abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 mei 2021 @ 17:29:29 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_199471873
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_199471908
Ik heb mijn diëtist een mailtje gestuurd met de vraag over hoe ik even wat gemakkelijker word met eten en zo (gaat niet echt fantastisch, eet vaak te weinig en minder dan ik plan) en mijn begeleider gemaild voor het psychiatrische deel ervan. Persoonlijk vind ik dat een heel dappere stap van mezelf, gezien ik niet bepaald eruit zie of ik te weinig eet ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199471915
Ook maar een lijst:
O: blauwe bessen, frambozen, mango, magere kwark
L: 4 Wasa vezelrijk crackers met belgische-chocolade-pindakaas
D: grote bak salade van veel spinazie, komkommer, tomaat, feta en beetje gerookte kip

Ik werkte vier uurtjes op locatie vandaag en ik ben gesloopt :+ maar ik eet de laatste dagen varianten op dit soort salades (afwisselend met feta/gerookte kip/tempeh) en dat bevalt wel goed. Lekker, gezond, weinig moeite.
  maandag 17 mei 2021 @ 17:34:35 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_199471942
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb mijn diëtist een mailtje gestuurd met de vraag over hoe ik even wat gemakkelijker word met eten en zo (gaat niet echt fantastisch, eet vaak te weinig en minder dan ik plan) en mijn begeleider gemaild voor het psychiatrische deel ervan. Persoonlijk vind ik dat een heel dappere stap van mezelf, gezien ik niet bepaald eruit zie of ik te weinig eet ;)
Goed hoor!
Misschien zou het wat zijn als jij een geheel uitgeschreven dieet krijgt? Dan hoef je er zelf ook niet over na te denken / keuzes te maken? Of ben je te eigenwijs en ga je dan alsnog je eigen plan trekken? :P
disclaimer
  maandag 17 mei 2021 @ 17:35:39 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_199471958
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ook maar een lijst:
O: blauwe bessen, frambozen, mango, magere kwark
L: 4 Wasa vezelrijk crackers met belgische-chocolade-pindakaas
D: grote bak salade van veel spinazie, komkommer, tomaat, feta en beetje gerookte kip

Ik werkte vier uurtjes op locatie vandaag en ik ben gesloopt :+ maar ik eet de laatste dagen varianten op dit soort salades (afwisselend met feta/gerookte kip/tempeh) en dat bevalt wel goed. Lekker, gezond, weinig moeite.
Ik at zulke salades ook veel toen ik probeerde rond de 1700 kcal te blijven op een dag, voor de lunch. Werkt prima en vult goed :Y
disclaimer
pi_199471982
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:34 schreef SQ het volgende:

[..]

Goed hoor!
Misschien zou het wat zijn als jij een geheel uitgeschreven dieet krijgt? Dan hoef je er zelf ook niet over na te denken / keuzes te maken? Of ben je te eigenwijs en ga je dan alsnog je eigen plan trekken? :P
Ja dat heb ik wel gevraagd in de mail. Gewoon even wat en vooral hoeveelheden.

Als ik een afspraak maak houd ik me eraan. Dus ik volg het advies dan wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199474458
Mijn asr doel is 800 en hoop dat het daar bij blijft want vind het wel goed zo :')
pi_199474858
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:02 schreef VitaBella het volgende:
Mijn asr doel is 800 en hoop dat het daar bij blijft want vind het wel goed zo :')
Jij mag flink aan de bak, succes!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199475655
Thnx, komt goed!

Lijstje vandaag;

O: Alpro met muesli en een banaan
L: stoofvlees leftovers van gisteren met brood
D: parelcouscous met courgette, tomaat en feta
T: barebells reep
pi_199475698
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:02 schreef VitaBella het volgende:
Mijn asr doel is 800 en hoop dat het daar bij blijft want vind het wel goed zo :')
Mijne is deze week ook weer naar 800 na drie weken 750 (had één keer m'n weekdoel gemist). Da's de max!

En @CotS, goed dat je het herkent van jezelf en aan de bel trekt! ^O^ lijkt me inderdaad fijn als je wat meer houvast krijgt met echt een uitgeschreven plan van wat en hoeveel te eten!

Mijn lijst komt nog een bakje kwark bij.
  maandag 17 mei 2021 @ 21:11:17 #11
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199475929
Waar staat de 800 voor?
pi_199476246
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Mijne is deze week ook weer naar 800 na drie weken 750 (had één keer m'n weekdoel gemist). Da's de max!

En @:CotS, goed dat je het herkent van jezelf en aan de bel trekt! ^O^ lijkt me inderdaad fijn als je wat meer houvast krijgt met echt een uitgeschreven plan van wat en hoeveel te eten!

Mijn lijst komt nog een bakje kwark bij.
Dank je wel. Het zal ook veel rust geven :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199476279
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Waar staat de 800 voor?
Punten.

Tot 9999 stappen is 50 punten, tot 14999 stappen is 100 en vanaf 15k stappen krijg je 200 punten.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199476301
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Mijne is deze week ook weer naar 800 na drie weken 750 (had één keer m'n weekdoel gemist). Da's de max!

En @:CotS, goed dat je het herkent van jezelf en aan de bel trekt! ^O^ lijkt me inderdaad fijn als je wat meer houvast krijgt met echt een uitgeschreven plan van wat en hoeveel te eten!

Mijn lijst komt nog een bakje kwark bij.
Goed om te weten dat 800 per week het maximale is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_199476341
Ik heb m'n zinnen gezet op die koffiemachine, dus ik zal hoe-dan-ook wandelen bliksem! })
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 17 mei 2021 @ 21:41:34 #16
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_199476562
Goed bezig jullie!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_199476733
O: brood met pindakaas
T: banaan
L: restje salade, brood met kaas/boerenmetworst
T: 4 chocolaatjes (traktatie, ik had het niet aan moeten nemen -O- )
D: penne met spinazie, champignons, varkensfilet en kruidenroomkaas, kwark
B: 20 min Wii 10 Minute Solution
= krap aan 13k stappen, mijn dagdoel
pi_199479863
O: Proteïnereep
L: Kwark met bessen en banaan + grote wrap kaas/houmous
T: Peer
D: Couscous met paprika/bosui/courgette/falafel en feta
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199480392
Ben ik eens blij dat ik Ring Fit Adventure voor de Nintendo Switch nét heb gekocht voor ik in quarantaine moest :P
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:19:57 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_199480772
Ik ben de dag goed begonnen met wandelen naar het kdv en via de jumbo terug voor tomaten en aardbeien.
(Enige reële kans om aan minimaal 10k te komen op een thuiswerkdag :'))

Nog even volhouden, vrijdag haal ik mijn 3 maanden streak voor de 10k! Misschien een leuk moment om mijn doel iets op te hogen, naar 11 of 12k :)
disclaimer
pi_199480894
Awesome @SQ :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199480911
Deze dag is voorbestemd om te gaan beginnen met lijnen *O* Ik zat vanmorgen op de fiets, ik stopte mijn ontbijt in mijn mond (een zacht volkorenbolletje) en ik merkte dat er niks op zat _O- Normaal had ik er choco op gedaan. Stug door gegeten want ja, zonder ontbijt kan ik niet.

Er zat nog een appeltje in mijn rugzak van vorige week, die heb ik net lekker opgegeten :9
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:42:13 #23
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199481023
Weegschaal zei -0.6kg ten opzichte van gisteren, dus m'n vermoeden dat er nog wel een flush aan zat te komen, klopt redelijk. :+

En tot nu toe nog geen extreme spierpijn, dus ik dénk dat het deze week mee gaat vallen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:43:43 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_199481039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Weegschaal zei -0.6kg ten opzichte van gisteren, dus m'n vermoeden dat er nog wel een flush aan zat te komen, klopt redelijk. :+

En tot nu toe nog geen extreme spierpijn, dus ik dénk dat het deze week mee gaat vallen. :+
Good busy! Ik zat ook lekker laag vanmorgen, op 86,9, maar ik zie toch alleen maar het getal vóór de komma :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze dag is voorbestemd om te gaan beginnen met lijnen *O* Ik zat vanmorgen op de fiets, ik stopte mijn ontbijt in mijn mond (een zacht volkorenbolletje) en ik merkte dat er niks op zat _O- Normaal had ik er choco op gedaan. Stug door gegeten want ja, zonder ontbijt kan ik niet.

Er zat nog een appeltje in mijn rugzak van vorige week, die heb ik net lekker opgegeten :9
Welkom welkom! Moet er veel af? Ik zie nu wel een verschrompeld appeltje voor me :')
disclaimer
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:53:45 #25
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199481149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:43 schreef SQ het volgende:

[..]

Good busy! Ik zat ook lekker laag vanmorgen, op 86,9, maar ik zie toch alleen maar het getal vóór de komma :+
[..]

Welkom welkom! Moet er veel af? Ik zie nu wel een verschrompeld appeltje voor me :')
Ah, nice. :9

En check, gisteren was het 82,3, vandaag 81,7. Ik weet welke ik leuker vind. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')