SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:ESCunited:
Eurovision 2021 Rehearsals livestream Day 6: Semi-Final 2 Austria - Serbia, The Big 5 & Host Country
Officile liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-mayC’est Davie :o)
Oh gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op maandag 17 mei 2021 15:25 schreef Amarinthe het volgende:
sean hoest echt te veel (snap als je er niks aan kan doen)
Volgens onze hoofden is het podium in Rotterdam ook even te zien voordat de tape wordt gestartquote:
Wat zien ze er goed uitquote:
Zooooooo mooiquote:
Ik heb het getypt in ons verslagentopic.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens onze hoofden is het podium in Rotterdam ook even te zien voordat de tape wordt gestart
Ook mooiquote:
Roger approves.quote:
Zie topic van onze hoofdjes! Cee legt het helemaal uit!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Australi gemist. Zeggen ze nog iets voordat we naar Australi gaan?
Exacte uitleg heb ik in het verslagentopic getypt.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Nee, lijkt vrij seamless, alleen aan het eind te zien dat ze er niet is.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Mooi zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |