Goed bezig!!!quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Iets minder dan 3 km. Les 1 van couch tot 5k naar aanleiding van jouw post een tijd terug. Zaterdag weer.
Was het zwaar? ik ga maandag beginnen met een tot 5k schema.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Iets minder dan 3 km. Les 1 van couch tot 5k naar aanleiding van jouw post een tijd terug. Zaterdag weer.
Ik eet gewoon alles wat binnen mn kcal past en zin in heb.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even vraagje, als lunch had ik vandaag een klein restje eten van gisteravond (hooguit half bordje curry was dat). Is het oké om zoiets als lunch te eten? Of moet je dan in de avond brood eten? Het was zilvervliesrijst met sperzieboontjes en linzen en kruiden. Leek mij wel gezond eigenlijk (en had even zin in wat warms)
Je kan hetquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Was het zwaar? ik ga maandag beginnen met een tot 5k schema.
Ja, volgens de Wet van Brood MOET je nu vanavond brood eten, anders kom je niet aan twee keer brood!!quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even vraagje, als lunch had ik vandaag een klein restje eten van gisteravond (hooguit half bordje curry was dat). Is het oké om zoiets als lunch te eten? Of moet je dan in de avond brood eten? Het was zilvervliesrijst met sperzieboontjes en linzen en kruiden. Leek mij wel gezond eigenlijk (en had even zin in wat warms)
Ik heb een eetdagboek, maar ik tel heel bewust geen kcals. Het heeft me jaren geduurd om dat af te leren, ik heb ernstige eetstoornisproblemen gehadquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik eet gewoon alles wat binnen mn kcal past en zin in heb.
Niets moet, alles mag.
Misschien is zoiets handig om aan te houden?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, volgens de Wet van Brood MOET je nu vanavond brood eten, anders kom je niet aan twee keer brood!!
Maar nu even serieus: nee hoor, is dikke prima, doe ik ook bijna dagelijks
Er zijn dagen dat ik geen brood eet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh, altijd leuk, ondanks mijn leeftijd krijg ik die vraag nog steeds regelmatig. Nee, ik ben niet zwanger, mijn buikspieren zijn zowat afwezig en ik eet teveel chocola.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Succes!![]()
Iemand op werk, (die tevens getrouwd is geweest met een halfzus van mijn man, dus beetje familie) vroeg vandaag of ik zwanger was want mijn buikje viel hem op.
Succes! Ik vond het niet zwaar, juist fijn om weer wat te doen. Maar dit is denk ik de vierde keer in m'n leven dat ik opnieuw begin met opbouwen, en ik vind hardlopenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |