quote:
Op dinsdag 18 mei 2021 22:14 schreef Tink89 het volgende:Jongens, mijn baby is gewoon twee maanden vandaag. Hoe dan?!?!
En SQ, briljante foto! Wat zie jij er anders uit dan een jaar of 8 ofzo geleden zeg. Mooi mens
En liefde voor al jullie babyfoto's. Dit topic is de enige online plek die me laat twijfelen aan mijn 'mijn kind komt niet online'-regel. Neem maar gewoon van me aan dattie klein, schattig en zo blond dat hij kaal lijkt is.
De tijd gaat echt snel, Aapie is over 5 dagen alweer 7 maanden. Stop de tijd

Ook grappig hoe snel de grote verschillen tussen de baby's verdwijnen. De eerste paar weken scheelt het zoveel ten opzichte van elkaar maar nu Aapie bijna 7 maanden is komt het wel aardig overeen met bijvoorbeeld Goud, Colin en Bubbles terwijl die toch zeker een maandje ouder zijn. Grappig is dat!
En foto's kun je ook per PM sturen hè

quote:
Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef LittleTeaCup het volgende:[..]
Nou, hier niet al te best. Ootje hoest al 2 maanden, en had gisterochtend ineens 39,8 koorts. Heeft keelontsteking en oorontsteking dus wil bijna niet eten en drinken. Gisteren ging vriend met m naar de huisarts en vanmorgen ben ik weer gegaan. Hij heeft zoveel pijn en we worden telkens met alleen paracetamol naar huis gestuurd.
Ben radeloos!
Ah nee

En weer een huisarts die het niet serieus neemt

Hopelijk voelt Ootje zich snel beter, wat een rot combi ook van beiden.
quote:
Op dinsdag 18 mei 2021 23:24 schreef Seven. het volgende:Alle BFD bijdragen weer

.
Pep en Melba zijn gewoon kopietjes van elkaar, superleuk om die foto's naast elkaar te zien @:kwakz0r.
En Goud met die

. @:SQ je straalt

. Alsof jullie allebei enorm genieten.
@:monsterd. wat gaat het hard! Voor je het weet past hij niet meer op de mat

(rib uit je lijf voor jan lul, volgende keer Vinted checken want staat vól met Tiny Love

)
@:Tink89 ik geloof je direct als je zegt dat jouw jonkie ook zo cute is

, goed dat je vasthoudt aan je overtuiging.
@:MaJo welcome back! Weer helemaal OK? Nieuw topic, nieuwe kansen.
Mijn werk is weer idioot druk maar volgende week 3 hele weken vakantie

. Dan veel knuffelen en spelen met Colin. En m'n man naar de logeerkamer bonjouren, Colin slaapt nog steeds op onze kamer wegens gebrek aan kinderkamer

maar m'n man 'regelt' een nachtvoeding met Franse slag (zelf nog half in coma waardoor de fles er niet goed in zit etc). Uiteindelijk word ik dan wakker en zo wordt Colin uit z'n
nest gehaald voor een potje knuffelen met mama en de fles. En daarna lig ik nog 1-2 uur wakker.
Wel een hack. We zetten de melkpoeder en een flesje met water in afgemeten porties klaar op het nachtkastje. Hmmm... ik bedenk me ineens, sinds we dat doen, slaap ik slechter want m'n man komt niet uit zombie modus

.
Ja alles weer goed hier! Fysiek dan want gisteren kwam ik erachter dat de zijspiegels van de auto gejat waren

Wie doet er nou zoiets?!
Lekker zeg 3 weken vakantie, dat heb je wel verdiend!
quote:
Op woensdag 19 mei 2021 16:36 schreef Aure het volgende:[..]
Zelijken wel wat op elkaar, maar zijn toch ook wel anders.
Ik kom op mijn telefoon even niet verder dan dit qua vergelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel broertjes, maar Otis heeft bijv meer een wipneusje dan Jip.
Ik vind de neusjes juist wel lijken zo! Maar het is wel lastig te zien op deze manier.
quote:
Die lijken heul wel op elkaar! Alleen is Goud een stuk boller

Maar heel duidelijk broers

quote:
Wow dit is bijna eng! Als je had gezegd dat de linker ook Zielie was dan had ik je geloofd!
quote:
Op woensdag 19 mei 2021 18:45 schreef Hilmo het volgende:Leuk zeg, moet ik ook eens doen!
En ik zag ook de foto van sunshine in de winkelwagen. Dat ik dat nooit heb gedacht om te doen. Geniaal haha. Dat kan nu ook al eens. Gaan we ook eens doen.
Ook nooit bij stilgestaan dat dat een optie is! Ik doe nu steeds snel boodschapjes in mijn eentje, al laten we het meeste bezorgen. Maar scheelt wel weer als hij mee zou kunnen!
quote:
Op woensdag 19 mei 2021 19:05 schreef Smart_ass het volgende:Ik kan ook niet wachten tot Bubbles daarin past, maakt boodschappen doen toch net even handiger.
Ik moet trouwens zeggen dat hoewel de luiers nu een stuk meer stinken, het allemaal wel een stuk makkelijker schoonmaken is

.
Eens qua luiers

Maar die geur

quote:
Op woensdag 19 mei 2021 20:41 schreef Seven. het volgende:Ik kan trouwens na bijna 8 maanden wel zeggen dat Colin niet op mij lijkt fysiek. We hebben wel foto's van de donor: enorme gelijkenissen

. Flaporen, rossig, zo'n goofy lachje, dikke ronde kop (trekt nog bij als ik de foto van 5-6 jaar zie.
Qua karakter.. ik weet wel dat Colin een heel actief jochie is dat veel herrie maakt, zo steek ik niet in elkaar. Verder wel lijkt hij me wel een ondernemend en eigengereid kereltje, dat kon wel eens bij mij wegkomen

. Als hij qua innerlijk toch op de donor lijkt, dan lijkt hij ook op mijn man want we hebben bewust gekozen voor een donor die qua karakter op m'n man lijkt.
Hebben jullie alleen kinderfoto's van de donor of ook als volwassene? Wel bijzonder in jullie geval om te zien op wie hij lijkt. En het kan ook weer veranderen he? Eerst zag ik veel meer mijn man in Aapie en nu steeds meer ook mezelf. Het kan hem soms ook zitten in een bepaalde blik.
Ik weet nog steeds niet wat de haarkleur van Aapie is. Het lijkt lichtblond maar soms als het licht op een bepaalde manier erop valt is het toch wel rossig. We gaan het zien!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam