abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199520813
quote:
We will always be there for you!
pi_199520854
Boogie dagdroomt
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:56:36 #103
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199520892
Waar is Carlos?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_199520967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar is Carlos?
Daar
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:06:24 #105
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199521008
Kindsoldaat gaat dit winnen.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:06:50 #106
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199521013
Kindsoldaat gaat dit niet winnen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_199521015
Ach, Antwan.
pi_199521016
pi_199521021
99.gif
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 16:08:03 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_199521029
Wel goed om weer eens een Antwan in vorm te zien.
pi_199521057
Rune > Hayter
pi_199521059
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zat in de vroege vlucht.
Snap ik, maar knap dat hij Tolhoek terug kon brengen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 16:14:09 #113
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199521102
Amai, Piccoli.

Amai, Amezqueta.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199521135
kindsoldaat is nog steeds een brit
pi_199521154
Tolhoek leuk bezig hier. ^O^
pi_199521165
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amai, Piccoli.

Amai, Amezqueta.
Anticipateurs.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:26:32 #117
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199521247
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:08 schreef Slobeend het volgende:
Wel goed om weer eens een Antwan in vorm te zien.
Had je toch de Herregodts tip op moeten volgen in de FPCL.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_199527296
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Bij welke spannende ontknoping was dit ook alweer?
pi_199527446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:23 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Bij welke spannende ontknoping was dit ook alweer?
  donderdag 20 mei 2021 @ 21:29:30 #120
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199527582
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199527719
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:09 schreef wimderon het volgende:
Rune > Hayter
Rune is laatste tijd lekker bezig
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 12:13:26 #122
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199538064
twitter


Iemand moet mij dit toch een keer uitleggen. Hoe kan een superkleine brouwer als ABLOC nu z'n eigen continentale ploeg hebben én partner worden van een WT-ploeg?

Het ultieme sportbier, afgaande op Untappd is het simpelweg niet te zuipen. En op basis van het aantal ratings wordt dat ook amper gedaan. Ik snap het niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199539344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Iemand moet mij dit toch een keer uitleggen. Hoe kan een superkleine brouwer als ABLOC nu z'n eigen continentale ploeg hebben én partner worden van een WT-ploeg?

Het ultieme sportbier, afgaande op Untappd is het simpelweg niet te zuipen. En op basis van het aantal ratings wordt dat ook amper gedaan. Ik snap het niet.
Ik zie dat ze ook achter op het shirt van Fortuna staan.

Wie zit er achter A Bloc? Is dat een project van iemand met heel veul geld? Ik bedoel een bedrijf als Bike Exchange kan volgens mij ook geen WT ploeg in de lucht houden, de eigenaar Gerry Ryan kan dat wel.
pi_199540933
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:20 schreef showtimer het volgende:

[..]

[ twitter ]
quote:
Een woordvoerder van Deceuninck-QuickStep vertelde dat maagproblemen de reden waren voor zijn moeilijkheden. Die problemen werden op hun beurt verergerd door de hete omstandigheden in Zuid-Spanje.
pi_199541046
Zou Greipel doodleuk nog een sprint winnen?
pi_199541122
Vlaanderen boven in Andalusië?
pi_199541189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Vlaanderen boven in Andalusië?
Niet echt :P
  vrijdag 21 mei 2021 @ 15:37:46 #128
333483 Aguero
oooooooo
pi_199541194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zou Greipel doodleuk nog een sprint winnen?
Ik hoop het.
Als hij het op de rit krijgt en ook nog Hainan of iets dergelijks gaat oogsten kan hij de nummer 2 na Merckx worden.
Citius, Altius, Fortius.
pi_199541215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:37 schreef Aguero het volgende:

[..]

Ik hoop het.
Als hij het op de rit krijgt en ook nog Hainan of iets dergelijks gaat oogsten kan hij de nummer 2 na Merckx worden.
Hij maakt goede kans tegen Hodeg, Kristoff, Pedersen en dat is het wel zo'n beetje gok ik.
pi_199541220
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:37 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Niet echt :P
Niet echt nee :') Ik had de voorsprong niet goed gezien. :@
  vrijdag 21 mei 2021 @ 15:40:31 #131
333483 Aguero
oooooooo
pi_199541241
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:38 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Hij maakt goede kans tegen Hodeg, Kristoff, Pedersen en dat is het wel zo'n beetje gok ik.
Hodge is een bijzondere jongen. De Patbonus verliezen terwijl je nog bij Quickstep rijdt. _O_
Citius, Altius, Fortius.
pi_199541258
Het is Dré gegund.
pi_199541264
Greipel makkelijk
pi_199541281
Sprinters zijn wel gek...ze winnen heel lang niet en dan krijgen ze zomaar de smaak weer te pakken.
pi_199541283
Voor wie was Van Hooydonck aan het rijden?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 15:42:57 #136
333483 Aguero
oooooooo
pi_199541286
Met gemak _O_
Netjes de deur dicht gedaan door Zabel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor wie was Van Hooydonck aan het rijden?
Roosen? Die sprintte laatst achteruit.
Citius, Altius, Fortius.
pi_199541288
Dreetje!!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 22 mei 2021 @ 00:51:21 #138
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199549681
Jaramillo leeft helaas nog deels in 2015, maar dit is de pre-selectie voor Tokyo: Egan Arley Bernal Gómez, Nairo Alexander Quintana Rojas, Miguel Ángel López Moreno, Sergio Andrés Higuita García, Rigoberto Urán Urán, Jhoan Esteban Chaves Rubio, Daniel Felipe Martínez Poveda, Sergio Luis Henao Montoya, Andrés Camilo Ardila Ordoñez.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_199555038
Pildaursen :D
pi_199555127
chute
pi_199555128
wow :{
  zaterdag 22 mei 2021 @ 15:06:58 #142
333483 Aguero
oooooooo
pi_199555130
Cadeautje voor Hayter.
Citius, Altius, Fortius.
pi_199555160
Lijkt toch vooral ongelukkig
  Moderator zaterdag 22 mei 2021 @ 15:09:25 #144
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199555167
Impey :')

Denk dat Stannard anders had gewonnen. Bijna het prachtige werk van Grmay afgerond.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 15:10:09 #145
333483 Aguero
oooooooo
pi_199555175
Engelsman Antwanito _O_
Citius, Altius, Fortius.
pi_199555202
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:09 schreef showtimer het volgende:
Lijkt toch vooral ongelukkig
Ja al gaat Impey wel steeds verder naar links.
Stannard blijft op zijn eigen lijn.

Verwacht een dsq voor Impey.
pi_199555232
Was leuk om Tolhoek weer eens zo actief te zien. ^O^
  zaterdag 22 mei 2021 @ 15:13:36 #148
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199555240
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Sprinters zijn wel gek...ze winnen heel lang niet en dan krijgen ze zomaar de smaak weer te pakken.
Klassementsrenners winnen heel lang niet. En daarna nog steeds niet.
pi_199555286
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ja al gaat Impey wel steeds verder naar links.
Stannard blijft op zijn eigen lijn.

Verwacht een dsq voor Impey.
Dat zal hem natuurlijk een rotzorg zijn. :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 mei 2021 @ 15:24:33 #150
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199555414
twitter


Fillempie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')