Als ik haar zou aanspreken zou er niks meer van haar libido overblijven.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
mss moet je er eens een aanspreken als je hier al geil van wordt
Ben jaloers. Al sinds vrijdag niet gedronkenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:24 schreef Makrelis het volgende:
Valt reuze mee. Ik zit net aan m'n tweede biertje en ik knal zo naar m'n nest.
hij is een smeerlapquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zoveel vreten vergt ook doorzettingsvermogen. En elke dag die extra hompen vlees meeslepen van zijn croquante bed naar zijn bureaustoel.
Bedankt knie zal nooit meer normaal wordenquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Beterschap met je knie.
Sommige mensen interesseert hun leven en gezondheid niet zo habibo daar moet je niet naar kijken. Lekker bezig zijn met jezelf.
3 weken al niet ik maag geen halve zaken meer habiboquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jaloers. Al sinds vrijdag niet gedronken
Onder de laatste Roddelpraat-aflevering. Ik kom die oude snoeperd overal tegen op YouTube.quote:BradgeTV
6 minuten geleden
Die Celine is een erg mooie meid! Meer Celine graag
JJ Cale?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:34 schreef Solotovski het volgende:
Nieuwe album van J Cole lekker man godverdomme
Ik zie die Braadzak heel vaak voorbij komen op youtube video. Altijd met een soort kritiek of quasi belerend toontje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Onder de laatste Roddelpraat-aflevering. Ik kom die oude snoeperd overal tegen op YouTube.
Braddie heeft meer views op zn barbie vid in 1 dag dan deze guy in 3 jaarquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je lijkt je anders aardig mad te gedragen. [ afbeelding ]
Wutquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kankerjoch kanker op man debiel fuckkindje ik nekkklem je met mijn 20x15 flacid
review?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie heeft meer views op zn barbie vid in 1 dag dan deze guy in 3 jaar
Zelfs Barbie zou dr bouvier nog van Braddie aftrappenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Onder de laatste Roddelpraat-aflevering. Ik kom die oude snoeperd overal tegen op YouTube.
Om er daarna zelf onder te gaan liggenquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:15 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zelfs Barbie zou dr bouvier nog van Braddie aftrappen
Heb je echt zo'n grindkop dan? Zit je niet mee dan hé?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik haar zou aanspreken zou er niks meer van haar libido overblijven.
Zoietsquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heb je echt zo'n grindkop dan? Zit je niet mee dan hé?
Blijf peterselie toevoegen dan wordt het vanzelf saladequote:Op donderdag 20 mei 2021 06:55 schreef Makrelis het volgende:
Gebakken ei met ham en peterselie op stokbrood zullen ze bedoelen in de TT.
En koffie natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |