abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 17 mei 2021 @ 15:40:02 #1
35723 crew  GGMM
pi_199469546
Ik kon even geen pakkende titel verzinnen.

10 spelers die momenteel gewild zijn of ontevreden zijn of gewoon weg willen.

Zegt u het maar, blijven ze bij hun huidige club of gaan ze weg? En mochten ze weggaan, waar denk je dat ze terecht komen? (Hoeft geen specifieke club te zijn)

1. Steven Berghuis

Heeft een gelimiteerde transfersom van 4 miljoen voor clubs uit het buitenland.
Al jaren de beste speler van Feyenoord (en dat wil wat zeggen :))

2. Mohamed Ihattaren

Cziommer adviseert PSV: "Ihattaren naar Feyenoord"

3. Owen Wijndal

Wijndal lijkt te vertrekken bij AZ, verdediger reageert op flirt van Tadic

4. Donyell Malen

Liverpool linked with PSV Eindhoven forward Donyell Malen

5. Riechedly Bazoer

Ook Bazoer kondigt vertrek bij Vitesse aan: 'Ik heb ook stappen gezet'

6. Nicolás Tagliafico

Overmars: Logical that Tagliafico and Neres could leave Ajax

7. Vangelis Pavlidis

Uitzinnige Petrovic vergaat van de pijn en kondigt vertrek Pavlidis aan (Dit bleek clickbait ik ben woedend)

8. Joey Veerman

High Chance He Leaves – Former Heerenveen Star On Rangers Target Joey Veerman

9. Marcos Senesi

'AC Milan meldt zich officieel bij management Senesi'

10. Mario Götze

PSV-trainer Schmidt rekent op langer verblijf Götze
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 17 mei 2021 @ 15:42:14 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199469598
Ihattaren naar Feijenoord?? :D _O- :')
Zelfs Stevie Wonder kan zien dat dat nooit gaat gebeuren...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 17 mei 2021 @ 16:02:51 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199470061
1) Berghuis - prima speler voor Feyenoord, zou ook bij Ajax passen ware het niet dat Ajax zo'n type maar dan beter al heeft op links en je hebt minimaal 1 vleugel met diepgang nodig. Ik zie hem niet naar de top gaan in het buitenland, al een keer mislukt in Engeland dus dat wordt het ook niet, misschien SerieA?
2) Ihattaren - Blijven met deze trainer heeft weinig zin dus die zal wel vertrekken, Raiola zaakwaarnemer dus die zal ook naar de SerieA gaan.
3) Wijndal - Zou wat voor Ajax zijn maar AZ zal wel de hoofdprijs vragen, even afhankelijk of hij aan spelen toekomt op het EK kan die nog wel een aardige transfer maken, subtop PL?
4) Malen - PL lijkt me wel wat voor hem al ligt z'n rendement wat laag
5) Bazoer - Niet zo sympathiek maar best een aardige speler, zou wat voor PSV zijn ipv Rosario/Sangare
6) Tagliafico - Jammer als hij vertrekt, zeker omdat het niet voor de hoofdprijs zal zijn en ook geen topclub, iets teveel geel voor het goeie
7) Pavlidis - Topgoaltje gisteren maar ken hem niet goed genoeg dus geen idee
8) Joey Veerman - Leuke speler maar vraag me af of hij de NL top al aan kan, misschien wat voor Feyenoord
9) Senesi - Prima speler als de ruimtes klein zijn, SerieA lijkt me dus wel wat voor hem
10) Gotze - Helaas niet gebracht wat verwacht, zou jammer zijn als hij alweer vertrekt, misschien subtop Dld?
pi_199470529
Geen giakoumakis in de OP? Erg teleurstellend.
  Forum Admin maandag 17 mei 2021 @ 17:18:16 #5
35723 crew  GGMM
pi_199471710
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen giakoumakis in de OP? Erg teleurstellend.
Wel overwogen maar kan me zo niet voorstellen dat die blijft dat ik buiten de top 10 heb gelaten.

Sorry!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 17 mei 2021 @ 18:00:25 #6
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199472272
1) Berghuis - Die gaat wel vertrekken lijkt mij. Zie hem nog wel ergens in Duitsland terecht komen.
2) Ihattaren - Vertrekt 100%, maar denk niet naar Ajax. Denk niet dat hij daar zou spelen. La Liga ergens denk ik en die zien we over een aantal jaar weer terug.
3) Wijndal - Écht een goede speler. Denk te duur voor Ajax. Vertrek wel. Denk middenmoot of subtop PL.
4) Malen - Prima speler, wel iets overschat in mijn ogen. Kan best blijven, maar anders middenmoot PL prima voor hem.
5) Bazoer - Ik heb zo’n gevoel dat hij naar Duitsland of Ligue 1 middenmoot / subtop gaat.
6) Tagliafico - Uitstekende back. Spanje?
7) Pavlidis - Prima spits. Zou als ik hem was een tussenstap maken. Gaat weer naar Duitsland of misschien wel naar Vitesse. Wellicht dat hij ook wel een goede voor Feyenoord kan zijn, maar die hebben geen cent.
8) Joey Veerman - Zou ik een goede vinden voor PSV. Niet goed genoeg voor Ajax (denk ik). Kan Feyenoord niet betalen.
9) Senesi - Die gaat sowieso weg en het lijkt me naar de Serie A. Veel interesse vanuit die competitie.
10) Gotze - Gaat wel weg bij PSV. Geen idee waarheen. Middenmoot/subtop ergens denk ik.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:16:36 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199480210
Ik denk dat ze allemaal vertrekken!!!

Dit even ter info.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 18 mei 2021 @ 11:42:16 #8
35723 crew  GGMM
pi_199482481
1) Berghuis - Gaat wel weg ja. Ik gok Spanje
2) Ihattaren - Ook weg. Ergens Turkije ofzo gok ik. Mag toch hopen dat Ajax geen interesse heeft zeg.
3) Wijndal - Gaat naar Ajax! Als Tagliafico weggaat tenminste. Anders middenmoot Engeland .
4) Malen - Ergens in de Engelse subtop denk ik. Ik blijf het maar een matige speler vinden. Doe mij Gakpo maar!
5) Bazoer - Weg. Ik gok ergens Duitsland weer, denk niet dat er een Nederlandse club is die op hem zit te wachten.
6) Tagliafico - Weg. Spanje! Ook ergens in de subtop daar denk ik.
7) Pavlidis - Weg. Vitesse ja.
8) Joey Veerman -Weg. Rangers zou wel een leuke club zijn voor hem.
9) Senesi - Blijft denk ik gewoon.
10) Gotze - Blijft ook!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199482750
1) Berghuis - Blijft
2) Ihattaren - Gaat
3) Wijndal - Gaat
4) Malen - Gaat
5) Bazoer - Gaat
6) Tagliafico - Gaat
7) Pavlidis - Gaat
8) Joey Veerman - Gaat
9) Senesi - Blijft
10) Gotze - De grootste flop van 2020/2021 gaat weg.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 12:55:57 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199483515
Mogen er ook andere spelers dan deze besproken worden?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Forum Admin dinsdag 18 mei 2021 @ 13:02:09 #11
35723 crew  GGMM
pi_199483614
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mogen er ook andere spelers dan deze besproken worden?
Van mij wel!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:48:10 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199504720
1) Berghuis - Gaat, naar onderkant subtop Serie A.
2) Ihattaren - Gaat, naar een club in Engeland en gaat daar gigantisch floppen.
3) Wijndal - Gaat, naar Ajax.
4) Malen - Gaat , naar Arsenal.
5) Bazoer - Gaat, naar Rusland.
6) Tagliafico - Gaat, naar Leeds.
7) Pavlidis - Gaat, naar Vitesse.
8) Joey Veerman - Gaat, naar Atalanta.
9) Senesi - Gaat, naar AC Milan.
10) Gotze - Blijft bij PSV.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:46:10 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199543914
Flemming: Flemming heeft afgelopen jaar een berenseizoen gedraaid bij Fortuna. Zeer doelgericht, heeft zeker stappen gemaakt sinds hij weg is bij Ajax. Vorig jaar verkocht door NEC aan Fortuna, maar kan prima mee bij bijvoorbeeld een Groningen of een Heerenveen.

Gorter: Ajax wil hem hebben, maar Eagles vragen een Ajax transfersom. Denk dat Feyenoord een goede aan hem zou hebben gehad. Of anders een club als Vitesse of Twente.

Hornkamp: Jizz heeft ook lekker gespeeld, ondanks dat hij bij het onthutsend zwakke Den Bosch speelde. Toch 20 goals geprikt. De vraag is of hij naar een grotere club in de Juup gaat, of een degradatiekandidaat in de Ere. Ik zie een club als ADO wel aan voor deze aankoop. Evenals Almere. ADO omdat ze altijd oud Ajacieden oppikken. Almere omdat hun spits vertrekt.

Van de Ven: Grote centrale verdediger van Volendam. Linksbenig. Stormachtige ontwikkeling. Van jonge reserve naar eerste contract, basisspeler en aanvoerder. Wil weg bij Volendam nu het niet is gelukt te promoveren. Ik weet dat clubs als Twente regelmatig bij Volendam kijken, maar daar hebben ze net Pierie weer gehuurd. Willem 2 of Heerenveen.

Van Hooijdonk: Prima spits die graag weg wilde. De coach wilde zijn topscorer niet opstellen en liever Bilate opstellen die het hele seizoen geen pepernoot heeft geraakt. Want anders moest hij zijn ongelijk toegeven, lol.
Het lijkt bijgelegd, gezien de speeltijd. Toch is er kans dat hij vertrekt. Ik zie RKC en Cambuur wel interesse hebben.

Proper: Dynamische middenvelder van NEC. Jeugdinternational. Zou me niks verbazen als Vitesse en Twente even informeren.

Tavsan: Rechtsbuiten van NEC, waar hij pas een jaar speelt. Heeft zijn opleiding genoten bij Sparta.
Heeft indruk gemaakt, en diverse Turkse clubs hebben hem al op de korrel.

van Rooij Rechtsback, basisspeler van NEC en jeugdinternational. Wordt volgende week 20 jaar, en heeft al een schat aan ervaring op KKD niveau. Wil naar de Eredivisie, en heeft nog contract voor 1 jaar. Zal goed te doen zijn voor een Fortuna of een Willem 2.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199543994
Alle 10 vertrekken.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 24 mei 2021 @ 18:26:54 #15
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199600809
Wellicht leuk om hier ook wat geruchten e.d. neer te plempen over de spelers genoemd in de OP?

Nummer 7 (Pavlidis) staat in de belangstelling van onder andere AZ.

AZ is naarstig op zoek naar een spits. Na de verhuur van Ferdy Druijf aan KV Mechelen en Thijs Oosting aan RKC had Pascal Jansen na de winterstop slechts de beschikking over één echte centrumspits: Myron Boadu.

AZ is niet de enige club die hengelt naar Pavlidis, de Griek die Mino Raiola als zaakwaarnemer kent en eveneens achter de spitsen of op de vleugels uit de voeten kan. Pavlidis heeft ook wel oren naar een terugkeer naar VfL Bochum, de club waar hij een groot deel van zijn opleiding genoot. Bochum keerde onlangs terug naar de Bundesliga.


Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ts-vangelis-pavlidis
  maandag 24 mei 2021 @ 18:55:38 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199601297
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht leuk om hier ook wat geruchten e.d. neer te plempen over de spelers genoemd in de OP?

Nummer 7 (Pavlidis) staat in de belangstelling van onder andere AZ.

AZ is naarstig op zoek naar een spits. Na de verhuur van Ferdy Druijf aan KV Mechelen en Thijs Oosting aan RKC had Pascal Jansen na de winterstop slechts de beschikking over één echte centrumspits: Myron Boadu.

AZ is niet de enige club die hengelt naar Pavlidis, de Griek die Mino Raiola als zaakwaarnemer kent en eveneens achter de spitsen of op de vleugels uit de voeten kan. Pavlidis heeft ook wel oren naar een terugkeer naar VfL Bochum, de club waar hij een groot deel van zijn opleiding genoot. Bochum keerde onlangs terug naar de Bundesliga.


Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ts-vangelis-pavlidis
Lijkt me overigens voor zowel AZ als Pavlidis een prima transfer.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 24 mei 2021 @ 19:15:10 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199601599
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Lijkt me overigens voor zowel AZ als Pavlidis een prima transfer.
En voor de fans van de eredivisie ^O^
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2021 @ 09:28:49 #18
35723 crew  GGMM
pi_199608116
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199608451
Die Gotze is wel een beetje de teleurstelling van het seizoen, na alle bombarie ietsje meer van verwacht.

Als die Ihattaren een trainer/coach treft die hem weer op de rails krijgt, heb je in potentie wel een wereldspeler voor weinig. Die jongen zou heel bewust moeten kiezen nu... zou kunnen dat hij onder Slot weer op kan bloeien, maar zou PSV hem aan Feyenoord willen verkopen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 26 mei 2021 @ 09:30:16 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199623239
Wolfsburg interesse in vd Ven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Forum Admin woensdag 26 mei 2021 @ 09:56:02 #21
35723 crew  GGMM
pi_199623574
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199623640
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:56 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
3 clubs al in de race. Hoop dat ie binnen NL blijft.
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:54:45 #23
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628474
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wolfsburg interesse in vd Ven.
En in Ihatarren schijnt, als Van Bommel daar heen gaat. (en dat is nu erg waarschijnlijk)
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:56:09 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628503
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Hooijdonk: Prima spits die graag weg wilde. De coach wilde zijn topscorer niet opstellen en liever Bilate opstellen die het hele seizoen geen pepernoot heeft geraakt. Want anders moest hij zijn ongelijk toegeven, lol.
Het lijkt bijgelegd, gezien de speeltijd. Toch is er kans dat hij vertrekt. Ik zie RKC en Cambuur wel interesse hebben.
Cambuur vind ik wel een interessante optie, zou 'hier' wel erg populair worden denk ik. Ze zijn nog in onderhandeling met Muhren maar er zeker nog niet uit. Als dat niet lukt zou het een prima optie zijn, hebben met o.a. Doodeman natuurlijk ook spelers die Sidney goed kunnen voeden.
  donderdag 27 mei 2021 @ 17:09:13 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199644313
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')