quote:Op maandag 17 mei 2021 14:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Klinkt als voeden op verzoek hoor
Ik ben wel een beetje jaloers op al die slaapeetverhalen hoor.
#ooitzaldemijneooketen
Jeetje wat een verschillen haha! Dan kan het zeker alle kanten op. Al heeft ze wel een paar fikse bulten in het tandvlees zitten en ze knaagt ook als een malle op al haar rubber speeltjes, dus ik ben benieuwd!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste tand met 11,5 maand, mijn broertje met 3,5 maand...
Ik wisselde vanaf 5jr mijn broertje pas bij 7,5! Kan alle kanten op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:19 schreef kwakz0r het volgende:
Jeetje @:tink89 wat een zware nachten
Ik heb voor BFD een collage van Pep en Melba. Ze zijn eigen maar lijken toch ook erg op elkaar
(Boven en rechts is Pep, alle foto’s rond acht / negen weken)Leuk gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door monsterd. op 19-05-2021 13:48:03 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Deze functionaliteit heeft mijn baby ook ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:02 schreef Aure het volgende:
Hij lijkt het tot nu toe wel boeiend te vinden, vooral het naar zichzelf kijken in het spiegeltje. En af en toe trapt ie tegen zo'n ding dat geluid maakt. Maar hij kan er best lang onder liggen en naar zichzelf kijkenzo lang we maar wel in de buurt blijven, anders is het huilen. Gister waren wij even in de keuken en zijn broer was bij hem en toen was het goed, maar zodra zijn broer ook naar ons toe kwam was het echt meteen huilen. Ik vond het eigenlijk wel schattig
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:08 schreef SQ het volgende:
Oh ja, bfd is het. Het verhaal van de kleine baby die niet ging slapen. Zelfs niet in de rugzak.Deze foto maakt mijn dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, hier niet al te best. Ootje hoest al 2 maanden, en had gisterochtend ineens 39,8 koorts. Heeft keelontsteking en oorontsteking dus wil bijna niet eten en drinken. Gisteren ging vriend met m naar de huisarts en vanmorgen ben ik weer gegaan. Hij heeft zoveel pijn en we worden telkens met alleen paracetamol naar huis gestuurd.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:26 schreef Seven. het volgende:
@:LittleTeaCup en @:Carooltje79 hoe het het met jullie en jullie jonkies?
Ach wat sneu en naarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Nou, hier niet al te best. Ootje hoest al 2 maanden, en had gisterochtend ineens 39,8 koorts. Heeft keelontsteking en oorontsteking dus wil bijna niet eten en drinken. Gisteren ging vriend met m naar de huisarts en vanmorgen ben ik weer gegaan. Hij heeft zoveel pijn en we worden telkens met alleen paracetamol naar huis gestuurd.
Ben radeloos!
Oh nee! Wat een ellende dat je huisarts dit niet serieus neemtquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Nou, hier niet al te best. Ootje hoest al 2 maanden, en had gisterochtend ineens 39,8 koorts. Heeft keelontsteking en oorontsteking dus wil bijna niet eten en drinken. Gisteren ging vriend met m naar de huisarts en vanmorgen ben ik weer gegaan. Hij heeft zoveel pijn en we worden telkens met alleen paracetamol naar huis gestuurd.
Ben radeloos!
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:58 schreef Aure het volgende:
Pittig Tink. Hopelijk zijn jullie snel over het hoogtepunt heen.
Wat een leuke vergelijking kwakIk wil dat ook nog eens doen. Ik heb op mijn telefoon niet alle foto's van Jip meer.
Mijn baby lag gister even onder de babygym en vond het reuze interessantLijken Jip en Otis ook zo op elkaar? Wat een leuk outfitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |