abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2021 @ 13:40:50 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199467186
Goedemiddag VBL vrienden en ander gespuis,

Het Eredivisie seizoen is weer ten einde. We zwaaien naar ADO en VVV en verwelkomen voorlopig in ieder geval het sympathieke Cambuur. Ook mogen de Eredivisieclubs volgend jaar weer afreizen naar de VETKAMPSTRAAT. Er zijn nog wel enkele clubs die pleeoffs moeten spelen maar ik vond het hoog tijd om de balans op te maken. Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie tops en flops, als er genoeg animo voor is zal TS alles tzt optellen en hebben we een mooi overzichtje. Zo niet dan sterft dit topic vanzelf wel weer een langzame dood. Motivatie bij de vragen wordt erg gewaardeerd!

1. De beste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is:
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is:
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting)
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen:
13. Het mooiste gifje van het afgelopen seizoen is:`
14. De mooiste goal van het afgelopen seizoen:

[ Bericht 2% gewijzigd door maxi-mus op 17-05-2021 17:53:28 ]
  maandag 17 mei 2021 @ 13:53:51 #2
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199467383
1. Tadic
2. Gravenberch
3. Pasveer
4. Swinkels
5. Fraser
6. Advocaat
7. Makkelie
8. Mulder
9. Giakoumakis
10. Fer
11. Malen- 25 miljoen
12. 4 (Feyenoord)
pi_199467426
1. De beste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Tadic
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Gravenberch
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Stekelenburg
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Arjan Swinkels
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Ultee
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Johnny Jansen
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Higler
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Nijhuis
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Boscagli
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Ihattaren
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting) Malen 30 miljoen
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: PSV 5,5

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 17-05-2021 17:20:43 ]
pi_199467542
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Gravenberch
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Bijlow
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Diemers
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Advocaat
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Hofland
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Nijhuis
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Manschot
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Senesi
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Diemers
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: Gravenberch (43 miljoen)
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: 4
13. Het mooiste gifje van het afgelopen seizoen is: spelersFeyenoordklappen.gif
twitter

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 14:33:22 ]
  maandag 17 mei 2021 @ 14:05:01 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199467566
1. De beste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Tadic, statistieken spreken voor zich, verzaakt nooit
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Gravenberch, heeft zich de NL selectie ingespeeld
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Moeilijk maar Stekelenburg het minst gepasseerd
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Ihattaren, waste of talent
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Ten Hag, kunnen mensen wel lullen over geld maar je ziet toch ieder seizoen weer dat het team stappen maakt tov begin van het seizoen, daar kunnen de andere (top)clubs een puntje aan zuigen.
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Schmidt, veel praatjes maar te weinig laten zien zowel qua spel als qua resultaat.
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kuipers, gewoon geen gezeur
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Nijhuis, teveel z'n eigen regels
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Gakpo, hopelijk mag hij het op het EK ook laten zien
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Berghuis, z'n ploeg te vaak in de steek gelaten
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting) wordt moeilijk dit jaar qua records, Malen voor 25 miljoen
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: Ajax, op basis van eredivisie een 8,5 op basis van het hele seizoen 7,5 (had europees wat beter gekund)
  Forum Admin maandag 17 mei 2021 @ 14:20:42 #6
35723 crew  GGMM
pi_199467830
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Dick Advocaat (@Caland check deze grap)
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: nee serieus, Dick Advocaat.
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kuipers
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Nijhuis
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Álvarez, die had ik eigenlijk al afgeschreven
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Berghuis
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting) Berghuis 4 miljoen.. :D Nee ik denk Malen zo'n 10 miljoen ofzo.
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: Ajax, 8
13. Het mooiste gifje van het afgelopen seizoen is:
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 17 mei 2021 @ 14:22:41 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199467868
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Okoye
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Ten Hag
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Advocaat
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Makkelie
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Siemen Mulder uiteraard
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Gakpo
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Tannane, erg vervelend mannetje die zodra het even tegenzit speelt alsof hij alleen op het veld staat.
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting): Malen, 34 miljoen ( @Zipportal )
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: 4,5

[ Bericht 2% gewijzigd door Caland op 17-05-2021 15:23:09 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199467916
@maxi-mus misschien mooiste goal toevoegen (ik weet wel een mooie)

Of heeft de goal van het jaar verkiezing recht op een eigen topic? @onlogisch jij kan erg goed nieuwe topics aanmaken.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 14:26:16 ]
  maandag 17 mei 2021 @ 14:25:47 #9
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199467932
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:24 schreef Scrummie het volgende:
@:maxi-mus misschien mooiste goal toevoegen (ik weet wel een mooie)
Toegevoegd.
  maandag 17 mei 2021 @ 14:40:32 #10
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_199468192
1. De beste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Steven Berghuis draaide waanzinnige statistieken als je bedenkt hoe Feyenoord presteerde
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Ryan Gravenberch spreekt voor zich, op jonge leeftijd al zo belangrijk bij Ajax
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Justin Bijlow is vaak geblesseerd geweest maar wanneer hij speelt een ontzettend zekere factor
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Leroy Fer, bij ADO of VVV zal er vast een slechtere rondlopen maar die zie ik niet wekelijks prutsen, en wat Fer deed de tweede seizoenshelft kan moeilijk dat niveau veel ontlopen
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Henk Fräser, mag trots zijn op wat hij heeft gepresteerd bij Sparta
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Dick Advocaat, heeft een heel seizoen onder gepresteerd.
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Danny Makkelie, maakte altijd een solide indruk bij mij
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Siemen Mulder, kan beter iets anders gaan doen.
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Lutsharel Geertruida, heel consistent is het nog niet maar ben erg tevreden over zijn ontwikkeling als enige Feyenoorder eigenlijk
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Mohamed Ihattaren, wat een dramajaar.
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting) Malen voor 25 miljoen ofzo.
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen:
Feyenoord krijgt een 3 of 4 (afhankelijk van de play-offs, voor het eerst sinds 2015 is de minimale doelstelling (top 3 of beker) niet behaald en dan ook echt bij lange na niet. Europees zijn we weer eens geblameerd door een Oostenrijkse middenmoter. Het voetbal was afgrijselijk slecht en vrijwel geen enkele speler heeft een positieve ontwikkeling geboekt. Ik kan eigenlijk geen positieve conclusies uit dit seizoen zelf trekken, alles is mislukt. Het slechtste seizoen sinds 10 jaar is een feit gebleken helaas, en Feyenoord zal even pas op de plaats moeten maken.

gifje volgt later?
Makkelijk eerste
  maandag 17 mei 2021 @ 14:43:12 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199468239
gifje

maandag 17 mei 2021 @ 14:46:04 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199468280
goal; die van Pavlidis gisteren was een topgoaltje

maandag 17 mei 2021 @ 14:58:06 #13
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199468512
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
goal; die van Pavlidis gisteren was een topgoaltje

Bohh dat is echt een geweldige goal. Heb ‘m al 10x gezien _O_
  maandag 17 mei 2021 @ 15:09:27 #14
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199468823
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Ten Hag
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Schmidt
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kuipers
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Mulder
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Gakpo
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Ihattaren
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: Malen, 20 miljoen
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: Ajax, 8
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 17 mei 2021 @ 15:13:38 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199468905
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kum
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Fraser
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Advocaat
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Mulder
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Ndayishimiye
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting) Malen (23 mln)
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: 7,5 (Ajax)
13. Het mooiste gifje van het afgelopen seizoen is: --
14. De mooiste goal van het afgelopen seizoen: Tannane (Vitesse-Sparta)
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 15:59:13 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199469989
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kökcü ( @GurneyIsBestOke @fetX check deze grap)
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Bijlow (als ie niet blessa is)
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Beugelsdijk
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Die van Emmen
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Advocaat ( @Scrummie )
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Gözübüyük
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: geen idee
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: De Jurk (weinig blessa)
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Onana
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: Misschien wel The Lord ( @Lenny_Leonard )
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: 3

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199470484
1. De beste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Klaassen
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Flemming
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Onana
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kohn
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: PetrovicGod
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Brood
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Sander vd Eijk :r
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Wijndal
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Berghuis. Tokkie
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting) Gravenberch, 40-45 miljoen
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: 6
14. De mooiste goal van het afgelopen seizoen: PavlidisGOD in de laatste wedstrijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 16:21:03 ]
pi_199470634
1. De beste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Tadic, toch maar weer he. 17 assists, korkork.
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Karlsson. Hier geniet ik nou ECHT van. Goede acties, goed schot. Alles is mooi.
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Pasveer. Fortuna uit heb ik hierbij niet gezien.
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Van Bergen. Kan echt alleen maar rennen. En krijgt het voor elkaar om steeds slechter te worden in plaats van beter.
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Fräser. Wereldprestatie met zo'n achterhoede. Wel een goede keeper trouwens.
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Jansen. Na 8 maanden nog steeds zeuren over de slechte voorbereiding. Zit werkelijk geen gedachte achter. En anders niks, gewoon kut.
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kuipers, altijd stabiel
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kooij, altijd stabiel ruk.
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Gudmundsson, die van Groningen dan. Wat een renpaard en hij kan wel iets met een bal. Lezen we mee, Mitchell?
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Ik nomineer hier weer meneer Van Bergen. Wat een teleurstelling.
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting): Senesi, 13 miljoentjes.
12. Ik geef mijn club (H'veen) het volgende cijfer dit seizoen: 3,5. Geen play-offs. Geen linkerrijtje. Geen enkel idee wat voor spel je wil spelen. Als je dat na een heel seizoen met elkaar werken nog niet voor elkaar krijgt ben je echt beroerd bezig. Eerste paar weken van de competitie waren wel leuk.
13. Het mooiste gifje van het afgelopen seizoen is: Spartagoden, we juichen voor ze in de pleeoffs.
twitter

14. De mooiste goal van het afgelopen seizoen: Eens met @Lenny_Leonard Pavlidis.
  maandag 17 mei 2021 @ 16:46:04 #19
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_199471032
O en voor de mooiste goal geen enkele twijfel

Makkelijk eerste
  Forum Admin maandag 17 mei 2021 @ 17:20:56 #20
35723 crew  GGMM
pi_199471745
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Toch die van Pavlidis denk ik. Die was écht mooi :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 17 mei 2021 @ 17:25:52 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199471826
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O en voor de mooiste goal geen enkele twijfel

komt niet eens in mijn Senesi top 1, die van @Scrummie is mooier
pi_199471956
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

komt niet eens in mijn Senesi top 1, die van @:Scrummie is mooier
Eens, bij beide zat veel geluk bij natuurlijk, maar die uithaal vond ik echt heerlijk het kruisje ingaan. Net wat minder geluk dan de omhaal. Maar beide mooie goals.

En ik geef direct toe; er zit wat clubliefde bij.
  maandag 17 mei 2021 @ 17:39:35 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199472014
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens, bij beide zat veel geluk bij natuurlijk, maar die uithaal vond ik echt heerlijk het kruisje ingaan. Net wat minder geluk dan de omhaal. Maar beide mooie goals.

En ik geef direct toe; er zit wat clubliefde bij.
die uithaal was onhoudbaar maar die omhaal niet, kutkeepertje stond erbij en keek ernaar
  maandag 17 mei 2021 @ 18:05:50 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199472367
1. De beste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Dusan Tadic, geweldige statistieken weer en een groot voorbeeld voor alle talentjes. Staat er altijd weer als het moet en zakt zelden door de ondergrens.
2. Het grootste talent van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is:Ryan Gravenberch, die heeft dit seizoen alle twijfels die er nog waren bij mensen wel weggenomen lijkt mij. Leuke frisse verschijning ook, niets mis mee. Verstandige jongen die heel ver gaat komen.Soms nog wel wat nonchalante momentjes
3. De beste keeper van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Remko Pasveer, uitstekend seizoen gedraaid en misschien wel zijn beste seizoen uit zijn loopbaan en dat op deze leeftijd. Een welverdiende transfer naar Ajax gekregen. Eervolle vermelding voor het knappe halve seizoen van de Steek
4. De slechtste speler van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Mark Diemers, zelfs zijn grootste fans geloven er niet meer in. Specialiteit van het huis is een bal nutteloos afkappen en dan gaan liggen omdat er een tegenstander in de buurt komt. Mark Diemers kan er he-le-maal niets van.
5. De beste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Erik Ten hag, heel degelijke prestatie weer met Ajax en het duurde even maar uiteindelijk stond alles weer meer dan prima. En het was geen simpel seizoen voor de trainer, met o.a. het wegvallen van Blind, het pilletje van Onana, het steken van Promes en het vinkje van Haller. Eervolle vermelding voor Henk Fraser.
6. De slechtste trainer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Kevin Hofland, maar ik heb Kevin even gebeld en het lag toch echt aan de spelers.
7. De beste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Bjorn Kuipers, geen uitgebreide motivatie want ik houd mij nooit zo heel erg bezig met de arbitrage.
8. De slechtste scheidsrechter van de Eredivisie van het afgelopen seizoen is: Siemen Mulder, per direct van de velden halen.
9. De speler die mij in positieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Rai Vloet, ik vond het altijd een teringventje die er niet zoveel van kon maar hij heeft echt een geweldig seizoen gehad met ook amper vervelend gedrag. Hulde.
10. De speler die mij in negatieve zin het meest is opgevallen het afgelopen seizoen is: Mohamed ihattaren, heeft er zelf één grote puinhoop van gemaakt en mag na dit seizoen even lang in de spiegel kijken. Dit zal niet gebeuren, wordt nooit wat.
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting) Donyell Malen 28 miljoen. #2 Marcos Senesi 18,2 miljoen
12. Ik geef mijn club (graag aangeven welke club) het volgende cijfer dit seizoen: Ajax geef ik een 7,5. Mooi seizoen weer gehad en het was meestal ook leuk om naar te kijken. Kleine minpuntjes dat er Europees wat meer in zat en een aantal grote minpunten vanwege al het gedoe buiten het veld.
13. Het mooiste gifje van het afgelopen seizoen is:`

14. De mooiste goal van het afgelopen seizoen: De goal van Pavlidis tegen Fortuna.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:29:08 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200954289
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
11. De speler die deze zomer voor het grootste transferbedrag gaat verkassen uit de Eredivisie is: (graag met schatting) Malen 30 miljoen
_O_

@GGMM zat er iets naast met 10 miljoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')