Eigenlijk interesseert het me geen reet, want ik vermoed dat Harry en Karlijn gewoon slaafs meehuppelen met het vlaggetje naar de volgende zender.quote:
F1 is volgens mij wel het enige met goede kijkcijfers. Einde tijdperk Ziggo Sport.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meer ruimte voor ander sport op Ziggo juich ik toe
Dit klinkt niet als mijn probleemquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
F1 is volgens mij wel het enige met goede kijkcijfers. Einde tijdperk Ziggo Sport.
Alle proletenmagneten achter de decoder, 18 mei is vanaf nu een nationale feestdag.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Darts gaat ook achter de betaalmuur, dat is nog veel erger.
Als Marcel Maijer maar volledig verdwijnt heb ik er zelfs een nier voor overquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf wanneer?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Dat is wel verdraaid jammer voor het warme bad dat DRT is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Nordic Entertainment Group of all places.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Zolang ze de Liga/PL/CL hebben, zal het vast in leven blijven. Maar als je leest dat dat Viaplay liefst 15/20 miljoen euro meer biedt, denk ik zomaar dat dat ook een aflopende zaak is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
F1 is volgens mij wel het enige met goede kijkcijfers. Einde tijdperk Ziggo Sport.
In de praatprogramma's kwamen blijkbaar briljante voorstellen als Giakoumakis en Pavlidis voorbij.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Arie Slot ook nog Henk Veerman gaat halen voor de spitspositie. Henk Veerman, de nieuwe Henk Vos.
Gakoemakies gaat er na dit seizoen nog maximaal 10 inschieten in de rest van zijn carriere.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de praatprogramma's kwamen blijkbaar briljante voorstellen als Giakoumakis en Pavlidis voorbij.
Arnootje heeft de halve subtop opgenoemdquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de praatprogramma's kwamen blijkbaar briljante voorstellen als Giakoumakis en Pavlidis voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |