Kan je hier of in een pm in volgorde uitleggen wat er is gebeurd? Ik snap er niets vanquote:Op zondag 30 mei 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
Wellicht restricties leggen op bipolaire eend aangaande zijn gedrag richting Phoenyx-god
Heb je een zonnesteekquote:Op zondag 30 mei 2021 19:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je hier of in een pm in volgorde uitleggen wat er is gebeurd? Ik snap er niets van
phoenix zegt in topic het volgendequote:Op zondag 30 mei 2021 19:02 schreef Paul het volgende:
oh maar er stond dus een dm nog een keer kijken
habibo dit kan alleen een prive bericht als pm of dm zijn want als het ergens online stond in een topic kon hij daar naar verwijzen maar hij vraagt of andere ook het bericht hebben ontvangen het gaat hier dus om een prive bericht. ik heb hem toevallig ook gehad en weet dus dat phoenix een prive dm heeft geopenbaardquote:Andere mensen ook die dit bericht hebben ontvangen?
waarom phoenyx maakt tr als ik iets verkeerds doe en regels breek nu breekt hij zelfs de regels en mag ik daar niet over klagen? hij heeft dm geopnbaard en dat is de waarheidquote:Op zondag 30 mei 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
Wellicht restricties leggen op bipolaire eend aangaande zijn gedrag richting Phoenyx-god
Dit klinkt als vergelding en dat is erg ongezond, wie gaat deze zieke cirkel doorbreken...quote:Op zondag 30 mei 2021 21:05 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
waarom phoenyx maakt tr als ik iets verkeerds doe en regels breek nu breekt hij zelfs de regels en mag ik daar niet over klagen? hij heeft dm geopnbaard en dat is de waarheid
ik volg gewoon de regels habibo een dm openbaren mag niet. dus ik wijs dat uit en de mods kunnen dan doen wat zij nodig vinden. een dm is geopenbaard en daar maak ik melding vanquote:Op zondag 30 mei 2021 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit klinkt als vergelding en dat is erg ongezond, wie gaat deze zieke cirkel doorbreken...
@:ggmm lijkt mij een erg goede mediator in deze case, sta je daar welwillend tegenover?
God kijkt altijd mee iddquote:Op zondag 30 mei 2021 21:20 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
ik volg gewoon de regels habibo een dm openbaren mag niet. dus ik wijs dat uit en de mods kunnen dan doen wat zij nodig vinden. een dm is geopenbaard en daar maak ik melding van
als ik het had gedaan had phoenyx ook een tr gemaakt. er is geen probleem hpoenyx en ik houden elkaar gewoon in de gate zodat we geen fouten maken want we weten allebei dat iemand altijd meekijkt
en ggmm is te druk met negersex roepen
Wil je mij er even buiten laten, met je persoonlijke hetze tegen mij? Ik heb hier NIETS mee te maken.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou ja wat hij wil zeggen, denk ik, is dat latif, boze_eend, jochemsjakie etc. geen leven hebben en daarom maar alles proberen te melden als ze iets zien waarvan ze denken dat het niet mag. Dat is hun goed recht tot op zekere hoogte. In dit geval openbaarde ik geen DM, zelfs het enige uit die DM was de link die ik nog had aangepast. Blijkbaar kreeg iedereen DM's van hem om op een referallink te klikken, ik open daarover een topic en dan gaan ze dat melden in Feedback. Ik vind het prima, ben er blij om dat ze zo zijn maar dat je het topic echt sluit vind ik wat raar maar ja dat boeit niet in dit geval. Hij wil dus eigenlijk zeggen dat je er wel wat rekening mee mag houden als mensen om niks op die manier gaan spammen terwijl ze allemaal wel phoenyxkneus en raarder mogen blijven zeggen (en jullie dat wel gewoon zo laten)
quote:
Blijkbaar straal jij negatieve energie naar hem uit, bied gewoon je excuses aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.
Je stilte zegt eigenlijk wel genoeg.
Misschien moet jij gewoon eens stoppen met pseudomodden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blijkbaar straal jij negatieve energie naar hem uit, bied gewoon je excuses aan.
Wat? Ik was dit weekend in Groningen en was eigenlijk niet van plan om jouw hele geschiedenis terug te zoeken. Maar je doet net alsof je niet gezegd hebt dat je soms de bus pakt en verder mij vaak uitschold een tijd terugquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Phoenyx-God we wachten nog steeds op bewijs van jouw claims.
Je stilte zegt eigenlijk wel genoeg.
Ach ik pluk de dagquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens stoppen met pseudomodden.
Lang verhaal om te verbloemen dat je liegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:06 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wat? Ik was dit weekend in Groningen en was eigenlijk niet van plan om jouw hele geschiedenis terug te zoeken. Maar je doet net alsof je niet gezegd hebt dat je soms de bus pakt en verder mij vaak uitschold een tijd terugLijkt me dat mods nog wel genoeg TR's in het archief hebben zitten die dat bevestigt. Maar jij bent wel echt heel veel op een rare manier hiermee bezig. Van meedoen met het clubje en vervolgens doen alsof je slachtoffer bent van iets ofzo.. de jochemsjakieshow zoals ik wel vaker heb gelezen, beste als we elkaar maar gewoon negeren en dan kan je doen wat je doet etc. Ook al is dat onmogelijk voor jou zo lijkt het want zelfs nu zat je me nog weer te quoten omdat je niet kan rusten voor je een antwoord hebt
![]()
Zie DM.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, ga anders even in de dm ruziën met elkaar. Dit topic is voor feedback, niet om je persoonlijke FOK!-vetes in uit te vechten.
Verdere niet-fb-gerelateerde posts zullen verwijderd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |