Gedraag je.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
ESF / [LIVE] 1e halve finale Eurovisie Songfestival 2021 #1
Ondertussen gaan er kinderen in Afrika dood door de hongerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:10 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoel wat wil je in GODSNAAM bereiken door op die bal af te lopen.
WAAROM ga je niet diep lopen
Ben verder niet boos ofzo, maar je verpest hier wel een mooie utibraak.
Moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ondertussen gaan er kinderen in Afrika dood door de honger
Omdat ik op de flank bezig was. Als jij nou gewoon tussen jos en mcm-m door de pass geeft ipv treuzelen en dan matig via de zijkant, dan hoeft messi ook niet uit positie er naartoe.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:10 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoel wat wil je in GODSNAAM bereiken door op die bal af te lopen.
WAAROM ga je niet diep lopen
Ben verder niet boos ofzo, maar je verpest hier wel een mooie utibraak.
Zie je niet dat je gewoon veel beter de flank in had kunnen lopen, waardoor Messi alle tijd en ruimte had de bal naar jou te schoppen (of naar Toto, ik gok Toto dus)?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ik op de flank bezig was. Als jij nou gewoon tussen jos en mcm-m door de pass geeft ipv treuzelen en dan matig via de zijkant, dan hoeft messi ook niet uit positie er naartoe.
Dat is ook de bedoeling van hem. Ik kan er niks aan doen dat jij zo simpel bent om je oordeel op zijn plaatjes te baseren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap weinig van dat spelletje verder maar als ik eens in dat topic loer en de gifjes bekijk (die van GGMM, die zelfpijperij van Chevy sla ik over) is 3rr0r eigenlijk de enige speler waarvan ik denk; wat doe je raar.
Waarvan akte.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ik op de flank bezig was. Als jij nou gewoon tussen jos en mcm-m door de pass geeft ipv treuzelen en dan matig via de zijkant, dan hoeft messi ook niet uit positie er naartoe.
Ja wat dacht jij dan, dat ik die potjes ga bekijken om een VIPRO artikel te tikken over de haxballer 3rr0r?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van hem. Ik kan er niks aan doen dat jij zo simpel bent om je oordeel op zijn plaatjes te baseren.
Van achteren kijk je een koe in de kont. GGMM had ook beter kunnen passen. Als als als.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie je niet dat je gewoon veel beter de flank in had kunnen lopen, waardoor Messi alle tijd en ruimte had de bal naar jou te schoppen (of naar Toto, ik gok Toto dus)?
Vertel?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk maar in het topic, dan is het in 1 keer duidelijk.
Ja, uiteraard zijn er meer opties. Maar de meest simpele en voor de hand liggende optie is wat @GGMM zegt en wat ik zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van achteren kijk je een koe in de kont. GGMM had ook beter kunnen passen. Als als als.
*hardopquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik glimlach meer dan dat ik hard op lach.
@maxi-musquote:edit: ohja, die hoeven we sowieso niet te zien, da's voor iedereen beter.
[ Bericht 92% gewijzigd door ijs_beer op 18-05-2021 16:18 ]
Een verstandig mens oordeelt niet over anderen op basis van een klein stukje zelfgekozen info waar iemand anders, die het doel heeft de persoon zwart te maken, mee aan komt zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan, dat ik die potjes ga bekijken om een VIPRO artikel te tikken over de haxballer 3rr0r?
Nieuwe test:quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn gifje is ook al vervangen. Geen warm bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |