quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:18 schreef Moira het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar KroatiëVind het oprecht jammer dat ik dus toch een gemist heb die ik graag live had willen zien
Ierlandquote:Op woensdag 19 mei 2021 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had elders al 11 - 6 gegokt. Zal even gokken wat de totale uitslag was.
1. Malta
2. Litouwen
3. Oekraïne
4.Rusland
5.Azerbeidzjan
6.Zweden
7.Cyprus
8.Noorwegen
9.Israël
10. België
11. Kroatië
12.Roemenië
13.Slovenië
14.Australië
15.Noord - Macedonië
16. Ierland
Ik denk ook dat Ierland laatste is geworden. En ik hoop dat Litouwen hoger staat dan Malta :quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had elders al 11 - 6 gegokt. Zal even gokken wat de totale uitslag was.
1. Malta
2. Litouwen
3. Oekraïne
4.Rusland
5.Azerbeidzjan
6.Zweden
7.Cyprus
8.Noorwegen
9.Israël
10. België
11. Kroatië
12.Roemenië
13.Slovenië
14.Australië
15.Noord - Macedonië
16. Ierland
Dat denk ik ook wel. Andere landen die een grote discrepantie zullen hebben zijn denk ik:quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik gok dat België het beter heeft gedaan bij de jury's dan Kroatië. En bij het publiek weer andersom.
Tja, een liedje wat wel leuk is maar niet heel goed loopt moet wel goed gezongen zijn. En die actquote:
Die doen al jaren niet meer mee. Ongeveer vanaf het van volledig televote ging naar een mix van jury en televotequote:Op woensdag 19 mei 2021 01:21 schreef TLC het volgende:
Waarom doet Turkije eigenlijk niet mee dit jaar ?
Dat doen ze al heel wat jaren niet meer. Turkije vindt de huidige puntentelling niet eerlijk. Die willen alleen maar meedoen als het puur televote is...quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:21 schreef TLC het volgende:
Sinds de grootste angel van de diaspora voting eruit gehaald is inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Die doen al jaren niet meer mee. Ongeveer vanaf het van volledig televote ging naar een mix van jury en televote
Die vinden Eurovisie stom sinds de terugkeer van de jury (plus wat andere redenen die makkelijk in te vullen zijn).quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:21 schreef TLC het volgende:
Yup, zoals de kosten (de economie in Turkije is al jaren slecht), en de toenemende islamisering onder Erdogan.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die vinden Eurovisie stom sinds de terugkeer van de jury (plus wat andere redenen die makkelijk in te vullen zijn).
Madonna en Justin Timberlake deden ook niet mee, maar waren ook de interval act.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:34 schreef Maharski het volgende:
Davina was dé grote wereld-act! En die doet dan uitgerekend niet mee
Of in je ogen. Zij komt op mij altijd zo.. leeg over. Alsof ze zó bezig is met haar act/attitude dat er geen ruimte is voor beleving, laat staan bezieling.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:42 schreef Redefine het volgende:
Daarvoor moet je ook een connectie maken met het publiek en emotie kunnen tonen in je stem.
Ze zingt echt fantastisch, maar dat is niet genoeg.
Eens. Al bedoelde ik dat met de connectie maken. Ze kijkt inderdaad heel erg afstandelijk. Kil, plastic. Waarbij het gekke is dat ze als mens juist totaal niet kil is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Of in je ogen. Zij komt op mij altijd zo.. leeg over. Alsof ze zó bezig is met haar act/attitude dat er geen ruimte is voor beleving, laat staan bezieling.
Had echt precies hetzelfde. Kroatië was ook één van mijn favorieten, maar nadat Israël en Azerbaijan waren geweest had ik al zo’n voorgevoel dat die twee eerder door zouden gaan, helaas. Knalde meer en daardoor viel Kroatië totaal weg.quote:Op woensdag 19 mei 2021 02:41 schreef Funhouse het volgende:
Ik weet niet hoe de andere mensen die in Ahoy waren dit hebben beleefd, maar ik vond dat Kroatië best wel een beetje wegviel vergeleken met bijvoorbeeld Cyprus en Azerbeidzjan. Vooral Mata Hari kreeg echt een verassend grote reactie van het publiek.
Het was 1 van mijn favoriete uptempo's dit jaar, maar ik voelde de bui al een beetje hangen na het optreden.
Hot Chip doet het ook lekker op de dansvloer, dus ik snap het wel. Beetje in dat stijltje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die hebben wel de potentie een publieksfavoriet te zijn a la SunStroke Project
Dat is natuurlijk allemaal 'in the eye of the beholder'. Je wordt er door geraakt of niet. Davina's stem heeft iets bijzonders, je herkent het meteen, en ik vind dat ze prima in staat is om emotie over te brengen. Het is met haar als met Glennis Grace: zelfs al haat je de manier van zingen, je kunt toch niet ontkennen dat ze wel echt een paar stembanden hebben waar je u tegen zegt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Davina heeft vandaag juist bewezen waarom ze, op een precies passend liedje daargelaten, niets te zoeken heeft op het ESF. Daarvoor moet je ook een connectie maken met het publiek en emotie kunnen tonen in je stem.
Ze zingt echt fantastisch, maar dat is niet genoeg.
Dat het in the eye of the beholder is klopt. Maar dat geldt andersom ook als je er wel emotie in ziet en hoort.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk allemaal 'in the eye of the beholder'. Je wordt er door geraakt of niet. Davina's stem heeft iets bijzonders, je herkent het meteen, en ik vind dat ze prima in staat is om emotie over te brengen. Het is met haar als met Glennis Grace: zelfs al haat je de manier van zingen, je kunt toch niet ontkennen dat ze wel echt een paar stembanden hebben waar je u tegen zegt.
Ik vind wel dat ze met betere songwriters moet gaan samenwerken dan met haar eigen vriend, want zowel qua tekst als productie valt er op haar nummers wel het nodige aan te merken. En misschien even een bezoekje aan Buffi Duberman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |