hahahaha echt hequote:
Neem gewoon 2x 400mg, van die oploszakljes. Werkt vrij snel. En een chilly-pleister vanavond als je gaat slapen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:24 schreef Solotovski het volgende:
gvd last van m'n rug![]()
al 3 ibuprofen op mja, helpt me geen flikker natuurlijk, veel te pussy spul voor me
helpt jackshit bij me manquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neem gewoon 2x 400mg, van die oploszakljes. Werkt vrij snel. En een chilly-pleister vanavond als je gaat slapen.
Hoe komt het?quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:24 schreef Solotovski het volgende:
gvd last van m'n rug![]()
al 3 ibuprofen op mja, helpt me geen flikker natuurlijk, veel te pussy spul voor me
Ik denk dat ik in een hele aparte houding heb gelegen oidquote:
Pijn is maar vervelend. Ik heb al weer weken last van mijn rechterschouder door een val met rolschaatsen twee jaar geleden. De pijn is nooit helemaal weggeweest, maar is weer heviger geworden dus.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een hele aparte houding heb gelegen oid
Vervelend, ik zou naar de fysio gaan niet uitstellen iig. Al is het alweer weggetrokken dan kan die vaak preventief nog wel iets betekenen zodat je een eventuele volgende keer kan voorkomen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een van mn vrienden is fysio dus ga vanavond wel ff langs denk kquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vervelend, ik zou naar de fysio gaan niet uitstellen iig. Al is het alweer weggetrokken dan kan die vaak preventief nog wel iets betekenen zodat je een eventuele volgende keer kan voorkomen.
Nice, dan zit een happy ending er ook nog in.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een van mn vrienden is fysio dus ga vanavond wel ff langs denk k
ff lekker met die vinger roeren tegen m'n prostaatje aan mmmmmquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nice, dan zit een happy ending er ook nog in.
Bicuriousquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef Tlaloc het volgende:
Ik moet eigenlijk wel bekennen dat ik mannelijke masseurs beter vindt qua behandeling, gewoon lekker stevig voor de rug enzo.
Ben ik nu homo?
Dat maakt je een non-binaire demiseksuele genderfluidquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef Tlaloc het volgende:
Ik moet eigenlijk wel bekennen dat ik mannelijke masseurs beter vindt qua behandeling, gewoon lekker stevig voor de rug enzo.
Ben ik nu homo?
Zoiets?quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe ik niet aanquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:23 schreef Azula het volgende:
[..]
Vast dubbelgeklapt na het nemen van zware middelen.
Om zelf in te hangen lijkt mij dit niet comfortabelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |