Wat ben jij serieus opeensquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:21 schreef Paul het volgende:
[..]
De note is gezet 1 minuut nadat je het had gepost. Hoe je bij 8 augustus komt weet ik niet. Het is mogelijk dat je een note krijgt waarbij posts waaronder die van jezelf zijn verwijderd. Dit gebeurt vaker een note voor een post die daarna verwijderd wordt
Goedemorgen, Vis.quote:
Moet het niet een 'wens de mods hier iets positiefs toe'-topic hetenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goedemorgen, Vis.
Alhoewel we jouw regelmatige opmerkingen in ONZ-FB, waarin je laat merken aan ons te denken, er waarderen, behoort het niet direct tot feedback op de moderatie. Daarom willen we je vragen een centraal 'wens de mods hier iets toe'-topic te openen.
Niet nodig. De ONZ-users zijn één en al positiviteitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet het niet een 'wens de mods hier iets positiefs toe'-topic heten
ik wou jullie net een fijne middag wensen:')quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goedemorgen, Vis.
Alhoewel we jouw regelmatige opmerkingen in ONZ-FB, waarin je laat merken aan ons te denken, er waarderen, behoort het niet direct tot feedback op de moderatie. Daarom willen we je vragen een centraal 'wens de mods hier iets toe'-topic te openen.
Mag ik opmerken dat jij nauwelijks reageert op de respons van jouw feedback? Erg jammer want het had potentie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wou jullie net een fijne middag wensen
Bedankt voor je feedback! Bij deze nog wat feedback. Jullie doen het uitstekend en ik heb niets aan te merken op de moderatie. *Behalve dan eerdergenoemd tietengebrek.
@:jerney een optie?
*En dat uit de mond van een feedbackhoer..
Volgens mij zijn er een paar reacties verwijderdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat jij nauwelijks reageert op de respons van jouw feedback? Erg jammer want het had potentie.
Dat zal best, echter staan de 2 reacties op je feedback er nog steeds en zijn ze ook onbeantwoord door jou. Zie je ze niet staan? Indien nee, bij www.specsavers.nl kunnen ze meer voor je betekenen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een paar reacties verwijderd
Ik had ze beantwoord..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zal best, echter staan de 2 reacties op je feedback er nog steeds en zijn ze ook onbeantwoord door jou. Zie je ze niet staan? Indien nee, bij www.specsavers.nl kunnen ze meer voor je betekenen.
KLB / [KLB VOLT SC]quote:Op maandag 31 mei 2021 00:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder blijf je mij beschuldigen van het jou uitmaken voor 'phoenyxkneus' maar gek genoeg weiger je bewijs te leveren. Je blijft proberen om mij uit te dagen door mij te beschuldigen van exact datgene wat jij nu al maanden bij mij doet. Helaas voor jou trap ik daar niet in, en dat maakt jou ziedend
Miemiemiemiequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
KLB / [KLB VOLT SC]
Over het schaken liegen, hierover liegenDe rest ook gelogen
Wellicht een idee om dat in klb-fb aan te kaarten. Of een tr te plaatsen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
KLB / [KLB VOLT SC]
Nee is een detail, maakt niet zoveel uit. Maar die gast had toen zo'n grote mond over van alles en nog wat en de hele tijd zo liegen. Nu met de nieuwe zoekfunctie kon ik het gemakkelijk terugvinden toen ik het me even bedachtquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:30 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wellicht een idee om dat in klb-fb aan te kaarten. Of een tr te plaatsen.
ONZ-FB is niet bedoeld voor je persoonlijke vetes. En die insinuaties laat je in het vervolg maar achterwege.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee is een detail, maakt niet zoveel uit. Maar die gast had toen zo'n grote mond over van alles en nog wat en de hele tijd zo liegen. Nu met de nieuwe zoekfunctie kon ik het gemakkelijk terugvinden toen ik het me even bedachtWas hier geplaatst trouwens dus gewoon hier plaatsen is wel terecht en tr's doen jullie toch weinig mee
Waarom laten jullie dan dat soort reacties wel staan als ze tegen mij bedoeld zijn als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
ONZ-FB is niet bedoeld voor je persoonlijke vetes. En die insinuaties laat je in het vervolg maar achterwege.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:48 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom laten jullie dan dat soort reacties wel staan als ze tegen mij bedoeld zijn als ik vragen mag?
En:quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:32 schreef SwJ het volgende:
Zeg, ga anders even in de dm ruziën met elkaar. Dit topic is voor feedback, niet om je persoonlijke FOK!-vetes in uit te vechten.
quote:
Nou ja goed, daar ging het eigenlijk helemaal niet om en zo wou ik het ook niet sturen maar ja, een fijne avond gewenstquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:55 schreef SwJ het volgende:
Plaats tr's, en ze worden vanzelf beoordeeld en indien nodig afgehandeld.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
KLB / [KLB VOLT SC]
Overigens direct een TR geplaatst wegens de persoonlijke aanval die je vandaag geplaatst hebt op mij, wat niet mag volgens de policy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |