Er zullen vast goede redenen zijn waarom dat niet kan, maar soms lijkt het me zo briljant. POEF!quote:Op maandag 17 mei 2021 22:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb wel een gaatje en een haal over arm/hand![]()
@:derLudolf : jup, sedatie = anesthesie![]()
@:Cat-astrophe :Nee, haha, zou wel eens makkelijk zijn.
Tijgers lijken me makkelijker te behandelen dan sommige huiskatjes om die reden jaquote:Op maandag 17 mei 2021 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er zullen vast goede redenen zijn waarom dat niet kan, maar soms lijkt het me zo briljant. POEF!
Mooi ding! En terrasje is leuk.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Titaniumringen zijn het.
Voor mij deze glimmert, g heeft iets mattere, 6,5 mm breed. Allebei met de hand gemaakt Ze heten 'basalt' naar de vorm van basaltblokken hoe ze worden geslepen.
Het gaat ons puur om de ringen, dus niets eromheen. Na het uitzoeken hebben we een terrasje gedaan
Het is deze week he?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:11 schreef Lonaa het volgende:
Er komt eten voor de huisdieren en ik sta voor 7:30 op de planning wat betekent dat ze ergens tussen 6:30 en 7:15 hier zijn, normaal gesproken.
Behalve vandaag natuurlijk. Vandaag zijn ze nog niet geweest.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga morgen avond terug naar het thuisland .. en zie nu vooral op tegen de 4 dagen quarentaine.. dat gaat vrij eenzaam worden vrees ik..
Mooi zo ben benieuwd hoe t wasquote:
Ben al 1,5 uur aan t surfen. Klaarwakker. Nu eruit en moe natuurlijk.quote:
Vriendinnen afspreken of fam misschien?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga morgen avond terug naar het thuisland .. en zie nu vooral op tegen de 4 dagen quarentaine.. dat gaat vrij eenzaam worden vrees ik..
Lijkt me ook echt wel dubbel lastig. Ik ben sinds corona al extra blij dat ik niet single ben, maar als je dan ook nog eens in het buitenland zit. Pff. Ik was ook al gek geworden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:
Ik had van de week vriendinnetje aan de lijn die in de UK woont. En single is.. en al bijna 1.5 jaar thuis woont en nagenoeg niemand irl ziet.. die zit er wel echt al helemaal doorheendie is al een paar keer zo ver geweest om alles op te pakken en weer naar NL te verhuizen.. omdat er hier wel meer "mocht" ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |