quote:Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef KingRoland het volgende:
mensen die nu geen thee drinken hebben een kleine piemel!
die pleurt letterlijk alles in die airfryerquote:
Gouden koppelquote:Op maandag 17 mei 2021 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een eend met een rooie snavel, 't is wat.
dat hij nog durft op te dagen nu crypto naar de vinkentering is om het nog netjes uit te drukkenquote:Op maandag 17 mei 2021 22:07 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij denkt Chris echt dat ie mensen een plezier doet met zijn verhaaltjes.
Is dat wat Brock maakt voor Geodude?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die een poké bowl bestellen omdat ze denken dat het gezond isrot op
Die komen nog niet eens langs de Pewter City Gym.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Die weten niet dat het draait om kracht, gedrevenheid en level uppen.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Die komen nog niet eens langs de Pewter City Gym.
altijd wanneer hij dat voedsel aan het maken is krijg ik hongerquote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat wat Brock maakt voor Geodude?
Kom vechten danquote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef KingRoland het volgende:
680kcal.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Kcal tellenquote:Op maandag 17 mei 2021 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
680kcal.
[ afbeelding ]
Doe dan maar een Mac menu.
Wat is jullie favoriete Pokemon?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat wat Brock maakt voor Geodude?
"redelijk pittig"quote:Op maandag 17 mei 2021 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
680kcal.
[ afbeelding ]
Doe dan maar een Mac menu.
Ome John is fan dus mag hij komen zo vaak hij wilquote:Op maandag 17 mei 2021 22:07 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij denkt Chris echt dat ie mensen een plezier doet met zijn verhaaltjes.
Lul niet man jij keek ook gewoon elke race braaf de voorbeschouwing, ook als TOMMIE CORONEL er zat.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. ChrisGOAT. @:de_kraam
Al die paupers die het gisteren niet wilden geloven.![]()
![]()
![]()
Lekker voor ze. Ziggo is voor proleten. Waarom werd mijn post gisteren verwijderd in F1? Ik heb ook recht op een mening. @:nattekat
Darts gaat ook weg. RIP het warme bad DRT.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. ChrisGOAT. @:de_kraam
Al die paupers die het gisteren niet wilden geloven.![]()
![]()
![]()
Lekker voor ze. Ziggo is voor proleten. Waarom werd mijn post gisteren verwijderd in F1? Ik heb ook recht op een mening. @:nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |