Tsja Roche, wel sterk dat je dit ook allemaal eerlijk vertelt...
maar om nou te zeggen dat ik echt overloop van medelijden zou ook hypocriet zijn
pi_563507
Jeetje Rocheetje,

Wat een leed allemaal. Had nou je vriendinnetje maar gehouden, dan had ze een kusje op je voet kunnen doen. Of een zuigzoen!

En wat nobel van je dat je ondanks al je enorme relatieproblemen rechtstreeks naar het ziekenhuis bent getogen om die jongen een hart onder de riem te steken. Hopelijk wordt hij snel weer beter.

Mijn vingerbreek-advies moet voorlopig blijven staan voor vriendinnetje nummer twee?

Liefs,
Helga

pi_563557
Geen idee wat jullie nou cynisch bedoelen of echt menend, maakt mij ook verder niets uit... voel me alleen wel erg kut, kom net weer van die jongen.... echt een voorbeeld van zinloos geweld. En voor de rest van zijn leven is hij getekend, lichamelijk en geestelijk gezien. Ik kan er met me kop niet bij dat je een hulpeloos iemand die al ingezakt op de grond ligt recht in zijn gezicht kan trappen... en daar ook nog plezier aan beleeft. Nu zullen jullie natuurlijk wel roepen dat ik mensen opzettelijk probeer te kwetsen... tja, ik zei het al... ik ben gestraft.
  maandag 18 december 2000 @ 23:20:32 #97
4368 MadJack
freak of nature
pi_563564
quote:
Op 18 december 2000 23:19 schreef Roché het volgende:
Ik kan er met me kop niet bij dat je een hulpeloos iemand die al ingezakt op de grond ligt recht in zijn gezicht kan trappen... en daar ook nog plezier aan beleeft. Nu zullen jullie natuurlijk wel roepen dat ik mensen opzettelijk probeer te kwetsen... tja, ik zei het al... ik ben gestraft.
Daar kan ik met mijn kop ook niet bij...
en wat je gestraft zijn betreft: heb je er ook van geleerd?
  maandag 18 december 2000 @ 23:21:27 #98
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_563567
[roche-flame ontwijkmodus]Ik vind mezelf best aardig, al moeten mensen niet met hun emotionele problemen bij mij aankomen, want op de een of andere manier verslapt mijn aandacht dan al snel en vind ik die mensen al gauw aanstellers. Ook sta ik best wel bekend als iemand die nogal snel scherpe en botte kritiek levert, maar dat vind ik wel best eigenlijk.
Ik ben op het educatieve vlak wel heel erg hulpvaardig al zeg ik hetzelf, mensen kunnen altijd met hun vragen bij mij terecht wat dat betreft.
[/roche-flame ontwijkmodus]

Ik vind Roché een sukkel.

Redactie Frontpage woensdag 14 november 2001 @ 12:18:57 #99
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2179885
quote:
Op maandag 18 december 2000 23:21 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind mezelf best aardig, al moeten mensen niet met hun emotionele problemen bij mij aankomen, want op de een of andere manier verslapt mijn aandacht dan al snel en vind ik die mensen al gauw aanstellers.
Dus je bent aardiger voor jezelf dan voor anderen?
pi_2181028
quote:
Op woensdag 13 december 2000 23:07 schreef Aneurism het volgende:

Oh ja, en die is logisch...<HR></BLOCKQUOTE>Doet me denken aan iemand die ik ken namelijk :

Dankt voor het topic Aneurism, erg cool en Roché, wat ben jij een vervelend klein ettertje geworden. Heb jij geen trots meer? Sjies...
  woensdag 14 november 2001 @ 15:41:50 #101
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2181917
vind mezelf meestal wel redelijk aardig, bijvoorbeeld als ik iets leuks voor mezelf koop
maar soms ook weer helemaal niet, als ik weer es iets stoms zeg/doe.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 14 november 2001 @ 19:35:38 #102
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_2184437
ik kan het prima met mijzelf vinden
en ik ook
  woensdag 14 november 2001 @ 20:48:17 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2185063
Ik heb er lang over gedaan, maar ik kan nu zeggen dat ik mij 80% van de tijd ontzettend aardig vind en trots op mezelf ben
Jezelf af en toe op je borst kloppen is erg goed voor je zelfvertrouwen, kan het meer mensen aanraden!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2186835
Ik roeleer....

*soms*

woensdag 14 november 2001 @ 23:49:15 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2186923
quote:
Op woensdag 13 december 2000 16:46 schreef Beatrice het volgende:

Sukkels...

dus...je wilt zeggen dat je interesse in mijn gootsteenputje gelogen was ???

ontopic: ik vind mezelf soms een gemeen kreng, en soms veels te lief, maar ach, ik ben een vrouw

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 14 november 2001 @ 23:57:35 #106
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2186993
Ik vind mezelf altijd aardig en ik handel ten alle tijden in overeenstemming met "mijn Zelf" (en niet "mezelf")

Dus, ja, ik kan goed leven met mezelf. Sterker nog: iedereen zou net zo aardig en integer moeten zijn als ik ben, dan zou de wereld er een stuk aangenamer uitzien.
Maarja, we leven in calvinistisch/ziekelijk Nederland en dus wordt ons van jongsafaan geleerd vooral geen positieve dingen over onszelf te vinden, maar ons vooral te focussen op de negatieve dingen in ons!!

Kom op mensen! We vinden onszelf toch veel beter en leuker dan we durven toegeven!!!???

Ach, het kan nog veel erger
  vrijdag 16 november 2001 @ 21:28:30 #107
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_2206958
quote:
Op woensdag 14 november 2001 23:57 schreef hoogl298 het volgende:
Ik vind mezelf altijd aardig en ik handel ten alle tijden in overeenstemming met "mijn Zelf" (en niet "mezelf")
Da's dan tenminste één persoon die jou niet uitlacht...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 16 november 2001 @ 21:41:09 #108
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2207096
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 21:28 schreef Smots het volgende:

[..]

Da's dan tenminste één persoon die jou niet uitlacht...

Jezus, Smotsje, kun je nou niet even wat bijtender en sarcastischer en met meer gevoel voor humor je postjes plaatsen. Ik vind het echt van een heel simpel niveau hoor! Nog even en dan reageer ik niet eens meer op je (en dat wil je toch niet, gefrustreerd eikeltje? )

(de K.Z.H. oftewel de Komiek Zonder Humor wordt steeds saaier )

Ach, het kan nog veel erger
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:01:29 #109
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_2207910
Ik vind mezelf best aardig, alleen word ik af en toe wat moe van mezelf. Maarja, het is dan ook een hele klus om mij te zijn.

Voor de rest ben ik alleen niet aardig tegen mensen als dit van mij verwacht word, of als ik een slechte dag heb.

Ik moet natuurlijk wel aan mijn eigen welzijn en "mijn image" denken.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 17 november 2001 @ 01:50:31 #110
12221 Tijn