Haha! De oudste hier wordt 8 in augustus en turnt in de selectiegroep. En die moet doordeweeks ook gewoon om half 9 op school zijn dus qua tijd met opstaan maakt dat voor haar niet uit.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waarom is dit? Waarom zijn al die peuterhobbies in het weekend al om 8.30? Ik zie dit echt vaak en als de ouder van een peuter die wel tot 8u slaapt, vallen ze gewoon af voor mij. Ik ga echt niet haasten op een weekenddag. Wie heeft dit ooit bedacht?
Voor haar niet, maar voor jou misschien wel?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:03 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Haha! De oudste hier wordt 8 in augustus en turnt in de selectiegroep. En die moet doordeweeks ook gewoon om half 9 op school zijn dus qua tijd met opstaan maakt dat voor haar niet uit.
Beterquote:Op maandag 28 juni 2021 19:04 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Hier geen middagslaapjes meer (soms helaas). Hier ook weer de slaaptrainer geïntroduceerd en het raam afgeplakt want de ochtenden zijn vroeeeg
![]()
)
Hoe ging het verder vandaag met de zindelijkheidstraining LDG?
Nee ook niet. De ene week breng ik haar weg na mijn nachtdienst. En de andere week is zondag mijn uitslaapdag, dus wat dat betreft js het go with the flow. In juli en augustus is de turnvereniging met vakantie dus afgelopen zaterdag was de laatste keer voorlopig.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:24 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Voor haar niet, maar voor jou misschien wel?
En van de ene op de andere dag was hij ineens overdag plaszindelijk en geeft ie zelf aan wanneer hij moet plassenquote:Op maandag 28 juni 2021 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Betergisteren elf keer dweilen, vandaag drie
. Wel met iets meer aansturen vanuit ons (wat niet helemaal de insteek van die methode is.. daar moet ie t zelf aangeven). Het zelf aangeven deed hij vandaag 1 keer, dus het is een begin
Jup,ik had er een hard hoofd inquote:
En als ze niet willen willen ze ook echt nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jup,ik had er een hard hoofd inwant het leek hem heel lang echt totaal niet te interesseren en hij moet na de zomer toch echt naar de basisschool
Nja het boeide hem vooral echt geen biet als hij nat was, stond ie in een plas met een doorweekte onderbroek gewoon verder te spelenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En als ze niet willen willen ze ook echt nietheeft hij er zelf nog iets over gezegd de afgelopen dagen? Dat hij weer een luier aan wilde ofzo?
Oh nou lekker viesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nja het boeide hem vooral echt geen biet als hij nat was, stond ie in een plas met een doorweekte onderbroek gewoon verder te spelenze zeggen dat ze het als ze het voelen vies en vervelend vinden, maar daar heeft de mijne geen boodschap aan
![]()
Hij heeft nu alleen snachts nog een broekjesluier, maar ik denk dat die er binnenkort ook af kan als we hem in de avond een keer extra laten plassen.
Hij vind het nu wel prima zonder luier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |