abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199686291
Wellicht restricties leggen op bipolaire eend aangaande zijn gedrag richting Phoenyx-god
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 mei 2021 @ 19:19:13 #102
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_199686392
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
Wellicht restricties leggen op bipolaire eend aangaande zijn gedrag richting Phoenyx-god
Kan je hier of in een pm in volgorde uitleggen wat er is gebeurd? Ik snap er niets van
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_199686461
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:19 schreef Paul het volgende:

[..]

Kan je hier of in een pm in volgorde uitleggen wat er is gebeurd? Ik snap er niets van
Heb je een zonnesteek

Latif haat Phoenyx-god.

Dat graag meenemen bij het besluit over Phoenyx-god.

Latif lijkt verdeeldheid te willen zaaien maar samen staan we sterk Paul.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 mei 2021 @ 19:25:31 #104
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_199686516
Ik snap het nog niet. Misschien kan @Phoenyx-God het beter uitleggen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_199686645
Nou ja wat hij wil zeggen, denk ik, is dat latif, boze_eend, jochemsjakie etc. geen leven hebben en daarom maar alles proberen te melden als ze iets zien waarvan ze denken dat het niet mag. Dat is hun goed recht tot op zekere hoogte. In dit geval openbaarde ik geen DM, zelfs het enige uit die DM was de link die ik nog had aangepast. Blijkbaar kreeg iedereen DM's van hem om op een referallink te klikken, ik open daarover een topic en dan gaan ze dat melden in Feedback. Ik vind het prima, ben er blij om dat ze zo zijn maar dat je het topic echt sluit vind ik wat raar maar ja dat boeit niet in dit geval. Hij wil dus eigenlijk zeggen dat je er wel wat rekening mee mag houden als mensen om niks op die manier gaan spammen terwijl ze allemaal wel phoenyxkneus en raarder mogen blijven zeggen (en jullie dat wel gewoon zo laten)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2021 19:35:29 ]
pi_199687895
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:02 schreef Paul het volgende:
oh maar er stond dus een dm nog een keer kijken
phoenix zegt in topic het volgende

quote:
Andere mensen ook die dit bericht hebben ontvangen?
habibo dit kan alleen een prive bericht als pm of dm zijn want als het ergens online stond in een topic kon hij daar naar verwijzen maar hij vraagt of andere ook het bericht hebben ontvangen het gaat hier dus om een prive bericht. ik heb hem toevallig ook gehad en weet dus dat phoenix een prive dm heeft geopenbaard
pi_199687902
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
waarom phoenyx maakt tr als ik iets verkeerds doe en regels breek nu breekt hij zelfs de regels en mag ik daar niet over klagen? hij heeft dm geopnbaard en dat is de waarheid
pi_199688120
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:05 schreef Bipolaire_Latif het volgende:

[..]

waarom phoenyx maakt tr als ik iets verkeerds doe en regels breek nu breekt hij zelfs de regels en mag ik daar niet over klagen? hij heeft dm geopnbaard en dat is de waarheid
Dit klinkt als vergelding en dat is erg ongezond, wie gaat deze zieke cirkel doorbreken...

@GGMM lijkt mij een erg goede mediator in deze case, sta je daar welwillend tegenover?
pi_199688138
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:19 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Dit klinkt als vergelding en dat is erg ongezond, wie gaat deze zieke cirkel doorbreken...

@:ggmm lijkt mij een erg goede mediator in deze case, sta je daar welwillend tegenover?
ik volg gewoon de regels habibo een dm openbaren mag niet. dus ik wijs dat uit en de mods kunnen dan doen wat zij nodig vinden. een dm is geopenbaard en daar maak ik melding van

als ik het had gedaan had phoenyx ook een tr gemaakt. er is geen probleem hpoenyx en ik houden elkaar gewoon in de gate zodat we geen fouten maken want we weten allebei dat iemand altijd meekijkt

en ggmm is te druk met negersex roepen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2021 21:20:43 ]
pi_199688433
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:20 schreef Bipolaire_Latif het volgende:

[..]

ik volg gewoon de regels habibo een dm openbaren mag niet. dus ik wijs dat uit en de mods kunnen dan doen wat zij nodig vinden. een dm is geopenbaard en daar maak ik melding van

als ik het had gedaan had phoenyx ook een tr gemaakt. er is geen probleem hpoenyx en ik houden elkaar gewoon in de gate zodat we geen fouten maken want we weten allebei dat iemand altijd meekijkt

en ggmm is te druk met negersex roepen
God kijkt altijd mee idd
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 22:10:36 #111
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_199688773
Ok 14.gif
F.K.A. SuperwormJim
pi_199689631
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou ja wat hij wil zeggen, denk ik, is dat latif, boze_eend, jochemsjakie etc. geen leven hebben en daarom maar alles proberen te melden als ze iets zien waarvan ze denken dat het niet mag. Dat is hun goed recht tot op zekere hoogte. In dit geval openbaarde ik geen DM, zelfs het enige uit die DM was de link die ik nog had aangepast. Blijkbaar kreeg iedereen DM's van hem om op een referallink te klikken, ik open daarover een topic en dan gaan ze dat melden in Feedback. Ik vind het prima, ben er blij om dat ze zo zijn maar dat je het topic echt sluit vind ik wat raar maar ja dat boeit niet in dit geval. Hij wil dus eigenlijk zeggen dat je er wel wat rekening mee mag houden als mensen om niks op die manier gaan spammen terwijl ze allemaal wel phoenyxkneus en raarder mogen blijven zeggen (en jullie dat wel gewoon zo laten)
Wil je mij er even buiten laten, met je persoonlijke hetze tegen mij? Ik heb hier NIETS mee te maken.

Verder blijf je mij beschuldigen van het jou uitmaken voor 'phoenyxkneus' maar gek genoeg weiger je bewijs te leveren. Je blijft proberen om mij uit te dagen door mij te beschuldigen van exact datgene wat jij nu al maanden bij mij doet. Helaas voor jou trap ik daar niet in, en dat maakt jou ziedend. En je mag eens stoppen met je walgelijke gestalk (zoals dingen over mij verzinnen in topics).

Verder zal ik een bepaalde quote van jou hier even aanhalen, zodat men een eerlijk beeld over jouw hypocriete gedrag kan vormen:

quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
jochemkneus

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2021 00:59:38 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 21:56:29 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199700414
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_199707549
@Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.

Je stilte zegt eigenlijk wel genoeg.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 16:14:22 ]
pi_199707714
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.

Blijkbaar straal jij negatieve energie naar hem uit, bied gewoon je excuses aan.
pi_199707832
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Blijkbaar straal jij negatieve energie naar hem uit, bied gewoon je excuses aan.
Misschien moet jij gewoon eens stoppen met pseudomodden.
pi_199709916
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.

Wat? Ik was dit weekend in Groningen en was eigenlijk niet van plan om jouw hele geschiedenis terug te zoeken. Maar je doet net alsof je niet gezegd hebt dat je soms de bus pakt en verder mij vaak uitschold een tijd terug :D Lijkt me dat mods nog wel genoeg TR's in het archief hebben zitten die dat bevestigt. Maar jij bent wel echt heel veel op een rare manier hiermee bezig. Van meedoen met het clubje en vervolgens doen alsof je slachtoffer bent van iets ofzo.. de jochemsjakieshow zoals ik wel vaker heb gelezen, beste als we elkaar maar gewoon negeren en dan kan je doen wat je doet etc. Ook al is dat onmogelijk voor jou zo lijkt het want zelfs nu zat je me nog weer te quoten omdat je niet kan rusten voor je een antwoord hebt :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 20:08:58 ]
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:20:44 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199710130
Gezellig zo'n fittie
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_199710300
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:39 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Misschien moet jij gewoon eens stoppen met pseudomodden.
Ach ik pluk de dag
pi_199711169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:06 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Wat? Ik was dit weekend in Groningen en was eigenlijk niet van plan om jouw hele geschiedenis terug te zoeken. Maar je doet net alsof je niet gezegd hebt dat je soms de bus pakt en verder mij vaak uitschold een tijd terug :D Lijkt me dat mods nog wel genoeg TR's in het archief hebben zitten die dat bevestigt. Maar jij bent wel echt heel veel op een rare manier hiermee bezig. Van meedoen met het clubje en vervolgens doen alsof je slachtoffer bent van iets ofzo.. de jochemsjakieshow zoals ik wel vaker heb gelezen, beste als we elkaar maar gewoon negeren en dan kan je doen wat je doet etc. Ook al is dat onmogelijk voor jou zo lijkt het want zelfs nu zat je me nog weer te quoten omdat je niet kan rusten voor je een antwoord hebt :')
Lang verhaal om te verbloemen dat je liegt.

JIJ blijft beweren dat ik jou 'phoenyxkneus' genoemd hebt, maar je weigert dat te bewijzen. JIJ blijft mij constant stalken. JIJ blijft mij bij dit soort dingen betrekken. JIJ komt in een topic van mij waar je om de één of andere reden een foto van jezelf meent te moeten posten. JIJ doet alles waar je mij van probeert te beschuldigen.

En hoe kom je er nu in hemelsnaam bij dat ik de bus pak? De laatste keer dat ik de bus pakte was 20 jaar geleden. Wat gaat er in je om om zo iets triviaals te verzinnen? Dus nogmaals: kom met bewijs.

Leugenaars zijn enorm laffe mensen. Gelukkig weet jij zelf dat jij hier keihard zit te liegen.

En ik was je al tijden aan het negeren. Maar toch vond JIJ het nodig om me hier bij te betrekken.

JIJ bent de stalker.

Ik mag hopen dat de mods weer eens optreden tegen deze leugenaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 21:53:01 ]
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 22:32:14 #121
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_199711909
Zeg, ga anders even in de dm ruziën met elkaar. Dit topic is voor feedback, niet om je persoonlijke FOK!-vetes in uit te vechten.

Verdere niet-fb-gerelateerde posts zullen verwijderd worden
F.K.A. SuperwormJim
pi_199712511
@murp kan die overdadige disclaimer bij DTS eruit? Ik begrijp gezien die tekst dat je het helemaal zat was maar DTS gaat vaak genoeg ook wel goed en nu geeft het gewoon een negatieve vibe bij elke reactie die je wil plaatsen terwijl iedereen nu normaal doet.
  woensdag 2 juni 2021 @ 01:31:06 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199713211
mODJES EVEN WAT FEEDBACK
JULLIE DOEN HET Redelijk tot uitstekend
Een gedicht over Maanvis
pi_199713508
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, ga anders even in de dm ruziën met elkaar. Dit topic is voor feedback, niet om je persoonlijke FOK!-vetes in uit te vechten.

Verdere niet-fb-gerelateerde posts zullen verwijderd worden
Zie DM.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2021 05:52:10 ]
pi_199713617
Mag het wat minder met de slotjes op topics van mijn grote Habibo @pieterdegallier ? Hij is een unieke user die leuke topics brengt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')