Oh gefeliciteerd nog!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wij komen nog even afscheid nemen, ik heb nu drie kleuters in huis! Vorige week dinsdag trakteren op het kdv (2x), zaterdag het grote feest (in 2 sessies) en maandag trakteren op school (2x). Het zit er weer op gelukkig
foto
Hier hadden ze geen last van de laatste prikken, zowel niet tijdens het zetten als daarna. ToT, sterkte... Maar wel een leuke foto zo
Door alsnog even een uurtje in bed te laten rusten?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:47 schreef Rebubbled het volgende:
Hoe overleef ik de 'het middagslaapje vervalt'-fase?
Ergens op de middag n rustmomentje inlassen met een filmpje, muziek of een luisterboek werkt hier goedquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:47 schreef Rebubbled het volgende:
Hoe overleef ik de 'het middagslaapje vervalt'-fase?
Jezus mijn hersens gingen meteen naar de enige luisterboeken die ik ooit heb geluisterd toe en ik dacht 'Ik weet niet of Lily Game of Thrones or LOTR al kan volgen..' Ik ben moe.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ergens op de middag n rustmomentje inlassen met een filmpje, muziek of een luisterboek werkt hier goed
Er staan wat peuterluisterboeken op spotifyquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:01 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Jezus mijn hersens gingen meteen naar de enige luisterboeken die ik ooit heb geluisterd toe en ik dacht 'Ik weet niet of Lily Game of Thrones or LOTR al kan volgen..' Ik ben moe.
Ze heeft vandaag om 16u nog even 15 minuten geslapen op de bank. Goed idee, slecht idee? Ze was zeer dramatisch voor ca. 2 uur daarna. En daarna manisch. Ze ligt er vandaag een uur eerder in en dat ging evengoed gemakkelijk. Hoelang duurde de overgang bij jullie?
Thnx voor de tip! Dat is super handig!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Er staan wat peuterluisterboeken op spotifywoezel en pip, dikkie dik, aadje piraatje,kikker en nog wat
Hier ook alweer n maand of drie ergens tussen vijf en zes wakker, en hij gaat slapen ergens rond kwart over zeven. Later naar bed heeft er helaas invloed opquote:Op zondag 27 juni 2021 14:05 schreef PKM het volgende:
Er staan ook gouden boekjes op Spotify @:Rebubbled , zijn ook heel leuke bij!
Sinds Banaan geen middagdutjes meer doet slaapt hij 's avonds makkelijker. Nou is hij de laatste tijd weer vroeger wakker (vijf/zes uur) dat is jammer.
Waarom is dit? Waarom zijn al die peuterhobbies in het weekend al om 8.30? Ik zie dit echt vaak en als de ouder van een peuter die wel tot 8u slaapt, vallen ze gewoon af voor mij. Ik ga echt niet haasten op een weekenddag. Wie heeft dit ooit bedacht?quote:Op maandag 28 juni 2021 02:23 schreef aapieannie het volgende:
Op zaterdag heeft de oudste turnen om half 9, en als ik nachtdienst heb gehad breng ik haar eerst nog weg voor ik ga slapen.
Oh echt dit he. Tis weekend mensen, please, twee dagen in de week rust en relaxed, ipv stress en chaos.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waarom is dit? Waarom zijn al die peuterhobbies in het weekend al om 8.30? Ik zie dit echt vaak en als de ouder van een peuter die wel tot 8u slaapt, vallen ze gewoon af voor mij. Ik ga echt niet haasten op een weekenddag. Wie heeft dit ooit bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |