Heb 'm geëditquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:56 schreef Moira het volgende:
So far (aanvullijstje dat donderdag pas verder aangevuld kan worden):
Eerste helft
• Spanje
• Verenigd Koninkrijk
• Israël
• Rusland
• Malta
• Cyprus
• België
Tweede helft
• Duitsland
• Frankrijk
• Italië
• Nederland (23e)
• Noorwegen
• Azerbeidzjan
• Litouwen
• Zweden
• Oekraïne
Koos mag nog even snel naar de nonnen in Vught.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja echt irritant
Zei hij nou "sex o clock" op het einde?
Alle vier die liedjes zouden daar wel op hun plaats zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:59 schreef NailQueen het volgende:
Spanje of België maken denk ik wel kans op de vervloekte tweede startpositie. Tenzij Oostenrijk en/of Estland nog doorgaan
Goed ideequote:Op woensdag 19 mei 2021 00:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien even een topic maken morgen voor de loting en indeling van de finale?
Vaak zijn het toch de "zwakke" en/of de rustige liedjes die op deze plaats komenquote:Op woensdag 19 mei 2021 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle vier die liedjes zouden daar wel op hun plaats zijn.
Daarom. De plek des doods.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vaak zijn het toch de "zwakke" en/of de rustige liedjes die op deze plaats komen
WAT, Lays KFC kip?! I need.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:44 schreef H_T het volgende:
@:Amarantha Ik heb net de Lays KFC geopend en geproefdBest lekker, maar je zou niet gokken dat het kipsmaak moet voorstellen
Of Israël.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hmm ik zie er nog niet echt een opener inzitten. Cyprus?
UK, dan zijn we daar maar vanaf.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hmm ik zie er nog niet echt een opener inzitten. Cyprus?
Grotendeels wel ja.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk ook een self-fulfilling prophecy ondertussen
Ik heb deze zak gekocht bij de plaatselijke Albert Heijn. Ze hadden ook Subway Teriyaki en Pizza Hut Margheritaquote:
Daði krijgt ook in de eerste helft echt wel een goede plek. Laat in de eerste helft. Kan haast niet anders.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:04 schreef Moira het volgende:
Hopen dat Dadi donderdag ook 2e helft paktWel minder kans zo met nog 6 plekken in de 1e helft en nog maar 4 in de 2e helft
Ik hoop zo dattie top 3 haalt of Reykjavik 2022 paktquote:Op woensdag 19 mei 2021 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Daði krijgt ook in de eerste helft echt wel een goede plek. Laat in de eerste helft. Kan haast niet anders.
Hoeveelste was Salvador?quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:05 schreef Greys het volgende:
Duncan won ook uit de eerste helft toch? Twaalfde. En Salvador.
En Conchita.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:05 schreef Greys het volgende:
Duncan won ook uit de eerste helft toch? Twaalfde. En Salvador.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |