abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2021 @ 17:43:31 #1
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_199472053
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk niet verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.

• madam-april: kleine dondersteen, 2 juli
• Nolita: L., 15 juli
• Hilmo: F., 30 juli
• NicolasJoy, kleine S. 4 september
• tpopml: "Mickey", 7 september
• Miezziej: Loempia, 20 september
• Seven.,: Colin, 25 september
• Smart_ass: Bubbles, 30 september
• LittleTeaCup: Ootje, 5 oktober
• SQ: "Goud", 7 oktober
• Peejtur: LL, 18 oktober
• MaJo: Aapie, 24 oktober
• PKM: "Poffertje", 4 november
• 1inamelon: "Zusje" 6 november
• Donna: A-tje, 17 november
• D.U.M.A.N.: Zielie, 28 november
• Gogo83: "J." 13 januari
• Carooltje79: "T" 26 januari
• Nanuke: "Hannah" 2 februari
• Bienelientjee: "Baby J" 5 februari
• Framblij89: "Beer" 14 februari
• Monsterd: “E.” 9 maart
• Aure: Otis, 15 maart
• Tink89: Spruit, 18 maart
• Kwakz0r: Pep, 19 maart

[ Bericht 0% gewijzigd door 1inamelon op 17-05-2021 23:07:50 ]
  maandag 17 mei 2021 @ 17:44:28 #2
475804 1inamelon
pi_199472065
Oeps! Ik sloot hem met

quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:09 schreef SQ het volgende:

[..]

Klinkt als voeden op verzoek hoor :P

Ik ben wel een beetje jaloers op al die slaapeetverhalen hoor.
#ooitzaldemijneooketen :')
O-)
  maandag 17 mei 2021 @ 19:13:20 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199473633
Mag ik in de op met spruit van 18-03?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 17 mei 2021 @ 23:26:55 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199478504
@LittleTeaCup en @Carooltje79 hoe het het met jullie en jullie jonkies?
Resistance is futile.
pi_199479996
Vandaag gaat beer voor het eerst een héle dag naar kdv (ik hoef pas over 2 weken te werken), en ik knijp ‘m. Het zal vast helemaal goed gaan maar toch :@
Wat zal ik eens gaan doen met m’n vrije dag :+
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:42:08 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199480018
Slapen! Of is dat bij jullie niet zo'n issue?

Mijn baby heeft zo verschrikkelijk veel kramp, ook 's nachts, we slapen dus allemaal veel te weinig. Zo gezellig hier in huis... Al blijven man en ik gelukkig wel een team. Hij slaapt nu, ik mocht vanacht van 5-6:45.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 07:49:31 #7
382129 crew  Donna
pi_199480062
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik kreeg mijn eerste tand met 11,5 maand, mijn broertje met 3,5 maand...

Ik wisselde vanaf 5jr mijn broertje pas bij 7,5! Kan alle kanten op...
Jeetje wat een verschillen haha! Dan kan het zeker alle kanten op. Al heeft ze wel een paar fikse bulten in het tandvlees zitten en ze knaagt ook als een malle op al haar rubber speeltjes, dus ik ben benieuwd!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:19:44 #8
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199480232
Jeetje @Tink89 wat een zware nachten :*

Ik heb voor BFD een collage van Pep en Melba. Ze zijn eigen maar lijken toch ook erg op elkaar O+

(Boven en rechts is Pep, alle foto’s rond acht / negen weken)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_199480556
Pittig Tink. Hopelijk zijn jullie snel over het hoogtepunt heen.

Wat een leuke vergelijking kwak O+ Ik wil dat ook nog eens doen. Ik heb op mijn telefoon niet alle foto's van Jip meer.

Mijn baby lag gister even onder de babygym en vond het reuze interessant O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:03:02 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199480603
Haha Aure!

Spruit vindt de babygym wel echt leuk voor een paar minuutjes. We hebben er eentje met zachte junglegeluiden en lampjes.

Zo naar het cb. Ben benieuwd wat ze vinden van een kilo erbij in een maand.
pi_199480683
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:19 schreef kwakz0r het volgende:
Jeetje @:tink89 wat een zware nachten :*

Ik heb voor BFD een collage van Pep en Melba. Ze zijn eigen maar lijken toch ook erg op elkaar O+

(Boven en rechts is Pep, alle foto’s rond acht / negen weken)

SPOILER
Leuk gedaan!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:51:45 #12
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199481120
@Kwak, wat lijken ze toch best veel op elkaar. Lieve koppies O+
@Aure, hoe bevalt het speelkleed? Wij hebben er sinds gisteren een (rib uit mijn lijf voor tiny love trouwens :') ). Eentje waar hij ook met zijn voeten tegen aan kan trappelen en dat het dan geluid maakt. Tot nu toe vindt hij het wel leuk, maar een trappelpiano van Fischer price is echt de bom hier. Dus ik ben benieuwd of we het kleed veel gaan gebruiken uiteindelijk :+
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door monsterd. op 19-05-2021 13:48:03 ]
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_199481249
Hij lijkt het tot nu toe wel boeiend te vinden, vooral het naar zichzelf kijken in het spiegeltje. En af en toe trapt ie tegen zo'n ding dat geluid maakt. Maar hij kan er best lang onder liggen en naar zichzelf kijken :') zo lang we maar wel in de buurt blijven, anders is het huilen. Gister waren wij even in de keuken en zijn broer was bij hem en toen was het goed, maar zodra zijn broer ook naar ons toe kwam was het echt meteen huilen. Ik vond het eigenlijk wel schattig :@ :P
  dinsdag 18 mei 2021 @ 10:05:42 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_199481285
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:02 schreef Aure het volgende:
Hij lijkt het tot nu toe wel boeiend te vinden, vooral het naar zichzelf kijken in het spiegeltje. En af en toe trapt ie tegen zo'n ding dat geluid maakt. Maar hij kan er best lang onder liggen en naar zichzelf kijken :') zo lang we maar wel in de buurt blijven, anders is het huilen. Gister waren wij even in de keuken en zijn broer was bij hem en toen was het goed, maar zodra zijn broer ook naar ons toe kwam was het echt meteen huilen. Ik vond het eigenlijk wel schattig :@ :P
Deze functionaliteit heeft mijn baby ook ja.
Altijd vrolijk als er iemand naast 'm zit maar oh wee als je wegloopt :')
Gezellige dikzak syndroom :')

wat een leuke foto's weer van jullie kleine babies O+
disclaimer
  dinsdag 18 mei 2021 @ 10:08:21 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_199481329
Oh ja, bfd is het. Het verhaal van de kleine baby die niet ging slapen. Zelfs niet in de rugzak.
SPOILER
disclaimer
  dinsdag 18 mei 2021 @ 10:38:44 #16
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_199481684
@monsterd. Ik heb een zwart witte tiny love en ik hang wel eens heel andere dingen op aan de haakjes! Misschien een idee om het interessant te houden?

Ander speelgoed dat kan hangen bv. Soms een kreukelboekje of een kleine knuffel die een haakje heeft. Ik heb een keer alle haakjes aan elkaar gezet en hem met die lange sliert laten spelen. Of twee, drie haakjes en een teether eraan hangen! :D

Soms huis spullen zoals verschillende kleuren washandjes. Heb er zelfs eens lange felgekleurde sokken aan geknoopt! :D En onder toezicht zo'n douche scrunchy om lekker aan te voelen en trekken!

En je kan de hoeken trouwens verschuiven! Via het middenstuk kan je de bogen andere kanten ombuigen om het er heel anders uit te laten zien!
pi_199481696
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:08 schreef SQ het volgende:
Oh ja, bfd is het. Het verhaal van de kleine baby die niet ging slapen. Zelfs niet in de rugzak.
SPOILER
Deze foto maakt mijn dag _O- O+
pi_199482205
Bfd O+

Poffertje oefent met polsbewegingen. Handje in de lucht en grijpen en soms iets wat op zwaaien lijkt. Ze probeert ook haar eigen schaduw te pakken. :)

Met kruipen heeft ze nou vaker haar kontje in de lucht. Wel jammer dat ze ook 's nachts oefenen wil.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 18:19:07 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199487926
Zo ben ik ook weer. Afgelopen week dus flink ziek geweest. Wel meegelezen en ik wil steeds reageren maar zoals altijd het liefst op alles maar dat is inmiddels zoveel dat ik maar even vanaf vandaag weer mee post :P

Ik zie leuke foto's O+ En die collage van @kwakz0r, ze lijken inderdaad erg veel op elkaar!

Hier gaat alles (weer) goed. Aapie is nog steeds lekker aan het rollen en doet een poging tot kruipen. Rapley was er even bij ingeschoten maar vandaag at hij bijna een hele boterham met pindakaas O+

Er is wel iets veranderd, Aapie wordt opeens meerdere keren per nacht wakker. Meestal is een speentje en een aai over zijn bolletje voldoende maar ik heb ook al een paar keer een nachtflesje gegeven. Toch wel een verandering als je een doorslapende baby gewend bent! Maar ik weet dat we nog steeds in onze handjes mogen knijpen met zijn slaapgedrag :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:14:09 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199494089
Jongens, mijn baby is gewoon twee maanden vandaag. Hoe dan?!?!

En SQ, briljante foto! Wat zie jij er anders uit dan een jaar of 8 ofzo geleden zeg. Mooi mens O+

En liefde voor al jullie babyfoto's. Dit topic is de enige online plek die me laat twijfelen aan mijn 'mijn kind komt niet online'-regel. Neem maar gewoon van me aan dattie klein, schattig en zo blond dat hij kaal lijkt is.
pi_199495093
quote:
7s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:26 schreef Seven. het volgende:
@:LittleTeaCup en @:Carooltje79 hoe het het met jullie en jullie jonkies?
Nou, hier niet al te best. Ootje hoest al 2 maanden, en had gisterochtend ineens 39,8 koorts. Heeft keelontsteking en oorontsteking dus wil bijna niet eten en drinken. Gisteren ging vriend met m naar de huisarts en vanmorgen ben ik weer gegaan. Hij heeft zoveel pijn en we worden telkens met alleen paracetamol naar huis gestuurd.

Ben radeloos!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:42:51 #22
475804 1inamelon
pi_199495196
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]

Nou, hier niet al te best. Ootje hoest al 2 maanden, en had gisterochtend ineens 39,8 koorts. Heeft keelontsteking en oorontsteking dus wil bijna niet eten en drinken. Gisteren ging vriend met m naar de huisarts en vanmorgen ben ik weer gegaan. Hij heeft zoveel pijn en we worden telkens met alleen paracetamol naar huis gestuurd.

Ben radeloos!
Ach wat sneu en naar :{ Ik had dat zelf een paar maanden geleden en heb me zelden zo ziek gevoeld. Ik kreeg een zware antibiotica kuur maar dat geven ze natuurlijk niet aan baby’s. Veel sterkte.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:59:17 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199495906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]

Ben radeloos!
Oh nee! Wat een ellende dat je huisarts dit niet serieus neemt :( .

Wat zegt je huisarts dan, dat het allemaal wel meevalt of zo?
Resistance is futile.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:24:49 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199496665
Alle BFD bijdragen weer O+ .

Pep en Melba zijn gewoon kopietjes van elkaar, superleuk om die foto's naast elkaar te zien @kwakz0r.

En Goud met die :P . @SQ je straalt ^O^ . Alsof jullie allebei enorm genieten.

@monsterd. wat gaat het hard! Voor je het weet past hij niet meer op de mat :+ (rib uit je lijf voor jan lul, volgende keer Vinted checken want staat vól met Tiny Love >:) )

@Tink89 ik geloof je direct als je zegt dat jouw jonkie ook zo cute is :) , goed dat je vasthoudt aan je overtuiging.

@MaJo welcome back! Weer helemaal OK? Nieuw topic, nieuwe kansen.

Mijn werk is weer idioot druk maar volgende week 3 hele weken vakantie O+ . Dan veel knuffelen en spelen met Colin. En m'n man naar de logeerkamer bonjouren, Colin slaapt nog steeds op onze kamer wegens gebrek aan kinderkamer :+ maar m'n man 'regelt' een nachtvoeding met Franse slag (zelf nog half in coma waardoor de fles er niet goed in zit etc). Uiteindelijk word ik dan wakker en zo wordt Colin uit z'n nest gehaald voor een potje knuffelen met mama en de fles. En daarna lig ik nog 1-2 uur wakker. }:|

Wel een hack. We zetten de melkpoeder en een flesje met water in afgemeten porties klaar op het nachtkastje. Hmmm... ik bedenk me ineens, sinds we dat doen, slaap ik slechter want m'n man komt niet uit zombie modus :+ .
Resistance is futile.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:28:11 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199496737
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:58 schreef Aure het volgende:
Pittig Tink. Hopelijk zijn jullie snel over het hoogtepunt heen.

Wat een leuke vergelijking kwak O+ Ik wil dat ook nog eens doen. Ik heb op mijn telefoon niet alle foto's van Jip meer.

Mijn baby lag gister even onder de babygym en vond het reuze interessant O+

SPOILER
Lijken Jip en Otis ook zo op elkaar? Wat een leuk outfitje O+
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')