Gelukkig ben ik daar veel te braaf voor tegenwoordigquote:Op maandag 26 juli 2021 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil je ook zonder dat wel bannen hoor
Het is gewoon duidelijk, kapen mag.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
Kan er voor eens en altijd duidelijkheid komen over het al dan niet kapen van een DTS topic? Als ik de lapo heb of gewoon kaap = altijd gezeur.
Hier had ik lapo ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11074] Ga janken dan!!!
Hier kaapte ik ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11088] Nu nog zonnetje buiten
Naast wat @mootie zegt, je moet het ook een beetje van je af laten glijden dat gezeik over zulke futiliteiten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
Kan er voor eens en altijd duidelijkheid komen over het al dan niet kapen van een DTS topic? Als ik de lapo heb of gewoon kaap = altijd gezeur.
Dit:quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
En dit:quote:
Zelfregulerende FB in ONZquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Naast wat @:mootie zegt, je moet het ook een beetje van je af laten glijden dat gezeik over zulke futiliteiten.
En zo is het ook, bij de een een hoop gezeik en bij een ander is hetquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk, kapen mag.
Het addertje is dat men nogal hypocriet is, de ene ‘mag’ het wel, de ander niet.
Lekker veren in elkaars reet stekenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:03 schreef shiitake het volgende:
Kapen zonder commentaar mogen alleen bepaalde users maar om slijm-naamtopics te maken om andere users te vereren. En verder zijn de zeurders hypocriet omdat ze zelf ook kapen. Maar dat is vast weer anders.
Staat ook duidelijk in de DTS regels, maar niet iedereen leest het, dus de regels in de spoiler kan ook wel weer wegquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:13 schreef SolidasRock het volgende:
Was me al duidelijk dat kapen mag maar het eeuwige gezeik daarover, dat stopt niet vanzelf of door een dikke huid te hebben. Vandaar dat ik het hier even wilde aankaarten en daar laat ik het verder bij. Bedankt SJW (en de anderen) voor de feedback![]()
Het is niet zo dat de zeurders de regels niet kennen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat ook duidelijk in de DTS regels, maar niet iedereen leest het, dus de regels in de spoiler kan ook wel weer weg
Ze doen er alleen geen reet mee ?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de zeurders de regels niet kennen.
Nee, want zeiken en kotssmileys zijn leuker. Blijkbaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze doen er alleen geen reet mee ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds corona is kk naar de mag lijst gegaan toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het gebruik van 'kk' valt niet onder humor.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sinds corona is kk naar de mag-nog-steeds-niet-lijst gegaan toch?
Tellen manboobs ook?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:47 schreef Maanvis het volgende:
Godverdomme wat hebben we toch een toffe mods in onz. Al een jaar geen enkele echt incompetente actie meegemaakt.
Misschien is het huidige modteam zelfs beter dan het godenviertal van weleer met jogy en insomaniac.. maar in het huidige team zit geen lekker wijf dat elke puisterige onzer wil nuecken. Dus als ik dan toch een kritiekpunt mag hebben is het een tietengebrek...
Zo nee, bied jij je dan aan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:33 schreef Maanvis het volgende:
Zitten er lgbtqia mensen in de onzcrew?
Had er gewoon een paar geslotenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom wordt mijn lemming gesloten en alle andere toegestaan?
De note is gezet 1 minuut nadat je het had gepost. Hoe je bij 8 augustus komt weet ik niet. Het is mogelijk dat je een note krijgt waarbij posts waaronder die van jezelf zijn verwijderd. Dit gebeurt vaker een note voor een post die daarna verwijderd wordtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:14 schreef shiitake het volgende:
Hoe is het mogelijk dat je op 8 augustus een note kunt krijgen voor een post van 4 augustus die gelijk met ongeveer 8 andere posts meteen weer was verwijderd?
Dus die post van mij heeft er hooguit een minuut gestaan en was een reactie in een discussie, maar al die posts zijn ook weg. Hoe beoordeelt een mod dan mijn post in het geheel? Het is dus ook niet meer terug te lezen.
Ik vind dat een rare gang van zaken en een erg kinderachtige note.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |