abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2021 @ 15:59:27 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199506062
Thanks voor de Vinted tip! Net voor 8 euro een play en grow speelmat van Tiny Love gescoord.
Kwak
pi_199506794
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lijken Jip en Otis ook zo op elkaar? Wat een leuk outfitje O+
Zelijken wel wat op elkaar, maar zijn toch ook wel anders.
Ik kom op mijn telefoon even niet verder dan dit qua vergelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel broertjes, maar Otis heeft bijv meer een wipneusje dan Jip.
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:01:22 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_199507335
Die vergelijkjes zijn zo leuk!

Waar die van kwak echt 2 druppels water zijn, zijn mijn jongens echt zó verschillend!

2 maanden

6 maanden

[ Bericht 19% gewijzigd door SQ op 19-05-2021 17:06:47 ]
disclaimer
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:21:53 #29
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199507736
Die twee lijken echt wel!
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:31:37 #30
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199507884

💧 💧
pi_199507922
Ik vind ze wel op elkaar lijken hoor, SQ!

Maar niet twee druppels water zoals hierboven. Ik moest even twee keer kijken of het niet allebei Zielie was :P.
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:35:17 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_199507934
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Die twee lijken echt wel!
In het echt lijken ze echt helemaal niet hoor :D ik moest echt wennen aan de jongste, alsof ie van een andere vader was ofzo :')

De jouwe lijken ook goed!
disclaimer
pi_199508278
Ja hoor SQ ze lijken echt wel. Noud zijn gezichtje is wat fijner, maar het gezicht zit er bij allebei in :)

D.U.M.A.N. die van jou lijken ook al zo op elkaar O+ Leuk om het zo te zien!
pi_199508376
Ja ik zie ook wel dat het broertjes zijn hoor SQ, maar niet twee druppels zoals bij kwak of duman inderdaad!
pi_199508782
Leuk zeg, moet ik ook eens doen!

En ik zag ook de foto van sunshine in de winkelwagen. Dat ik dat nooit heb gedacht om te doen. Geniaal haha. Dat kan nu ook al eens. Gaan we ook eens doen.
pi_199509133
Ik kan ook niet wachten tot Bubbles daarin past, maakt boodschappen doen toch net even handiger.

Ik moet trouwens zeggen dat hoewel de luiers nu een stuk meer stinken, het allemaal wel een stuk makkelijker schoonmaken is :P.
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:28:12 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199510264
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:01 schreef SQ het volgende:

Waar die van kwak echt 2 druppels water zijn, zijn mijn jongens echt zó verschillend!

[ afbeelding ]
2 maanden

[ afbeelding ]
6 maanden
Het verschil met 6 maanden is groter. Noud begint daar echt meer op jou te lijken. Leuke vergelijking zo! En lijken ze ook zo op hun zus?
Resistance is futile.
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:31:49 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199510319
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]

💧 💧
Had zomaar een tweeling kunnen zijn O+
Resistance is futile.
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:35:21 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199510365
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot Bubbles daarin past, maakt boodschappen doen toch net even handiger.

Ik moet trouwens zeggen dat hoewel de luiers nu een stuk meer stinken, het allemaal wel een stuk makkelijker schoonmaken is :P.
Hoe doe je nu boodschappen?

Wij laten alles bezorgen dus ik heb nog nooit boodschappen gedaan met Colin :P
Resistance is futile.
pi_199510449
Oh handig! Ik ga ‘s avonds wanneer ze op bed ligt en vriend klaar is met werken :P.
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:41:54 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199510475
Ik kan trouwens na bijna 8 maanden wel zeggen dat Colin niet op mij lijkt fysiek. We hebben wel foto's van de donor: enorme gelijkenissen :D. Flaporen, rossig, zo'n goofy lachje, dikke ronde kop (trekt nog bij als ik de foto van 5-6 jaar zie.

Qua karakter.. ik weet wel dat Colin een heel actief jochie is dat veel herrie maakt, zo steek ik niet in elkaar. Verder wel lijkt hij me wel een ondernemend en eigengereid kereltje, dat kon wel eens bij mij wegkomen :+ . Als hij qua innerlijk toch op de donor lijkt, dan lijkt hij ook op mijn man want we hebben bewust gekozen voor een donor die qua karakter op m'n man lijkt.
Resistance is futile.
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:43:42 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199510512
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Oh handig! Ik ga ‘s avonds wanneer ze op bed ligt en vriend klaar is met werken :P.
Ook slim ^O^ . Straks supermarktdrama's met onze baby's :P (dan zijn we denk ik al doorgeschoven naar het dreumestopic).
Resistance is futile.
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:47:43 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199510575
Ik vind boodschappen doen met de baby echt geen punt (maxi cosi op de wagen) en met de peuter eigenlijk ook niet (in het zitje of los in de kar). Die mag een broodje uitzoeken en vermaakt zich verder prima door te helpen met onthouden wat we nog nodig hebben enzo. Mijn tip: laat ze niet los. Nooit. Echt niet. Nooit dus he.. :P
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_199510632
Wat leuk @Seven. , dat jullie een donor hebben gekozen die qua karakter op je man lijkt! Sowieso is dat hele nature/nurture verhaal natuurlijk heel interessant, dat kun je straks als Colin groter is goed gaan zien dan. Ik ben zelf opgegroeid met een stiefvader (sinds mijn 4e) en ik lijk wat bepaalde dingen betreft ook erg op hem :Y.

Maar hij kan qua uiterlijk altijd later nog op jou gaan lijken toch? Sowieso een super leuk ventje om te zien! Bubbles lijkt qua overigens ook veel meer op haar vader dan op mij!
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 21:01:28 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199510783
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:14 schreef Tink89 het volgende:
Jongens, mijn baby is gewoon twee maanden vandaag. Hoe dan?!?!

En SQ, briljante foto! Wat zie jij er anders uit dan een jaar of 8 ofzo geleden zeg. Mooi mens O+

En liefde voor al jullie babyfoto's. Dit topic is de enige online plek die me laat twijfelen aan mijn 'mijn kind komt niet online'-regel. Neem maar gewoon van me aan dattie klein, schattig en zo blond dat hij kaal lijkt is.
De tijd gaat echt snel, Aapie is over 5 dagen alweer 7 maanden. Stop de tijd :o Ook grappig hoe snel de grote verschillen tussen de baby's verdwijnen. De eerste paar weken scheelt het zoveel ten opzichte van elkaar maar nu Aapie bijna 7 maanden is komt het wel aardig overeen met bijvoorbeeld Goud, Colin en Bubbles terwijl die toch zeker een maandje ouder zijn. Grappig is dat!

En foto's kun je ook per PM sturen hè O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]

Nou, hier niet al te best. Ootje hoest al 2 maanden, en had gisterochtend ineens 39,8 koorts. Heeft keelontsteking en oorontsteking dus wil bijna niet eten en drinken. Gisteren ging vriend met m naar de huisarts en vanmorgen ben ik weer gegaan. Hij heeft zoveel pijn en we worden telkens met alleen paracetamol naar huis gestuurd.

Ben radeloos!
Ah nee -O- En weer een huisarts die het niet serieus neemt :X Hopelijk voelt Ootje zich snel beter, wat een rot combi ook van beiden.

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:24 schreef Seven. het volgende:
Alle BFD bijdragen weer O+ .

Pep en Melba zijn gewoon kopietjes van elkaar, superleuk om die foto's naast elkaar te zien @:kwakz0r.

En Goud met die :P . @:SQ je straalt ^O^ . Alsof jullie allebei enorm genieten.

@:monsterd. wat gaat het hard! Voor je het weet past hij niet meer op de mat :+ (rib uit je lijf voor jan lul, volgende keer Vinted checken want staat vól met Tiny Love >:) )

@:Tink89 ik geloof je direct als je zegt dat jouw jonkie ook zo cute is :) , goed dat je vasthoudt aan je overtuiging.

@:MaJo welcome back! Weer helemaal OK? Nieuw topic, nieuwe kansen.

Mijn werk is weer idioot druk maar volgende week 3 hele weken vakantie O+ . Dan veel knuffelen en spelen met Colin. En m'n man naar de logeerkamer bonjouren, Colin slaapt nog steeds op onze kamer wegens gebrek aan kinderkamer :+ maar m'n man 'regelt' een nachtvoeding met Franse slag (zelf nog half in coma waardoor de fles er niet goed in zit etc). Uiteindelijk word ik dan wakker en zo wordt Colin uit z'n nest gehaald voor een potje knuffelen met mama en de fles. En daarna lig ik nog 1-2 uur wakker. }:|

Wel een hack. We zetten de melkpoeder en een flesje met water in afgemeten porties klaar op het nachtkastje. Hmmm... ik bedenk me ineens, sinds we dat doen, slaap ik slechter want m'n man komt niet uit zombie modus :+ .
Ja alles weer goed hier! Fysiek dan want gisteren kwam ik erachter dat de zijspiegels van de auto gejat waren :( Wie doet er nou zoiets?!

Lekker zeg 3 weken vakantie, dat heb je wel verdiend!

quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:36 schreef Aure het volgende:

[..]

Zelijken wel wat op elkaar, maar zijn toch ook wel anders.
Ik kom op mijn telefoon even niet verder dan dit qua vergelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel broertjes, maar Otis heeft bijv meer een wipneusje dan Jip.
Ik vind de neusjes juist wel lijken zo! Maar het is wel lastig te zien op deze manier.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:01 schreef SQ het volgende:

[ afbeelding ]
2 maanden

[ afbeelding ]
6 maanden
Die lijken heul wel op elkaar! Alleen is Goud een stuk boller :D Maar heel duidelijk broers O+

quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]

💧 💧
Wow dit is bijna eng! Als je had gezegd dat de linker ook Zielie was dan had ik je geloofd!

quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:45 schreef Hilmo het volgende:
Leuk zeg, moet ik ook eens doen!

En ik zag ook de foto van sunshine in de winkelwagen. Dat ik dat nooit heb gedacht om te doen. Geniaal haha. Dat kan nu ook al eens. Gaan we ook eens doen.
Ook nooit bij stilgestaan dat dat een optie is! Ik doe nu steeds snel boodschapjes in mijn eentje, al laten we het meeste bezorgen. Maar scheelt wel weer als hij mee zou kunnen!

quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:05 schreef Smart_ass het volgende:

Eens qua luiers :Y Maar die geur :r

quote:
7s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:41 schreef Seven. het volgende:
Ik kan trouwens na bijna 8 maanden wel zeggen dat Colin niet op mij lijkt fysiek. We hebben wel foto's van de donor: enorme gelijkenissen :D. Flaporen, rossig, zo'n goofy lachje, dikke ronde kop (trekt nog bij als ik de foto van 5-6 jaar zie.

Qua karakter.. ik weet wel dat Colin een heel actief jochie is dat veel herrie maakt, zo steek ik niet in elkaar. Verder wel lijkt hij me wel een ondernemend en eigengereid kereltje, dat kon wel eens bij mij wegkomen :+ . Als hij qua innerlijk toch op de donor lijkt, dan lijkt hij ook op mijn man want we hebben bewust gekozen voor een donor die qua karakter op m'n man lijkt.
Hebben jullie alleen kinderfoto's van de donor of ook als volwassene? Wel bijzonder in jullie geval om te zien op wie hij lijkt. En het kan ook weer veranderen he? Eerst zag ik veel meer mijn man in Aapie en nu steeds meer ook mezelf. Het kan hem soms ook zitten in een bepaalde blik.

Ik weet nog steeds niet wat de haarkleur van Aapie is. Het lijkt lichtblond maar soms als het licht op een bepaalde manier erop valt is het toch wel rossig. We gaan het zien!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 21:06:51 #46
382129 crew  Donna
pi_199510887
Tot wanneer kan de oogkleur veranderen eigenlijk?
pi_199511080
Otis is nog klein natuurlijk, dus die gaat nu nog altijd mee naar de supermarkt in de draagdoek. Z'n broer gaat trouwens wel los mee naar de supermarkt, ik vind dat wel leuk eigenlijk. Hij doet helemaal z'n eigen boodschappen in een eigen mandje die ie met zich mee sleept. En dat zijn altijd dezelfde dingen: een knijpfruitje, een flesje vers geperst sinaasappelsap en een komkommer :') O+ maar goed dit hoort eigenlijk in het peutertopic :P
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:22:02 #48
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199511183
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:16 schreef Aure het volgende:
Otis is nog klein natuurlijk, dus die gaat nu nog altijd mee naar de supermarkt in de draagdoek. Z'n broer gaat trouwens wel los mee naar de supermarkt, ik vind dat wel leuk eigenlijk. Hij doet helemaal z'n eigen boodschappen in een eigen mandje die ie met zich mee sleept. En dat zijn altijd dezelfde dingen: een knijpfruitje, een flesje vers geperst sinaasappelsap en een komkommer :') O+ maar goed dit hoort eigenlijk in het peutertopic :P
Zo jammer dat ze dat niet meer hebben hier. Kinderen moeten in de winkelwagen.
U. vond het altijd geweldig om rond te rijden met het kinderwinkelwagentje.

@MaJo Haha :D
pi_199511259
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Zo jammer dat ze dat niet meer hebben hier. Kinderen moeten in de winkelwagen.
U. vond het altijd geweldig om rond te rijden met het kinderwinkelwagentje.

@:majo Haha :D
Oh jammer zeg, komt dat door corona? Ze zijn hier al een tijdje niet meer zo streng dus ik neem Jip nu gewoon weer los mee als het zo uit komt.
pi_199511326
Ik zit trouwens al twee avonden nonstop met een baby aan m'n tiet :') Hij is lekker aan 't clusteren. Hopelijk kan ik m'n tepel straks bevrijden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')