Ftg is tot 86/92, toch? Das m'n ergobaby adapt ook, die past niet meer echt lekker. Rugpand wordt te kort vooral. Maar txs!quote:Op zondag 23 mei 2021 08:37 schreef Loj het volgende:
Ik heb nog wel een tula ftg (storytail) te koop, maar dat is vast niet wat je precies zoekt.
Ik heb wellicht nog wel iets, zal straks even foto's maken.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht: een zomerse draagdoek die niet al te moeilijk knoopt. Draag nu veel met rekbaar, maar da's te warm voor de zomer. Zoek dus een geweven exemplaar. Baby is 4,2 kilo, ik draag maat 40 en heb een flinke boezem, dus denk aan een maat 6?
Edit: en ik zoek ook nog steeds een peuterdrager voor 92/98.
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht: een zomerse draagdoek die niet al te moeilijk knoopt. Draag nu veel met rekbaar, maar da's te warm voor de zomer. Zoek dus een geweven exemplaar. Baby is 4,2 kilo, ik draag maat 40 en heb een flinke boezem, dus denk aan een maat 6?
Edit: en ik zoek ook nog steeds een peuterdrager voor 92/98.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze toffe Tula mag gaan voor ¤50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide Tula's zijn in goede staat, de kleuren zijn wat minder fel geworden.
Die prachtige alliteratie ga ik even googelenquote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?
Txs! Mogen ook via WhatsApp of Facebook. Je weet me te vindenquote:Op zondag 23 mei 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb wellicht nog wel iets, zal straks even foto's maken.
Ja 92 ongeveer dacht ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ftg is tot 86/92, toch? Das m'n ergobaby adapt ook, die past niet meer echt lekker. Rugpand wordt te kort vooral. Maar txs!
Wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?
¤85,-? Dat is de inkoopprijs en hij is nog helemaal nieuw in verpakking. Maar hij blijft maar liggen...quote:
Oh no! Ik heb gisteren precies dit besteld. Wat stom zeg. Zou je het niet terug mogen sturen als je het niet gebruikt hebt?quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb een algemene bevalbadhoes en aanvoerslang in de verkoop. Nieuw, uiteraard. Gekocht bij de Oerbron voor ons geleende bevalbad. Uiteindelijk was er een bad vrij in het ziekenhuis dus ik heb het niet gebruikt. Nieuwprijs 53,90 inclusief verzenden, maar we komen er wel uit.
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik geloof van niet. Maar het is inmiddels verkocht via Facebook!quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:45 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Oh no! Ik heb gisteren precies dit besteld. Wat stom zeg. Zou je het niet terug mogen sturen als je het niet gebruikt hebt?
Interesse!quote:Op maandag 24 mei 2021 20:03 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een Tula standard, Skyscape te koop! Graag gebruikt, voor 2 kinderen, dus hij is lekker soepel. Voor 45 euro mag hij weg.
Tula vrijmarkt hier
Actiefotootje met kleine Alex
[ afbeelding ]
Waar heb jij dat mutsje vandaan?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:03 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een Tula standard, Skyscape te koop! Graag gebruikt, voor 2 kinderen, dus hij is lekker soepel. Voor 45 euro mag hij weg.
Tula vrijmarkt hier
Actiefotootje met kleine Alex
[ afbeelding ]
Dat zit vast aan een vestje dat ik zo'n 5j geleden bij H&m kochtquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar heb jij dat mutsje vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |