abonnement Unibet Coolblue
pi_199498533
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199498537
Updates Trumpiaanse 'Audits':

Audit in Michigan gaat niet door:

twitter


quote:
Trump issued a statement last week referring to the case as "the major Michigan Election Fraud case" and highlighting a new filing from the plaintiffs that argued votes had been switched from Trump to Biden. "The number of votes is MASSIVE and determinative. This will prove true in numerous other States," Trump said.

But Elsenheimer ruled that a statewide post-election audit conducted by Michigan's secretary of state's office that concluded in March -- which found the election had been conducted fairly and accurately -- was sufficient to satisfy a state law that allows voters to request audits.

Because of that, he said, the suit was moot, and he granted a motion to dismiss sought by Michigan's secretary of state and the clerk of Antrim County.
En de Cyberninjas hebben de 'gedelete' data kunnen 'vinden' hoor! _O-

twitter


Wat een farce :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199498543
twitter

twitter

quote:
The notice from James's office was sent in late April to attorneys for the Trump Organization. It suggested that criminality could apply to actions by current and former company executives and employees if the investigation finds wrongdoing, the person familiar with the matter said.


[ Bericht 40% gewijzigd door Kijkertje op 19-05-2021 05:06:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 19 mei 2021 @ 07:46:28 #4
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199498931
Ach jeetje. Straks belandt Oom Donald nog achter de tralies. Hoe gaan de fanboys dat nou weer recht praten dan?
pi_199499496
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 07:46 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach jeetje. Straks belandt Oom Donald nog achter de tralies. Hoe gaan de fanboys dat nou weer recht praten dan?
Dan wordt het voor deze mensen een echte held omdat hij voor zijn mening vast zit. Die feiten zijn fake. 8-)
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:51:01 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199500924
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jou vrijheid komt helemaal niet in het geding als iemand anders een wapen heeft. Als wij naast elkaar in de bus zitten en ik heb een wapen op zak en jij niet hoe ben jij dan minder vrij?

Bovendien is bedreiging, mishandeling, moord etc etc nog steeds strafbaar en mocht zo’n persoon een pistool onder je neus duwen dan mag hij zichzelf verantwoorden bij de rechter. Zo werkt het in de VS ook, dat er wapens zijn betekent nog niet dat men maar lukraak in het rond gaat schieten.
Oki.. dus wat je zegt..
Ik wil er een maar ja het gebruik er van....

En ja mijn vrijheid..
Bedoel de enige reden waarom je überhaupt een wapen op zak zou hebben is dat je niet veilig voelt..

En mijn vrijheid ja.. denk je dat ik me op mijn gemak zou voelen als ik weet dat de persoon naast me een vuurwapen op zak heeft en tegen mij KAN gebruiken..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199501045
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 07:46 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach jeetje. Straks belandt Oom Donald nog achter de tralies. Hoe gaan de fanboys dat nou weer recht praten dan?
Dat had toch allang moeten zijn gebeurd volgens veel ziedende links-en progressief georiënteerden? Ik kan mij genoeg posts herinneren omtrent 6 januari, vermeende fraude en belastingontduiking. Desalniettemin is Trump nog altijd niet opgepakt. Apart hoor.
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:01:01 #8
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199501081
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan wordt het voor deze mensen een echte held omdat hij voor zijn mening vast zit. Die feiten zijn fake. 8-)
Feiten zijn in dit topic maar een mening, weet je toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oki.. dus wat je zegt..
Ik wil er een maar ja het gebruik er van....

En ja mijn vrijheid..
Bedoel de enige reden waarom je überhaupt een wapen op zak zou hebben is dat je niet veilig voelt..

En mijn vrijheid ja.. denk je dat ik me op mijn gemak zou voelen als ik weet dat de persoon naast me een vuurwapen op zak heeft en tegen mij KAN gebruiken..
Ja, iedereen met een wapen zou hem sneller gebruiken dan dat ze geen wapen hebben. Genoeg idioten onderweg meegemaakt, dat ik blij was dat ze geen wapen hadden. Alleen met agressie in het verkeer alleen al zou deze meer gebruikt worden.

Misschien moeten we dan ook allemaal maar een handgranaat. Jij hoeft echt niet nerveus te worden als ik mijn handgranaat in de bus draag. Dat zou dan mijn recht zijn. Dat de kans op ongelukken en het gebruik ineens vele malen omhoog vliegt en het feit dat er heel veel mensen met psychische problemen zijn is maar een bijzaak.

Je moet dan ook de wapens aan 'the good guys geven'. Dan is er een schietpartij en de politie ziet meteen wie er begonnen is en wie de good guys zijn en wie de bad guys zijn met een wapen. Een waterdicht systeem!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:02:55 #9
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199501120
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:58 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat had toch allang moeten zijn gebeurd volgens veel ziedende links-en progressief georiënteerden? Ik kan mij genoeg posts herinneren omtrent 6 januari, vermeende fraude en belastingontduiking. Desalniettemin is Trump nog altijd niet opgepakt. Apart hoor.
Daar heb je dus rechtszaken en onderzoeken voor nodig en dergelijke, dat gaat niet in 1 dag.

Hoe zit het in dit topic met het arresteren van Biden ,Obama, Clinton e.d.

@zomerindebol
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:07:39 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199501198
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Feiten zijn in dit topic maar een mening, weet je toch?
[..]

Ja, iedereen met een wapen zou hem sneller gebruiken dan dat ze geen wapen hebben. Genoeg idioten onderweg meegemaakt, dat ik blij was dat ze geen wapen hadden. Alleen met agressie in het verkeer alleen al zou deze meer gebruikt worden.

Misschien moeten we dan ook allemaal maar een handgranaat. Jij hoeft echt niet nerveus te worden als ik mijn handgranaat in de bus draag. Dat zou dan mijn recht zijn. Dat de kans op ongelukken en het gebruik ineens vele malen omhoog vliegt en het feit dat er heel veel mensen met psychische problemen zijn is maar een bijzaak.

Je moet dan ook de wapens aan 'the good guys geven'. Dan is er een schietpartij en de politie ziet meteen wie er begonnen is en wie de good guys zijn en wie de bad guys zijn met een wapen. Een waterdicht systeem!
Het verschil is al duidelijk tussen de VS en Europa als gaat om wapen bezit.
1000 doden tegen 15000 doden door vuurwapens.

Agh ja..
Mensen snappen dit niet dat als de een een vuur wapen draagt een ander minder veilig voelt.
En handgranaten lijkt me beter valt minder snel op als je zoiets in je broekzak hebt zitten.
Misschien niet intimiderend genoeg,misschien gewoon een panzefaust mee de bus in..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:13:49 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199501335
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het verschil is al duidelijk tussen de VS en Europa als gaat om wapen bezit.
1000 doden tegen 15000 doden door vuurwapens.

Agh ja..
Mensen snappen dit niet dat als de een een vuur wapen draagt een ander minder veilig voelt.
En handgranaten lijkt me beter valt minder snel op als je zoiets in je broekzak hebt zitten.
Misschien niet intimiderend genoeg,misschien gewoon een panzefaust mee de bus in..
Overigens geloof ik ook niet dat wapendragers zich echt veiliger voelen met een moordwapen bij zich. Ik heb nog nooit een moment gehad dat ik dacht 'had ik nu maar een vuurwapen', maar als ik een vuurwapen heb, behoort het gebruik ervan ineens tot de opties.

Wapendragers zullen zich eerder machtiger voelen dan veilig. Een enorm verschil. Maar als we echt gaan doen 'waarom zou jij je niet veilig voelen als ik een wapen naast je heb in de bus'? Dan snap je toch echt weinig van het leven, want hoe weet ik of ik jou kan vertrouwen met dat wapen en dat je hem niet gaat gebruiken bij een beetje tegengas? En waar is dan het limiet inderdaad.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:20:13 #12
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199502375
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Overigens geloof ik ook niet dat wapendragers zich echt veiliger voelen met een moordwapen bij zich. Ik heb nog nooit een moment gehad dat ik dacht 'had ik nu maar een vuurwapen', maar als ik een vuurwapen heb, behoort het gebruik ervan ineens tot de opties.

Wapendragers zullen zich eerder machtiger voelen dan veilig. Een enorm verschil. Maar als we echt gaan doen 'waarom zou jij je niet veilig voelen als ik een wapen naast je heb in de bus'? Dan snap je toch echt weinig van het leven, want hoe weet ik of ik jou kan vertrouwen met dat wapen en dat je hem niet gaat gebruiken bij een beetje tegengas? En waar is dan het limiet inderdaad.
Wapenbezit is angst, pure angst. Er is ook geen bangere samenleving dan de VS. Bange mensjes met geweertjes die de hele dag in angst zitten.
pi_199502414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:20 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wapenbezit is angst, pure angst. Er is ook geen bangere samenleving dan de VS. Bange mensjes met geweertjes die de hele dag in angst zitten.
Die extreme angsten zien we hier ook duidelijk geprojecteerd terug bij sommige users die achter alles een communistisch complot zien. :D
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:28:40 #14
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199502493
En dat moorden strafbaar is, wat het al lang is, maakt het blijkbaar niet zo dat men het wapen dan niet gaat gebruiken, de cijfers zeggen: integendeel. Straffen werkt niet altijd preventief, anders waren wapenbezitters niet teruggegaan naar het werk waar ze ontslagen zijn om de boel kort en klein te schieten met een legaal wapen.

Dat hij dan zichzelf neerschiet of opgepakt wordt, daar heb je weinig aan als je dood bent,
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:35:17 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199502600
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:20 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wapenbezit is angst, pure angst. Er is ook geen bangere samenleving dan de VS. Bange mensjes met geweertjes die de hele dag in angst zitten.
Jup vooral dat, zo werkt 99% van de media ook.
Schietpartijen en allerlei andere geweldsdelicten worden breed uitgemeten.
Hier ook wel, maar niet zoals daar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199502864
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:20 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wapenbezit is angst, pure angst. Er is ook geen bangere samenleving dan de VS. Bange mensjes met geweertjes die de hele dag in angst zitten.
Interessant. Was jij niet degene die recent hier nog had gepost dat jij jezelf niet zou vertrouwen met een wapen omdat je nogal een kort lontje hebt? Volgens mij is het vooral dat mensen die zeer tegen wapenbezit zijn, zelf weten dat zij de individuen zouden zijn waar de samenleving een stuk onveiliger van zou worden als men een wapen op zak zou hebben. En daarom ligt het dan zogenaamd aan wapens en andere mensen die er wél mee kunnen omgaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die extreme angsten zien we hier ook duidelijk geprojecteerd terug bij sommige users die achter alles een communistisch complot zien. :D
Ik heb nog niemand zien posten over een communistisch complot eigenlijk. Je zit er weer eens naast Basp1, zoals wel vaker het geval is.
  woensdag 19 mei 2021 @ 13:10:06 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199503100
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Was jij niet degene die recent hier nog had gepost dat jij jezelf niet zou vertrouwen met een wapen omdat je nogal een kort lontje hebt? Volgens mij is het vooral dat mensen die zeer tegen wapenbezit zijn, zelf weten dat zij de individuen zouden zijn waar de samenleving een stuk onveiliger van zou worden als men een wapen op zak zou hebben. En daarom ligt het dan zogenaamd aan wapens en andere mensen die er wél mee kunnen omgaan.
[..]

Ik heb nog niemand zien posten over een communistisch complot eigenlijk. Je zit er weer eens naast Basp1, zoals wel vaker het geval is.
Dat maakt geen fuck uit..
Als niemand wapens heeft heb je ook geen vuurwapen slachtoffers..
Of is dat rekensommetje te moeilijk voor je?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199503234
Leuke utopische redenatie. En nu even terug naar de realiteit .. hoe zou je zoiets willen bewerkstelligen?
  woensdag 19 mei 2021 @ 13:20:20 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199503301
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:17 schreef Dejannn het volgende:
Leuke utopische redenatie. En nu even terug naar de realiteit .. hoe zou je zoiets willen bewerkstelligen?
Niet zo heel moeilijk.
Inleveren, in Nederland hebben ze dat paar jaar geleden ook gedaan.
Kon je gewoon wapens afgeven bij politie en die zorgden dat het ergens anders heen ging of werd vernietigd.

De oplossing is gewoon simpel en niet moeilijker maken dan het als is.

Gewoon weg doen, klaar opgelost.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199503436
Jij denkt, dat in een land zoals de VS, mensen serieus gedienstig hun wapens komen inleveren als de Staat dat vraagt? :D. Zie hier weer eens het probleem met fantasierijke gedachtegoed van de Linkse Kerk. Utopisch? Jazeker. Realistisch? Allesbehalve.
  woensdag 19 mei 2021 @ 13:29:32 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199503495
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Was jij niet degene die recent hier nog had gepost dat jij jezelf niet zou vertrouwen met een wapen omdat je nogal een kort lontje hebt? Volgens mij is het vooral dat mensen die zeer tegen wapenbezit zijn, zelf weten dat zij de individuen zouden zijn waar de samenleving een stuk onveiliger van zou worden als men een wapen op zak zou hebben. En daarom ligt het dan zogenaamd aan wapens en andere mensen die er wél mee kunnen omgaan.

In tegenstelling tot jou heb ik wel wat zelfkennis. En mijn zelfkennis leert mij dat ik niet de stralende godheid ben die jij denkt dat jij bent.

Ik ben een gewoon mens (net als jij overigens hoor) die begrijpt dat zorgen/angsten/woede/onzekerheid belangrijke factoren zijn in hoe ik als mens omga met situaties. Die zorgen/angsten/woede/onzekerheid is universeel, de oorzaak niet, de precieze reacties niet, maar het bestaan wel. En dat is de essentie wat wapenbezit gevaarlijk maakt. Niet de momenten waarop we vol in onze ratio leuk discussiëren op een forum, maar de momenten waarop pijn, woede, angst de ratio verstoord en emotie misschien niet de overhand, maar wel een te grote rol gaat spelen.

Dus ja, ik heb zelfkennis, wanneer jij denkt dat jij een rationeel wezen bent, jij blijkbaar nog niet.
  woensdag 19 mei 2021 @ 13:31:07 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199503528
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:26 schreef Dejannn het volgende:
Jij denkt, dat in een land zoals de VS, mensen serieus gedienstig hun wapens komen inleveren als de Staat dat vraagt? :D. Zie hier weer eens het probleem met fantasierijke gedachtegoed van de Linkse Kerk. Utopisch? Jazeker. Realistisch? Allesbehalve.
Je denkt weer te veel na..

Dat zei ik er expres nog bij..
De oplossing is niet zo moeilijk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199503910
Ik ben bang dat het bezit van een wapen, en daarmee de mogelijkheid je gezin en bezit fatsoenlijk te beschermen te mannelijk is voor de sojageneratie.
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:32:51 #24
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199504496
Zo grappig om te zien hoe primaire angsten vertaald worden naar "mannelijk". En eveneens heel grappig om te zien hoe onze "helemaal niet racistische/seksistische/extreem-rechtse" vrienden denken dat wij "mannelijk" zien als superieur aan "vrouwelijk".

Sorry vrienden, jammer dat jullie "je gezin" denken te moeten verdedigen met wapens tegen "vijanden". Dat geeft alweer vooral angst weer en niet vrijheid. Mijn familie kan juist in alle vrijheid rondlopen/fietsen/rijden omdat wapens niet alom vertegenwoordigd zijn.
pi_199504676
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo grappig om te zien hoe primaire angsten vertaald worden naar "mannelijk".
Je hoeft je angst niet te projecteren.
quote:
En eveneens heel grappig om te zien hoe onze "helemaal niet racistische/seksistische/extreem-rechtse" vrienden denken dat wij "mannelijk" zien als superieur aan "vrouwelijk".
De andere onzin daargelaten, waar wordt het argument gemaakt dat "mannelijk" superieur is aan "vrouwelijk"?
quote:
Sorry vrienden, jammer dat jullie "je gezin" denken te moeten verdedigen met wapens tegen "vijanden". Dat geeft alweer vooral angst weer en niet vrijheid.
Nee, het geeft geen angst weer. Het geeft juist moed weer. En de vrijheid om met alle mogelijke middelen jezelf tegen alle mogelijke dreigingen te beschermen. Wat je daarentegen wel in de nihilistische Links-leunende medemens kunt zien, is dat ze het argument niet begrijpen omdat ze niet echt iets hebben om voor te leven.
quote:
Mijn familie kan juist in alle vrijheid rondlopen/fietsen/rijden omdat wapens niet alom vertegenwoordigd zijn.
Dat kan in een bewapende samenleving ook. Alleen daar hebben dan ook de "goeierikken" wapens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')